Neuh, meer een nieuwe koude oorlog.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:57 schreef Thaboel het volgende:
Is er weer liefde tussen Esses en Sammie?
Niet echt.quote:
Laat wakker.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:26 schreef Thaboel het volgende:
Aan het werk C4 of gewoon nog laat wakker?
Boefje!quote:
Stout he.quote:
Tja, zware taak en iemand moet het doen he!quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stout he.
Maar het is zo zonde om dat glas whisky te laten staan.
Grottenbier.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tja, zware taak en iemand moet het doen he!
Ik ga v/d week eens kijken of ze hier bij de slijter dat grotten bier hebben
Ja ik vond het echt heerlijk! Blij dat ik jou liet kiezenquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grottenbier.![]()
![]()
Was een lekkere proeverij.
En mocht je slijter het niet hebben moeten we "helaas" maar weer eens afspreken in het Elfde Gebod.quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja ik vond het echt heerlijk! Blij dat ik jou liet kiezen
aaaah, wat een straf!quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En mocht je slijter het niet hebben moeten we "helaas" maar weer eens afspreken in het Elfde Gebod.
Verschrikkelijk!quote:
Wat voor soort?quote:
Het soort waar jij geen reedtdtdt aan vindquote:
Ah, hardcore house shit?quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het soort waar jij geen reedtdtdt aan vind
Oui.quote:
Otis is een held.quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oui.
Trouwens errrruuugggg lekker :
Dat luister ik om alles weer een beetje in balans te krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |