SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
quote:
quote:'Tell me something, Korngold. We've both been at Warner's for ten years now, and in that time your music has gotten progressively worse and worse and mine has been getting better and better. Why do you suppose that is?', 'I tell you vy dat iss, Steiner dat iss because you are stealing from me and I am stealing from you.'
-- David Raksin recollecting Ernst Korngold recollecting.
quote:"Without silence the composer loses his most effective weapon."
William Alwyn
Volksfeestquote:Op zondag 26 augustus 2012 05:00 schreef jankaas020 het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik de enige van DEF ben, die daadwerkelijk naar de kroeg is geweest?
Volksfeest? Hier die kerkklokken die luiden om in de kerk een waar volksfeest te ontketenenquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volksfeest![]()
Nu eerst een sloot koffie
Ik wacht tot Lotusss wakker is, dan mag ze me mooi bedienen door een Full English Breakfast te makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:01 schreef Erasmo het volgende:
Ja de oogst is binnen he
Zo ffkes wat croissants de oven in schuiven
Beter zoquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wacht tot Lotusss wakker is, dan mag ze me zal ik haar mooi bedienen door een Full English Breakfast te maken
Zal ze echt niet erg vinden, iets met liefde bereid en zoquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De koekoek, dan bakt het weer aan
Zij kan het veel beterquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ze echt niet erg vinden, iets met liefde bereid en zo
quote:
Wel een spat deksel er op doen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar even een eitje in de pan gooien
Nee hoor, nergens voor nodig. Pan goed heet maken met olie, dan vuur laag, dan spek en gesnipperd uitje erin en zachtjes het eitje op laten uitlopenquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel een spat deksel er op doen!
Ik gebruik altijd een spat dekselquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, nergens voor nodig. Pan goed heet maken met olie, dan vuur laag, dan spek en gesnipperd uitje erin en zachtjes het eitje op laten uitlopen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een spat deksel
Nee, voorkoming van vet aanslag, minder schoonmaken dusquote:
Waarom olie? Er komt toch genoeg vet uit het spek?quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, nergens voor nodig. Pan goed heet maken met olie, dan vuur laag, dan spek en gesnipperd uitje erin en zachtjes het eitje op laten uitlopen
Iddquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom olie? Er komt toch genoeg vet uit het spek?
Macht der gewoonte denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom olie? Er komt toch genoeg vet uit het spek?
Klopt, maar Lotusss kan dat nog beter!quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:33 schreef Erasmo het volgende:
Maar ER iedereen kan een eitje bakken en een pot witte bonen in tomatensaus opwarmen.
Ook dat laatste, geen zin aan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:35 schreef Erasmo het volgende:
Ze kan beter een pot bonen opwarmen dan jijGeef gewoon toe dat je er geen zin in hebt
Perfect weer om de stad in te gaanquote:
Hier is alles dicht op zondagquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Perfect weer om de stad in te gaan
Gelukkig maar, anders zou godje van streek raken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hier is alles dicht op zondag
Hier gelukkig ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hier is alles dicht op zondag
En waar ze niet weten wat nu echt Vlaamse Friet is maar het wel als dusdanig verkopenquote:
Gewoon goede marketing, mensen van buiten de stad blijven er in gelovenquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En waar ze niet weten wat nu echt Vlaamse Friet is maar het wel als dusdanig verkopen
Kapsalonquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
weten jullie waar ik nu trek in heb??
Die van beuven de rivieren jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon goede marketing, mensen van buiten de stad blijven er in geloven
Ohhh ja, nu weet ik weer waarom ik geen Engels ontbijt kan maken, ik sla altijd veuls te hard die eieren kapot dat de dooier dus het begeeftquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:58 schreef MaryMouse het volgende:
Jummie, gebakken ei op toast met sinaasappelsap, is toch wel lekker wakker worden op de zondagmorgen
En de toast laat je ook zeker verbrandenquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh ja, nu weet ik weer waarom ik geen Engels ontbijt kan maken, ik sla altijd veuls te hard die eieren kapot dat de dooier dus het begeeft
Idem, want vaak zit ik dan net ff een peuk te paffenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de toast laat je ook zeker verbranden
Men anus.quote:
Ik ben druk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sammy en jij kijken allebei chagerijnig
Een waffie overwegen.quote:
Heuy, hoezo kijk ik chagarijnigquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sammy en jij kijken allebei chagerijnig
In je UI, lijkt of je last hebt met poepen, Esses idem.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heuy, hoezo kijk ik chagarijnig
Ja, Henri kijkt niet al te vrolijk nee..quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In je UI, lijkt of je last hebt met poepen, Esses idem.
Last van constipatie?
Over jou nog te zwijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In je UI, lijkt of je last hebt met poepen, Esses idem.
Last van constipatie?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:46 schreef paintmeester het volgende:
Net mijn eerste mok koffie en peuk opwe kunnen er weer tegen aan
Jaquote:
liegenaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 05:00 schreef jankaas020 het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik de enige van DEF ben, die daadwerkelijk naar de kroeg is geweest?
zelluf!quote:
niettusquote:
Hehe, de 2 topusers van de SCquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:13 schreef jankaas020 het volgende:
Ah, ik zie nu dat het praktisch een sam en MM onderonsje is geweest vannacht..
OCed?quote:
Ah, gewoon pepperspray dus. En als het een afko van "Oleoresin Capsicum" is, snap ik dat ik er niet op kan komen.quote:
Ja I guess, maar die militairen moeten hun gevechtsfunctie nog steeds kunnen uitoefenen met die shit in hun ogen. Dus daar moeten ze gewoon overheen/aan wennen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:19 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ah, gewoon pepperspray dus. En als het een afko van "Oleoresin Capsicum" is, snap ik dat ik er niet op kan komen.![]()
Trouwens, dat is toch het hogere doel van die meuk, dat je er van gaat janken?
Samenvatting graag.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Mooi onderzoek over effecten van pepperspray op het humane zenuwstelsel:
https://www.ncjrs.gov/pdffiles1/nij/grants/182433.pdf
Hm, normaal heeft een wetenschappelijk paper altijd een abstract (aka: samenvatting) waarin kort de bevindingen worden samengevat. Deze jammergenoeg nietquote:
Is gewoon een GVA net als je het bij de kmar ook in je bekend krijgt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja I guess, maar die militairen moeten hun gevechtsfunctie nog steeds kunnen uitoefenen met die shit in hun ogen. Dus daar moeten ze gewoon overheen/aan wennen.
Regel jij het voor me?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef Thaboel het volgende:
Sammie spuit jij je bek ff vol met die zooi...
lolquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Alsof jij geen vent kunt vinden die in je gezicht wil spritzen.
Wtf.quote:
Triestquote:
Nibb-it zijn halve verzameling komt er uit!quote:
Ik hoef geen grondtroepquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Nibb-it zijn halve verzameling komt er uit!
Gewoon de politie uitdagen.quote:
Lol, die lachen hem gewoon uit man.quote:
True that. Maar hij kan het proberen.quote:
Ja. Meningen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef paintmeester het volgende:
Crossfire net uit op steam, bedoelde je die?
Zo lachwekkend ben ik nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
True that. Maar hij kan het proberen.
Niet?quote:
qftquote:
Wapenverzamelaar opgepaktquote:Als de politie ergens per se binnen wilt komen zonder huiszoekingsbevel dan doen ze dat via een 112 oproep.
Als er namelijk nood is dan mogen ze een huis open breken en binnen rondsnuffelen naar hartewens.
Ik heb zelfs reden om te geloven dat ze 112 oproepen vervalsen om zo overal binnen te kunnen.
Ze beweren dan gewoon dat 112 gebeld is geworden en dat ze niemand hoorden.
Dit kan omdat iemand hulpbehoevend is maar niet kan praten (denk aan gijzeling of iemand die onwel is geworden)
Daardoor gaat automatisch een protocol in werking waarbij agenten de deur mogen forceren en vrije toegang tot het pand krijgen.
112 verhaal klopt, het vervalsen of op gronden daarvan binnen komen? Mneeh. Bullshit wederom.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses, kom er maar in
[..]
Wapenverzamelaar opgepakt
Al uitgebreid reagerende... thnx... notquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses, kom er maar in
[..]
Wapenverzamelaar opgepakt
Que??quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Al uitgebreid reagerende... thnx... not
FP Discussiesquote:
Ohh, daar doe ik niet aan mee, ze weten het allemaal beter, of hebben een alu hoedje op, dus verspilde moeite.quote:
\het beter weten is inderdaad altijd vervelend. Het inderdaad beter weten durf ik ook wel toe te geven als het zo isquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, daar doe ik niet aan mee, ze weten het allemaal beter, of hebben een alu hoedje op, dus verspilde moeite.
Gelukkig, jij beschikt toch nog over zelfreflectiequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:08 schreef Esses het volgende:
[..]
\het beter weten is inderdaad altijd vervelend. Het inderdaad beter weten durf ik ook wel toe te geven als het zo isTwee verschillende dingen.
Oe meneer aluhoedje heeft het zelf meegemaaktquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelukkig, jij beschikt toch nog over zelfreflectie
Lang geleden ja, en door schade en schande wijzer geworden dat het geen zin heeft om iets zinnigs/nuttigs te zeggen op de FPquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Oe meneer aluhoedje heeft het zelf meegemaakt
och, weet ik al lang. maar misschien tref je eens de juiste.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lang geleden ja, en door schade en schande wijzer geworden dat het geen zin heeft om iets zinnigs/nuttigs te zeggen op de FP
Al 12 jaar op FOK!, maar nog nooit kwam daar een zinnig woord uit als je serieus een discussie inging.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:25 schreef Esses het volgende:
[..]
och, weet ik al lang. maar misschien tref je eens de juiste.
Ach, daarom nu maar vissen wat voor missende papierwerken hij allemaal niet gekregen heeft :pquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al 12 jaar op FOK!, maar nog nooit kwam daar een zinnig woord uit als je serieus een discussie inging.
Nee, ik reageer daar niet meer.
Tja. Ik ga me er niet druk over maken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Ach, daarom nu maar vissen wat voor missende papierwerken hij allemaal niet gekregen heeft :p
Nasi!!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja. Ik ga me er niet druk over maken.
Maaruh, blauwe, wat vreet jij vandaag?
Haha, ik wil weten wat voor papierwerk hij heeft gehad. Nog nooit zo hard gemint :pquote:
2 balen schijtlint nodig gehad?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Haha, ik wil weten wat voor papierwerk hij heeft gehad. Nog nooit zo hard gemint :p
Mwoah hij had wel bijna 2 balen schijtlint van de politie gekregen dan. Maar dan had hij ook geweten dat hij meer had kunnen doen dan alleen janken op het internet en een schadeclaim. Had hij misschien zijn advocaat moeten bellen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2 balen schijtlint nodig gehad?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:10 schreef Esses het volgende:
'VN valt Texas binnen'^999
Maar ik zal niets over amerikanen zeggen![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:10 schreef Esses het volgende:
'VN valt Texas binnen'^999
Maar ik zal niets over amerikanen zeggen![]()
![]()
Verkiezingsdebatquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef Erasmo het volgende:
Verkiezingsdebat + Kapsalon inbound, mooie laatste avond in NL
Ik heb besloten het níet te kijken. Kan nooit goed zijn voor mijn hartquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef Esses het volgende:
[..]
VerkiezingsdebatBetwijfel of ik het WIL kijken.
Mooi om te zien hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef Esses het volgende:
[..]
VerkiezingsdebatBetwijfel of ik het WIL kijken.
De hoge heren kunnen enkel in het den haag pluche liegen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoor.
/Insert hier een user die een zin fabriceert met de woorden pluche, den haag, hoge heren en liegen
[Livetopic] Het Premiersdebat - RTL 4 - Zo 26 aug 20:00. #3 best leuk om mee te lezenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:40 schreef Erasmo het volgende:
+ vergeet niet boos te melden dat je niet gaat stemmen want het heeft toch geen zijn
En ik ga niet stemmen. Want het heeft toch geen zin. [/boos]quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:40 schreef Erasmo het volgende:
+ vergeet niet boos te melden dat je niet gaat stemmen want het heeft toch geen zijn
nicequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:45 schreef Erasmo het volgende:
Fuck yeah van bestellen tot bezorgen 6 minuten
Lol, rtl 5. Veel leuker. Leukere dames ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:51 schreef AchJa het volgende:
Ben maar gestopt met kijken... wat een oeverloos gelul....
Dat is altijd in de politiekquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:51 schreef AchJa het volgende:
Ben maar gestopt met kijken... wat een oeverloos gelul....
Weet ik niet, maar voor het geval heb ik het alvast in m'n quote aangepast.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:22 schreef AchJa het volgende:
Daarbij, als ik die kop van Samsom zie krijg ik spontaan kotsneigingen...
of mag ik dit niet zeggen hier...
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar voor het geval heb ik het alvast in m'n quote aangepast.
Tranen springen met letterlijk in de ogen bij het zien van die vier prutsers.quote:
Goed bezig!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar voor het geval heb ik het alvast in m'n quote aangepast.
Z?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goed bezig!
Nu spytool nog ff omzeilen door het over Y te hebben...
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goed bezig!
Nu spytool nog ff omzeilen door het over Y te hebben...
Ik krijg ook moordneigingen!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:22 schreef AchJa het volgende:
Daarbij, als ik die kop van Samsom zie krijg ik spontaan moordneigingen...
of mag ik dit niet zeggen hier...
Geen nood als we eruit vliegen gaan we jaren op een dikke uitkering zittenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik krijg ook moordneigingen!!
Roemer nu, nog meer bezuinigen op defensie
Zoiets jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:37 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Geen nood als we eruit vliegen gaan we jaren op een dikke uitkering zitten
Ik heb al zo'n 1:quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:37 schreef paintmeester het volgende:
[..]
ik wil niet betalen voor jullie uitkering, wel voor jullie salaris.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:37 schreef paintmeester het volgende:
[..]
In plaats van ceremonieel met sabel, gewoon met hamer en sikkel!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n 1:
[ afbeelding ]
Ik ben klaar voor een premierschap van Roemer.
Precies!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:40 schreef paintmeester het volgende:
[..]
In plaats van ceremonieel met sabel, gewoon met hamer en sikkel!
doe ff normaal zeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Die Diederick Samson mogen ze wat mij gelijk oppakken voor landverraad en standrechtelijk executeren. De lul.
Betalen zul je met kameraad Roemer aan het bewind!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wil niet betalen voor jullie uitkering, wel voor jullie salaris.
Ja man dat laatste doe je pas na een langdurig schijnprocesquote:
YVONNE!!! 48 UURS BAN!!!@$quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Die Diederick Samson mogen ze wat mij gelijk oppakken voor landverraad en standrechtelijk executeren. De lul.
hoho naast Schultenbrau drinken moet je niet vergeten om de klagen over hoe laag je uitkering wel niet is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Betalen zul je met kameraad Roemer aan het bewind!
Kan ik ook eens elke dag thuis zitten, niks doen en Schultenbrau drinken!
En je vergeet de lokale friettent te bedonderen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vrees voor je dat ik niet op Roemer ga stemmen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja... Anders had ik Grolsch kunnen drinken..quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:44 schreef paintmeester het volgende:
[..]
hoho naast Schultenbrau drinken moet je niet vergeten om de klagen over hoe laag je uitkering wel niet is.
Luxe boyquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja... Anders had ik Grolsch kunnen drinken..
Nog beter, je had een ijskoude Hertog Jan kunnen hebben! Maar dat kan niet en dat is de schuld van de elite!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja... Anders had ik Grolsch kunnen drinken..
Ja, want hullie zijn rijk en pikken het geld in over de ruggen van de arbeiders...quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:47 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Nog beter, je had een ijskoude Hertog Jan kunnen hebben! Maar dat kan niet en dat is de schuld van de elite!
Het maakt weinig uit... defensie is toch wel de klos, tenzij je SGP gaat stemmen...quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vrees voor je dat ik niet op Roemer ga stemmen.
Er staat bij dat hij het met een nerf-gun wil. Dusquote:
Neej! zij zijn de reden dat je geen werk kan krijgen! En trouwens waarom zou je werken? Dag en nacht in de weer en maar 200 EUR meer verdienen dan nu? Uitbuiters zijn het!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, want hullie zijn rijk en pikken het geld in over de ruggen van de arbeiders...![]()
Oh, ik werk niet... jamaar daar gaat het niet om...
Ik ben er nog niet uit waar ik op ga stemmen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het maakt weinig uit... defensie is toch wel de klos, tenzij je SGP gaat stemmen...
Oi, maak die laatste paar blokjes eens op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er staat bij dat hij het met een nerf-gun wil. Dus
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er staat bij dat hij het met een nerf-gun wil. Dus
Ja, kom nou toch.... Ben Gekke Henkie niet!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Neej! zij zijn de reden dat je geen werk kan krijgen! En trouwens waarom zou je werken? Dag en nacht in de weer en maar 200 EUR meer verdienen dan nu? Uitbuiters zijn het!
Jij bent gekke Tinus die gebukt genomen mag worden door associaal beleid mbt defensie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, kom nou toch.... Ben Gekke Henkie niet!
Ik ook niet, want van die huichelaars van de VVD heb ik ondertussen genoeg messen in de rug gekregen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit waar ik op ga stemmen.
En hem er toch bij willen naaien...quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, ER verdient het net zo min als m.k en Sine_Pari doen.
Keer het links of rechtsom, genaaid word je toch welquote:
Rollator gaat net als de tanks toch uit het pakket...quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Defensie is nu al een rolator, en straks als er nog meer bezuinigingen komen een rolator met 2 lekke bandjes.
Daar zit mijn pijnpunt ook. Alhoewel ik nu door de VVD gespaard lijk te worden. Ik moet echt komende week heel goed alle verkiezingsprogramma's doorlezen voor ik dit keer beslis waar ik op stem.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ook niet, want van die huichelaars van de VVD heb ik ondertussen genoeg messen in de rug gekregen.
Gewoon zelf een rollator kopen, een jongere moet toch ook zelf een fiets kopenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Defensie is nu al een rolator, en straks als er nog meer bezuinigingen komen een rolator met 2 lekke bandjes.
Straks leunt Defensie enkel op soldaten met steunzolen die ze zelf kunnen aanschaffen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rollator gaat net als de tanks toch uit het pakket...
Zeg dat nu niet té hard, krijgen we straks weer dat fietsplaatje op de fiets, dat je belasting daarover hebt betaaldquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon zelf een rollator kopen, een jongere moet toch ook zelf een fiets kopen
Je vergeet de omgebouwde vissersboten met een 5.56 als kanonquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Straks leunt Defensie enkel op soldaten met steunzolen die ze zelf kunnen aanschaffen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg dat nu niet té hard, krijgen we straks weer dat fietsplaatje op de fiets, dat je belasting daarover hebt betaald
De VVD ging defensie ook sparen he?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar zit mijn pijnpunt ook. Alhoewel ik nu door de VVD gespaard lijk te worden. Ik moet echt komende week heel goed alle verkiezingsprogramma's doorlezen voor ik dit keer beslis waar ik op stem.
5.56 kanon, zelfs kmar boten hebben een 9 mm kanon...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Je vergeet de omgebouwde vissersboten met een 5.56 als kanon
Géén enkele partij wil defensie ontzien, behalve de SGP. helaas dat het een partij is die anti-homo is, en niet bepaald vrouwvriendelijk is. Maar als het zo doorgaat, ook op andere vlakken zou ik best eens SGP kunnen gaan stemmen.quote:
Die krijgen waterpistolenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef Esses het volgende:
[..]
5.56 kanon, zelfs kmar boten hebben een 9 mm kanon...
Anti-homo, zal me aan m'n anus roesten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Géén enkele partij wil defensie ontzien, behalve de SGP. helaas dat het een partij is die anti-homo is, en niet bepaald vrouwvriendelijk is. Maar als het zo doorgaat, ook op andere vlakken zou ik best eens SGP kunnen gaan stemmen.
Ja maar... ons 9 mm kanon...quote:
Iets wat we hier in DEF al een tijdje wistenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Anti-homo, zal me aan m'n anus roesten.
Vrouwvriendelijk? Ze zijn heel vrouwvriendelijk. Ze geven dat terug waar ze goed in zijn, koken. Rationele keuzes in ieder geval neit.
Yups.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:13 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Iets wat we hier in DEF al een tijdje wisten
En toch zijn alle goede chefkoks mannenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Vrouwvriendelijk? Ze zijn heel vrouwvriendelijk. Ze geven dat terug waar ze goed in zijn, koken. Rationele keuzes in ieder geval neit.
Dat heeft elke politieke partijquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat een van die beroepsgroepen is waar emancipatie gelukkig nog niet doorgekomen is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En toch zijn alle goede chefkoks mannen
Geweldig, bredesam komt voor zijn mening uit!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doe ik niet. Ik wijs alleen op de inconsistentie van Yvonne en haar cornuiten.
Rationele keuzes sloeg op vrouwen, niet op de SGP.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heeft elke politieke partij
Wie is bredesam?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Geweldig, bredesam komt voor zijn mening uit!
Dat ben jij zolang jij jezelf niet bewezen hebt.quote:
Ik hoef mezelf niet te bewijzen en al helemaal niet aan jou.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat ben jij zolang jij jezelf niet bewezen hebt.
Goed, we drukken hem in een hoekje en gaan met z'n allen tegen hem schelden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, dat is overbodig. Maar iemand met een sterke mening moet hem uitten. Doe ik ook. Tot die tijd, bredesam.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed, we drukken hem in een hoekje en gaan met z'n allen tegen hem schelden.
Hou toch op, ik wordt een beetje moe van dit 'bewijzen' gedoe.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Een sterke mening heeft een context nodig waarin deze geuit wordtquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, dat is overbodig. Maar iemand met een sterke mening moet hem uitten. Doe ik ook. Tot die tijd, bredesam.
Ik mag hier niets over externe communicatiemiddelen zeggen. Dus dat doe ik ook niet, maar als je elders iets durft moet je het hier ook durven.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hou toch op, ik wordt een beetje moe van dit 'bewijzen' gedoe.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Doe dat dan op een later tijdstip.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doe ik niet. Ik wijs alleen op de inconsistentie van Yvonne en haar cornuiten.
Oja, in dat geval ging het over de houding van iemand met betrekking tot bepaalde handelingen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een sterke mening heeft een context nodig waarin deze geuit wordt.
Ik ben eruit, SGP gaat het worden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hou toch op, ik wordt een beetje moe van dit 'bewijzen' gedoe.
Ja, wat een context heb je me gegeven man. Mooi uitgewerkt..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Oja, in dat geval ging het over de houding van iemand met betrekking tot bepaalde handelingen.
Werk het dan zelf uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, wat een context heb je me gegeven man. Mooi uitgewerkt..
Ik voel mij prima thuis in de keukenquote:
Noem een liberaal alternatief? De VVD?quote:
Eindelijk! De ketting zal ik morgen plaatsen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik voel mij prima thuis in de keuken
Oké, brede!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee. Voor alles is een tijd. En nou stoppen met zeiken.
Ketting is niet zo handig, moet ook nog bij de wasmachine, strijkplank en stofzuiger kunnen komen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Eindelijk! De ketting zal ik morgen plaatsen?
Meisje, dat kan toch in een ruimte... ketting gaat om je nekjequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ketting is niet zo handig, moet ook nog bij de wasmachine, strijkplank en stofzuiger kunnen komen.
Gelukkig toch nog iemand die hem begrijpt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik voel mij prima thuis in de keuken
Gelukkig toch nog iemand die hem begrijpt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:26 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Meisje, dat kan toch in een ruimte... ketting gaat om je nekje
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig toch nog iemand die hem begrijpt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:26 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Meisje, dat kan toch in een ruimte... ketting gaat om je nekje
Liberaal is de VVD ook al niet meer, helaas.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:24 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Noem een liberaal alternatief? De VVD?![]()
Precies ze zijn een PVV light gewordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liberaal is de VVD ook al niet meer, helaas.
De kiezer dan, ze stemmen stront, dan krijg je stront.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:33 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Precies ze zijn een PVV light gewordenZe verdienen het niet om in de schaduw van mijn stront te staan
D66quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liberaal is de VVD ook al niet meer, helaas.
Zonder Brussel zouden we ergens zijn....quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
D66 heeft z'n ziel verkocht aan Brussel
Weer een pareltje van D_Kquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
De beste liberalen die Nederland heeft gekend waren partijloos. Ik noem maar ene Thorbecke!
Helemaal eensch.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef paintmeester het volgende:
En terecht dat we moeten voldoen aan de norm. Een norm die we zelf hebben bedongen.
En blijkt volgens de laatste berekeningen van het CBP onder de 3% uit te te komen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef paintmeester het volgende:
En terecht dat we moeten voldoen aan de norm. Een norm die we zelf hebben bedongen.
En daar hoef je niet brede voor te zijn. dat is gewoon samsam op te brengen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En blijkt volgens de laatste berekeningen van het CBP onder de 3% uit te te komen.
Vaak gesproken door mensen die er geen fuck van weten :pquote:
Ben vaak zat in brussel geweest Tinus!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Vaak gesproken door mensen die er geen fuck van weten :p
Wordt leider van de DEF juntaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn eerste daad als minister-president zou het verkondigen van de noodtoestand zijn en extra bevoegdheden naar mij toetrekken. Vervolgens alle partijen behalve die van mijzelf verbieden.
Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben vaak zat in brussel geweest Tinus!
Zonder allerlei 2e wereld satellietlanden een stuk verder. De Benelux had het samen met dld prima kunnen rooien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Zonder Brussel zouden we ergens zijn....
Ik denk dat je mij niet helemaal begrepen hebt. Ik zei één leider.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Wordt leider van de DEF junta
Klopt, al die knoflook vreters hadden ze er niet bij moeten halen. Had gewoon de EG moeten blijven ipv die prestratie drang van gesjeesde politici.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zonder allerlei 2e wereld satellietlanden een stuk verder. De Benelux had het samen met dld prima kunnen rooien.
Een junta heeft meestal één leider en wat kolonels om de zijn wil uit te voeren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet helemaal begrepen hebt. Ik zei één leider.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet helemaal begrepen hebt. Ik zei één leider.
En de kolonels kan je hier wervenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:54 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Een junta heeft meestal één leider en wat kolonels om de zijn wil uit te voeren.
Maak mijn kolonel en ik voer de wil van de Junta uit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
En de kolonels kan je hier werven
kolonel politiezaken! :pquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
En de kolonels kan je hier werven
Mijn systeem heeft één leider met admiralen, veldmaarschalken en generalen en een volk dat achter die leider staat i.p.v. dat het d.m.v. wapens onder controle gehouden moet worden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:54 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Een junta heeft meestal één leider en wat kolonels om de zijn wil uit te voeren.
Admiraal politiezaken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn systeem heeft één leider met admiralen, veldmaarschalken en generalen en een volk dat achter die leider staat i.p.v. dat het d.m.v. wapens onder controle gehouden moet worden.
Jij wordt kolonel GEHEIME politiezakenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kolonel allesbeterweetzaken bedoel je?
Soldaat Bredesam zonder zelfreflectie meld zich ook merk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
KGB zal falen onder hem. KGB probeerde zich wel te bewijzen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Jij wordt kolonel GEHEIME politiezaken
politiezaken is nergens voor nodig. De junta heeft alles onder controlequote:
Jij mag niet eens bij de Kardinaals Jugend een trapfiets bedienen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat bevalt me op de een of andere manier wel, hehe.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Jij wordt kolonel GEHEIME politiezaken
Haha, alsof jij kan oordelen over of ik de mogelijkheid tot zelfreflectie bezit whahaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Soldaat Bredesam zonder zelfreflectie meld zich ook merk ik.
Daarom wil ik die stoel. Heerlijk rustig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
politiezaken is nergens voor nodig. De junta heeft alles onder controle
net als de rest van de competentiegids... kom je op 0 uit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat bevalt me op de een of andere manier wel, hehe.
[..]
Haha, alsof jij kan oordelen over of ik de mogelijkheid tot zelfreflectie bezit whaha.
En nu? Standrechtelijke executie?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef Esses het volgende:
[..]
net als de rest van de competentiegids... kom je op 0 uit.
Nee, dat is nog te goed. Siberie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En nu? Standrechtelijke executie?
Omdat jij denkt dat jij te goed voor mij bentquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, dat is nog te goed. Siberie.
Overigens, waarom praat jij tegen mij droef?
Ik meld mij alvast af. Dit soort blaaskakerij trek ik slecht.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn systeem heeft één leider met admiralen, veldmaarschalken en generalen en een volk dat achter die leider staat i.p.v. dat het d.m.v. wapens onder controle gehouden moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |