Daarom is ie pas 's nachts een "held" op Fok!. Gaat ie de grote wijze alwetende man uithangen tegen pubers van 15, die stiekem aan het internetten zijn. Zit ie triomfantelijk met z'n linker hand aan z'n eikeletje te wrijven. Want een stijve kan ie al lang niet meer krijgen. Dat weerhoidt hem er echter niet van een grote eikel te zijn.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:44 schreef borisz het volgende:
20.45 GB - Brazilie.
Oefenen voor de Spelen.
BBC
Misschien dat je de posts hier beter ook maar verwijdert .... of aanpastquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef tong80 het volgende:
De posts van Golfer en de reacties gaan worden verwijderd uit m'n cul topic
Nee hier mag je slowchatten. Hij mag hier langskomen, dan maak ik hem af. Het was gewoon zonde van het recensie topic.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je de posts hier beter ook maar verwijdert .... of aanpast
wat was hij aan het doen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef tong80 het volgende:
De posts van Golfer en de reacties gaan worden verwijderd uit m'n cul topic
Hij zei dat ik de recencies niet zelf geschreven had op een kwetsende manier. En ging toen ik er iets van zei gewoon door. Heb ik grave woorden gebruikt. Bv of er geen BNer was overleden omdat ie de Jeroen Krabbé van Fok is. Hij droop af op een gegeven moment maar het was erg zuur allemaal verpeste heel het topc. Ik wil hem niet meer kennen met z'n zatte harsesquote:
Hij heeft zich totaal belachelijk gemaakt. Hij had al een reputatie. Maar hij deed er zelf nog even een strikje om. Hools is trouwens ook te min voor hem. Maar ik hoop dat ie lurkt.quote:
ja hij ging hier niet meer postenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft zich totaal belachelijk gemaakt. Hij had al een reputatie. Maar hij deed er zelf nog even een strikje om. Hools is trouwens ook te min voor hem. Maar ik hoop dat ie lurkt.
Hij staat boven het plebs.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij ging hier niet meer postenik ken het ja
Ht is ook maar een iel ventje. Zeg maar onderkruipselquote:
laten we erover ophoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ht is ook maar een iel ventje. Zeg maar onderkruipsel
Hardop lachtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we erover ophoudenteveel eer
Wel een lelijk bankstel.quote:
We zijn opzoek naar een nieuwequote:Op zaterdag 21 juli 2012 06:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel een lelijk bankstel.![]()
Goeiemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |