zelluf!quote:
niettusquote:
Hehe, de 2 topusers van de SCquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:13 schreef jankaas020 het volgende:
Ah, ik zie nu dat het praktisch een sam en MM onderonsje is geweest vannacht..
OCed?quote:
Ah, gewoon pepperspray dus. En als het een afko van "Oleoresin Capsicum" is, snap ik dat ik er niet op kan komen.quote:
Ja I guess, maar die militairen moeten hun gevechtsfunctie nog steeds kunnen uitoefenen met die shit in hun ogen. Dus daar moeten ze gewoon overheen/aan wennen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:19 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ah, gewoon pepperspray dus. En als het een afko van "Oleoresin Capsicum" is, snap ik dat ik er niet op kan komen.![]()
Trouwens, dat is toch het hogere doel van die meuk, dat je er van gaat janken?
Samenvatting graag.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Mooi onderzoek over effecten van pepperspray op het humane zenuwstelsel:
https://www.ncjrs.gov/pdffiles1/nij/grants/182433.pdf
Hm, normaal heeft een wetenschappelijk paper altijd een abstract (aka: samenvatting) waarin kort de bevindingen worden samengevat. Deze jammergenoeg nietquote:
Is gewoon een GVA net als je het bij de kmar ook in je bekend krijgt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja I guess, maar die militairen moeten hun gevechtsfunctie nog steeds kunnen uitoefenen met die shit in hun ogen. Dus daar moeten ze gewoon overheen/aan wennen.
Regel jij het voor me?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef Thaboel het volgende:
Sammie spuit jij je bek ff vol met die zooi...
lolquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Alsof jij geen vent kunt vinden die in je gezicht wil spritzen.
Wtf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |