Sommige lui gaan na teveel bier gewoon proberen of ze het ook kunnen en bewijzen dat ze niet foutloos zijn. Anderen bouwen een tweede leven op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:43 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Wat de neuk is het idee met al die kansloze kutkloons?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:41 schreef Lotusss het volgende:
Gaan we nu allemaal weer kusjekroel doen?
"And on that bombshell... " ga ik mijn schoonheidscoma in!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ik nooit zal kussen... daar val zelfs jij nog niet onder.
Als bewijs! Trustenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
"And on that bombshell... " ga ik mijn schoonheidscoma in!
Truste schatjes!
Weet ik het... Ik heb er ook een nav Amber destijds. Maar die is wel heel obvious...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:43 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Wat de neuk is het idee met al die kansloze kutkloons?
Het is ook niet dat de UI meehelpt ofzoquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik het... Ik heb er ook een nav Amber destijds. Maar die is wel heel obvious...
Ach, nee toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet ik het... Ik heb er ook een nav Amber destijds. Maar die is wel heel obvious...
Zo mag je hem niet noemen! Foei!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:49 schreef BredeBradda het volgende:
Hallo. Waarom is er ineens een "bredesam"??
Oh, niks johquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:49 schreef BredeBradda het volgende:
Hallo. Waarom is er ineens een "bredesam"??
Daar heb ik ook gerust een tijdje naar lopen zoeken... "female regimental sergeant major british" did the trick...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is ook niet dat de UI meehelpt ofzo
Ook gewoon de 1e hitquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb ik ook gerust een tijdje naar lopen zoeken... "female regimental sergeant major british" did the trick...
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb ik ook gerust een tijdje naar lopen zoeken... "female regimental sergeant major british" did the trick...
British was een vereiste, anders kreeg ik van die politiek correcte lachende afro amerikanen...quote:
Gezien zijn naam aan hem.quote:
Nee nee, ik hoop dat achja hem wel snaptquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien zijn naam aan hem.
[ afbeelding ]
Niet zo veel, ik ben gewoon weer vriendjes met iedereen van wie ik hier de posts lees.quote:
TD...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee nee, ik hoop dat achja hem wel snaptDie blik, die uitdrukking. Sprekend!
Ik durf te wedden, weinig veranderdquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
TD...
Mjah... is lang geleden voor mij.
The Chipsquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien zijn naam aan hem.
[ afbeelding ]
Er waren 2 jochies ongesteld en nu heeft de een de ander "geblokkeerd" met custom CSS en nu doet iedereen weer kusjekroel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |