Jammer dat Honkbal geen Olympische sport meer is of Dat is niet jammer
Vreemd dat Groot Brittanië aan de spelen meedoet ipv de aparte landen of Dat is niet vreemd
Ik vrees aanslagen tijdens de spelen of
Die vrees ik nietZonder die moderne zwempakken had Pieter voor de derde keer Olympisch goud kunnen winnen op de 100 meter of
Dat denk ik nietDe drie gouden medailles van Yvonne van Gennip zijn verdacht gezien ze een huisarts had die voor begeleide doping was of
Dat is niet verdachtDe Gouden medaille van Gerard van Velde of De gouden medaille van Mark Tuitert
Leuk de interviews op FOK! met Olympische deelnemers of Welke interviews
Jammer dat je wielrenners niet meer herkent door de valhelmen of Dat is niet jammer
Mountainbiken is er alleen maar gekomen door de commerciële Amerikaanse invloeden of
Dat is onzinSchandalig van het IOC om niet op het verzoek van de Israëlische regering in te gaan bij de opening stil te staan bij de Palestijnse actie van 40 jaar geleden of
Dat is niet schandaligNederland is te klein om de spelen te kunnen organiseren of
Dat is onzinAnton Geesink of
Wim RuskaIk mis Erica Terpstra als voorzitster van het NOC of Die mis ik niet
Leuk de 22-jarige surfer Dorian van Rijsselbergh de vlaggendrager of Wat is daar leuk aan
Bolt of Gay
Taeke Taekema had mee gemoeten of Dat hoeft niet van mij\
Martina is een medaille-kandidaat of Dat is te hoog gegrepen voor hem
Jammer Vlasek niet op de Spelen of
Wie is VlasekMooi Anky voor de 7e keer op de Spelen of Wat is daar mooi aan
Epke moet zijn extreem moeilijke oefening doen of Hij moet niet te veel risico's nemen
In Nederland moeten ze via trials gaan selecteren of Daar is Nederland te klein voor
Amerika gaat de meeste medailles winnen of
Dat is een ander landIk ga zo veel mogelijk proberen te zien of
Ik ga selectief kijkenTerecht dat België tevreden is met 7 medailles of Dat getuigt van weinig ambitie
Leuk als Henk Grol tegen Eelco van der Geest moet judoën of Wat is daar leuk aan
Ik ben een chauvinist of Ik ben een objectieve kijker
Australië is een groter sportland dan Engeland of
Dat is niet zoLeuk Kite-surfen over 4 jaar of Wat is daar leuk aan
Hans van Zetten is onze leukste/beste verslaggever of
Dat is iemand andersOlympische spelen of Tour de France
Succesvolle spelen maakt voor Nederland de sportzomer goed of Dan blijft het een teleurstellende sportzomer voor Nederland
De Britten zijn terecht bang voor aanslagen tijdens de spelen of
Die angst is overdrevenJammer dat Nadal niet aan de spelen kan deelnemen of Jammer dat Sanchez niet aan de spelen kan deelnemenIk heb bij het roeien vertrouwen in de Holland-acht of Ik heb geen vertrouwen in de Holland-acht
Jammer dat het voor Mart Smeets zijn laatste grote tournooi wordt of
Ik ga Mart Smeets niet missenIk ben altijd nerveus als Nederlanders deelnemen aan een onderdeel of Dat heb ik niet
Turnen is fysiek zwaar of Gewichtheffen is fysiek zwaarAls er geen Nederlanders meedoen aan een onderdeel is mijn interesse minder of Mijn interesse blijft even groot of
dat ligt aan de sportRespect voor de tienkampers of Respect voor de marathonlopers
Pistoolschieten zou van het programma moeten worden gehaald of Kleiduivenschieten zou van het programma moeten worden gehaaldJe hebt lef nodig om van de 10-meter plank te duiken of Je hebt lef nodig om in de boksring te gaan staan
Vreemd dat Afrikaanse landen bij het volleybal moedoen en Nederland niet of Dat is niet vreemd
Ik ga de spelen (ook) bij de BBC volgen of Ik hou het bij de NOS
Ik denk dat Rick Nieman het goed zal doen als talkhost bij RTL of Daar heb ik geen vertrouwen in
De deelnemers krijgen terecht gratis condooms van het IOC of
Daar kunnen ze toch zelf voor zorgenIk ga,of had wel,naar Londen willen gaan of Laat mij maar voor de buis zitten
De Olympische spelen zijn eigenlijk een groot commerciëel-evenement of
De Olympische spelen zijn een groot sport-evenementDe openingsceremonie is leuk of De sluitingsceremonie is leuk