Ohhh ja, nu weet ik weer waarom ik geen Engels ontbijt kan maken, ik sla altijd veuls te hard die eieren kapot dat de dooier dus het begeeftquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:58 schreef MaryMouse het volgende:
Jummie, gebakken ei op toast met sinaasappelsap, is toch wel lekker wakker worden op de zondagmorgen
En de toast laat je ook zeker verbrandenquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh ja, nu weet ik weer waarom ik geen Engels ontbijt kan maken, ik sla altijd veuls te hard die eieren kapot dat de dooier dus het begeeft
Idem, want vaak zit ik dan net ff een peuk te paffenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de toast laat je ook zeker verbranden
Men anus.quote:
Ik ben druk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sammy en jij kijken allebei chagerijnig
Een waffie overwegen.quote:
Heuy, hoezo kijk ik chagarijnigquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sammy en jij kijken allebei chagerijnig
In je UI, lijkt of je last hebt met poepen, Esses idem.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heuy, hoezo kijk ik chagarijnig
Ja, Henri kijkt niet al te vrolijk nee..quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In je UI, lijkt of je last hebt met poepen, Esses idem.
Last van constipatie?
Over jou nog te zwijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In je UI, lijkt of je last hebt met poepen, Esses idem.
Last van constipatie?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:46 schreef paintmeester het volgende:
Net mijn eerste mok koffie en peuk opwe kunnen er weer tegen aan
Jaquote:
liegenaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 05:00 schreef jankaas020 het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik de enige van DEF ben, die daadwerkelijk naar de kroeg is geweest?
zelluf!quote:
niettusquote:
Hehe, de 2 topusers van de SCquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:13 schreef jankaas020 het volgende:
Ah, ik zie nu dat het praktisch een sam en MM onderonsje is geweest vannacht..
OCed?quote:
Ah, gewoon pepperspray dus. En als het een afko van "Oleoresin Capsicum" is, snap ik dat ik er niet op kan komen.quote:
Ja I guess, maar die militairen moeten hun gevechtsfunctie nog steeds kunnen uitoefenen met die shit in hun ogen. Dus daar moeten ze gewoon overheen/aan wennen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:19 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ah, gewoon pepperspray dus. En als het een afko van "Oleoresin Capsicum" is, snap ik dat ik er niet op kan komen.![]()
Trouwens, dat is toch het hogere doel van die meuk, dat je er van gaat janken?
Samenvatting graag.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Mooi onderzoek over effecten van pepperspray op het humane zenuwstelsel:
https://www.ncjrs.gov/pdffiles1/nij/grants/182433.pdf
Hm, normaal heeft een wetenschappelijk paper altijd een abstract (aka: samenvatting) waarin kort de bevindingen worden samengevat. Deze jammergenoeg nietquote:
Is gewoon een GVA net als je het bij de kmar ook in je bekend krijgt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja I guess, maar die militairen moeten hun gevechtsfunctie nog steeds kunnen uitoefenen met die shit in hun ogen. Dus daar moeten ze gewoon overheen/aan wennen.
Regel jij het voor me?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef Thaboel het volgende:
Sammie spuit jij je bek ff vol met die zooi...
lolquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Alsof jij geen vent kunt vinden die in je gezicht wil spritzen.
Wtf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |