Dat was toch gisteren al ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:02 schreef borisz het volgende:
Telstar wint van Hartlepool United met 2-0
Shit Ole. Sterkte.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:22 schreef Ole het volgende:
demn... goede vriend van me heeft vanmorgen een hersenbloeding gehad. En heftig! als het 'goed' is heeft hij nu een operatie van drie uur () achter de rug... ik wacht op een update.
dat laatste klinkt als een datequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:36 schreef Bos81 het volgende:
VBLMeets gehad idd. Inmiddels 4 KSC-meets en ook een grote TAL-Meet. Daarnaast een aantal keer los met iemand afgesproken....
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:22 schreef Ole het volgende:
demn... goede vriend van me heeft vanmorgen een hersenbloeding gehad. En heftig! als het 'goed' is heeft hij nu een operatie van drie uur () achter de rug... ik wacht op een update.
Nope helaas (of niet helaas voor jou, want dan is er nog 1 die vrij rond loopt)quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope helaas (of niet helaas voor jou, want dan is er nog 1 die vrij rond loopt)
[..]
Heftig, Sterkte Olequote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:22 schreef Ole het volgende:
vochtafdrijvend toch? Maskeringsmiddel in dat gevalquote:
doping gebruik in de Tourquote:
Doping dacht ik maar het zou ook vanwege overspel plegen kunnen zijn daar zou Danny Nelissen niet raar van opkijkenquote:
wordt gebruikt om andere dopingproducten te maskerenquote:
Ja maar als het gebruik van andere producten niet bewezen is ...?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt gebruikt om andere dopingproducten te maskeren
daarom staat dit middel er dus opquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als het gebruik van andere producten niet bewezen is ...?
Fränk Schleck is betrapt op dopinggebruik!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef JesseOzil het volgende:
Er is ergens op dit forum ook het Grote Schleck topic geopend
Het is weer raak iddquote:
Warm. Vochtafdrijvend middel. Zeg maar een maskeringsmiddelquote:
zat er in hun geval ook dik inquote:
Je bent nieuw op fok zie ik. Welkom. Het is in deze topicreeks gezellig maar de slowchat is soms wel erg slow. In het voetrbalforum is er een slowchat die veel drukker met veel meer users. Misschien meer iets voor jou. Ben je daar niet naar op zoek blijf je lekker hierquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Doping dacht ik maar het zou ook vanwege overspel plegen kunnen zijn daar zou Danny Nelissen niet raar van opkijken
Dat is in het aparte Toer de France forum.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef JesseOzil het volgende:
Er is ergens op dit forum ook het Grote Schleck topic geopend
ik heb al een linkje gepostquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is in het aparte Toer de France forum.
Ik zie het.quote:
Je gaat er wel vaker van naast de weg staanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Warm. Vochtafdrijvend middel. Zeg maar een maskeringsmiddel
Aardige vent. Leraar met moeilijk lerende kinderen. Rookt zuoptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef borisz het volgende:
Beschouw ook 1x gemeet, volgens mij tijdens de 5jaar jubilummeet.
Preciesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat er wel vaker van naast de weg staanDus eigenlijk zou het niet uitmaken als de rest gewoon hard doorfietst
Ja, klopt die enorm goed bezocht was. Ole was daar ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef borisz het volgende:
volgens mij was hij daar nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef borisz het volgende:
Zeker weten van welquote:
Denk dat tong ook wel een idee heeft. (via MSN ooit)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt die enorm goed bezocht was. Ole was daar ook
Ik ben volgens mij de enige hier in Hools die weet hoe Chufi er uit ziet...
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker weten van wel
Hij was er niet heel lang, maar ik hem even met hem staan praten toen..
Ja er waren volgens mij wel meer dan 40 mensen toen. Echt heel veel. VOlgens zelfs ook een paar users die niet veel in VBL kwamen zoals bijv DaMart.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]was ook zo druk heb het waarschijnlijk niet precies meegekregen. Wat een drukte toen, we hadden de hele zijkant van de kroeg
en van de rekening klopte ook niks
Ja, dat klopt, Toen in Zandvoort klopte er echt niks van. Waarschijnljk omdat we zo'n grote groep waren kregen we iets van 2 rondjes kado ofzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
Een niet kloppende Fok-meet rekening gebeurt wel vaker ...Toch Bos
knipoogde douche-eendje naar het personeel?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, Toen in Zandvoort klopte er echt niks van. Waarschijnljk omdat we zo'n grote groep waren kregen we iets van 2 rondjes kado ofzo.
Ach mij hoor je er niet over klagen hoor![]()
Kon ik niet zien, ze zat naast mequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
knipoogde douche-eendje naar het personeel?
Nee het waren allerlei verschillende dames (mogelijk nieuw personeel). Denk het tafelnummer gewoon niet altijd goed is doorgegeven ... Een paar rondjes gemist...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
knipoogde douche-eendje naar het personeel?
24quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja er waren volgens mij wel meer dan 40 mensen toen. Echt heel veel. VOlgens zelfs ook een paar users die niet veel in VBL kwamen zoals bijv DaMart.
Echt niet meer?quote:
In Utrecht toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt die enorm goed bezocht was. Ole was daar ook
Ik ben volgens mij de enige hier in Hools die weet hoe Chufi er uit ziet...
Zover ik weet was iedere VBL meet in de O Connels.quote:
24 volgens het topic en we moesten 20 euro PP aftikken voor heel veel bier en grote schalen etenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt niet meer?
Appelsientje
Ik
Jij
Borisz
Vaduz
DaMart
Numero_uno
Bluezz
Golfer
Doc
Digger
EW
JojoMen
Ole
Beschouw
ErikT
Memo
Gollem
DnDiek
Okee, dit zijn er 19 dus 24 zou goed kunnen ja..
jep, daarna met 15 man wezen eten nogquote:
Ole heeft zo vaak een kater, dat haar poezen er jaloers op zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet je het niet meer ? Moet heftig geweest zijn .. Ik was er nog niet bij ...
Dat verklaart allesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ole heeft zo vaak een kater, dat haar poezen er jaloers op zijn
kom ik aan met mn mini FOK! meet van gisterenquote:
Aten we toen in de gracht? Of was dat een andere keerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
24 volgens het topic en we moesten 20 euro PP aftikken voor heel veel bier en grote schalen eten
[..]
jep, daarna met 15 man wezen eten nog
Das dan misschien wel weer spannenderquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom ik aan met mn mini FOK! meet van gisteren
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Aten we toen in de gracht? Of was dat een andere keer.
Ja bij Chez nog wat. Ik had toen het bonnetje meegenomen. Dat kwam ik een half jaar daarna nog tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Aten we toen in de gracht? Of was dat een andere keer.
die meet topicsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja bij Chez nog wat. Ik had toen het bonnetje meegenomen. Dat kwam ik een half jaar daarna nog tegen.
24 valt volgens mij nog wel mee. Er zijn wel eens grotere FOK Meets geweest..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom ik aan met mn mini FOK! meet van gisteren
ja, maar was wel de grootste in VBL ooitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
24 valt volgens mij nog wel mee. Er zijn wel eens grotere FOK Meets geweest..
Dat is waar..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, maar was wel de grootste in VBL ooit
met zijn cijferlijstquote:
Klopt, Was Bjoro er ook bij toen? Sendje niet dacht ik..quote:
Beiden wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, Was Bjoro er ook bij toen? Sendje niet dacht ik..
Sandman zeker welquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja daar heb je die traumatische opmerking gemaaktquote:
dat was ook gezellig jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Okee, in mijn herinnering heb ik Send 2 keer gemeet. De laatste meet samen met Blumchen en de meet waar Sientje en zijn vrouw bijwaren..
Was het dus 3 keer..
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja daar heb je die traumatische opmerking gemaakt
nee...... iets met een pasfotoquote:
Okee, die was zeker toen al een paar jaar oud of niet?quote:
lees maar terugquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, die was zeker toen al een paar jaar oud of niet?
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moest mijn rijbewijs erbij halen..... wat weer voor veel oproer zorgde... want die is van 8 jaar terug en daar ben ik ietsje slankerMM zou wel op die jongen vallen
nou heb ik dus een mooie opdracht meegekregen voor de volgende meet
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef rubbereend het volgende:
ik had de linkjes nooit moeten plaatsen
de haarimplantaten waren sowieso te duurquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:38 schreef Bos81 het volgende:
Nou je missie was duidelijk niet gelukt, want een meet later was je niet afgevallen...
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de haarimplantaten waren sowieso te duur
Nee, maar ik ken wel iemand die hem kent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat tong ook wel een idee heeft. (via MSN ooit)
Paar keer geweest om een interland te kijken met Doc en Golfer en Bluezquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zover ik weet was iedere VBL meet in de O Connels.
Ik werd altijd gebeld door Bluez Golfet of Justme. Werd de foon doorgegeven je hoorde ze steeds dronkerder worden.quote:
ik heb je ook nog aan de lijn gehadquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werd altijd gebeld door Bluez Golfet of Justme. Werd de foon doorgegeven je hoorde ze steeds dronkerder worden.
De schat. Ik heb nog MSN contact met hem en we zitten samen op WZV.quote:
Wanneer was Bjoro ook qalweer te laat en jullie bij iedere nieuwe binnenkomer BJOOOOROOOOO zongen ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blumchen is inmiddels moederquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Okee, in mijn herinnering heb ik Send 2 keer gemeet. De laatste meet samen met Blumchen en de meet waar Sientje en zijn vrouw bijwaren..
Was het dus 3 keer..
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef rubbereend het volgende:
ik had de linkjes nooit moeten plaatsen
Clauwheee is ook zwanger inmiddels. Weet niet of ze al bevallen is.quote:
Hardop lachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb je ook nog aan de lijn gehad
Of haal ik ze dopor elkaar of beiden zwanger ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Clauwheee is ook zwanger inmiddels. Weet niet of ze al bevallen is.
Beiden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of haal ik ze dopor elkaar of beiden zwanger ?
Ik had al zo'n vermoeden.quote:
quote:Patty Brard zag schoonspringen niet zitten
Geschreven door Novum op 18-07-2012 @ 10:51
Patty Brard stond niet direct te springen toen Gerard Joling haar vroeg deel te nemen aan zijn nieuwe show. De zanger gaat vanaf dit najaar schoonspringen met sterren en dacht meteen aan Patty. "Natuurlijk wilde ik niet", vertelt Brard, die eerder op tv live een onsmakelijke darmklysma liet zetten, aan Nieuwe Revu. "Je moet toch in een badpak."
De presentatrice en zangeres noemt het springen van de tienmeterplank bijzaak. "De diverse grappen over Pieterburen zijn al weer gemaakt. Op tv lijk je sowieso vijf kilo zwaarder dan je bent. En dan beeldig gaan doen. Dat ik van die plank moet, is bijzaak."
Ondanks haar aanvankelijke twijfels liet Brard zich overhalen. "Ik ben gisteren voor het eerst gaan trainen om te kijken of ik het leuk vond. En dat bleek." Ook een leuk salaris trok Patty over de streep. "Ik heb geen vast contract meer, ik moet er gewoon voor beloond worden."
Patty baalt van een opmerking die Gerard onlangs maakte. De presentator sneerde naar Brards schaatskunsten toen ze deelnam aan Sterren Dansen op het IJs. "Gerard begon meteen te blèren: als ze net zo springt als ze schaatst. Wat een loeder, dacht ik, maar ik zal hem krijgen."
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat iedereen weet dat Tong Fok! grootste Patty Brard fan is
[..]
Ik voel je pijn. Ik heb mijn metal scholing opgegeven en mij bij hun rare muziek voorkeur moeten neerleggenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vannacht vroegen ze of ik even naar VBL slowchat wilde komen. Paar onderlinge dingen uitgesproken. Werden dingen duidelijk qua misverstanden.Blijven hangen, maar is niks voor mij, gaat veel te snel. Je komt nergens anders aan toe. Zaten ze in het volgende deeltje, was ik nog aan het reageren in het deeltje ervoor. Hadden ze een nieuw onderwerp, lulde ik nog over het vorige. GGMM moest lachen en had medelijden. Laat mij maar lekker in Hools superslowchatten.
En een rare muzieksmaak hebben ze, allemaal rare negers.
Ik hou van alternatieve gitaarrock. Nog van wel meer dingen, maar vooral dat. Ik denk dat ze zich kapot schrikken van mijn muziek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Ik heb mijn metal scholing opgegeven en mij bij hun rare muziek voorkeur moeten neerleggen
Ook prima op zijn tijd. Ik houd binnen de gitaren eigenlijk alleen niet zo van de meeste Punk. Dat is mij allemaal iets te zenuwachtig en weinig lekker lopend (In mijn oren iig)quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou van alternatieve gitaarrock. Nog van wel meer dingen, maar vooral dat. Ik denk dat ze zich kapot schrikken van mijn muziek.
Ligt eraan wat voor punk. Straight edge vind ik wat minder. Maar The Ramones enzo hoor ik graag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook prima op zijn tijd. Ik houd binnen de gitaren eigenlijk alleen niet zo van de meeste Punk. Dat is mij allemaal iets te zenuwachtig en weinig lekker lopend (In mijn oren iig)
quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Clauwheee is ook zwanger inmiddels. Weet niet of ze al bevallen is.
Luister eens naar de eerste woorden van Ninaquote:
'Ich war schwanger, es ist zum kotzen.' Dan laat je je al snel aborteren.quote:
Ja ik las het! Eentje van 27 deze keerquote:
Wilde er een topic over openen, maar van Static moet alles centraal. Haalt de lol er wel een beetje van af op je forumpie.quote:
Ja deze kon idd centraalquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:41 schreef borisz het volgende:
Gordon verliefd en wilde trouwen maar is zelf vreemdgegaan: NEXT! is er toch?
"Kon ik nog maar even bij je zijn, ik moet nog zoveel aan je vraahhaagen. Wat doet ongelofelijk veel pijn... "'quote:
Lul niet, je opent voor elke scheet een topic. En je weet donders goed dat ik niet alles dichtgooi. En de lol is alleen maar voor jezelf omdat je wéér een topic hebt, eigengeilerij heet dat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde er een topic over openen, maar van Static moet alles centraal. Haalt de lol er wel een beetje van af op je forumpie.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vannacht vroegen ze of ik even naar VBL slowchat wilde komen. Paar onderlinge dingen uitgesproken. Werden dingen duidelijk qua misverstanden.Blijven hangen, maar is niks voor mij, gaat veel te snel. Je komt nergens anders aan toe. Zaten ze in het volgende deeltje, was ik nog aan het reageren in het deeltje ervoor. Hadden ze een nieuw onderwerp, lulde ik nog over het vorige. GGMM moest lachen en had medelijden. Laat mij maar lekker in Hools superslowchatten.
En een rare muzieksmaak hebben ze, allemaal rare negers. Maar ze zijn wel lief. Beetje kibbelen, en dan weer goedmaken.
Die kutmods lezen ook allesquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:26 schreef static het volgende:
[..]
Lul niet, je opent voor elke scheet een topic. En je weet donders goed dat ik niet alles dichtgooi. En de lol is alleen maar voor jezelf omdat je wéér een topic hebt, eigengeilerij heet dat.
Doe ik nietquote:
Je bent oud.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
En een rare muzieksmaak hebben ze, allemaal rare negers. Maar ze zijn wel lief. Beetje kibbelen, en dan weer goedmaken.
Ik werd via dm gevraagd naar jullie slowchat te komen ze moesten me iets vragen. Weet nu nog niet wat. Eb van wie de dm was. Maar goed jullie waren toen alweer 6 pagina's verder en ik reageerde op opmerkingen van mij en op vragen aan mij. En jullie liepen steeds verder uit. Toen ik eindelijk de eindstreep had gehaald was het 5 uur en moest ik naar bed. Immers om 11 uur moest ik eruit. Ik zag dat jullie het onderling leuk hadden. Dat ben ik ook nog even wezen melden. En gezegd dat ik het naar m'n zin had gehad. Maar helaas kreeg ik van sommigen gelijk weer de strontkar over me heen. Toen had ik alwer spijt van m'n post. Veel plezier daar. Maar het is te druk voor me. En dat heeft niks met leeftijd te maken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe ik niet
Maar het had wel iets schattigs ja dat je nog op dingen van vorige topics zat te reageren
Jeugdige internet hooligan generatie, doe je niks aanquote:Op woensdag 18 juli 2012 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werd via dm gevraagd naar jullie slowchat te komen ze moesten me iets vragen. Weet nu nog niet wat. Eb van wie de dm was. Maar goed jullie waren toen alweer 6 pagina's verder en ik reageerde op opmerkingen van mij en op vragen aan mij. En jullie liepen steeds verder uit. Toen ik eindelijk de eindstreep had gehaald was het 5 uur en moest ik naar bed. Immers om 11 uur moest ik eruit. Ik zag dat jullie het onderling leuk hadden. Dat ben ik ook nog even wezen melden. En gezegd dat ik het naar m'n zin had gehad. Maar helaas kreeg ik van sommigen gelijk weer de strontkar over me heen. Toen had ik alwer spijt van m'n post. Veel plezier daar. Maar het is te druk voor me. En dat heeft niks met leeftijd te maken.
Nee hoor, prima. Maar leef er dan ook mee dat iets onbenulligs dichtgaat.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die kutmods lezen ook alles![]()
Je hebt wel een beetje gelijk. Ik zal me gaan inhouden. Maar begrijp wel dat ik het niet uit eigengeilerei doe. Vind het gewoon leuk,als half wijf,de laatste roddels bij de houden. Zit nu helemaal in Stallone. Hoop niet dat je boos op me bent. Want echte mannen kennen ook hun emoties.
Er zijn ergere dingenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:20 schreef static het volgende:
[..]
Nee hoor, prima. Maar leef er dan ook mee dat iets onbenulligs dichtgaat.
Tja, jammer voor de fans. Maar had hij echt kans gehad op een medaille... Hij kan zijn pijlen dus beter richten op een andere ondergrond (US Open enzo)quote:
jammer, gelukkig heeft hij al goudquote:
dat sowiesoquote:
Plofkip uit Bulgarijequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Tegen wie speelt Vitesse ?
Tong's culinaire recencies horeca Zaltbommel.
Waarom wordt er dan zo gelachen ?quote:
Omdat Vitesse niet wint, dan mag er altijd gelachen wordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan zo gelachen ?
Bulgaarse (Sub)topper.
Dan lach ik met je mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat Vitesse niet wint, dan mag er altijd gelachen worden
Daar moet even een aanpassing in worden gebracht, wat reeds heeft plaatsgevondenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:49 schreef tong80 het volgende:
Vitesse is er tijdens een knotsgek duel tegen Lokomotiv Plovdiv niet in geslaagd om te winnen. De Arnhemmers kwamen vier keer op voorsprong, maar de Bulgaarse opponent kwam even zovaak weer terug. Eindstand: 4-4.
De ploeg van nieuwbakken trainer Fred Rutten begon het duel goed en legde overtuigend voetbal op de grasmat. Het verzorgde voetbal bleek echter van korte duur te zijn, waardoor Lokomotiv Plovdiv al snel het idee kreeg dat er iets te halen viel. Toch kwam de Arnhemse formatie uiteindelijk op voorsprong door een goal van Jonathan Reis.
De voorsprong was echter van korte duur, want nog geen minuut later tekende Todorov de gelijkmaker aan. In het vervolg kwam Vitesse via Marco van Ginkel en Wilfred Bony tot tweemaal toe op voorsprong, maar Lokomotiv Plovdiv liet zich niet van de wijs brengen en slaagde er in om tot twee keer toe op gelijke hoogte te komen.
Uiteindelijk leek een droge knal van Van Ginkel Vitesse alsnog de drie punten alsnog op te leveren, maar het mocht niet zo zijn. De thuisploeg toonde opnieuw karakter en sleepte een verdiend gelijkspel uit het vuur.
Oh dit was voor de EL ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar moet even een aanpassing in worden gebracht, wat reeds heeft plaatsgevonden
Nee, dat was voor het echiequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh dit was voor de EL ?
Ik dacht vriendschappelijk.
Stom van me.quote:
Eredivisie live vermoed ik. Ik heb het ook niet gezien, heb geen EL Heb wel met een half oog naar AIK - HF gekeken op Eurosport (ook voor de EL)quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stom van me.
Doet ie anders nooit
Waar was het te zien ?
Nou ff door spammen Bos en je bent er nog voor middernachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:57 schreef Bos81 het volgende:
Shit de 100k komt nu wel erg dichtbij nog minder dan 30![]()
![]()
Voor elf uur moet wel lukken zelfsquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ff door spammen Bos en je bent er nog voor middernacht
Alle EL-Q wedstrijden zijn op EL te zien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stom van me.
Doet ie anders nooit
Waar was het te zien ?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Met tranen in mijn ogen, trots van het bereiken van deze unieke prestatie. Wil ik iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt. Namen noem ik niet, daar heb ik geen tijd voor... Meer dan negen jaar heb ik toegeleefd naar dit moment en eindelijk na vele strubbelingen is het eindelijk zo ver.
Het begon allemaal op een saaie dag in Juni 2003. Ik was op school al een paar keer gewezen op FOk, maar had me nooit echt verder verdiept dan de Frontpage, allen wat "nieuws"lezen, verder kwam ik niet. Totdat ik gewezen werd op het forum en een wereld ging voor me open. Ik vond via wat omwegen mijn weg in met name VBL. Even kort onsuccesvol moderator geweest, maar dat mocht te pret niet drukken en ik bleef er met plezier mee posten. UIteindelijk besloot ik mijn vleugels verder uit te slaan en kwam terecht in Tal en een aantal andere SlowChats... Mijn redding in het leven...
de 100.000 posts. Oh wat ben ik trots en vooral trots op jullie. Mijn fans
Ik zal jullie nooit en te nimmer vergeten. Dank jullie wel..
Mooi.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Met tranen in mijn ogen, trots van het bereiken van deze unieke prestatie. Wil ik iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt. Namen noem ik niet, daar heb ik geen tijd voor... Meer dan negen jaar heb ik toegeleefd naar dit moment en eindelijk na vele strubbelingen is het eindelijk zo ver.
Het begon allemaal op een saaie dag in Juni 2003. Ik was op school al een paar keer gewezen op FOk, maar had me nooit echt verder verdiept dan de Frontpage, allen wat "nieuws"lezen, verder kwam ik niet. Totdat ik gewezen werd op het forum en een wereld ging voor me open. Ik vond via wat omwegen mijn weg in met name VBL. Even kort onsuccesvol moderator geweest, maar dat mocht te pret niet drukken en ik bleef er met plezier mee posten. UIteindelijk besloot ik mijn vleugels verder uit te slaan en kwam terecht in Tal en een aantal andere SlowChats... Mijn redding in het leven...
de 100.000 posts. Oh wat ben ik trots en vooral trots op jullie. Mijn fans
Ik zal jullie nooit en te nimmer vergeten. Dank jullie wel..
Ik zie het gelukkig nu pas. Had ik het live meegemaakt had ik echt tranen met tuiten gehad.quote:
Wat naarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:53 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Gisteren 12 uur in bed gelegen en ik voelde me de hele dag beroerd. Vannacht 5 uur in bed gelegen en ik voel me nu redelijk. Is geen peil op te trekken bij me momenteel. Ik word steeds weer verrast.
Ach dit valt nog wel mee.quote:
Jij liever dan ik. Veel plezierquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:31 schreef tong80 het volgende:
Ik ben vanavond onder de pannen.
ZALTBOMMEL - Organist Herman van Vliet uit Amersfoort geeft vanavond om 20.00 uur een concert in de Sint- Maartenskerk in Zaltbommel. Van Vliet is al vele jaren vaste gast bij de orgelcyclus in Zaltbommel.
Ditmaal is zijn concert opgebouwd rond werk van drie Nederlandse organisten: Gijsbertus Bastiaans, Piet van Egmond en Feike Asma.
Toch mooi man. Hij heet nog Herman ook.quote:
Ala Brood zn achternaam was geweest, was ik misschien komen kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch mooi man. Hij heet nog Herman ook.
Die zou het requiem hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ala Brood zn achternaam was geweest, was ik misschien komen kijken
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Die recensies blijven prachtig tong, weet dat je fans hebt en houdt!
Maar eerst moed indrinken hè ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Altijd hetzelfde met die aap, achterbaks iemand proberen pijn te doen.
Daarom is ie pas 's nachts een "held" op Fok!. Gaat ie de grote wijze alwetende man uithangen tegen pubers van 15, die stiekem aan het internetten zijn. Zit ie triomfantelijk met z'n linker hand aan z'n eikeletje te wrijven. Want een stijve kan ie al lang niet meer krijgen. Dat weerhoidt hem er echter niet van een grote eikel te zijn.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:44 schreef borisz het volgende:
20.45 GB - Brazilie.
Oefenen voor de Spelen.
BBC
Misschien dat je de posts hier beter ook maar verwijdert .... of aanpastquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef tong80 het volgende:
De posts van Golfer en de reacties gaan worden verwijderd uit m'n cul topic
Nee hier mag je slowchatten. Hij mag hier langskomen, dan maak ik hem af. Het was gewoon zonde van het recensie topic.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je de posts hier beter ook maar verwijdert .... of aanpast
wat was hij aan het doen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef tong80 het volgende:
De posts van Golfer en de reacties gaan worden verwijderd uit m'n cul topic
Hij zei dat ik de recencies niet zelf geschreven had op een kwetsende manier. En ging toen ik er iets van zei gewoon door. Heb ik grave woorden gebruikt. Bv of er geen BNer was overleden omdat ie de Jeroen Krabbé van Fok is. Hij droop af op een gegeven moment maar het was erg zuur allemaal verpeste heel het topc. Ik wil hem niet meer kennen met z'n zatte harsesquote:
Hij heeft zich totaal belachelijk gemaakt. Hij had al een reputatie. Maar hij deed er zelf nog even een strikje om. Hools is trouwens ook te min voor hem. Maar ik hoop dat ie lurkt.quote:
ja hij ging hier niet meer postenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft zich totaal belachelijk gemaakt. Hij had al een reputatie. Maar hij deed er zelf nog even een strikje om. Hools is trouwens ook te min voor hem. Maar ik hoop dat ie lurkt.
Hij staat boven het plebs.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij ging hier niet meer postenik ken het ja
Ht is ook maar een iel ventje. Zeg maar onderkruipselquote:
laten we erover ophoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ht is ook maar een iel ventje. Zeg maar onderkruipsel
Hardop lachtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we erover ophoudenteveel eer
Wel een lelijk bankstel.quote:
We zijn opzoek naar een nieuwequote:Op zaterdag 21 juli 2012 06:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel een lelijk bankstel.![]()
Goeiemorgen.
Beetje veel uit de mode ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:56 schreef borisz het volgende:
[..]
We zijn opzoek naar een nieuwe. Deze is redelijk oud en versleten.
Jaquote:
Ergens te zien ?quote:
PSV is vanmiddag al geweestquote:
dit jaar halen we dus de EL finalequote:
Dan ownen we de ArenA zoals wel zo vaak het geval was, vroegerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit jaar halen we dus de EL finale
met Bommelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ownen we de ArenA zoals wel zo vaak het geval was, vroeger![]()
![]()
Tja Celtic, Die zijn zelf te slecht voor FC Utrechtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:25 schreef chufi het volgende:
Ajax staat nu wel al ff met 2-0 voor tegen Celtic .....
iddquote:
Amy Winehouse Docu op driequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:05 schreef borisz het volgende:
Nu op NL2 Nederland valt aan.
Over de oorlog politionele acties in Indonesië. Alsof de acties nu plaats vinden met de beelden van toen.
Maar hij wilde niks zeggen.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:38 schreef rubbereend het volgende:
Zomaar ineens Jan Raas bij een microfoon
ja dat klopt maar dit was al heel watquote:Op zondag 22 juli 2012 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar hij wilde niks zeggen.
'Ik heb 200 kilometer gereden' kon hem niet overhalen
Het Olympische spelen Dilemma-topic.
Voor Raas welquote:Op zondag 22 juli 2012 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat klopt maar dit was al heel wat
ja hij had wel een drankprobleem aldus die mevrouw in de reportagequote:Op zondag 22 juli 2012 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor Raas wel
Die doet niks meer, alleen maar kaarten in z'n stamkroeg. Praat met niemand en niemand ziet hem nog. Het is net het monster van Loch Ness
Ik heb ook een drankprobleem.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij had wel een drankprobleem aldus die mevrouw in de reportage
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij had wel een drankprobleem aldus die mevrouw in de reportage
Ik mag door ziekte nooit meer alcohol drinken Bosquote:Op zondag 22 juli 2012 12:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook een drankprobleem.
Ik ben blut en kan dus niks kopen
O ja sorry, dat is helemaal klotequote:Op zondag 22 juli 2012 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mag door ziekte nooit meer alcohol drinken Bos
Ik heb geen keus. Dat stimuleert natuurlijk wel. Maar ik ben nog ziek. En tijdens die ziekte moet ik stoppen met drinken en met roken. Ik moet zeggen dat valt idd niet mee. Maar het gaat steeds beter. Doorslapen lukt me eindelijk weer. Ben nog moe, maar niet meer doodop.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef rubbereend het volgende:
heel klote, maar als je je over een paar maanden echt beter voelt dan is dat het wel waard tong. Alleen voor je daar bent is nog een zware weg natuurlijk!
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen keus. Dat stimuleert natuurlijk wel. Maar ik ben nog ziek. En tijdens die ziekte moet ik stoppen met drinken en met roken. Ik moet zeggen dat valt idd niet mee. Maar het gaat steeds beter. Doorslapen lukt me eindelijk weer. Ben nog moe, maar niet meer doodop.
ik vind het ook altijd mooiquote:Op zondag 22 juli 2012 13:56 schreef tong80 het volgende:
En de Tour begint.
Sommigen vinden er niks aan. Maar ik vind het altijd imponerend als ze de Sjanseliséé oprijden.
Noem het maar verslavingenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:00 schreef rubbereend het volgende:
langzaam vooruitgang. Dat is ook wel belangrijk om te ervaren. Maar tis ook superlastig lijkt me want roken en drinken waren ook gewoonte.... en die zitten er diep in.
Gerwen wint. 10-6.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef borisz het volgende:
Wel aardig bezig. Won dit jaar twee vloertoernooien. 9de overall op het vloertoernooienklassement van dit jaar.
Staat constanter te gooien, laat het er minder snel bij zitten. Hopelijk kan hij het ook laten zien op TV. Hij staat tegen Simon Whitlock dus het wordt lastig.
Talent is het nog steeds met geniale trekjes zo af en toe.
Goeiemorgenquote:
Lekker, alles open staan. Wel een nadeel, kutvliegjes nemen hun kans.quote:
als volgwagen?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:15 schreef borisz het volgende:
Lekker rondje gefietst.... en dan lekke band. Gelukkig was moeders er om mij op te pikken.
Bezemwagenquote:
Daar heb je toch echt twee telefoontjes voor nodig hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 15:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Bezemwagen
Neuh 1 telefoontje was genoeg om mij even op te pikken.
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb je toch echt twee telefoontjes voor nodig hoor
Vroeger liepen we stoer naar huis. En als we dan iemand tegen kwamen zei ie : 'Lekke band ?'quote:Op maandag 23 juli 2012 15:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Bezemwagen
Neuh 1 telefoontje was genoeg om mij even op te pikken.
Maar goed in die tijd reed men nog met paard en wagen door de straten, had je nog een mobiele melboer....quote:Op maandag 23 juli 2012 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger liepen we stoer naar huis. En als we dan iemand tegen kwamen zei ie : 'Lekke band ?'
En een scharensliep. En de SRV-man, en de bakker aan huis.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar goed in die tijd reed men nog met paard en wagen door de straten, had je nog een mobiele melboer....
![]()
![]()
![]()
Ja precies, dat heb ik zelfs nog meegemaakt. Behalve dat eerste dan....quote:Op maandag 23 juli 2012 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
En een scharensliep. En de SRV-man, en de bakker aan huis.
Wij hadden ook de Ascot. Stomerij kwam langs de deur colbertjes ophalen. Ijscokarretjes zie je ook niet veel meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb ik zelfs nog meegemaakt. Behalve dat eerste dan....
Nee klopt.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij hadden ook de Ascot. Stomerij kwam langs de deur colbertjes ophalen. Ijscokarretjes zie je ook niet veel meer.
quote:
Luxemburg toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:19 schreef borisz het volgende:
Na een uur RB Salzburg 2-3 (2-1) F91 Dudelange
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |