Dat komt omdat dat een van die beroepsgroepen is waar emancipatie gelukkig nog niet doorgekomen is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En toch zijn alle goede chefkoks mannen
Geweldig, bredesam komt voor zijn mening uit!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doe ik niet. Ik wijs alleen op de inconsistentie van Yvonne en haar cornuiten.
Rationele keuzes sloeg op vrouwen, niet op de SGP.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heeft elke politieke partij
Wie is bredesam?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Geweldig, bredesam komt voor zijn mening uit!
Dat ben jij zolang jij jezelf niet bewezen hebt.quote:
Ik hoef mezelf niet te bewijzen en al helemaal niet aan jou.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat ben jij zolang jij jezelf niet bewezen hebt.
Goed, we drukken hem in een hoekje en gaan met z'n allen tegen hem schelden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, dat is overbodig. Maar iemand met een sterke mening moet hem uitten. Doe ik ook. Tot die tijd, bredesam.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed, we drukken hem in een hoekje en gaan met z'n allen tegen hem schelden.
Hou toch op, ik wordt een beetje moe van dit 'bewijzen' gedoe.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Een sterke mening heeft een context nodig waarin deze geuit wordtquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, dat is overbodig. Maar iemand met een sterke mening moet hem uitten. Doe ik ook. Tot die tijd, bredesam.
Ik mag hier niets over externe communicatiemiddelen zeggen. Dus dat doe ik ook niet, maar als je elders iets durft moet je het hier ook durven.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hou toch op, ik wordt een beetje moe van dit 'bewijzen' gedoe.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Doe dat dan op een later tijdstip.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doe ik niet. Ik wijs alleen op de inconsistentie van Yvonne en haar cornuiten.
Oja, in dat geval ging het over de houding van iemand met betrekking tot bepaalde handelingen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een sterke mening heeft een context nodig waarin deze geuit wordt.
Ik ben eruit, SGP gaat het worden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hou toch op, ik wordt een beetje moe van dit 'bewijzen' gedoe.
Ja, wat een context heb je me gegeven man. Mooi uitgewerkt..quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Oja, in dat geval ging het over de houding van iemand met betrekking tot bepaalde handelingen.
Werk het dan zelf uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, wat een context heb je me gegeven man. Mooi uitgewerkt..
Ik voel mij prima thuis in de keukenquote:
Noem een liberaal alternatief? De VVD?quote:
Eindelijk! De ketting zal ik morgen plaatsen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik voel mij prima thuis in de keuken
Oké, brede!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee. Voor alles is een tijd. En nou stoppen met zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |