De RABO-leiding moet opstappen of Dat hoeft niet van mij
Froome zou voor zijn eigen kansen moeten mogen gaan of
Er kan maar één kopman zijnDe Avond-etappe of Tour du Jour Volgende keer TDJ goed spellen aub.. Mart in de HH 's nachts is ideaal. Rustgevend sfeertje, niks mis mee.Ik mis Radio Tour de France of Radio NOS Sportzomer is net zo leuk
Tour bij de VRT of
Tour bij de NOSJammer met een lange afdaling finishen of Dat is juist spektaculair
Mollema ging naar huis vanwegen zijn blessure of Vanwegen de bevalling van zijn vrouw
Gert Jakobs is leuk of Gert Jakobs is niet leuk
Bram Tankink ziet er onverzorgd uit of Eindelijk eens niet zo'n gladjakker Ziet er onverzorgd uit, maar das weer eens wat anders..Ze zouden de oortjes moeten afschaffen of Die horen bij het moderne wielrennen
Sagan of Greipel
De 2 andere ploegen krijgen terecht minder aandacht dan RABO of Dat is onterecht
Dries Roelvink is een held of Dries Roelvink is een loser
Marianne is een voorbeeld voor de Nederlandse renners of Dat is appels met peren vergelijken
Danny Nelissen of Thijs Zonneveld
Cadel Evans krijgt terecht vaak kritiek of
Steeds die kritiek is overdrevenDe jasjes van Mart Smeets zijn cult of De jasjes van Mart Smeets zijn oerlelijk
Maarten Ducrot of Herbert Dijkstra
Het is tot nu toe een leuke Tour of
De Tour valt tegen.***********************
Het was een leuke Tour de France of
Tour de France 2012 viel tegenCavendish is de beste sprinter ooit of Je kunt hem niet vergelijken met sprinters uit het verleden
RABO heeft een type Peter Post nodig als ploegleider of Die hebben ze niet nodig
Froome is een toekomstige Tour-winnaar of Ik zie Froome de Tour niet winnen
Wiggins is een waardig Tour-winnaar of
Wiggins is geen aansprekende Tour-winnaarVreemd dat Evans zo door het ijs zakte of Dat is niet vreemd
Schandalig dat Laurens ten Dam met zijn 54e plaats in de tijdrit de beste Nederlander was of
We moeten accepteren dat ze niet beter kunnenHadden we maar zulke renners als 30 jaar geleden of
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomstHopen dat Cavendish de laatste etappe wint of
Hopen dat Sagan de laatste etappe wint Spel Cavendish eens goed.Ik geloof in de onschuld van Frank Schleck of Frank Schleck heeft gewoon gebruikt
Er waren te veel niet-wielerkenners in de praat-shows of
De buitenstaanders maken de praat-shows juist leukJosé de Cauwer als commentator of
Jean Nelissen als commentatorZe zouden de ploegentijdrit weer moeten invoeren of
Liever geen ploegentijdrit Niet met Sky iig
Jammer dat Mart Smeets afscheid neemt of Ik ga Mart Smeets niet missen
De valpartijen hebben een cruciale rol gespeeld bij het falen van de Nederlanders of
Ze moeten niet zoeken naar excusesJohnny Hoogerland is leuk of Bram Tankink is leuk
Sky heeft de successen te danken aan de wetenschappelijke manier van begeleiden of Ze hebben gewoon de beste coureurs
De laatste rit zou een tijdrit moeten zijn of
De laatste rit moet een normale etappe zijnVreemd dat de laatste 4 winnaars van een grote ronde van oorsprong geen wegrijders zijn of
Dat is niet vreemd