Goeiemorgenquote:
Lekker, alles open staan. Wel een nadeel, kutvliegjes nemen hun kans.quote:
als volgwagen?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:15 schreef borisz het volgende:
Lekker rondje gefietst.... en dan lekke band. Gelukkig was moeders er om mij op te pikken.
Bezemwagenquote:
Daar heb je toch echt twee telefoontjes voor nodig hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 15:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Bezemwagen
Neuh 1 telefoontje was genoeg om mij even op te pikken.
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb je toch echt twee telefoontjes voor nodig hoor
Vroeger liepen we stoer naar huis. En als we dan iemand tegen kwamen zei ie : 'Lekke band ?'quote:Op maandag 23 juli 2012 15:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Bezemwagen
Neuh 1 telefoontje was genoeg om mij even op te pikken.
Maar goed in die tijd reed men nog met paard en wagen door de straten, had je nog een mobiele melboer....quote:Op maandag 23 juli 2012 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger liepen we stoer naar huis. En als we dan iemand tegen kwamen zei ie : 'Lekke band ?'
En een scharensliep. En de SRV-man, en de bakker aan huis.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar goed in die tijd reed men nog met paard en wagen door de straten, had je nog een mobiele melboer....
![]()
![]()
![]()
Ja precies, dat heb ik zelfs nog meegemaakt. Behalve dat eerste dan....quote:Op maandag 23 juli 2012 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
En een scharensliep. En de SRV-man, en de bakker aan huis.
Wij hadden ook de Ascot. Stomerij kwam langs de deur colbertjes ophalen. Ijscokarretjes zie je ook niet veel meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb ik zelfs nog meegemaakt. Behalve dat eerste dan....
Nee klopt.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij hadden ook de Ascot. Stomerij kwam langs de deur colbertjes ophalen. Ijscokarretjes zie je ook niet veel meer.
quote:
Luxemburg toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:19 schreef borisz het volgende:
Na een uur RB Salzburg 2-3 (2-1) F91 Dudelange
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |