Dat was toch gisteren al ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:02 schreef borisz het volgende:
Telstar wint van Hartlepool United met 2-0
Shit Ole. Sterkte.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:22 schreef Ole het volgende:
demn... goede vriend van me heeft vanmorgen een hersenbloeding gehad. En heftig! als het 'goed' is heeft hij nu een operatie van drie uur () achter de rug... ik wacht op een update.
dat laatste klinkt als een datequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:36 schreef Bos81 het volgende:
VBLMeets gehad idd. Inmiddels 4 KSC-meets en ook een grote TAL-Meet. Daarnaast een aantal keer los met iemand afgesproken....
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:22 schreef Ole het volgende:
demn... goede vriend van me heeft vanmorgen een hersenbloeding gehad. En heftig! als het 'goed' is heeft hij nu een operatie van drie uur () achter de rug... ik wacht op een update.
Nope helaas (of niet helaas voor jou, want dan is er nog 1 die vrij rond loopt)quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope helaas (of niet helaas voor jou, want dan is er nog 1 die vrij rond loopt)
[..]
Heftig, Sterkte Olequote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:22 schreef Ole het volgende:
vochtafdrijvend toch? Maskeringsmiddel in dat gevalquote:
doping gebruik in de Tourquote:
Doping dacht ik maar het zou ook vanwege overspel plegen kunnen zijn daar zou Danny Nelissen niet raar van opkijkenquote:
wordt gebruikt om andere dopingproducten te maskerenquote:
Ja maar als het gebruik van andere producten niet bewezen is ...?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt gebruikt om andere dopingproducten te maskeren
daarom staat dit middel er dus opquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als het gebruik van andere producten niet bewezen is ...?
Fränk Schleck is betrapt op dopinggebruik!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef JesseOzil het volgende:
Er is ergens op dit forum ook het Grote Schleck topic geopend
Het is weer raak iddquote:
Warm. Vochtafdrijvend middel. Zeg maar een maskeringsmiddelquote:
zat er in hun geval ook dik inquote:
Je bent nieuw op fok zie ik. Welkom. Het is in deze topicreeks gezellig maar de slowchat is soms wel erg slow. In het voetrbalforum is er een slowchat die veel drukker met veel meer users. Misschien meer iets voor jou. Ben je daar niet naar op zoek blijf je lekker hierquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Doping dacht ik maar het zou ook vanwege overspel plegen kunnen zijn daar zou Danny Nelissen niet raar van opkijken
Dat is in het aparte Toer de France forum.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef JesseOzil het volgende:
Er is ergens op dit forum ook het Grote Schleck topic geopend
ik heb al een linkje gepostquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is in het aparte Toer de France forum.
Ik zie het.quote:
Je gaat er wel vaker van naast de weg staanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Warm. Vochtafdrijvend middel. Zeg maar een maskeringsmiddel
Aardige vent. Leraar met moeilijk lerende kinderen. Rookt zuoptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef borisz het volgende:
Beschouw ook 1x gemeet, volgens mij tijdens de 5jaar jubilummeet.
Preciesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat er wel vaker van naast de weg staanDus eigenlijk zou het niet uitmaken als de rest gewoon hard doorfietst
Ja, klopt die enorm goed bezocht was. Ole was daar ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef borisz het volgende:
volgens mij was hij daar nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef borisz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |