Maar hij wilde niks zeggen.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:38 schreef rubbereend het volgende:
Zomaar ineens Jan Raas bij een microfoon
ja dat klopt maar dit was al heel watquote:Op zondag 22 juli 2012 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar hij wilde niks zeggen.
'Ik heb 200 kilometer gereden' kon hem niet overhalen
Het Olympische spelen Dilemma-topic.
Voor Raas welquote:Op zondag 22 juli 2012 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat klopt maar dit was al heel wat
ja hij had wel een drankprobleem aldus die mevrouw in de reportagequote:Op zondag 22 juli 2012 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor Raas wel
Die doet niks meer, alleen maar kaarten in z'n stamkroeg. Praat met niemand en niemand ziet hem nog. Het is net het monster van Loch Ness
Ik heb ook een drankprobleem.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij had wel een drankprobleem aldus die mevrouw in de reportage
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij had wel een drankprobleem aldus die mevrouw in de reportage
Ik mag door ziekte nooit meer alcohol drinken Bosquote:Op zondag 22 juli 2012 12:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook een drankprobleem.
Ik ben blut en kan dus niks kopen
O ja sorry, dat is helemaal klotequote:Op zondag 22 juli 2012 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mag door ziekte nooit meer alcohol drinken Bos
Ik heb geen keus. Dat stimuleert natuurlijk wel. Maar ik ben nog ziek. En tijdens die ziekte moet ik stoppen met drinken en met roken. Ik moet zeggen dat valt idd niet mee. Maar het gaat steeds beter. Doorslapen lukt me eindelijk weer. Ben nog moe, maar niet meer doodop.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef rubbereend het volgende:
heel klote, maar als je je over een paar maanden echt beter voelt dan is dat het wel waard tong. Alleen voor je daar bent is nog een zware weg natuurlijk!
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen keus. Dat stimuleert natuurlijk wel. Maar ik ben nog ziek. En tijdens die ziekte moet ik stoppen met drinken en met roken. Ik moet zeggen dat valt idd niet mee. Maar het gaat steeds beter. Doorslapen lukt me eindelijk weer. Ben nog moe, maar niet meer doodop.
ik vind het ook altijd mooiquote:Op zondag 22 juli 2012 13:56 schreef tong80 het volgende:
En de Tour begint.
Sommigen vinden er niks aan. Maar ik vind het altijd imponerend als ze de Sjanseliséé oprijden.
Noem het maar verslavingenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:00 schreef rubbereend het volgende:
langzaam vooruitgang. Dat is ook wel belangrijk om te ervaren. Maar tis ook superlastig lijkt me want roken en drinken waren ook gewoonte.... en die zitten er diep in.
Gerwen wint. 10-6.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef borisz het volgende:
Wel aardig bezig. Won dit jaar twee vloertoernooien. 9de overall op het vloertoernooienklassement van dit jaar.
Staat constanter te gooien, laat het er minder snel bij zitten. Hopelijk kan hij het ook laten zien op TV. Hij staat tegen Simon Whitlock dus het wordt lastig.
Talent is het nog steeds met geniale trekjes zo af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |