Ketting is niet zo handig, moet ook nog bij de wasmachine, strijkplank en stofzuiger kunnen komen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Eindelijk! De ketting zal ik morgen plaatsen?
Meisje, dat kan toch in een ruimte... ketting gaat om je nekjequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ketting is niet zo handig, moet ook nog bij de wasmachine, strijkplank en stofzuiger kunnen komen.
Gelukkig toch nog iemand die hem begrijpt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik voel mij prima thuis in de keuken
Gelukkig toch nog iemand die hem begrijpt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:26 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Meisje, dat kan toch in een ruimte... ketting gaat om je nekje
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig toch nog iemand die hem begrijpt.

quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:26 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Meisje, dat kan toch in een ruimte... ketting gaat om je nekje
Liberaal is de VVD ook al niet meer, helaas.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:24 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Noem een liberaal alternatief? De VVD?![]()
Precies ze zijn een PVV light gewordenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liberaal is de VVD ook al niet meer, helaas.
De kiezer dan, ze stemmen stront, dan krijg je stront.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:33 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Precies ze zijn een PVV light gewordenZe verdienen het niet om in de schaduw van mijn stront te staan
D66quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liberaal is de VVD ook al niet meer, helaas.
Zonder Brussel zouden we ergens zijn....quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
D66 heeft z'n ziel verkocht aan Brussel
Weer een pareltje van D_Kquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
De beste liberalen die Nederland heeft gekend waren partijloos. Ik noem maar ene Thorbecke!
Helemaal eensch.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef paintmeester het volgende:
En terecht dat we moeten voldoen aan de norm. Een norm die we zelf hebben bedongen.
En blijkt volgens de laatste berekeningen van het CBP onder de 3% uit te te komen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef paintmeester het volgende:
En terecht dat we moeten voldoen aan de norm. Een norm die we zelf hebben bedongen.
En daar hoef je niet brede voor te zijn. dat is gewoon samsam op te brengen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En blijkt volgens de laatste berekeningen van het CBP onder de 3% uit te te komen.
Vaak gesproken door mensen die er geen fuck van weten :pquote:
Ben vaak zat in brussel geweest Tinus!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Vaak gesproken door mensen die er geen fuck van weten :p
Wordt leider van de DEF juntaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn eerste daad als minister-president zou het verkondigen van de noodtoestand zijn en extra bevoegdheden naar mij toetrekken. Vervolgens alle partijen behalve die van mijzelf verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |