Jij bent gekke Tinus die gebukt genomen mag worden door associaal beleid mbt defensie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, kom nou toch.... Ben Gekke Henkie niet!
Ik ook niet, want van die huichelaars van de VVD heb ik ondertussen genoeg messen in de rug gekregen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit waar ik op ga stemmen.
En hem er toch bij willen naaien...quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey, ER verdient het net zo min als m.k en Sine_Pari doen.
Keer het links of rechtsom, genaaid word je toch welquote:
Rollator gaat net als de tanks toch uit het pakket...quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Defensie is nu al een rolator, en straks als er nog meer bezuinigingen komen een rolator met 2 lekke bandjes.
Daar zit mijn pijnpunt ook. Alhoewel ik nu door de VVD gespaard lijk te worden. Ik moet echt komende week heel goed alle verkiezingsprogramma's doorlezen voor ik dit keer beslis waar ik op stem.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ook niet, want van die huichelaars van de VVD heb ik ondertussen genoeg messen in de rug gekregen.
Gewoon zelf een rollator kopen, een jongere moet toch ook zelf een fiets kopenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Defensie is nu al een rolator, en straks als er nog meer bezuinigingen komen een rolator met 2 lekke bandjes.
Straks leunt Defensie enkel op soldaten met steunzolen die ze zelf kunnen aanschaffen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rollator gaat net als de tanks toch uit het pakket...
Zeg dat nu niet té hard, krijgen we straks weer dat fietsplaatje op de fiets, dat je belasting daarover hebt betaaldquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon zelf een rollator kopen, een jongere moet toch ook zelf een fiets kopen
Je vergeet de omgebouwde vissersboten met een 5.56 als kanonquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Straks leunt Defensie enkel op soldaten met steunzolen die ze zelf kunnen aanschaffen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg dat nu niet té hard, krijgen we straks weer dat fietsplaatje op de fiets, dat je belasting daarover hebt betaald
De VVD ging defensie ook sparen he?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar zit mijn pijnpunt ook. Alhoewel ik nu door de VVD gespaard lijk te worden. Ik moet echt komende week heel goed alle verkiezingsprogramma's doorlezen voor ik dit keer beslis waar ik op stem.
5.56 kanon, zelfs kmar boten hebben een 9 mm kanon...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:07 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Je vergeet de omgebouwde vissersboten met een 5.56 als kanon
Géén enkele partij wil defensie ontzien, behalve de SGP. helaas dat het een partij is die anti-homo is, en niet bepaald vrouwvriendelijk is. Maar als het zo doorgaat, ook op andere vlakken zou ik best eens SGP kunnen gaan stemmen.quote:
Die krijgen waterpistolenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef Esses het volgende:
[..]
5.56 kanon, zelfs kmar boten hebben een 9 mm kanon...
Anti-homo, zal me aan m'n anus roesten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Géén enkele partij wil defensie ontzien, behalve de SGP. helaas dat het een partij is die anti-homo is, en niet bepaald vrouwvriendelijk is. Maar als het zo doorgaat, ook op andere vlakken zou ik best eens SGP kunnen gaan stemmen.
Ja maar... ons 9 mm kanon...quote:
Iets wat we hier in DEF al een tijdje wistenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Anti-homo, zal me aan m'n anus roesten.
Vrouwvriendelijk? Ze zijn heel vrouwvriendelijk. Ze geven dat terug waar ze goed in zijn, koken. Rationele keuzes in ieder geval neit.
Yups.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:13 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Iets wat we hier in DEF al een tijdje wisten
En toch zijn alle goede chefkoks mannenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Vrouwvriendelijk? Ze zijn heel vrouwvriendelijk. Ze geven dat terug waar ze goed in zijn, koken. Rationele keuzes in ieder geval neit.
Dat heeft elke politieke partijquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef Esses het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |