nee, ik mocht niet meer met bredesammie praten, maar hij blijft maar op mij reageren. Heel irritant.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef paintmeester het volgende:
Ga vooral met z'n tweeën intiem DM's uitwisselen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg, dames, kun we allemaal ff dimmen? Ik weet dat dat verkiezings debat op het heetst van de schede ging, maar dames, ff dimmen graag. Dank!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef paintmeester het volgende:
Ga vooral met z'n tweeën intiem DM's uitwisselen
Nope, ik hoef niets in DM. Ik durf beledigingen gewoon open en bloot te uiten.quote:
Anders noem je me even geen bredesammiequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef Esses het volgende:
[..]
nee, ik mocht niet meer met bredesammie praten, maar hij blijft maar op mij reageren. Heel irritant.
Sam modus on: Yyyyvvoooonnnneeee!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar is hij al mee bezig hoor.
Omdat smallesammie vind dat ik heb geen bredesammie meer mag noemen, noem ik hem nu smallesammie. Oja, heren, omdat hij het nodig vond om mij in DM te CHANTEREN als een echte nederige relnichterige hond hierbij: IK BEN EEN MANquote:
Huh, de HRMS Groiningen is toch ergens afgelopen week in Den Helder aangekomen? (Volgens een van de defensie twatjes)quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef hoogvlieger het volgende:
Zit toevallig dit weekend in vlissingen. Wat doet de hrms groningen al zo lang naast de werf van damen? Toen Ik half juli in vlissingen was lag dat ding daar ook al.
Dat wist iedereen toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat smallesammie vind dat ik heb geen bredesammie meer mag noemen, noem ik hem nu smallesammie. Oja, heren, omdat hij het nodig vond om mij in DM te CHANTEREN als een echte nederige relnichterige hond hierbij: IK BEN EEN MAN
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:36 schreef Esses het volgende:
Nou mensen, ontspan. Ik heb een user toegevoegd aan mijn customcss. Lekker rustig.
Mnee, zullen wel een aantal mensen in blijven. Hij heeft de edele eer gehad om user 2 te zijn. Clowns filtert hij automatisch al, dus dat scheelt ook weerquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Nog even, en dankzij je Custom CSS, ben je de enige user die op FOK! post
Ik had een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vermoedens.... Ik dacht iedereenquote:
Iedere vaste poster in def wist dat ook welquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:38 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ik had een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vermoedens.... Ik dacht iedereen
Duh... Nog ff en ze gaan uitleggen wie Amber is...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:38 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ik had een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vermoedens.... Ik dacht iedereen
Er zijn mensen die ik nooit zal kussen... daar val zelfs jij nog niet onderquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:41 schreef Lotusss het volgende:
Gaan we nu allemaal weer kusjekroel doen?
Wat de neuk is het idee met al die kansloze kutkloons?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Duh... Nog ff en ze gaan uitleggen wie Amber is...
Duurt lang Lotusss!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:41 schreef Lotusss het volgende:
Och, precies lang genoeg.quote:
Sommige lui gaan na teveel bier gewoon proberen of ze het ook kunnen en bewijzen dat ze niet foutloos zijn. Anderen bouwen een tweede leven op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:43 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Wat de neuk is het idee met al die kansloze kutkloons?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:41 schreef Lotusss het volgende:
"And on that bombshell... " ga ik mijn schoonheidscoma in!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ik nooit zal kussen... daar val zelfs jij nog niet onder.
Als bewijs! Trustenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
"And on that bombshell... " ga ik mijn schoonheidscoma in!
Truste schatjes!
Weet ik het... Ik heb er ook een nav Amber destijds. Maar die is wel heel obvious...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:43 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Wat de neuk is het idee met al die kansloze kutkloons?
Het is ook niet dat de UI meehelpt ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik het... Ik heb er ook een nav Amber destijds. Maar die is wel heel obvious...
Ach, nee toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik het... Ik heb er ook een nav Amber destijds. Maar die is wel heel obvious...
Zo mag je hem niet noemen! Foei!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:49 schreef BredeBradda het volgende:
Hallo. Waarom is er ineens een "bredesam"??
Oh, niks johquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:49 schreef BredeBradda het volgende:
Hallo. Waarom is er ineens een "bredesam"??
Daar heb ik ook gerust een tijdje naar lopen zoeken... "female regimental sergeant major british" did the trick...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is ook niet dat de UI meehelpt ofzo
Ook gewoon de 1e hitquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb ik ook gerust een tijdje naar lopen zoeken... "female regimental sergeant major british" did the trick...
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb ik ook gerust een tijdje naar lopen zoeken... "female regimental sergeant major british" did the trick...
British was een vereiste, anders kreeg ik van die politiek correcte lachende afro amerikanen...quote:
Gezien zijn naam aan hem.quote:
Nee nee, ik hoop dat achja hem wel snaptquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien zijn naam aan hem.
[ afbeelding ]
Niet zo veel, ik ben gewoon weer vriendjes met iedereen van wie ik hier de posts lees.quote:
TD...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee nee, ik hoop dat achja hem wel snaptDie blik, die uitdrukking. Sprekend!
Ik durf te wedden, weinig veranderdquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
TD...
Mjah... is lang geleden voor mij.
The Chipsquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien zijn naam aan hem.
[ afbeelding ]
Er waren 2 jochies ongesteld en nu heeft de een de ander "geblokkeerd" met custom CSS en nu doet iedereen weer kusjekroel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |