De hoge heren kunnen enkel in het den haag pluche liegen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoor.
/Insert hier een user die een zin fabriceert met de woorden pluche, den haag, hoge heren en liegen
[Livetopic] Het Premiersdebat - RTL 4 - Zo 26 aug 20:00. #3 best leuk om mee te lezenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:40 schreef Erasmo het volgende:
+ vergeet niet boos te melden dat je niet gaat stemmen want het heeft toch geen zijn
En ik ga niet stemmen. Want het heeft toch geen zin. [/boos]quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:40 schreef Erasmo het volgende:
+ vergeet niet boos te melden dat je niet gaat stemmen want het heeft toch geen zijn
nicequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:45 schreef Erasmo het volgende:
Fuck yeah van bestellen tot bezorgen 6 minuten
Lol, rtl 5. Veel leuker. Leukere dames ook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:51 schreef AchJa het volgende:
Ben maar gestopt met kijken... wat een oeverloos gelul....
Dat is altijd in de politiekquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:51 schreef AchJa het volgende:
Ben maar gestopt met kijken... wat een oeverloos gelul....
Weet ik niet, maar voor het geval heb ik het alvast in m'n quote aangepast.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:22 schreef AchJa het volgende:
Daarbij, als ik die kop van Samsom zie krijg ik spontaan kotsneigingen...
of mag ik dit niet zeggen hier...
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar voor het geval heb ik het alvast in m'n quote aangepast.
Tranen springen met letterlijk in de ogen bij het zien van die vier prutsers.quote:
Goed bezig!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar voor het geval heb ik het alvast in m'n quote aangepast.
Z?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goed bezig!
Nu spytool nog ff omzeilen door het over Y te hebben...
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goed bezig!
Nu spytool nog ff omzeilen door het over Y te hebben...
Ik krijg ook moordneigingen!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:22 schreef AchJa het volgende:
Daarbij, als ik die kop van Samsom zie krijg ik spontaan moordneigingen...
of mag ik dit niet zeggen hier...
Geen nood als we eruit vliegen gaan we jaren op een dikke uitkering zittenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik krijg ook moordneigingen!!
Roemer nu, nog meer bezuinigen op defensie
Zoiets jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:37 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Geen nood als we eruit vliegen gaan we jaren op een dikke uitkering zitten
Ik heb al zo'n 1:quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:37 schreef paintmeester het volgende:
[..]
ik wil niet betalen voor jullie uitkering, wel voor jullie salaris.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:37 schreef paintmeester het volgende:
[..]
In plaats van ceremonieel met sabel, gewoon met hamer en sikkel!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n 1:
[ afbeelding ]
Ik ben klaar voor een premierschap van Roemer.
Precies!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:40 schreef paintmeester het volgende:
[..]
In plaats van ceremonieel met sabel, gewoon met hamer en sikkel!
doe ff normaal zeg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Die Diederick Samson mogen ze wat mij gelijk oppakken voor landverraad en standrechtelijk executeren. De lul.
Betalen zul je met kameraad Roemer aan het bewind!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wil niet betalen voor jullie uitkering, wel voor jullie salaris.
Ja man dat laatste doe je pas na een langdurig schijnprocesquote:
YVONNE!!! 48 UURS BAN!!!@$quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Die Diederick Samson mogen ze wat mij gelijk oppakken voor landverraad en standrechtelijk executeren. De lul.
hoho naast Schultenbrau drinken moet je niet vergeten om de klagen over hoe laag je uitkering wel niet is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Betalen zul je met kameraad Roemer aan het bewind!
Kan ik ook eens elke dag thuis zitten, niks doen en Schultenbrau drinken!
En je vergeet de lokale friettent te bedonderen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vrees voor je dat ik niet op Roemer ga stemmen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja... Anders had ik Grolsch kunnen drinken..quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:44 schreef paintmeester het volgende:
[..]
hoho naast Schultenbrau drinken moet je niet vergeten om de klagen over hoe laag je uitkering wel niet is.
Luxe boyquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja... Anders had ik Grolsch kunnen drinken..
Nog beter, je had een ijskoude Hertog Jan kunnen hebben! Maar dat kan niet en dat is de schuld van de elite!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja... Anders had ik Grolsch kunnen drinken..
Ja, want hullie zijn rijk en pikken het geld in over de ruggen van de arbeiders...quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:47 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Nog beter, je had een ijskoude Hertog Jan kunnen hebben! Maar dat kan niet en dat is de schuld van de elite!
Het maakt weinig uit... defensie is toch wel de klos, tenzij je SGP gaat stemmen...quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vrees voor je dat ik niet op Roemer ga stemmen.
Er staat bij dat hij het met een nerf-gun wil. Dusquote:
Neej! zij zijn de reden dat je geen werk kan krijgen! En trouwens waarom zou je werken? Dag en nacht in de weer en maar 200 EUR meer verdienen dan nu? Uitbuiters zijn het!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, want hullie zijn rijk en pikken het geld in over de ruggen van de arbeiders...![]()
Oh, ik werk niet... jamaar daar gaat het niet om...
Ik ben er nog niet uit waar ik op ga stemmen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het maakt weinig uit... defensie is toch wel de klos, tenzij je SGP gaat stemmen...
Oi, maak die laatste paar blokjes eens op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er staat bij dat hij het met een nerf-gun wil. Dus
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er staat bij dat hij het met een nerf-gun wil. Dus
Ja, kom nou toch.... Ben Gekke Henkie niet!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:53 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Neej! zij zijn de reden dat je geen werk kan krijgen! En trouwens waarom zou je werken? Dag en nacht in de weer en maar 200 EUR meer verdienen dan nu? Uitbuiters zijn het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |