Wat dus nog steeds niet wil zeggen dat als er staat dat het een ooggetuigen verslag is het ook echt een ooggetuigen verslag is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Er staan anders heel wat verklaringen in welke geen hearsay zijn. Als je goed leest zie je dat er hearsay in staat. Als je goed leest (of daadwerkelijk leest) zie je ook dat er gewoon ooggetuigen in staan.
DMquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:22 schreef Thaboel het volgende:
Even wat anders. Net voordat ik op vakantie ging zou Samthegreat5 een date hebben met een gleufdier. Hoe is dat afgelopen?
Als je het JHWHverdomme nou eens gaat lezen kom je er achter. Kom zelf eens met bronnen dan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat dus nog steeds niet wil zeggen dat als er staat dat het een ooggetuigen verslag is het ook echt een ooggetuigen verslag is.
Aardige verklaring van de 2nd in command. Duidelijk hoe de keuzes gemaakt worden. We = hij en de commandant. Maar hearsayquote:Are you sure those were the kids who threw stones?
They were kids who saw an army jeep and broke off in a run. So we said: "Okay,
they’re running." That’s the thought, and so we began to chase them. How do we
know they threw stones? It’s hard to tell. We didn’t even interrogate these kids
afterward. We made them sit for a number of hours at the post and then returned
them to the village.
quote:At Nahal Oz there was an incident where kids came to try to find food or something –
their parents must have sent them off to try to sneak into Israel because the families
were going hungry. Any such incident is considered infiltration and involves a chase.
There were 14- and 15-year-olds there, I think. I remember a kid sitting there,
blindfolded, and along came a soldier known to be an idiot, kicked him and poured
rifle-grease over him. He did this in the middle of the company HQ and not a single
officer saw him. I said something to him at the time but I didn’t yell at him, and I didn’t
tell my commander about what he did.
In een discussie is er meer dan loze onderbuikgevoelens en goddelijke vooringenomenheid. Bronnen bijvoorbeeld. Argumenten gestaafd op andere dingen dan een vaderlandsgevoel waar zelfs een marocje niet aan kan tippen. JHWHverdomme.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Geen zin meer in deze discussie, helpt toch niks.
Ga je eens inlezen in geschiedenis anders. Dan kom je te weten dat Hamas in haar handvest heeft staan dat het de staat Israel niet erkent en niet zal stoppen totdat Israel in haar hoedanigheid van de kaart geveegd is. Verder zul je ook nog tegenkomen dat tijdens de Camp David gesprekken Ehud Barak uitkomend voor Israel bereid was concessies te doen (onder andere ontmanteling van bijna alle nederzettingen) met verschrikkelijk zware gevolgen. Arafat weigerde. Iets daarna werden er een aantal bloedige terroristische aanslagen gepleegd in huizen van gezinnen die aan de Seider-schotel zaten. Dit terwijl ze alles konden hebben wat ze wilden zonder geweld.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Oja, en erkennen dat in een conflict om land beide zijden fout zijn.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ga je eens inlezen in geschiedenis anders.
Elke Hamas strijder zal Israel op de kaart herkennen. Iedere Hamas strijder zal wel enige topografische kennis hebben, daarom willen ze het niet van de kaart vegen. Zou jammer zijn als hun aankomende paradijs ineens weg is.quote:Dan kom je te weten dat Hamas in haar handvest heeft staan dat het de staat Israel niet herkent en niet zal stoppen totdat Israel in haar hoedanigheid van de kaart geveegd is.
Weer eens (as usual) een erg vrije vertaling van jou. Om je gerust te stellen met een zionistenbron: http://www.cidi.nl/files/get/169.pdfquote:Israel will exist and will continue to exist until Islam will obliterate it, just as it obliterated others before it
Daarom wil ik dus bronnen van jou zien. Feiten verdraaien is eenvoudig.quote:Israel zal worden gesticht en zal blijven bestaan tot de islam het vernietigt, net zoals die de
voorgangers ervan heeft vernietigd.
Uit de woorden van de Martelaar Imam Hassan al‐Banna8, moge Allah hem genadig zijn.
Concessies te doen? Gast, de Palestijnen zijn van hun eigen land verjaagd en daar liggen die nederzettingen nu. De Palestijnen hebben de echte eigendomsaktes nog in plaats van joodse troep. Wat denk je zelf, zware gevolgen? Het is een kwestie van "het land teruggeven aan de eigenaar".quote:Verder zul je ook nog tegenkomen dat tijdens de Camp David gesprekken Ehud Barak uitkomend voor Israel bereid was concessies te doen (onder andere ontmanteling van bijna alle nederzettingen) met verschrikkelijk zware gevolgen. Arafat weigerde.
Dat is een kinderfeest. Denken dat er tijdens feesten niet gevochten zal worden is naief. Daarnaast, kregen ze niet alles wat ze wilden. Ze wilden namelijk hun grond terug.quote:Iets daarna werden er een aantal bloedige terroristische aanslagen gepleegd in huizen van gezinnen die aan de Seider-schotel zaten. Dit terwijl ze alles konden hebben wat ze wilden zonder geweld.
Barmhartigheid?quote:Barmhartigheid van Israel's kant wordt niet beloond. Keer op keer wordt dat weer duidelijk.
Nee, beide kanten handelen fout. Dat is nogal een significant verschil. Beide kanten hebben oorlogsmisdadigers en als teken van vrede mogen die gewoon tegen dezelfde muur.quote:Daarom is het het onzin dat beide kanten fout handelen. Israel handelt soms fout.
De andere kant stopt niet totdat Israel van de kaart is.
Nee.quote:En daarmee is dit klaar.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:26 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Nou, dan heb je gelijk.
Ik denk dat er in beide kampen een minderheid is die het liefste het andere kamp compleet uitroeit. En dat is precies wat het conflict in stand houdt.
Een Gods zegen dat je er weer bentquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:34 schreef Thaboel het volgende:
Voor wie mij heeft gemist: Ik was even tabakjes halen.
Nope ben sinds zaterdag terug. Over de mail. Ik kom daar nog ff opterug even naar de planning kijkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar Thaboel, nog steeds op vakantie?
Nou, dan horen we het wel van jequote:Op maandag 27 augustus 2012 14:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope ben sinds zaterdag terug. Over de mail. Ik kom daar nog ff opterug even naar de planning kijken
Anders helpt mijn PA (MM) me wel herinnerenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, dan horen we het wel van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |