Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben vaak zat in brussel geweest Tinus!
Zonder allerlei 2e wereld satellietlanden een stuk verder. De Benelux had het samen met dld prima kunnen rooien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Zonder Brussel zouden we ergens zijn....
Ik denk dat je mij niet helemaal begrepen hebt. Ik zei één leider.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Wordt leider van de DEF junta
Klopt, al die knoflook vreters hadden ze er niet bij moeten halen. Had gewoon de EG moeten blijven ipv die prestratie drang van gesjeesde politici.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zonder allerlei 2e wereld satellietlanden een stuk verder. De Benelux had het samen met dld prima kunnen rooien.
Een junta heeft meestal één leider en wat kolonels om de zijn wil uit te voeren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet helemaal begrepen hebt. Ik zei één leider.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij niet helemaal begrepen hebt. Ik zei één leider.
En de kolonels kan je hier wervenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:54 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Een junta heeft meestal één leider en wat kolonels om de zijn wil uit te voeren.
Maak mijn kolonel en ik voer de wil van de Junta uit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
En de kolonels kan je hier werven
kolonel politiezaken! :pquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
En de kolonels kan je hier werven
Mijn systeem heeft één leider met admiralen, veldmaarschalken en generalen en een volk dat achter die leider staat i.p.v. dat het d.m.v. wapens onder controle gehouden moet worden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:54 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Een junta heeft meestal één leider en wat kolonels om de zijn wil uit te voeren.
Admiraal politiezaken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn systeem heeft één leider met admiralen, veldmaarschalken en generalen en een volk dat achter die leider staat i.p.v. dat het d.m.v. wapens onder controle gehouden moet worden.
Jij wordt kolonel GEHEIME politiezakenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kolonel allesbeterweetzaken bedoel je?
Soldaat Bredesam zonder zelfreflectie meld zich ook merk ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
KGB zal falen onder hem. KGB probeerde zich wel te bewijzen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Jij wordt kolonel GEHEIME politiezaken
politiezaken is nergens voor nodig. De junta heeft alles onder controlequote:
Jij mag niet eens bij de Kardinaals Jugend een trapfiets bedienen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat bevalt me op de een of andere manier wel, hehe.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Jij wordt kolonel GEHEIME politiezaken
Haha, alsof jij kan oordelen over of ik de mogelijkheid tot zelfreflectie bezit whahaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Soldaat Bredesam zonder zelfreflectie meld zich ook merk ik.
Daarom wil ik die stoel. Heerlijk rustig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
politiezaken is nergens voor nodig. De junta heeft alles onder controle
net als de rest van de competentiegids... kom je op 0 uit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat bevalt me op de een of andere manier wel, hehe.
[..]
Haha, alsof jij kan oordelen over of ik de mogelijkheid tot zelfreflectie bezit whaha.
En nu? Standrechtelijke executie?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:59 schreef Esses het volgende:
[..]
net als de rest van de competentiegids... kom je op 0 uit.
Nee, dat is nog te goed. Siberie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En nu? Standrechtelijke executie?
Omdat jij denkt dat jij te goed voor mij bentquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, dat is nog te goed. Siberie.
Overigens, waarom praat jij tegen mij droef?
Ik meld mij alvast af. Dit soort blaaskakerij trek ik slecht.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn systeem heeft één leider met admiralen, veldmaarschalken en generalen en een volk dat achter die leider staat i.p.v. dat het d.m.v. wapens onder controle gehouden moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |