Neuh, meer een nieuwe koude oorlog.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:57 schreef Thaboel het volgende:
Is er weer liefde tussen Esses en Sammie?
Niet echt.quote:
Laat wakker.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:26 schreef Thaboel het volgende:
Aan het werk C4 of gewoon nog laat wakker?
Boefje!quote:
Stout he.quote:
Tja, zware taak en iemand moet het doen he!quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stout he.
Maar het is zo zonde om dat glas whisky te laten staan.
Grottenbier.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tja, zware taak en iemand moet het doen he!
Ik ga v/d week eens kijken of ze hier bij de slijter dat grotten bier hebben
Ja ik vond het echt heerlijk! Blij dat ik jou liet kiezenquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grottenbier.![]()
![]()
Was een lekkere proeverij.
En mocht je slijter het niet hebben moeten we "helaas" maar weer eens afspreken in het Elfde Gebod.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja ik vond het echt heerlijk! Blij dat ik jou liet kiezen
aaaah, wat een straf!quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En mocht je slijter het niet hebben moeten we "helaas" maar weer eens afspreken in het Elfde Gebod.
Verschrikkelijk!quote:
Wat voor soort?quote:
Het soort waar jij geen reedtdtdt aan vindquote:
Ah, hardcore house shit?quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het soort waar jij geen reedtdtdt aan vind
Oui.quote:
Otis is een held.quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oui.
Trouwens errrruuugggg lekker :
Dat luister ik om alles weer een beetje in balans te krijgenquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 03:24 schreef Nibb-it het volgende:
Ik vfroeg mij af he zoudn veel mensen zichzelf verwond heben aan een blik guiness toen ze het balletje probsererdern te bemxachtigdn? Wat denken khujulir?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
quote:Op maandag 27 augustus 2012 03:57 schreef Im.Kant. het volgende:
Tering Nibb-it, zo typen terwijl je sober bent
Niet eensquote:
Ik lees later de samenvatting welquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Zodadelijk persconferentie van het CPB met hun doorrekening van de partij-programma's om 10:30.
Ja ik ook. Heb rijles, dus ik mis hetquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees later de samenvatting wel
quote:Op maandag 27 augustus 2012 03:57 schreef Im.Kant. het volgende:
Tering Nibb-it, zo typen terwijl je sober bentZit gewon mobielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Heb rijles, dus ik mis het.
Altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |