Ohhh ja, nu weet ik weer waarom ik geen Engels ontbijt kan maken, ik sla altijd veuls te hard die eieren kapot dat de dooier dus het begeeftquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:58 schreef MaryMouse het volgende:
Jummie, gebakken ei op toast met sinaasappelsap, is toch wel lekker wakker worden op de zondagmorgen
En de toast laat je ook zeker verbrandenquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh ja, nu weet ik weer waarom ik geen Engels ontbijt kan maken, ik sla altijd veuls te hard die eieren kapot dat de dooier dus het begeeft
Idem, want vaak zit ik dan net ff een peuk te paffenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de toast laat je ook zeker verbranden
Men anus.quote:
Ik ben druk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sammy en jij kijken allebei chagerijnig
Een waffie overwegen.quote:
Heuy, hoezo kijk ik chagarijnigquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sammy en jij kijken allebei chagerijnig
In je UI, lijkt of je last hebt met poepen, Esses idem.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heuy, hoezo kijk ik chagarijnig
Ja, Henri kijkt niet al te vrolijk nee..quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In je UI, lijkt of je last hebt met poepen, Esses idem.
Last van constipatie?
Over jou nog te zwijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In je UI, lijkt of je last hebt met poepen, Esses idem.
Last van constipatie?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:46 schreef paintmeester het volgende:
Net mijn eerste mok koffie en peuk opwe kunnen er weer tegen aan
Jaquote:
liegenaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 05:00 schreef jankaas020 het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik de enige van DEF ben, die daadwerkelijk naar de kroeg is geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |