SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Ik heb tenminste toegang tot een kut.quote:
Mooie film welquote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb tenminste toegang tot een kut.
en Paintmeester straks een maand niet meer.
Je ging toch varen? Of neem je een maand aan condoom s meequote:
Je weet wel dat je nu jouw zieligheidsgehalte echt hebt vermenigvuldigd met minstens een factor 20?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb tenminste toegang tot een kut.
en Paintmeester straks een maand niet meer.
Ik ga nog niet varen pas over een maand of 3, en condooms worden aan boord gratis verstrekt door de ziekema... rawrquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Je ging toch varen? Of neem je een maand aan condoom s mee
Oh ideaalquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ik ga nog niet varen pas over een maand of 3, en condooms worden aan boord gratis verstrekt door de ziekema... rawr
Erasmo...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Je ging toch varen? Of neem je een maand aan condoom s mee
Zelfs als ik een zieligheidsfactor graph aanmaak kom ik niet boven plaats tweequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je weet wel dat je nu jouw zieligheidsgehalte echt hebt vermenigvuldigd met minstens een factor 20?
Duidelijkquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Zelfs als ik een zieligheidsfactor graph aanmaak kom ik niet boven plaats twee
Wow, je toont zelfreflectie. Top.quote:
Je vergeet PMS.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Esses versus Sam!
Dat is een toffe wedstrijd!
Zoiets als een vete tussen de mongoloïde buurjongen en het meisje met borderline van op de hoek.
Je vergat alwetend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Esses versus Sam!
Zoiets als een vete tussen de mongoloïde buurjongen en het meisje met borderline van op de hoek.
Alwetend is en blijft een groot woord. Meer wetend dan jij klinkt beter.quote:
Whehequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Alwetend is en blijft een groot woord. Meer wetend dan jij klinkt beter.
Die Rooie uit Gestel!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Esses versus Sam!
In tegenstelling tot jij ben ik al een uur of 16 ontwaakt.quote:
Misschien is het dan tijd om die pulp-cellen in je bovenkamer wat rust te gunnen zodat er weer wat zinnigs uit je keelgat komt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:09 schreef Esses het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jij ben ik al een uur of 16 ontwaakt.
Zat ik in Dld.quote:
Moet ik je soms weer met DM's komen ''lastig vallen''?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Esses versus Sam!
Rubje praktijken!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe![]()
Droom verder wachtmeestertje.
Verkleinwoorden gebruiken...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Esses van z'n hoge almachtige troon afflikkeren?
Kennelijk. Ik moet me bewijzen, anders ben ik niets.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Verkleinwoorden gebruiken...
Maar waarom is Esses zijn troon zo hoog? Heb ik wat gemist?
Kennelijk nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef paintmeester het volgende:
Jezelf moeten bewijzen op een forum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen jullie niet eens gewoon normaal doen?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef paintmeester het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och, die werken altijd met weinig rust. Scheelt weer. H2O cellen zijn wat minder.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Misschien is het dan tijd om die pulp-cellen in je bovenkamer wat rust te gunnen zodat er weer wat zinnigs uit je keelgat komt?
Doe maarquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moet ik je soms weer met DM's komen ''lastig vallen''?
H2O cellenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Och, die werken altijd met weinig rust. Scheelt weer. H2O cellen zijn wat minder.
Daar is hij al mee bezig hoor.quote:
Jawel hoor, maar hij trekt iets compleet uit zijn context. As usual.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef paintmeester het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterke verdediging!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar hij trekt iets compleet uit zijn context. As usual.
Hoezo, hersencellen gemaakt van h2o zijn dus h2o cellen. Klotst goed daar boven.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
H2O cellen
Als je niet weet waar je het over hebt kan je dan ook gewoon je klep dichthouden?
Och, als jij bij het begin begint, zijn we 2 weken van al het gezeik af.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoezo, hersencellen gemaakt van h2o zijn dus h2o cellen. Klotst goed daar boven.
nee, ik mocht niet meer met bredesammie praten, maar hij blijft maar op mij reageren. Heel irritant.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef paintmeester het volgende:
Ga vooral met z'n tweeën intiem DM's uitwisselen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg, dames, kun we allemaal ff dimmen? Ik weet dat dat verkiezings debat op het heetst van de schede ging, maar dames, ff dimmen graag. Dank!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef paintmeester het volgende:
Ga vooral met z'n tweeën intiem DM's uitwisselen
Nope, ik hoef niets in DM. Ik durf beledigingen gewoon open en bloot te uiten.quote:
Anders noem je me even geen bredesammiequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef Esses het volgende:
[..]
nee, ik mocht niet meer met bredesammie praten, maar hij blijft maar op mij reageren. Heel irritant.
Sam modus on: Yyyyvvoooonnnneeee!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar is hij al mee bezig hoor.
Omdat smallesammie vind dat ik heb geen bredesammie meer mag noemen, noem ik hem nu smallesammie. Oja, heren, omdat hij het nodig vond om mij in DM te CHANTEREN als een echte nederige relnichterige hond hierbij: IK BEN EEN MANquote:
Huh, de HRMS Groiningen is toch ergens afgelopen week in Den Helder aangekomen? (Volgens een van de defensie twatjes)quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef hoogvlieger het volgende:
Zit toevallig dit weekend in vlissingen. Wat doet de hrms groningen al zo lang naast de werf van damen? Toen Ik half juli in vlissingen was lag dat ding daar ook al.
Dat wist iedereen toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat smallesammie vind dat ik heb geen bredesammie meer mag noemen, noem ik hem nu smallesammie. Oja, heren, omdat hij het nodig vond om mij in DM te CHANTEREN als een echte nederige relnichterige hond hierbij: IK BEN EEN MAN
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:36 schreef Esses het volgende:
Nou mensen, ontspan. Ik heb een user toegevoegd aan mijn customcss. Lekker rustig.
Mnee, zullen wel een aantal mensen in blijven. Hij heeft de edele eer gehad om user 2 te zijn. Clowns filtert hij automatisch al, dus dat scheelt ook weerquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nog even, en dankzij je Custom CSS, ben je de enige user die op FOK! post
Ik had een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vermoedens.... Ik dacht iedereenquote:
Iedere vaste poster in def wist dat ook welquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:38 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ik had een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vermoedens.... Ik dacht iedereen
Duh... Nog ff en ze gaan uitleggen wie Amber is...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:38 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ik had een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vermoedens.... Ik dacht iedereen
Er zijn mensen die ik nooit zal kussen... daar val zelfs jij nog niet onderquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:41 schreef Lotusss het volgende:
Gaan we nu allemaal weer kusjekroel doen?
Wat de neuk is het idee met al die kansloze kutkloons?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Duh... Nog ff en ze gaan uitleggen wie Amber is...
Duurt lang Lotusss!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:41 schreef Lotusss het volgende:
Och, precies lang genoeg.quote:
Sommige lui gaan na teveel bier gewoon proberen of ze het ook kunnen en bewijzen dat ze niet foutloos zijn. Anderen bouwen een tweede leven op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:43 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Wat de neuk is het idee met al die kansloze kutkloons?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:41 schreef Lotusss het volgende:
"And on that bombshell... " ga ik mijn schoonheidscoma in!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ik nooit zal kussen... daar val zelfs jij nog niet onder.
Als bewijs! Trustenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
"And on that bombshell... " ga ik mijn schoonheidscoma in!
Truste schatjes!
Weet ik het... Ik heb er ook een nav Amber destijds. Maar die is wel heel obvious...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:43 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Wat de neuk is het idee met al die kansloze kutkloons?
Het is ook niet dat de UI meehelpt ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik het... Ik heb er ook een nav Amber destijds. Maar die is wel heel obvious...
Ach, nee toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik het... Ik heb er ook een nav Amber destijds. Maar die is wel heel obvious...
Zo mag je hem niet noemen! Foei!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:49 schreef BredeBradda het volgende:
Hallo. Waarom is er ineens een "bredesam"??
Oh, niks johquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:49 schreef BredeBradda het volgende:
Hallo. Waarom is er ineens een "bredesam"??
Daar heb ik ook gerust een tijdje naar lopen zoeken... "female regimental sergeant major british" did the trick...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is ook niet dat de UI meehelpt ofzo
Ook gewoon de 1e hitquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb ik ook gerust een tijdje naar lopen zoeken... "female regimental sergeant major british" did the trick...
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb ik ook gerust een tijdje naar lopen zoeken... "female regimental sergeant major british" did the trick...
British was een vereiste, anders kreeg ik van die politiek correcte lachende afro amerikanen...quote:
Gezien zijn naam aan hem.quote:
Nee nee, ik hoop dat achja hem wel snaptquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien zijn naam aan hem.
[ afbeelding ]
Niet zo veel, ik ben gewoon weer vriendjes met iedereen van wie ik hier de posts lees.quote:
TD...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee nee, ik hoop dat achja hem wel snaptDie blik, die uitdrukking. Sprekend!
Ik durf te wedden, weinig veranderdquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
TD...
Mjah... is lang geleden voor mij.
The Chipsquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien zijn naam aan hem.
[ afbeelding ]
Er waren 2 jochies ongesteld en nu heeft de een de ander "geblokkeerd" met custom CSS en nu doet iedereen weer kusjekroel.quote:
quote:
Zat ik toen voor aan de buis gekluisterdquote:
Wat is kusjekroel?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er waren 2 jochies ongesteld en nu heeft de een de ander "geblokkeerd" met custom CSS en nu doet iedereen weer kusjekroel.
Jochie en man. Hij wilde mij immers chanteren met mijn mannelijkheidquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er waren 2 jochies ongesteld en nu heeft de een de ander "geblokkeerd" met custom CSS en nu doet iedereen weer kusjekroel.
Idem.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zat ik toen voor aan de buis gekluisterd
En er hartelijk om gelachen xDquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan goed... jij hebt een foto gezien hoe hij er toen uit zag...
Kennelijk is er nog steeds iemand boosquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Jochie en man. Hij wilde mij immers chanteren met mijn mannelijkheid
Denk dat de jonkies Sonny Crocket hier niet eens meer kennenquote:
Hoe? Iedereen wist dit toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Jochie en man. Hij wilde mij immers chanteren met mijn mannelijkheid
Ben vandaag op de havendagen in vlissingen geweest en op de OPV was duidelijk groningen te lezen. Apparte was dat ook die radar pyramide er nog niet opzat dus dat verklaart misshien zijn aanwezigheid in de werf. Mooi ding Iig wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, de HRMS Groiningen is toch ergens afgelopen week in Den Helder aangekomen? (Volgens een van de defensie twatjes)
Vanwege Daisy zeker?quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die vond ik beter te pruimen dan die twee homo's op die motoren...
Truste.quote:
Esses is een vent. Doe normaal joh.quote:
Lesbo, je weet op FOK! maar nooit wat voor vlees je in de kuip heb.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Esses is een vent. Doe normaal joh.
Archie Bunker!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:20 schreef AchJa het volgende:
Galactica, Mathew Star, Secret Valley, Whizkids, Frank Buck... Wat hadden we nog meer?
Q en Q, De Zevensprong, De Familie Knots.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:20 schreef AchJa het volgende:
Galactica, Mathew Star, Secret Valley, Whizkids, Frank Buck... Wat hadden we nog meer?
Allemaal Tuig, De Fabriek, Dallas, Dynastie, Diamant, Ivanhoe, Floris...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Q en Q, De Zevensprong, De Familie Knots.
Ivanhoe. Met Roger Moore.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Allemaal Tuig, De Fabriek, Dallas, Dynastie, Diamant, Ivanhoe, Floris...
Mazzel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Dames, ik ga mijn wederhelft maar eens gezelschap houden, trusten ieder!
quote:
Oh, in de gaten houden dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:27 schreef Cobra4 het volgende:
En er komt/is een nieuwe versie van Dallas.
S01 net afgelopen volgens series guide. Nzb's harken gaat...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]http://nl.wikipedia.org/wiki/Dallas_(televisieserie_uit_2012)
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
S01 net afgelopen volgens series guide. Nzb's harken gaat...
Mazzel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altbinz kan bezig...![]()
En ik ga snurken.
Alloquote:
Neuh, meer een nieuwe koude oorlog.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:57 schreef Thaboel het volgende:
Is er weer liefde tussen Esses en Sammie?
Niet echt.quote:
Laat wakker.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:26 schreef Thaboel het volgende:
Aan het werk C4 of gewoon nog laat wakker?
Boefje!quote:
Stout he.quote:
Tja, zware taak en iemand moet het doen he!quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stout he.
Maar het is zo zonde om dat glas whisky te laten staan.
Grottenbier.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tja, zware taak en iemand moet het doen he!
Ik ga v/d week eens kijken of ze hier bij de slijter dat grotten bier hebben
Ja ik vond het echt heerlijk! Blij dat ik jou liet kiezenquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grottenbier.![]()
![]()
Was een lekkere proeverij.
En mocht je slijter het niet hebben moeten we "helaas" maar weer eens afspreken in het Elfde Gebod.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja ik vond het echt heerlijk! Blij dat ik jou liet kiezen
aaaah, wat een straf!quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En mocht je slijter het niet hebben moeten we "helaas" maar weer eens afspreken in het Elfde Gebod.
Verschrikkelijk!quote:
Wat voor soort?quote:
Het soort waar jij geen reedtdtdt aan vindquote:
Ah, hardcore house shit?quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het soort waar jij geen reedtdtdt aan vind
Oui.quote:
Otis is een held.quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oui.
Trouwens errrruuugggg lekker :
Dat luister ik om alles weer een beetje in balans te krijgenquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 03:24 schreef Nibb-it het volgende:
Ik vfroeg mij af he zoudn veel mensen zichzelf verwond heben aan een blik guiness toen ze het balletje probsererdern te bemxachtigdn? Wat denken khujulir?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
quote:Op maandag 27 augustus 2012 03:57 schreef Im.Kant. het volgende:
Tering Nibb-it, zo typen terwijl je sober bent
Niet eensquote:
Ik lees later de samenvatting welquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Zodadelijk persconferentie van het CPB met hun doorrekening van de partij-programma's om 10:30.
Ja ik ook. Heb rijles, dus ik mis hetquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees later de samenvatting wel
quote:Op maandag 27 augustus 2012 03:57 schreef Im.Kant. het volgende:
Tering Nibb-it, zo typen terwijl je sober bentZit gewon mobielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Heb rijles, dus ik mis het.
Altijdquote:
Fristi is gewoon lekkah.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:21 schreef Schild het volgende:
Die lupa zal wel een Liga zijn en een pakje Fristi zijn.
Niet hatuhquote:
ik liefquote:
Lobi voor jou mi mangquote:
Dit is propagandaquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:13 schreef Esses het volgende:
'Israelisch leger mishandelt Palestijnse kinderen'
Zal ook is niet
Of het is weer eens tekenend voor hun zielige rol.quote:
Nee, gewoon propaganda. Welke zielige rol?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Of het is weer eens tekenend voor hun zielige rol.
De rol van het arme joodje die altijd maar door de pallestino's gepest word. De rol van het arme joodje wat er echt helemaal niets aan kan doen dat hij altijd maar gepest word. De rol van het arme joodje waarvan ik hoop dat ze afgeknalt worden door palestino's als ze dit zien. Die rol.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, gewoon propaganda. Welke zielige rol?
ninjaboer.quote:
Eventjes wachten tot Sam uit z'n plaat gaat.quote:
Pst. Ik sta op man!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Schild het volgende:
Speciaal voor Esses, MM, Lotuss, Ellan en alle andere vrouwen hier.![]()
Is dat alweer begonnenquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De dramatische rol van Moshe in het nieuwe seizoen van Tel Aviv Summer Nights
Mooi genuanceerd standpunt betreffende het midden-oosten conflict heb je hier gepost..quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:30 schreef Esses het volgende:
[..]
De rol van het arme joodje die altijd maar door de pallestino's gepest word. De rol van het arme joodje wat er echt helemaal niets aan kan doen dat hij altijd maar gepest word. De rol van het arme joodje waarvan ik hoop dat ze afgeknalt worden door palestino's als ze dit zien. Die rol.
Voordat mensen het verkeerd lezen. Ik denk dat ik mag stellen dat de algemene tendens is dat oorlogsmisdadigers standrechtelijk geexecuteerd moeten worden. Dus wanneer gaan ze tegen de muur?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:30 schreef Esses het volgende:
[..]
De rol van het arme joodje die altijd maar door de pallestino's gepest word. De rol van het arme joodje wat er echt helemaal niets aan kan doen dat hij altijd maar gepest word. De rol van het arme joodje waarvan ik hoop dat ze afgeknalt worden door palestino's als ze dit zien. Die rol.
Als je daadwerkelijk bronnen ging lezen: http://www.nu.nl/buitenla(...)tijnse-kinderen.htmlquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mooi genuanceerd standpunt betreffende het midden-oosten conflict heb je hier gepost..
Omdat dit bericht in een welbekend, van de hoogste kwaliteit, totaal niet selectief en over een heel hoog objectiviteitsgehalte beschikkend medium staat is het natuurlijk per definitie meteen waar!
Even de ninja nog beantwoorden.... De israelische zijn heilig, gods soldaten sorry. Die mag je niet aanraken. Oorlogsmisdaden dienen bestraft te worden toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nog maar niet te spreken over de afschuwelijke kotsneiging opwekkende wijze waarop je spreekt over het executeren van Israelische militairen.
Ja, want ooggetuigen verslagen van manschappen zijn altijd 100% objectief en nooit beïnvloed door de situatie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk bronnen ging lezen: http://www.nu.nl/buitenla(...)tijnse-kinderen.html
Met het document. Succes!
Te makkelijk dit.
Ik was op tijdquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Eventjes wachten tot Sam uit z'n plaat gaat.
Ooggetuigen zijn nooit beïnvloed door de situatie. Natuurlijk wel, daarom zijn het er hier ook maar een paar he? De militairen zelf namelijk. Die verklaren dat ze doen zoals ze "met alle gevangenen doen" en meer van dat soort kreten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, want ooggetuigen van manschappen zijn altijd 100% objectief en nooit beïnvloed door de situatie.
Godver, ze verdient zoveel beter dan hem!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, gisteren, Leila is getrouwd met een Palestijnse visser
En dat maakt het natuurlijk objectief!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Ooggetuigen zijn nooit beïnvloed door de situatie. Natuurlijk wel, daarom zijn het er hier ook maar een paar he? De militairen zelf namelijk. Die verklaren dat ze doen zoals ze "met alle gevangenen doen" en meer van dat soort kreten.
Dat is geen manschap meerquote:What level does this reach? What is he able to do?
At first you point your gun at some five-year-old kid, and feel bad afterward, saying it’s
not right. Then you get to a point where… you get so nervous and sick of going into
a village and getting stones thrown at you. But it’s obvious, you’re inside the village,
you’ve just passed the school house, naturally the kids will throw stones at you. Once
my driver got out, and without blinking, just grabbed some kid and beat him to a pulp.
Jij snapt echt weinig van de wereld he. Deze First Sergeant die ik quote geeft gewoon aan wat daar gebeurd is. Een oorlogsmisdaad. Dat hoeft niet objectief te zijn. Het is een misdaad. Of wil jij het goedpraten doordat er een steen naar hun auto gegooid is?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En dat maakt het natuurlijk objectief!!!
Dat is frustratie, en dat vind ik niet zo gek.quote:
Jij snapt weinig van het midden-oosten conflictquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij snapt echt weinig van de wereld he. Deze First Sergeant die ik quote geeft gewoon aan wat daar gebeurd is. Een oorlogsmisdaad. Dat hoeft niet objectief te zijn. Het is een misdaad. Of wil jij het goedpraten doordat er een steen naar hun auto gegooid is?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moeten ze maar geen godverdomme stenen gooien.
Hé pinda, zullen we straks stenen gooien naar die Hermandad?quote:
De seizoensfinale was ook wel spannend, toen Jacob moest hosselen om de huur te betalen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Godver, ze verdient zoveel beter dan hem!
Jupquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hé pinda, zullen we straks stenen gooien naar die Hermandad?
Jij bent echt een simpel ziel. Sorry... Als jij het met stenen naar een VOERTUIG gooien het waard vind om militairen kinderen in elkaar te laten rossen, ze op hun knieën te laten zitten en onder bedreiging met een wapen om genade te laten smeken... Je bent echt een grote anti-held. Jammer dat slechts een oorlogsmisdaad goedpraten strafbaar is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moeten ze maar geen godverdomme stenen gooien.
Gelukkig val je in dat geval niet onder oorlogsrechtquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hé pinda, zullen we straks stenen gooien naar die Hermandad?
Ik neem wel een koevoet mee om die straatklinkers eruit te wippen.quote:
Dat maken we gvd zelf wel uitquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Gelukkig val je in dat geval niet onder oorlogsrecht
Gij rebel!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik neem wel een koevoet mee om die straatklinkers eruit te wippen.
Neem jij ff die slijptol mee, kunnen we die amsterdammertjes doorsnijden en daar ook nog mee gaan smijten.quote:
quote:Didn’t detain him. Just beat him. And I remember they had this pool hall.
These were already the more ‘serious’ guys, the ones who throw Molotov cocktails.In order to get them out, detain and interrogate them, we’d catch them – my company
commander caught a 12-year-old kid there once, and made him get down on his
knees in the middle of the street. Yelled like a madman – it looked like some Vietnam
War movie – so that the other guys come out or else he’ll do something really bad to
them. He’d do something to that kid. I knew it was just a hollow threat, and after all
the guy’s an officer, and I don’t think an officer would do anything.
Jij bent pas een simpele ziel als jij zomaar alles gelooft wat je op internet leest.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij bent echt een simpel ziel. Sorry... Als jij het met stenen naar een VOERTUIG gooien het waard vind om militairen kinderen in elkaar te laten rossen, ze op hun knieën te laten zitten en onder bedreiging met een wapen om genade te laten smeken... Je bent echt een grote anti-held. Jammer dat slechts een oorlogsmisdaad goedpraten strafbaar is.
En jij gaat zeggen dat breaking the silence een onbetrouwbare organisatie is omdat ze aan JHWH's eigen soldaten komen? Doe even normaal zeg.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij bent pas een simpele ziel als jij zomaar alles gelooft wat je op internet leest.
Ja, Breaking the Silence is een erg controversiële organisatie met een anti-gouvernementele agenda.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:52 schreef Esses het volgende:
[..]
En jij gaat zeggen dat breaking the silence een onbetrouwbare organisatie is omdat ze aan JHWH's eigen soldaten komen? Doe even normaal zeg.
Dat ze niet zo onschuldig zijn als ze willen doen geloven, dat weet ik. Maar dat maakt dit niet goed te praten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
De waarheid zal zoals gewoonlijk wel in het midden liggen.
Lees nu dit, dus die Palestijnen zijn echt niet zo onschuldig als men wil laten doen geloven
http://likud.nl/2012/05/palestijnse-gevangenen-de-feiten/
Soldaten die jarenlang vooraan staan, dus midden in de shit, die reageren anders, men stompt letterlijk af.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat ze niet zo onschuldig zijn als ze willen doen geloven, dat weet ik. Maar dat maakt dit niet goed te praten.
Dan moet je meer rapporten gaan lezen, dan had je geweten dat het gemeengoed word. Je kunt op geen enkele wijze goedpraten dat je 12 jarige kinderen lens rost zodat de ouderen die molotov cocktails gooien naar buiten komen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Soldaten die jarenlang vooraan staan, dus midden in de shit, die reageren anders, men stompt letterlijk af.
Ik kan het van hun kant dus wel degelijk begrijpen dat ze dit soort dingen flikken.
Waren wij in Bosnië onschuldig? Nee, natuurlijk niet. Neemt niet weg dat het incidenten waren, en geen gemeengoed.
Ik praat niks goed, maar ik zeg dat ik het kan begrijpen, dat gedrag van die militairen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan moet je meer rapporten gaan lezen, dan had je geweten dat het gemeengoed word. Je kunt op geen enkele wijze goedpraten dat je 12 jarige kinderen lens rost zodat de ouderen die molotov cocktails gooien naar buiten komen.
En ik zeg, ookal kan ik het begrijpen, dat ze hiervoor gestraft moeten worden. Vooral de commandant die een cursus oorlogsrecht heet gehad mag aan zijn ballen aan een boom bloeden. Net als elke oorlogsmisdadiger.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik praat niks goed, maar ik zeg dat ik het kan begrijpen, dat gedrag van die militairen.
Jow Pinda, lees je PM van mij eens die ik een paar dagen geleden gestuurd heb!quote:
Even bezig, ik ga het zo doen mevrouw!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jow Pinda, lees je PM van mij eens die ik een paar dagen geleden gestuurd heb!
Volgens mij begrijp jij mij verkeerd. Ongewapende kinderen lens rossen praat ik niet goed. Ik zeg alleen dat ooggetuige verslagen zeer subjectief en verscheurd zijn. Bovendien vind ik het prima als een kind van 12 jaar oud (wat daar ook wordt gezegd) dat dodelijke molotov cocktails naar IDF militairen gooit een pak rammel krijgt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij bent echt een simpel ziel. Sorry... Als jij het met stenen naar een VOERTUIG gooien het waard vind om militairen kinderen in elkaar te laten rossen, ze op hun knieën te laten zitten en onder bedreiging met een wapen om genade te laten smeken... Je bent echt een grote anti-held. Jammer dat slechts een oorlogsmisdaad goedpraten strafbaar is.
Als een 12 jarig kind molotovs gooit hoor je mij ook niet klagen. Maar dat is het nu juist, dat doen ze niet. De oudere kiddo's doen dat en op dat moment pakken we de jongere kinderen maar om de ouderen naar buiten te lokken. Dat heeft dan bitter weinig meer met subjectief en verscheurd te maken, maar is gewoon een oorlogsmisdaad van de commandant en eenieder die er aan mee hielp. Net zoiets als moeders en kinderen scheiden onder het mom van "het zijn terroristen". Ja, dat zijn de lui die standrechtelijk tegen de muur mogen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij mij verkeerd. Ongewapende kinderen lens rossen praat ik niet goed. Ik zeg alleen dat ooggetuige verslagen zeer subjectief en verscheurd zijn. Bovendien vind ik het prima als een kind van 12 jaar oud (wat daar ook wordt gezegd) dat dodelijke molotov cocktails naar IDF militairen gooit een pak rammel krijgt.
Krijgsgevangenen dienen een normale behandeling te krijgen. Kinderen hebben een extra beschermde status.quote:On your first arrest mission, you’re sure it’s a big deal, and it’s actually bullshit. You
enter the Abu Sneina (Hebron) neighborhood and pick up three children. After that
whole briefing, you’re there with your bulletproof vest and helmet and stuck with that
ridiculous mission of separating women and children. It’s all taken so seriously and
then what you end up with is a bunch of kids, you blindfold and shackle them and
drive them to the police station at Givat Ha’avot. That’s it, it goes on for months and
you eventually stop thinking there are any terrorists out there, you stop believing
there’s an enemy, it’s always some children or adolescents or some doctor we took
out. You never know their names, you never talk with them, they always cry, shit in
their pants.
Was there a case of someone shitting in his pants?
I remember once. Always that crying. There are those annoying moments when
you’re on an arrest mission, and there’s no room in the police station, so you just
take the kid back with you to the army post, blindfold him, put him in a room and
wait for the police to come pick him up in the morning. He sits there like a dog… We
did try to be nice and find a mattress for them, some water, sometimes some food,
and they’d sit there blindfolded and shackled, left like that until morning. Those were
the instructions. That, or just to leave them in the war-room. That was also standard
procedure. Until morning, until someone came to pick them up.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Schild het volgende:
Speciaal voor Esses, MM, Lotuss, Ellan en alle andere vrouwen hier.![]()
quote:The IDF conducted an investigation[31] and the Military Advocate General announced that the soldiers testimonies regarding civilians being shot were based on hearsay and no corroborating evidence was found.[32][33]
quote:The Israeli military dismissed the July 2009 report, saying that it was "investigating many of the requests from NGOs and other groups... But when you have a report that is based on hearsay, with no facts whatsoever, we can't do anything with it." It said that in the past some allegations had turned out to be second or third-hand accounts, rather than the witnesses' own experience.[9]
En wanneer ga jij nu eens met bronnen komen dan? Want om eerlijk te zijn, al selecteren ze de verhalen die ze publiceren.... Een steen gooien naar een auto waartegen het geen schade kan, is wat anders dan stungrenades gooien naar balkons vol kinderen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:20 schreef samthegreat5 het volgende:
En zoals ik al zei is Breaking The Silence een linkse, zeer subjectieve en selectieve, protest-beweging die al heel lang aan zware kritiek onderhevig is.
Er staan anders heel wat verklaringen in welke geen hearsay zijn. Als je goed leest zie je dat er hearsay in staat. Als je goed leest (of daadwerkelijk leest) zie je ook dat er gewoon ooggetuigen in staan.quote:
Wat dus nog steeds niet wil zeggen dat als er staat dat het een ooggetuigen verslag is het ook echt een ooggetuigen verslag is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Er staan anders heel wat verklaringen in welke geen hearsay zijn. Als je goed leest zie je dat er hearsay in staat. Als je goed leest (of daadwerkelijk leest) zie je ook dat er gewoon ooggetuigen in staan.
DMquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:22 schreef Thaboel het volgende:
Even wat anders. Net voordat ik op vakantie ging zou Samthegreat5 een date hebben met een gleufdier. Hoe is dat afgelopen?
Als je het JHWHverdomme nou eens gaat lezen kom je er achter. Kom zelf eens met bronnen dan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat dus nog steeds niet wil zeggen dat als er staat dat het een ooggetuigen verslag is het ook echt een ooggetuigen verslag is.
Aardige verklaring van de 2nd in command. Duidelijk hoe de keuzes gemaakt worden. We = hij en de commandant. Maar hearsayquote:Are you sure those were the kids who threw stones?
They were kids who saw an army jeep and broke off in a run. So we said: "Okay,
they’re running." That’s the thought, and so we began to chase them. How do we
know they threw stones? It’s hard to tell. We didn’t even interrogate these kids
afterward. We made them sit for a number of hours at the post and then returned
them to the village.
quote:At Nahal Oz there was an incident where kids came to try to find food or something –
their parents must have sent them off to try to sneak into Israel because the families
were going hungry. Any such incident is considered infiltration and involves a chase.
There were 14- and 15-year-olds there, I think. I remember a kid sitting there,
blindfolded, and along came a soldier known to be an idiot, kicked him and poured
rifle-grease over him. He did this in the middle of the company HQ and not a single
officer saw him. I said something to him at the time but I didn’t yell at him, and I didn’t
tell my commander about what he did.
In een discussie is er meer dan loze onderbuikgevoelens en goddelijke vooringenomenheid. Bronnen bijvoorbeeld. Argumenten gestaafd op andere dingen dan een vaderlandsgevoel waar zelfs een marocje niet aan kan tippen. JHWHverdomme.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Geen zin meer in deze discussie, helpt toch niks.
Ga je eens inlezen in geschiedenis anders. Dan kom je te weten dat Hamas in haar handvest heeft staan dat het de staat Israel niet erkent en niet zal stoppen totdat Israel in haar hoedanigheid van de kaart geveegd is. Verder zul je ook nog tegenkomen dat tijdens de Camp David gesprekken Ehud Barak uitkomend voor Israel bereid was concessies te doen (onder andere ontmanteling van bijna alle nederzettingen) met verschrikkelijk zware gevolgen. Arafat weigerde. Iets daarna werden er een aantal bloedige terroristische aanslagen gepleegd in huizen van gezinnen die aan de Seider-schotel zaten. Dit terwijl ze alles konden hebben wat ze wilden zonder geweld.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Oja, en erkennen dat in een conflict om land beide zijden fout zijn.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ga je eens inlezen in geschiedenis anders.
Elke Hamas strijder zal Israel op de kaart herkennen. Iedere Hamas strijder zal wel enige topografische kennis hebben, daarom willen ze het niet van de kaart vegen. Zou jammer zijn als hun aankomende paradijs ineens weg is.quote:Dan kom je te weten dat Hamas in haar handvest heeft staan dat het de staat Israel niet herkent en niet zal stoppen totdat Israel in haar hoedanigheid van de kaart geveegd is.
Weer eens (as usual) een erg vrije vertaling van jou. Om je gerust te stellen met een zionistenbron: http://www.cidi.nl/files/get/169.pdfquote:Israel will exist and will continue to exist until Islam will obliterate it, just as it obliterated others before it
Daarom wil ik dus bronnen van jou zien. Feiten verdraaien is eenvoudig.quote:Israel zal worden gesticht en zal blijven bestaan tot de islam het vernietigt, net zoals die de
voorgangers ervan heeft vernietigd.
Uit de woorden van de Martelaar Imam Hassan al‐Banna8, moge Allah hem genadig zijn.
Concessies te doen? Gast, de Palestijnen zijn van hun eigen land verjaagd en daar liggen die nederzettingen nu. De Palestijnen hebben de echte eigendomsaktes nog in plaats van joodse troep. Wat denk je zelf, zware gevolgen? Het is een kwestie van "het land teruggeven aan de eigenaar".quote:Verder zul je ook nog tegenkomen dat tijdens de Camp David gesprekken Ehud Barak uitkomend voor Israel bereid was concessies te doen (onder andere ontmanteling van bijna alle nederzettingen) met verschrikkelijk zware gevolgen. Arafat weigerde.
Dat is een kinderfeest. Denken dat er tijdens feesten niet gevochten zal worden is naief. Daarnaast, kregen ze niet alles wat ze wilden. Ze wilden namelijk hun grond terug.quote:Iets daarna werden er een aantal bloedige terroristische aanslagen gepleegd in huizen van gezinnen die aan de Seider-schotel zaten. Dit terwijl ze alles konden hebben wat ze wilden zonder geweld.
Barmhartigheid?quote:Barmhartigheid van Israel's kant wordt niet beloond. Keer op keer wordt dat weer duidelijk.
Nee, beide kanten handelen fout. Dat is nogal een significant verschil. Beide kanten hebben oorlogsmisdadigers en als teken van vrede mogen die gewoon tegen dezelfde muur.quote:Daarom is het het onzin dat beide kanten fout handelen. Israel handelt soms fout.
De andere kant stopt niet totdat Israel van de kaart is.
Nee.quote:En daarmee is dit klaar.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:26 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Nou, dan heb je gelijk.
Ik denk dat er in beide kampen een minderheid is die het liefste het andere kamp compleet uitroeit. En dat is precies wat het conflict in stand houdt.
Een Gods zegen dat je er weer bentquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:34 schreef Thaboel het volgende:
Voor wie mij heeft gemist: Ik was even tabakjes halen.
Nope ben sinds zaterdag terug. Over de mail. Ik kom daar nog ff opterug even naar de planning kijkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar Thaboel, nog steeds op vakantie?
Nou, dan horen we het wel van jequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope ben sinds zaterdag terug. Over de mail. Ik kom daar nog ff opterug even naar de planning kijken
Anders helpt mijn PA (MM) me wel herinnerenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, dan horen we het wel van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |