Dat was toch gisteren al ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:02 schreef borisz het volgende:
Telstar wint van Hartlepool United met 2-0
Shit Ole. Sterkte.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:22 schreef Ole het volgende:
demn... goede vriend van me heeft vanmorgen een hersenbloeding gehad. En heftig! als het 'goed' is heeft hij nu een operatie van drie uur () achter de rug... ik wacht op een update.
dat laatste klinkt als een datequote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:36 schreef Bos81 het volgende:
VBLMeets gehad idd. Inmiddels 4 KSC-meets en ook een grote TAL-Meet. Daarnaast een aantal keer los met iemand afgesproken....
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:22 schreef Ole het volgende:
demn... goede vriend van me heeft vanmorgen een hersenbloeding gehad. En heftig! als het 'goed' is heeft hij nu een operatie van drie uur () achter de rug... ik wacht op een update.
Nope helaas (of niet helaas voor jou, want dan is er nog 1 die vrij rond loopt)quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope helaas (of niet helaas voor jou, want dan is er nog 1 die vrij rond loopt)
[..]
Heftig, Sterkte Olequote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:22 schreef Ole het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |