quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de haarimplantaten waren sowieso te duur
Nee, maar ik ken wel iemand die hem kent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat tong ook wel een idee heeft. (via MSN ooit)
Paar keer geweest om een interland te kijken met Doc en Golfer en Bluezquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zover ik weet was iedere VBL meet in de O Connels.
Ik werd altijd gebeld door Bluez Golfet of Justme. Werd de foon doorgegeven je hoorde ze steeds dronkerder worden.quote:
ik heb je ook nog aan de lijn gehadquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werd altijd gebeld door Bluez Golfet of Justme. Werd de foon doorgegeven je hoorde ze steeds dronkerder worden.
De schat. Ik heb nog MSN contact met hem en we zitten samen op WZV.quote:
Wanneer was Bjoro ook qalweer te laat en jullie bij iedere nieuwe binnenkomer BJOOOOROOOOO zongen ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt, Was Bjoro er ook bij toen? Sendje niet dacht ik..
Blumchen is inmiddels moederquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:17 schreef Bos81 het volgende:
Okee, in mijn herinnering heb ik Send 2 keer gemeet. De laatste meet samen met Blumchen en de meet waar Sientje en zijn vrouw bijwaren..
Was het dus 3 keer..
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef rubbereend het volgende:
ik had de linkjes nooit moeten plaatsen
Clauwheee is ook zwanger inmiddels. Weet niet of ze al bevallen is.quote:
Hardop lachtquote:Op woensdag 18 juli 2012 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb je ook nog aan de lijn gehad
Of haal ik ze dopor elkaar of beiden zwanger ?quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Clauwheee is ook zwanger inmiddels. Weet niet of ze al bevallen is.
Beiden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of haal ik ze dopor elkaar of beiden zwanger ?
Ik had al zo'n vermoeden.quote:
quote:Patty Brard zag schoonspringen niet zitten
Geschreven door Novum op 18-07-2012 @ 10:51
Patty Brard stond niet direct te springen toen Gerard Joling haar vroeg deel te nemen aan zijn nieuwe show. De zanger gaat vanaf dit najaar schoonspringen met sterren en dacht meteen aan Patty. "Natuurlijk wilde ik niet", vertelt Brard, die eerder op tv live een onsmakelijke darmklysma liet zetten, aan Nieuwe Revu. "Je moet toch in een badpak."
De presentatrice en zangeres noemt het springen van de tienmeterplank bijzaak. "De diverse grappen over Pieterburen zijn al weer gemaakt. Op tv lijk je sowieso vijf kilo zwaarder dan je bent. En dan beeldig gaan doen. Dat ik van die plank moet, is bijzaak."
Ondanks haar aanvankelijke twijfels liet Brard zich overhalen. "Ik ben gisteren voor het eerst gaan trainen om te kijken of ik het leuk vond. En dat bleek." Ook een leuk salaris trok Patty over de streep. "Ik heb geen vast contract meer, ik moet er gewoon voor beloond worden."
Patty baalt van een opmerking die Gerard onlangs maakte. De presentator sneerde naar Brards schaatskunsten toen ze deelnam aan Sterren Dansen op het IJs. "Gerard begon meteen te blèren: als ze net zo springt als ze schaatst. Wat een loeder, dacht ik, maar ik zal hem krijgen."
quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat iedereen weet dat Tong Fok! grootste Patty Brard fan is
[..]
Ik voel je pijn. Ik heb mijn metal scholing opgegeven en mij bij hun rare muziek voorkeur moeten neerleggenquote:Op woensdag 18 juli 2012 11:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vannacht vroegen ze of ik even naar VBL slowchat wilde komen. Paar onderlinge dingen uitgesproken. Werden dingen duidelijk qua misverstanden.Blijven hangen, maar is niks voor mij, gaat veel te snel. Je komt nergens anders aan toe. Zaten ze in het volgende deeltje, was ik nog aan het reageren in het deeltje ervoor. Hadden ze een nieuw onderwerp, lulde ik nog over het vorige. GGMM moest lachen en had medelijden. Laat mij maar lekker in Hools superslowchatten.
En een rare muzieksmaak hebben ze, allemaal rare negers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |