abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116063120
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik neem wel een koevoet mee om die straatklinkers eruit te wippen.
Gij rebel!
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:51:14 #252
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_116063136
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:50 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Gij rebel!
Neem jij ff die slijptol mee, kunnen we die amsterdammertjes doorsnijden en daar ook nog mee gaan smijten.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:51:33 #253
211797 Esses
Splendide mendax
pi_116063138
quote:
Didn’t detain him. Just beat him. And I remember they had this pool hall.
These were already the more ‘serious’ guys, the ones who throw Molotov cocktails.In order to get them out, detain and interrogate them, we’d catch them – my company
commander caught a 12-year-old kid there once, and made him get down on his
knees in the middle of the street. Yelled like a madman – it looked like some Vietnam
War movie – so that the other guys come out or else he’ll do something really bad to
them. He’d do something to that kid. I knew it was just a hollow threat, and after all
the guy’s an officer, and I don’t think an officer would do anything.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_116063144
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef Esses het volgende:

[..]

Jij bent echt een simpel ziel. Sorry... Als jij het met stenen naar een VOERTUIG gooien het waard vind om militairen kinderen in elkaar te laten rossen, ze op hun knieën te laten zitten en onder bedreiging met een wapen om genade te laten smeken... Je bent echt een grote anti-held. Jammer dat slechts een oorlogsmisdaad goedpraten strafbaar is.
Jij bent pas een simpele ziel als jij zomaar alles gelooft wat je op internet leest.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:52:43 #255
211797 Esses
Splendide mendax
pi_116063170
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:51 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Jij bent pas een simpele ziel als jij zomaar alles gelooft wat je op internet leest.
En jij gaat zeggen dat breaking the silence een onbetrouwbare organisatie is omdat ze aan JHWH's eigen soldaten komen? Doe even normaal zeg.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
pi_116063259
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:52 schreef Esses het volgende:

[..]

En jij gaat zeggen dat breaking the silence een onbetrouwbare organisatie is omdat ze aan JHWH's eigen soldaten komen? Doe even normaal zeg.
Ja, Breaking the Silence is een erg controversiële organisatie met een anti-gouvernementele agenda.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:56:52 #257
110987 ErwinRommel
pi_116063280
De waarheid zal zoals gewoonlijk wel in het midden liggen.
Lees nu dit, dus die Palestijnen zijn echt niet zo onschuldig als men wil laten doen geloven

http://likud.nl/2012/05/palestijnse-gevangenen-de-feiten/
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:58:21 #258
211797 Esses
Splendide mendax
pi_116063312
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
De waarheid zal zoals gewoonlijk wel in het midden liggen.
Lees nu dit, dus die Palestijnen zijn echt niet zo onschuldig als men wil laten doen geloven

http://likud.nl/2012/05/palestijnse-gevangenen-de-feiten/
Dat ze niet zo onschuldig zijn als ze willen doen geloven, dat weet ik. Maar dat maakt dit niet goed te praten.
pi_116063380
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:01:07 #260
110987 ErwinRommel
pi_116063381
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:58 schreef Esses het volgende:

[..]

Dat ze niet zo onschuldig zijn als ze willen doen geloven, dat weet ik. Maar dat maakt dit niet goed te praten.
Soldaten die jarenlang vooraan staan, dus midden in de shit, die reageren anders, men stompt letterlijk af.
Ik kan het van hun kant dus wel degelijk begrijpen dat ze dit soort dingen flikken.
Waren wij in Bosnië onschuldig? Nee, natuurlijk niet. Neemt niet weg dat het incidenten waren, en geen gemeengoed.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:02:00 #261
211797 Esses
Splendide mendax
pi_116063402
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:01 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Soldaten die jarenlang vooraan staan, dus midden in de shit, die reageren anders, men stompt letterlijk af.
Ik kan het van hun kant dus wel degelijk begrijpen dat ze dit soort dingen flikken.
Waren wij in Bosnië onschuldig? Nee, natuurlijk niet. Neemt niet weg dat het incidenten waren, en geen gemeengoed.
Dan moet je meer rapporten gaan lezen, dan had je geweten dat het gemeengoed word. Je kunt op geen enkele wijze goedpraten dat je 12 jarige kinderen lens rost zodat de ouderen die molotov cocktails gooien naar buiten komen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:03:15 #262
110987 ErwinRommel
pi_116063435
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:02 schreef Esses het volgende:

[..]

Dan moet je meer rapporten gaan lezen, dan had je geweten dat het gemeengoed word. Je kunt op geen enkele wijze goedpraten dat je 12 jarige kinderen lens rost zodat de ouderen die molotov cocktails gooien naar buiten komen.
Ik praat niks goed, maar ik zeg dat ik het kan begrijpen, dat gedrag van die militairen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:04:39 #263
211797 Esses
Splendide mendax
pi_116063469
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:03 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik praat niks goed, maar ik zeg dat ik het kan begrijpen, dat gedrag van die militairen.
En ik zeg, ookal kan ik het begrijpen, dat ze hiervoor gestraft moeten worden. Vooral de commandant die een cursus oorlogsrecht heet gehad mag aan zijn ballen aan een boom bloeden. Net als elke oorlogsmisdadiger.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:07:00 #264
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_116063528
quote:
Jow Pinda, lees je PM van mij eens die ik een paar dagen geleden gestuurd heb!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_116063647
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:07 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Jow Pinda, lees je PM van mij eens die ik een paar dagen geleden gestuurd heb!
Even bezig, ik ga het zo doen mevrouw! :P
pi_116063648
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:48 schreef Esses het volgende:

[..]

Jij bent echt een simpel ziel. Sorry... Als jij het met stenen naar een VOERTUIG gooien het waard vind om militairen kinderen in elkaar te laten rossen, ze op hun knieën te laten zitten en onder bedreiging met een wapen om genade te laten smeken... Je bent echt een grote anti-held. Jammer dat slechts een oorlogsmisdaad goedpraten strafbaar is.
Volgens mij begrijp jij mij verkeerd. Ongewapende kinderen lens rossen praat ik niet goed. Ik zeg alleen dat ooggetuige verslagen zeer subjectief en verscheurd zijn. Bovendien vind ik het prima als een kind van 12 jaar oud (wat daar ook wordt gezegd) dat dodelijke molotov cocktails naar IDF militairen gooit een pak rammel krijgt.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:13:33 #267
211797 Esses
Splendide mendax
pi_116063723
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:11 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij mij verkeerd. Ongewapende kinderen lens rossen praat ik niet goed. Ik zeg alleen dat ooggetuige verslagen zeer subjectief en verscheurd zijn. Bovendien vind ik het prima als een kind van 12 jaar oud (wat daar ook wordt gezegd) dat dodelijke molotov cocktails naar IDF militairen gooit een pak rammel krijgt.
Als een 12 jarig kind molotovs gooit hoor je mij ook niet klagen. Maar dat is het nu juist, dat doen ze niet. De oudere kiddo's doen dat en op dat moment pakken we de jongere kinderen maar om de ouderen naar buiten te lokken. Dat heeft dan bitter weinig meer met subjectief en verscheurd te maken, maar is gewoon een oorlogsmisdaad van de commandant en eenieder die er aan mee hielp. Net zoiets als moeders en kinderen scheiden onder het mom van "het zijn terroristen". Ja, dat zijn de lui die standrechtelijk tegen de muur mogen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:14:22 #268
211797 Esses
Splendide mendax
pi_116063747
quote:
On your first arrest mission, you’re sure it’s a big deal, and it’s actually bullshit. You
enter the Abu Sneina (Hebron) neighborhood and pick up three children. After that
whole briefing, you’re there with your bulletproof vest and helmet and stuck with that
ridiculous mission of separating women and children. It’s all taken so seriously and
then what you end up with is a bunch of kids, you blindfold and shackle them and
drive them to the police station at Givat Ha’avot. That’s it, it goes on for months and
you eventually stop thinking there are any terrorists out there, you stop believing
there’s an enemy, it’s always some children or adolescents or some doctor we took
out. You never know their names, you never talk with them, they always cry, shit in
their pants.
Was there a case of someone shitting in his pants?
I remember once. Always that crying. There are those annoying moments when
you’re on an arrest mission, and there’s no room in the police station, so you just
take the kid back with you to the army post, blindfold him, put him in a room and
wait for the police to come pick him up in the morning. He sits there like a dog… We
did try to be nice and find a mattress for them, some water, sometimes some food,
and they’d sit there blindfolded and shackled, left like that until morning. Those were
the instructions. That, or just to leave them in the war-room. That was also standard
procedure. Until morning, until someone came to pick them up.
Krijgsgevangenen dienen een normale behandeling te krijgen. Kinderen hebben een extra beschermde status.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:18:23 #269
211797 Esses
Splendide mendax
pi_116063864
Rubber kogels meekrijgen, deze in twee'en splitsen zodat ze verder vliegen en harder aankomen terwijl je de instructie hebt gekregen ze "heel" te verschieten. Schieten ze een kind op het romp. Ok, prima. Alleen zijn ze in tweeën dodelijk.
pi_116063917
En zoals ik al zei is Breaking The Silence een linkse, zeer subjectieve en selectieve, protest-beweging die al heel lang aan zware kritiek onderhevig is.
pi_116063924
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Schild het volgende:
Speciaal voor Esses, MM, Lotuss, Ellan en alle andere vrouwen hier. :)
:D
pi_116063969
Even wat anders. Net voordat ik op vakantie ging zou Samthegreat5 een date hebben met een gleufdier. Hoe is dat afgelopen?
pi_116063986
quote:
The IDF conducted an investigation[31] and the Military Advocate General announced that the soldiers testimonies regarding civilians being shot were based on hearsay and no corroborating evidence was found.[32][33]
quote:
The Israeli military dismissed the July 2009 report, saying that it was "investigating many of the requests from NGOs and other groups... But when you have a report that is based on hearsay, with no facts whatsoever, we can't do anything with it." It said that in the past some allegations had turned out to be second or third-hand accounts, rather than the witnesses' own experience.[9]
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:23:00 #274
211797 Esses
Splendide mendax
pi_116063994
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:20 schreef samthegreat5 het volgende:
En zoals ik al zei is Breaking The Silence een linkse, zeer subjectieve en selectieve, protest-beweging die al heel lang aan zware kritiek onderhevig is.
En wanneer ga jij nu eens met bronnen komen dan? Want om eerlijk te zijn, al selecteren ze de verhalen die ze publiceren.... Een steen gooien naar een auto waartegen het geen schade kan, is wat anders dan stungrenades gooien naar balkons vol kinderen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:23:56 #275
211797 Esses
Splendide mendax
pi_116064013
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:22 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

[..]

Er staan anders heel wat verklaringen in welke geen hearsay zijn. Als je goed leest zie je dat er hearsay in staat. Als je goed leest (of daadwerkelijk leest) zie je ook dat er gewoon ooggetuigen in staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')