Daarom is ie pas 's nachts een "held" op Fok!. Gaat ie de grote wijze alwetende man uithangen tegen pubers van 15, die stiekem aan het internetten zijn. Zit ie triomfantelijk met z'n linker hand aan z'n eikeletje te wrijven. Want een stijve kan ie al lang niet meer krijgen. Dat weerhoidt hem er echter niet van een grote eikel te zijn.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:44 schreef borisz het volgende:
20.45 GB - Brazilie.
Oefenen voor de Spelen.
BBC
Misschien dat je de posts hier beter ook maar verwijdert .... of aanpastquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef tong80 het volgende:
De posts van Golfer en de reacties gaan worden verwijderd uit m'n cul topic
Nee hier mag je slowchatten. Hij mag hier langskomen, dan maak ik hem af. Het was gewoon zonde van het recensie topic.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je de posts hier beter ook maar verwijdert .... of aanpast
wat was hij aan het doen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef tong80 het volgende:
De posts van Golfer en de reacties gaan worden verwijderd uit m'n cul topic
Hij zei dat ik de recencies niet zelf geschreven had op een kwetsende manier. En ging toen ik er iets van zei gewoon door. Heb ik grave woorden gebruikt. Bv of er geen BNer was overleden omdat ie de Jeroen Krabbé van Fok is. Hij droop af op een gegeven moment maar het was erg zuur allemaal verpeste heel het topc. Ik wil hem niet meer kennen met z'n zatte harsesquote:
Hij heeft zich totaal belachelijk gemaakt. Hij had al een reputatie. Maar hij deed er zelf nog even een strikje om. Hools is trouwens ook te min voor hem. Maar ik hoop dat ie lurkt.quote:
ja hij ging hier niet meer postenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft zich totaal belachelijk gemaakt. Hij had al een reputatie. Maar hij deed er zelf nog even een strikje om. Hools is trouwens ook te min voor hem. Maar ik hoop dat ie lurkt.
Hij staat boven het plebs.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij ging hier niet meer postenik ken het ja
Ht is ook maar een iel ventje. Zeg maar onderkruipselquote:
laten we erover ophoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ht is ook maar een iel ventje. Zeg maar onderkruipsel
Hardop lachtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we erover ophoudenteveel eer
Wel een lelijk bankstel.quote:
We zijn opzoek naar een nieuwequote:Op zaterdag 21 juli 2012 06:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel een lelijk bankstel.![]()
Goeiemorgen.
Beetje veel uit de mode ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:56 schreef borisz het volgende:
[..]
We zijn opzoek naar een nieuwe. Deze is redelijk oud en versleten.
Jaquote:
Ergens te zien ?quote:
PSV is vanmiddag al geweestquote:
dit jaar halen we dus de EL finalequote:
Dan ownen we de ArenA zoals wel zo vaak het geval was, vroegerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit jaar halen we dus de EL finale
met Bommelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ownen we de ArenA zoals wel zo vaak het geval was, vroeger![]()
![]()
Tja Celtic, Die zijn zelf te slecht voor FC Utrechtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:25 schreef chufi het volgende:
Ajax staat nu wel al ff met 2-0 voor tegen Celtic .....
iddquote:
Amy Winehouse Docu op driequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:05 schreef borisz het volgende:
Nu op NL2 Nederland valt aan.
Over de oorlog politionele acties in Indonesië. Alsof de acties nu plaats vinden met de beelden van toen.
Maar hij wilde niks zeggen.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:38 schreef rubbereend het volgende:
Zomaar ineens Jan Raas bij een microfoon
ja dat klopt maar dit was al heel watquote:Op zondag 22 juli 2012 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar hij wilde niks zeggen.
'Ik heb 200 kilometer gereden' kon hem niet overhalen
Het Olympische spelen Dilemma-topic.
Voor Raas welquote:Op zondag 22 juli 2012 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat klopt maar dit was al heel wat
ja hij had wel een drankprobleem aldus die mevrouw in de reportagequote:Op zondag 22 juli 2012 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor Raas wel
Die doet niks meer, alleen maar kaarten in z'n stamkroeg. Praat met niemand en niemand ziet hem nog. Het is net het monster van Loch Ness
Ik heb ook een drankprobleem.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij had wel een drankprobleem aldus die mevrouw in de reportage
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij had wel een drankprobleem aldus die mevrouw in de reportage
Ik mag door ziekte nooit meer alcohol drinken Bosquote:Op zondag 22 juli 2012 12:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook een drankprobleem.
Ik ben blut en kan dus niks kopen
O ja sorry, dat is helemaal klotequote:Op zondag 22 juli 2012 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mag door ziekte nooit meer alcohol drinken Bos
Ik heb geen keus. Dat stimuleert natuurlijk wel. Maar ik ben nog ziek. En tijdens die ziekte moet ik stoppen met drinken en met roken. Ik moet zeggen dat valt idd niet mee. Maar het gaat steeds beter. Doorslapen lukt me eindelijk weer. Ben nog moe, maar niet meer doodop.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef rubbereend het volgende:
heel klote, maar als je je over een paar maanden echt beter voelt dan is dat het wel waard tong. Alleen voor je daar bent is nog een zware weg natuurlijk!
quote:Op zondag 22 juli 2012 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen keus. Dat stimuleert natuurlijk wel. Maar ik ben nog ziek. En tijdens die ziekte moet ik stoppen met drinken en met roken. Ik moet zeggen dat valt idd niet mee. Maar het gaat steeds beter. Doorslapen lukt me eindelijk weer. Ben nog moe, maar niet meer doodop.
ik vind het ook altijd mooiquote:Op zondag 22 juli 2012 13:56 schreef tong80 het volgende:
En de Tour begint.
Sommigen vinden er niks aan. Maar ik vind het altijd imponerend als ze de Sjanseliséé oprijden.
Noem het maar verslavingenquote:Op zondag 22 juli 2012 14:00 schreef rubbereend het volgende:
langzaam vooruitgang. Dat is ook wel belangrijk om te ervaren. Maar tis ook superlastig lijkt me want roken en drinken waren ook gewoonte.... en die zitten er diep in.
Gerwen wint. 10-6.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef borisz het volgende:
Wel aardig bezig. Won dit jaar twee vloertoernooien. 9de overall op het vloertoernooienklassement van dit jaar.
Staat constanter te gooien, laat het er minder snel bij zitten. Hopelijk kan hij het ook laten zien op TV. Hij staat tegen Simon Whitlock dus het wordt lastig.
Talent is het nog steeds met geniale trekjes zo af en toe.
Goeiemorgenquote:
Lekker, alles open staan. Wel een nadeel, kutvliegjes nemen hun kans.quote:
als volgwagen?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:15 schreef borisz het volgende:
Lekker rondje gefietst.... en dan lekke band. Gelukkig was moeders er om mij op te pikken.
Bezemwagenquote:
Daar heb je toch echt twee telefoontjes voor nodig hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 15:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Bezemwagen
Neuh 1 telefoontje was genoeg om mij even op te pikken.
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb je toch echt twee telefoontjes voor nodig hoor
Vroeger liepen we stoer naar huis. En als we dan iemand tegen kwamen zei ie : 'Lekke band ?'quote:Op maandag 23 juli 2012 15:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Bezemwagen
Neuh 1 telefoontje was genoeg om mij even op te pikken.
Maar goed in die tijd reed men nog met paard en wagen door de straten, had je nog een mobiele melboer....quote:Op maandag 23 juli 2012 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger liepen we stoer naar huis. En als we dan iemand tegen kwamen zei ie : 'Lekke band ?'
En een scharensliep. En de SRV-man, en de bakker aan huis.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar goed in die tijd reed men nog met paard en wagen door de straten, had je nog een mobiele melboer....
![]()
![]()
![]()
Ja precies, dat heb ik zelfs nog meegemaakt. Behalve dat eerste dan....quote:Op maandag 23 juli 2012 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
En een scharensliep. En de SRV-man, en de bakker aan huis.
Wij hadden ook de Ascot. Stomerij kwam langs de deur colbertjes ophalen. Ijscokarretjes zie je ook niet veel meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies, dat heb ik zelfs nog meegemaakt. Behalve dat eerste dan....
Nee klopt.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij hadden ook de Ascot. Stomerij kwam langs de deur colbertjes ophalen. Ijscokarretjes zie je ook niet veel meer.
quote:
Luxemburg toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:19 schreef borisz het volgende:
Na een uur RB Salzburg 2-3 (2-1) F91 Dudelange
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |