Dat was toch gisteren al ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:02 schreef borisz het volgende:
Telstar wint van Hartlepool United met 2-0
Shit Ole. Sterkte.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:22 schreef Ole het volgende:
demn... goede vriend van me heeft vanmorgen een hersenbloeding gehad. En heftig! als het 'goed' is heeft hij nu een operatie van drie uur () achter de rug... ik wacht op een update.
dat laatste klinkt als een datequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:36 schreef Bos81 het volgende:
VBLMeets gehad idd. Inmiddels 4 KSC-meets en ook een grote TAL-Meet. Daarnaast een aantal keer los met iemand afgesproken....
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:22 schreef Ole het volgende:
demn... goede vriend van me heeft vanmorgen een hersenbloeding gehad. En heftig! als het 'goed' is heeft hij nu een operatie van drie uur () achter de rug... ik wacht op een update.
Nope helaas (of niet helaas voor jou, want dan is er nog 1 die vrij rond loopt)quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope helaas (of niet helaas voor jou, want dan is er nog 1 die vrij rond loopt)
[..]
Heftig, Sterkte Olequote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:22 schreef Ole het volgende:
vochtafdrijvend toch? Maskeringsmiddel in dat gevalquote:
doping gebruik in de Tourquote:
Doping dacht ik maar het zou ook vanwege overspel plegen kunnen zijn daar zou Danny Nelissen niet raar van opkijkenquote:
wordt gebruikt om andere dopingproducten te maskerenquote:
Ja maar als het gebruik van andere producten niet bewezen is ...?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt gebruikt om andere dopingproducten te maskeren
daarom staat dit middel er dus opquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als het gebruik van andere producten niet bewezen is ...?
Fränk Schleck is betrapt op dopinggebruik!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef JesseOzil het volgende:
Er is ergens op dit forum ook het Grote Schleck topic geopend
Het is weer raak iddquote:
Warm. Vochtafdrijvend middel. Zeg maar een maskeringsmiddelquote:
zat er in hun geval ook dik inquote:
Je bent nieuw op fok zie ik. Welkom. Het is in deze topicreeks gezellig maar de slowchat is soms wel erg slow. In het voetrbalforum is er een slowchat die veel drukker met veel meer users. Misschien meer iets voor jou. Ben je daar niet naar op zoek blijf je lekker hierquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:58 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Doping dacht ik maar het zou ook vanwege overspel plegen kunnen zijn daar zou Danny Nelissen niet raar van opkijken
Dat is in het aparte Toer de France forum.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef JesseOzil het volgende:
Er is ergens op dit forum ook het Grote Schleck topic geopend
ik heb al een linkje gepostquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is in het aparte Toer de France forum.
Ik zie het.quote:
Je gaat er wel vaker van naast de weg staanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Warm. Vochtafdrijvend middel. Zeg maar een maskeringsmiddel
Aardige vent. Leraar met moeilijk lerende kinderen. Rookt zuoptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef borisz het volgende:
Beschouw ook 1x gemeet, volgens mij tijdens de 5jaar jubilummeet.
Preciesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat er wel vaker van naast de weg staanDus eigenlijk zou het niet uitmaken als de rest gewoon hard doorfietst
Ja, klopt die enorm goed bezocht was. Ole was daar ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef borisz het volgende:
volgens mij was hij daar nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef borisz het volgende:
Zeker weten van welquote:
Denk dat tong ook wel een idee heeft. (via MSN ooit)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt die enorm goed bezocht was. Ole was daar ook
Ik ben volgens mij de enige hier in Hools die weet hoe Chufi er uit ziet...
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker weten van wel
Hij was er niet heel lang, maar ik hem even met hem staan praten toen..
Ja er waren volgens mij wel meer dan 40 mensen toen. Echt heel veel. VOlgens zelfs ook een paar users die niet veel in VBL kwamen zoals bijv DaMart.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]was ook zo druk heb het waarschijnlijk niet precies meegekregen. Wat een drukte toen, we hadden de hele zijkant van de kroeg
en van de rekening klopte ook niks
Ja, dat klopt, Toen in Zandvoort klopte er echt niks van. Waarschijnljk omdat we zo'n grote groep waren kregen we iets van 2 rondjes kado ofzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
Een niet kloppende Fok-meet rekening gebeurt wel vaker ...Toch Bos
knipoogde douche-eendje naar het personeel?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, Toen in Zandvoort klopte er echt niks van. Waarschijnljk omdat we zo'n grote groep waren kregen we iets van 2 rondjes kado ofzo.
Ach mij hoor je er niet over klagen hoor![]()
Kon ik niet zien, ze zat naast mequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
knipoogde douche-eendje naar het personeel?
Nee het waren allerlei verschillende dames (mogelijk nieuw personeel). Denk het tafelnummer gewoon niet altijd goed is doorgegeven ... Een paar rondjes gemist...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
knipoogde douche-eendje naar het personeel?
24quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja er waren volgens mij wel meer dan 40 mensen toen. Echt heel veel. VOlgens zelfs ook een paar users die niet veel in VBL kwamen zoals bijv DaMart.
Echt niet meer?quote:
In Utrecht toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt die enorm goed bezocht was. Ole was daar ook
Ik ben volgens mij de enige hier in Hools die weet hoe Chufi er uit ziet...
Zover ik weet was iedere VBL meet in de O Connels.quote:
24 volgens het topic en we moesten 20 euro PP aftikken voor heel veel bier en grote schalen etenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt niet meer?
Appelsientje
Ik
Jij
Borisz
Vaduz
DaMart
Numero_uno
Bluezz
Golfer
Doc
Digger
EW
JojoMen
Ole
Beschouw
ErikT
Memo
Gollem
DnDiek
Okee, dit zijn er 19 dus 24 zou goed kunnen ja..
jep, daarna met 15 man wezen eten nogquote:
Ole heeft zo vaak een kater, dat haar poezen er jaloers op zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet je het niet meer ? Moet heftig geweest zijn .. Ik was er nog niet bij ...
Dat verklaart allesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ole heeft zo vaak een kater, dat haar poezen er jaloers op zijn
kom ik aan met mn mini FOK! meet van gisterenquote:
Aten we toen in de gracht? Of was dat een andere keerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
24 volgens het topic en we moesten 20 euro PP aftikken voor heel veel bier en grote schalen eten
[..]
jep, daarna met 15 man wezen eten nog
Das dan misschien wel weer spannenderquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom ik aan met mn mini FOK! meet van gisteren
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Aten we toen in de gracht? Of was dat een andere keer.
Ja bij Chez nog wat. Ik had toen het bonnetje meegenomen. Dat kwam ik een half jaar daarna nog tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Aten we toen in de gracht? Of was dat een andere keer.
die meet topicsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja bij Chez nog wat. Ik had toen het bonnetje meegenomen. Dat kwam ik een half jaar daarna nog tegen.
24 valt volgens mij nog wel mee. Er zijn wel eens grotere FOK Meets geweest..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom ik aan met mn mini FOK! meet van gisteren
ja, maar was wel de grootste in VBL ooitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
24 valt volgens mij nog wel mee. Er zijn wel eens grotere FOK Meets geweest..
Dat is waar..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, maar was wel de grootste in VBL ooit
met zijn cijferlijstquote:
Klopt, Was Bjoro er ook bij toen? Sendje niet dacht ik..quote:
Beiden wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, Was Bjoro er ook bij toen? Sendje niet dacht ik..
Sandman zeker welquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, Was Bjoro er ook bij toen? Sendje niet dacht ik..
ja daar heb je die traumatische opmerking gemaaktquote:
dat was ook gezellig jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Okee, in mijn herinnering heb ik Send 2 keer gemeet. De laatste meet samen met Blumchen en de meet waar Sientje en zijn vrouw bijwaren..
Was het dus 3 keer..
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja daar heb je die traumatische opmerking gemaakt
nee...... iets met een pasfotoquote:
Okee, die was zeker toen al een paar jaar oud of niet?quote:
lees maar terugquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, die was zeker toen al een paar jaar oud of niet?
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moest mijn rijbewijs erbij halen..... wat weer voor veel oproer zorgde... want die is van 8 jaar terug en daar ben ik ietsje slankerMM zou wel op die jongen vallen
nou heb ik dus een mooie opdracht meegekregen voor de volgende meet
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef rubbereend het volgende:
ik had de linkjes nooit moeten plaatsen
de haarimplantaten waren sowieso te duurquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:38 schreef Bos81 het volgende:
Nou je missie was duidelijk niet gelukt, want een meet later was je niet afgevallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |