SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
quote:
quote:'Tell me something, Korngold. We've both been at Warner's for ten years now, and in that time your music has gotten progressively worse and worse and mine has been getting better and better. Why do you suppose that is?', 'I tell you vy dat iss, Steiner dat iss because you are stealing from me and I am stealing from you.'
-- David Raksin recollecting Ernst Korngold recollecting.
quote:"Without silence the composer loses his most effective weapon."
William Alwyn
Volksfeestquote:Op zondag 26 augustus 2012 05:00 schreef jankaas020 het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik de enige van DEF ben, die daadwerkelijk naar de kroeg is geweest?
Volksfeest? Hier die kerkklokken die luiden om in de kerk een waar volksfeest te ontketenenquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volksfeest![]()
Nu eerst een sloot koffie
Ik wacht tot Lotusss wakker is, dan mag ze me mooi bedienen door een Full English Breakfast te makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:01 schreef Erasmo het volgende:
Ja de oogst is binnen he
Zo ffkes wat croissants de oven in schuiven
Beter zoquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wacht tot Lotusss wakker is, dan mag ze me zal ik haar mooi bedienen door een Full English Breakfast te maken
Zal ze echt niet erg vinden, iets met liefde bereid en zoquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De koekoek, dan bakt het weer aan
Zij kan het veel beterquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ze echt niet erg vinden, iets met liefde bereid en zo
quote:
Wel een spat deksel er op doen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar even een eitje in de pan gooien
Nee hoor, nergens voor nodig. Pan goed heet maken met olie, dan vuur laag, dan spek en gesnipperd uitje erin en zachtjes het eitje op laten uitlopenquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel een spat deksel er op doen!
Ik gebruik altijd een spat dekselquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, nergens voor nodig. Pan goed heet maken met olie, dan vuur laag, dan spek en gesnipperd uitje erin en zachtjes het eitje op laten uitlopen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een spat deksel
Nee, voorkoming van vet aanslag, minder schoonmaken dusquote:
Waarom olie? Er komt toch genoeg vet uit het spek?quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, nergens voor nodig. Pan goed heet maken met olie, dan vuur laag, dan spek en gesnipperd uitje erin en zachtjes het eitje op laten uitlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |