quote:
Zat ik toen voor aan de buis gekluisterdquote:
Wat is kusjekroel?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er waren 2 jochies ongesteld en nu heeft de een de ander "geblokkeerd" met custom CSS en nu doet iedereen weer kusjekroel.
Jochie en man. Hij wilde mij immers chanteren met mijn mannelijkheidquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er waren 2 jochies ongesteld en nu heeft de een de ander "geblokkeerd" met custom CSS en nu doet iedereen weer kusjekroel.
Idem.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zat ik toen voor aan de buis gekluisterd
En er hartelijk om gelachen xDquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan goed... jij hebt een foto gezien hoe hij er toen uit zag...
Kennelijk is er nog steeds iemand boosquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Jochie en man. Hij wilde mij immers chanteren met mijn mannelijkheid
Denk dat de jonkies Sonny Crocket hier niet eens meer kennenquote:
Hoe? Iedereen wist dit toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Jochie en man. Hij wilde mij immers chanteren met mijn mannelijkheid
Ben vandaag op de havendagen in vlissingen geweest en op de OPV was duidelijk groningen te lezen. Apparte was dat ook die radar pyramide er nog niet opzat dus dat verklaart misshien zijn aanwezigheid in de werf. Mooi ding Iig wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, de HRMS Groiningen is toch ergens afgelopen week in Den Helder aangekomen? (Volgens een van de defensie twatjes)
Vanwege Daisy zeker?quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die vond ik beter te pruimen dan die twee homo's op die motoren...
Truste.quote:
Esses is een vent. Doe normaal joh.quote:
Lesbo, je weet op FOK! maar nooit wat voor vlees je in de kuip heb.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Esses is een vent. Doe normaal joh.
Archie Bunker!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:20 schreef AchJa het volgende:
Galactica, Mathew Star, Secret Valley, Whizkids, Frank Buck... Wat hadden we nog meer?
Q en Q, De Zevensprong, De Familie Knots.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:20 schreef AchJa het volgende:
Galactica, Mathew Star, Secret Valley, Whizkids, Frank Buck... Wat hadden we nog meer?
Allemaal Tuig, De Fabriek, Dallas, Dynastie, Diamant, Ivanhoe, Floris...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Q en Q, De Zevensprong, De Familie Knots.
Ivanhoe. Met Roger Moore.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Allemaal Tuig, De Fabriek, Dallas, Dynastie, Diamant, Ivanhoe, Floris...
Mazzel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Dames, ik ga mijn wederhelft maar eens gezelschap houden, trusten ieder!
quote:
Oh, in de gaten houden dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:27 schreef Cobra4 het volgende:
En er komt/is een nieuwe versie van Dallas.
S01 net afgelopen volgens series guide. Nzb's harken gaat...quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]http://nl.wikipedia.org/wiki/Dallas_(televisieserie_uit_2012)
quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
S01 net afgelopen volgens series guide. Nzb's harken gaat...
Mazzel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altbinz kan bezig...![]()
En ik ga snurken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |