SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Ik heb tenminste toegang tot een kut.quote:
Mooie film welquote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb tenminste toegang tot een kut.
en Paintmeester straks een maand niet meer.
Je ging toch varen? Of neem je een maand aan condoom s meequote:
Je weet wel dat je nu jouw zieligheidsgehalte echt hebt vermenigvuldigd met minstens een factor 20?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb tenminste toegang tot een kut.
en Paintmeester straks een maand niet meer.
Ik ga nog niet varen pas over een maand of 3, en condooms worden aan boord gratis verstrekt door de ziekema... rawrquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Je ging toch varen? Of neem je een maand aan condoom s mee
Oh ideaalquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:05 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ik ga nog niet varen pas over een maand of 3, en condooms worden aan boord gratis verstrekt door de ziekema... rawr
Erasmo...quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Je ging toch varen? Of neem je een maand aan condoom s mee
Zelfs als ik een zieligheidsfactor graph aanmaak kom ik niet boven plaats tweequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je weet wel dat je nu jouw zieligheidsgehalte echt hebt vermenigvuldigd met minstens een factor 20?
Duidelijkquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Zelfs als ik een zieligheidsfactor graph aanmaak kom ik niet boven plaats twee
Wow, je toont zelfreflectie. Top.quote:
Je vergeet PMS.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Esses versus Sam!
Dat is een toffe wedstrijd!
Zoiets als een vete tussen de mongoloïde buurjongen en het meisje met borderline van op de hoek.
Je vergat alwetend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Esses versus Sam!
Zoiets als een vete tussen de mongoloïde buurjongen en het meisje met borderline van op de hoek.
Alwetend is en blijft een groot woord. Meer wetend dan jij klinkt beter.quote:
Whehequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Alwetend is en blijft een groot woord. Meer wetend dan jij klinkt beter.
Die Rooie uit Gestel!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Esses versus Sam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |