Misschien is het dan tijd om die pulp-cellen in je bovenkamer wat rust te gunnen zodat er weer wat zinnigs uit je keelgat komt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:09 schreef Esses het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jij ben ik al een uur of 16 ontwaakt.
Zat ik in Dld.quote:
Moet ik je soms weer met DM's komen ''lastig vallen''?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Esses versus Sam!
Dat is een toffe wedstrijd!
Zoiets als een vete tussen de mongoloïde buurjongen en het meisje met borderline van op de hoek.
Rubje praktijken!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe![]()
Droom verder wachtmeestertje.
Verkleinwoorden gebruiken...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Esses van z'n hoge almachtige troon afflikkeren?
Kennelijk. Ik moet me bewijzen, anders ben ik niets.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Verkleinwoorden gebruiken...
Maar waarom is Esses zijn troon zo hoog? Heb ik wat gemist?
Kennelijk nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef paintmeester het volgende:
Jezelf moeten bewijzen op een forum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen jullie niet eens gewoon normaal doen?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef paintmeester het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och, die werken altijd met weinig rust. Scheelt weer. H2O cellen zijn wat minder.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Misschien is het dan tijd om die pulp-cellen in je bovenkamer wat rust te gunnen zodat er weer wat zinnigs uit je keelgat komt?
Doe maarquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Moet ik je soms weer met DM's komen ''lastig vallen''?
H2O cellenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Och, die werken altijd met weinig rust. Scheelt weer. H2O cellen zijn wat minder.
Daar is hij al mee bezig hoor.quote:
Jawel hoor, maar hij trekt iets compleet uit zijn context. As usual.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:22 schreef paintmeester het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterke verdediging!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar hij trekt iets compleet uit zijn context. As usual.
Hoezo, hersencellen gemaakt van h2o zijn dus h2o cellen. Klotst goed daar boven.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
H2O cellen
Als je niet weet waar je het over hebt kan je dan ook gewoon je klep dichthouden?
Och, als jij bij het begin begint, zijn we 2 weken van al het gezeik af.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoezo, hersencellen gemaakt van h2o zijn dus h2o cellen. Klotst goed daar boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |