Triestquote:
Nibb-it zijn halve verzameling komt er uit!quote:
Ik hoef geen grondtroepquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Nibb-it zijn halve verzameling komt er uit!
Gewoon de politie uitdagen.quote:
Lol, die lachen hem gewoon uit man.quote:
True that. Maar hij kan het proberen.quote:
Ja. Meningen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef paintmeester het volgende:
Crossfire net uit op steam, bedoelde je die?
Zo lachwekkend ben ik nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
True that. Maar hij kan het proberen.
Niet?quote:
qftquote:
Wapenverzamelaar opgepaktquote:Als de politie ergens per se binnen wilt komen zonder huiszoekingsbevel dan doen ze dat via een 112 oproep.
Als er namelijk nood is dan mogen ze een huis open breken en binnen rondsnuffelen naar hartewens.
Ik heb zelfs reden om te geloven dat ze 112 oproepen vervalsen om zo overal binnen te kunnen.
Ze beweren dan gewoon dat 112 gebeld is geworden en dat ze niemand hoorden.
Dit kan omdat iemand hulpbehoevend is maar niet kan praten (denk aan gijzeling of iemand die onwel is geworden)
Daardoor gaat automatisch een protocol in werking waarbij agenten de deur mogen forceren en vrije toegang tot het pand krijgen.
112 verhaal klopt, het vervalsen of op gronden daarvan binnen komen? Mneeh. Bullshit wederom.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses, kom er maar in
[..]
Wapenverzamelaar opgepakt
Al uitgebreid reagerende... thnx... notquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses, kom er maar in
[..]
Wapenverzamelaar opgepakt
Que??quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Al uitgebreid reagerende... thnx... not
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |