Orginele OPquote:bron: sporza
Ik ben niet verrast
Waar lees je dat dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:52 schreef Marcoss het volgende:
UCI kan hem dus niet schorsen, maar gaat er vanuit dat Shack hem uit de Tour haalt
quote:
Tenzij mijn Engels me in de steek laatquote:The UCI Anti-Doping Rules do not provide for a provisional suspension given the nature of the substance
Nee klopt. Ze hebben hem dan ook verzocht om zelf de Tour te verlaten, aangezien ze hem er niet uit kunnen halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
Tenzij mijn Engels me in de steek laat
Een vochtafdrijvend middel, dat zou dan in principe als maskeringsmiddel gebruikt moeten worden.quote:
Njah, het middel zal wel om een of andere reden ooit op die lijst van banned substances zijn beland (hoewel misschien die lijst wel eens mag worden herzien)quote:
Ah op die manier kan ik het wel begrijpen. Wel slim bedacht hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Een vochtafdrijvend middel, dat zou dan in principe als maskeringsmiddel gebruikt moeten worden.
Die andere renners ipc ook. Geen enkele renner doet het clean denk ik. Alleen velen zijn nog niet opgepakt.quote:
Idd, maskeringsmiddel waarschijnlijk. En dat slik je ook niet voor niets.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:56 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Een vochtafdrijvend middel, dat zou dan in principe als maskeringsmiddel gebruikt moeten worden.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:57 schreef JC14 het volgende:
[..]
Die andere renners ipc ook. Geen enkele renner doet het clean denk ik. Alleen velen zijn nog niet opgepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |