Triestquote:
Nibb-it zijn halve verzameling komt er uit!quote:
Ik hoef geen grondtroepquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Nibb-it zijn halve verzameling komt er uit!
Gewoon de politie uitdagen.quote:
Lol, die lachen hem gewoon uit man.quote:
True that. Maar hij kan het proberen.quote:
Ja. Meningen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:37 schreef paintmeester het volgende:
Crossfire net uit op steam, bedoelde je die?
Zo lachwekkend ben ik nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
True that. Maar hij kan het proberen.
Niet?quote:
qftquote:
Wapenverzamelaar opgepaktquote:Als de politie ergens per se binnen wilt komen zonder huiszoekingsbevel dan doen ze dat via een 112 oproep.
Als er namelijk nood is dan mogen ze een huis open breken en binnen rondsnuffelen naar hartewens.
Ik heb zelfs reden om te geloven dat ze 112 oproepen vervalsen om zo overal binnen te kunnen.
Ze beweren dan gewoon dat 112 gebeld is geworden en dat ze niemand hoorden.
Dit kan omdat iemand hulpbehoevend is maar niet kan praten (denk aan gijzeling of iemand die onwel is geworden)
Daardoor gaat automatisch een protocol in werking waarbij agenten de deur mogen forceren en vrije toegang tot het pand krijgen.
112 verhaal klopt, het vervalsen of op gronden daarvan binnen komen? Mneeh. Bullshit wederom.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses, kom er maar in
[..]
Wapenverzamelaar opgepakt
Al uitgebreid reagerende... thnx... notquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses, kom er maar in
[..]
Wapenverzamelaar opgepakt
Que??quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Al uitgebreid reagerende... thnx... not
FP Discussiesquote:
Ohh, daar doe ik niet aan mee, ze weten het allemaal beter, of hebben een alu hoedje op, dus verspilde moeite.quote:
\het beter weten is inderdaad altijd vervelend. Het inderdaad beter weten durf ik ook wel toe te geven als het zo isquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, daar doe ik niet aan mee, ze weten het allemaal beter, of hebben een alu hoedje op, dus verspilde moeite.
Gelukkig, jij beschikt toch nog over zelfreflectiequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:08 schreef Esses het volgende:
[..]
\het beter weten is inderdaad altijd vervelend. Het inderdaad beter weten durf ik ook wel toe te geven als het zo isTwee verschillende dingen.
Oe meneer aluhoedje heeft het zelf meegemaaktquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelukkig, jij beschikt toch nog over zelfreflectie
Lang geleden ja, en door schade en schande wijzer geworden dat het geen zin heeft om iets zinnigs/nuttigs te zeggen op de FPquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Oe meneer aluhoedje heeft het zelf meegemaakt
och, weet ik al lang. maar misschien tref je eens de juiste.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lang geleden ja, en door schade en schande wijzer geworden dat het geen zin heeft om iets zinnigs/nuttigs te zeggen op de FP
Al 12 jaar op FOK!, maar nog nooit kwam daar een zinnig woord uit als je serieus een discussie inging.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:25 schreef Esses het volgende:
[..]
och, weet ik al lang. maar misschien tref je eens de juiste.
Ach, daarom nu maar vissen wat voor missende papierwerken hij allemaal niet gekregen heeft :pquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al 12 jaar op FOK!, maar nog nooit kwam daar een zinnig woord uit als je serieus een discussie inging.
Nee, ik reageer daar niet meer.
Tja. Ik ga me er niet druk over maken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Ach, daarom nu maar vissen wat voor missende papierwerken hij allemaal niet gekregen heeft :p
Nasi!!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja. Ik ga me er niet druk over maken.
Maaruh, blauwe, wat vreet jij vandaag?
Haha, ik wil weten wat voor papierwerk hij heeft gehad. Nog nooit zo hard gemint :pquote:
2 balen schijtlint nodig gehad?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Haha, ik wil weten wat voor papierwerk hij heeft gehad. Nog nooit zo hard gemint :p
Mwoah hij had wel bijna 2 balen schijtlint van de politie gekregen dan. Maar dan had hij ook geweten dat hij meer had kunnen doen dan alleen janken op het internet en een schadeclaim. Had hij misschien zijn advocaat moeten bellen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2 balen schijtlint nodig gehad?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:10 schreef Esses het volgende:
'VN valt Texas binnen'^999
Maar ik zal niets over amerikanen zeggen![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:10 schreef Esses het volgende:
'VN valt Texas binnen'^999
Maar ik zal niets over amerikanen zeggen![]()
![]()
Verkiezingsdebatquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef Erasmo het volgende:
Verkiezingsdebat + Kapsalon inbound, mooie laatste avond in NL
Ik heb besloten het níet te kijken. Kan nooit goed zijn voor mijn hartquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef Esses het volgende:
[..]
VerkiezingsdebatBetwijfel of ik het WIL kijken.
Mooi om te zien hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef Esses het volgende:
[..]
VerkiezingsdebatBetwijfel of ik het WIL kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |