abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 12 mei 2012 @ 23:29:38 #1
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_111476943


Welkom in Flora en Fauna, het forum over alles wat de natuur heeft voortgebracht!

In dit topic vind je een aantal richtlijnen die hier gelden naast de algemene policy. Ook kan je hier terecht voor je feedback en vragen.

Als eerste een paar belangrijke punten:

[*] Dierenhandel hebben we liever niet, ook niet in V&A.

Dieren gratis aanbieden mag wel, als iemand een beter thuis kan bieden voor een dier is dat natuurlijk alleen maar goed.

[*] F&F is geen online dokter

Als je denkt dat je dier ziek is bel dan als eerste een dierenarts.

[*] Recepten over beestjes mogen in CUL.


Om users van dienst te zijn bij een aantal veel voorkomende situatie's en vragen hebben we een handige-linkjes-topic gemaakt: handige-linkjes-topic
Er is een hoop informatie te vinden over bijvoorbeeld: asiels, broodfok, ziektes, etc, dus zeker de moeite van het bekijken waard :)

Over een aantal veelbesproken onderwerpen loopt een centraal topic. Hierin kan je vaak al een boel antwoorden vinden, en je eigen vragen stellen. Ook met de zoekfunctie kun je vaak al een boel informatie vinden over allerlei onderwerpen.
Kan je niet vinden wat je zoekt, kan je met je vraag niet in een centraal topic terecht of heb je gewoon liever een eigen topic? voel je dan vrij om een nieuw topic te openen :).

Verder is gezelligheid dit forum niet onbekend, maar probeer het kletsen wat te beperken tot het centrale slowchattopic.

Zoals aangegeven kunnen vragen en feedback in dit topic geplaatst worden. Als je iets opvallends ziet in een topic en je ons er op wilt wijzen kun je ook de topicreport ( mod.gif) gebruiken.
Kom je er nog steeds niet uit dan kun je ons altijd mailen of klik op onze namen hieronder om ons een PM te sturen.

Mail: senesta@fok.nl of HetKlusKonijn@fok.nl
PM: Senesta en HetKlusKonijn


Veel lees- en postplezier!

[ Bericht 0% gewijzigd door senesta op 16-07-2013 10:49:00 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 mei 2012 @ 23:36:50 #2
163650 Greys
pi_111477158
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 23:18 schreef svann het volgende:
Feedback vindt blijkbaar dat ik hier moet zijn om van de nestkastjestopics een reeks laten maken.
Ik heb de aanverwante topics van Sakura van vorig jaar er ook bij gezocht.
Kunnen jullie dit fixen?

[..]

SeLang vroeg of ik zijn twee centrale topics kon reeksen, da's eerder vanavond gedaan.

Van je bovenste drie linkjes is er nog eentje open, dus die kan sowieso niet bij een reeks, want dan zijn er twee open topics en dat gaat niet binnen één reeks :)

Dus dan doen we dat koolmeesjestopic dicht en verwijzen we daar nogmaals (werd al gedaan zag ik) naar het huidige actieve nestkastjestopic.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 13 mei 2012 @ 00:23:31 #3
2651 svann
night-hawk
pi_111478468
Vlotte service hoor!
Thanks!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_111739525
Vraag over spinnen

dacht dat dit topic in F&F beter tot zijn recht kwam maar FB van W&T kan ik niet op replyen daar er te lang niet in is gepost weird maar de hele reply optie is weg en als ik iemand wil quoten werkt dat ook niet :(

dus kunnen jullie dit even overnemen indien jullie het met me eens zijn natuurlijk :D en tegelijk W&T even laten weten dat hun FB stuk is?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  Moderator zaterdag 19 mei 2012 @ 13:58:13 #5
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_111739653
Ik ga even overleggen met de mods aldaar en in overleg met hen verhuizen we het topic dan eventueel, zal ze ook even wijzen op het probleem met hun FB topic :D Bedankt!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:09:17 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_111739997
Wist niet dat je niet meer oude topics kon bumpen, wat vreemd, even kijken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:10:09 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_111740024
Hmm lijkt me stug, er is 34 dagen geleden nog gepost. Misschien moet je even refreshen GewoneMan?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_111740945
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 14:10 schreef speknek het volgende:
Hmm lijkt me stug, er is 34 dagen geleden nog gepost. Misschien moet je even refreshen GewoneMan?
nope als ik daar heenga is de reply die normaal aan de bodemn staat als ook de reply knop pleite. als ik vervolgens een quote wil maken kan dat niet met de melding dat er 34 dagen niet in is gepost hier en op alle andere topics geen probleem

of ik lees even ik moest klikken en dan kon het wel :@ anyway problem solved dus lijkt me niet nodig ;)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_111740956
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 13:58 schreef senesta het volgende:
Ik ga even overleggen met de mods aldaar en in overleg met hen verhuizen we het topic dan eventueel, zal ze ook even wijzen op het probleem met hun FB topic :D Bedankt!
thnx
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_112082564
Zit ik hier goed en zo ja waar? als ik vragen heb over de aanleg van Japanse tuinen?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 mei 2012 @ 11:14:57 #11
163650 Greys
pi_112082641
quote:
15s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:10 schreef Iwanius het volgende:
Zit ik hier goed en zo ja waar? als ik vragen heb over de aanleg van Japanse tuinen?
Ik kan me daar zo snel geen topic over herinneren eigenlijk.
Maar open er gerust eentje :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:48:20 #12
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_113821860
Hoe moet een foto plaatsen eigenlijk? Ik bedoel wat is een handige en gratis site daarvoor?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_113822169
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe moet een foto plaatsen eigenlijk? Ik bedoel wat is een handige en gratis site daarvoor?
Ik gebruik daar altijd photobucket voor , uploaden en dan gewoon het onderste linkje wat begint met img kopieren en hier plakken. :)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_113822209
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe moet een foto plaatsen eigenlijk? Ik bedoel wat is een handige en gratis site daarvoor?
Ik heb al mijn foto's op Photobucket staan, daar heb ik in een paar jaar een enorm album aangelegd. Andere mensen gebruiken Flickr of mijnalbum (maar mijnalbum vind ik onhandig en geeft lelijke letter over je foto)
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:56:50 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_113822296
Dank u dames :* , ga het proberen!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_114133766
er loopt een zeker sujet te baggeren in FF :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2012 @ 23:32:26 #17
163650 Greys
pi_114134157
Dat ruimt ie zelf maar op :{w

En anders doet Senesta dat morgenochtend ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 juli 2012 @ 10:48:01 #18
37769 erodome
Zweefteef
pi_114221729
Euhm, ik heb een nieuwe eigen paard topic aangemaakt, maar heb hem niet in de reeks gezet, weet niet hoe dat moet :D
Kan daar een slotje op zodat er een nieuwe aangemaakt kan worden die wel netjes in de reeks zit?

Het gaat om deze:
Eigen paard # 15

Bij voorbaat dank!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juli 2012 @ 10:50:36 #19
163650 Greys
pi_114221787
Helemaal onderaan de laatste post van het laatste dichte topic vind je een klein linkje 'open nieuw deel'. Als je daarop klikt opent ie een nieuwe die in de reeks zit ;)
Topicnr hoef je dan ook niet meer op te hogen :)

Die andere is nu dicht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 juli 2012 @ 13:19:12 #20
37769 erodome
Zweefteef
pi_114225598
Dank je!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_115657642
Hoi

Ik wil graag een nieuwe topictitel voor mijn topic WinnieWana's eerste opvangertjes
ik wil het veranderen in WinnieWana's tweede opvangnestje met moederpoes, lees verder op p4.

Alvast bedankt.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 augustus 2012 @ 21:31:43 #23
163650 Greys
pi_115657710
Dat 'lees verder' moet ook in de TT? :@
Even kijken of dat uberhaupt past... (En niet iedereen heeft evenveel posts per pagina ingesteld, dus niet voor iedereen is het dan pagina 4 ;) ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116611504
Hi! :W Welk gedeelte van mijn eerste reactie was precies ongepast en kon absoluut niet door de beugel? Er stond volgens mij geen onvertogen woord in.
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 19:01:39 #25
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_116611905
Hi :)

Ik vond het eigenlijk wel mooi geweest, de kritiek was al in twee topics meer dan genoeg naar voren gekomen en TS weet het inmiddels wel denk ik. De kat heeft waarschijnlijk een nieuw huisje gevonden en ik hoop dat we in het topic nog kunnen lezen hoe het hem verder vergaat en ik vind het zonde als ik hem straks moet sluiten omdat het alleen maar bij verwijten blijft.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_116614918
Ik begrijp heel goed dat je het mooi geweest vond echter kan ik het niet laten om mensen te zien 'jubelen' en te zien dat mensen het een goede keuze vinden en TS begrijpen. Zolang mensen dat zeggen wil ik ook mijn zegje doen.
Als dit soort dingen gezegd mogen dan mag naar mijn idee ook gezegd worden als mensen TS niet begrijpen. Het mag wel een op aardigere manier, dat ben ik wel van mening.
  maandag 10 september 2012 @ 20:03:10 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_116615182
ik mis een rel? :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_117423882
[Update] WinnieWana's tweede opvangnestje met moederpoes

Opvangkitten Tetter is nu al een tijdje bij mij O+ . Zou het verandert kunnen worden in WinnieWana's opvangkitten Tetter.

Alvast bedankt
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 september 2012 @ 18:10:48 #29
163650 Greys
pi_117430649
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 15:03 schreef WinnieWana het volgende:
[Update] WinnieWana's tweede opvangnestje met moederpoes

Opvangkitten Tetter is nu al een tijdje bij mij O+ . Zou het verandert kunnen worden in WinnieWana's opvangkitten Tetter.

Alvast bedankt
Kom er aan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 30 september 2012 @ 18:23:51 #30
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_117431223
Oeps sorry Winnie. Ik heb je berichtje hier helemaal over het hoofd gezien :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_117883240
pfff greys, alsof ts van suiker is. niks mis met mijn 2e post. wis en censureer het maar weer, typisch fok. alsof dit topic ene fuck beter is dan marktplaats :')

ow en kluskonijn, er zit iets bruins op je tong.
Sound
pi_117883289
het komt ts gewoon ff niet uit, die irritante wezens die haar uitgestippelde plannetjes nog zeker 14 jaar in de weg zitten mocht ze wat fucking verantwoordelijkheid nemen. Het is niks anders dan waardeloze eigenaren een handig schuldvrij platform bieden om de beesten hier te dumpen.
Sound
pi_117883331
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:58 schreef Oognip het volgende:
Ik begrijp heel goed dat je het mooi geweest vond echter kan ik het niet laten om mensen te zien 'jubelen' en te zien dat mensen het een goede keuze vinden en TS begrijpen. Zolang mensen dat zeggen wil ik ook mijn zegje doen.
Als dit soort dingen gezegd mogen dan mag naar mijn idee ook gezegd worden als mensen TS niet begrijpen. Het mag wel een op aardigere manier, dat ben ik wel van mening.
Ah het is normaal hier dat het tere zieltje van de zielige dierendumperts beschermd moet worden dmv selectief posts wissen. Ik heb niks gezegd, ga lekker verder hier jongens. 14.gif
Sound
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:07:25 #34
163650 Greys
pi_117884120
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 07:54 schreef LatonOne het volgende:

[..]

Ah het is normaal hier dat het tere zieltje van de zielige dierendumperts beschermd moet worden dmv selectief posts wissen. Ik heb niks gezegd, ga lekker verder hier jongens. 14.gif
Neehee..
Gelóóf me nou eens als ik zeg dat in dat topic (waar Oognip iets over zegt) er posts weggehaald zijn waar je van achterover sloeg maar dat er nog meeeer dan genoeg kritiek bleef staan.

Wat een verongelijkt gedoe nou allemaal.
Nogmaals, kritiek mag, máár als we dat lekker onbeperkt laten gaan leren ervaringen uit het verleden dat we eerst anderhalf topic vol gescheld op TS krijgen van iedereen die even komt roepen wat een onmens het is, vervolgens verdwijnt TS en heeft niemand meer een idee waar de beesten gebleven zijn.

Je zei 'laat het haar maar voelen'. Ok, en dan? Je denkt niet dat het algehele gevoel haar na 1 blz kritiek nog niet duidelijk was? Je wilt dat TS daarna nog 200 posts streng toegesproken wordt in allerhande tonaties? Wat denk je er mee te bereiken? Dat TS denkt dan 'Ach jullie hebben gelijk onbekende internetters, bedankt voor deze anonieme brandstapel, ik ga op mijn knieën liggen huilen en voortaan alles anders doen, vergeef me' ofzo?

Er stond al kritiek genoeg, er zijn zwaaaar over-the-top reacties al weggehaald die TS wel heeft gelezen dus ja, het is haar duidelijk.
Daarbij is er nog één en ander aan privé situatie dat TS niet in het topic wenst te vertellen wegens te privé en dat hebben we te respecteren. Derhalve kan je niet iemand 'veroordelen' op basis van niet complete informatie, maar TS hoeft niet verplicht haar hele doopceel te lichten om niet te worden afgebrand.

Ik word er eerlijk gezegd strontbeu van dat wanneer we drie keer in een topic roepen 'Ok, da's duidelijk, kritiek is er, TS weet het maar vanaf hier weer over de katten' dat sommigen het hier daarna simpel afdoen met 'Boohoo in F&F mag duidelijk geen kritiek, kusjekroelll".
Te gemakkelijk en onredelijk, kom op zeg. En daarbij in het gemak maar ff vergeten dat heel F&F vol staat met kritiek... dus wat nou 'kritische post mogen niet?'?

En het 'grappige' is, de ene helft roept 'F&F dat zijn van die fundi's die meteen met hun kritiek klaar staan' en de andere helft roept 'F&F dat mag nooit kritisch, wat een suikertuintje'. Het is nooit goed.

Dus lang verhaal kort en ik hoop nou echt op een beetje volwassen begrip hiervoor:
- kritiek mag, kijk eens rond in F&F, plenty kritische posts zou ik zeggen
- kritiek als 'enorme domme stoephoer dat je dr zit dat je je katten weg doet' niet
- en als we in zo'n adoptietopic na een aantal kritische posts en een zich verdedigende TS hebben gezegd 'kritiek is duidelijk, klaar, einde discussie' dan is het ook klaar

Dit omdat:
- een topic vol gemekker de dieren in kwestie niet helpt
- een TS na bladzijdes lang getetter denkt 'had ik ze maar op Marktplaats gezet of in het asiel gedumpt, dan had niemand het geweten en ik dit gezeik niet' (dit gaat niet op voor deze laatste TS, is in het algemeen).

Ja? Niet onredelijk lijkt me :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 12-10-2012 09:27:21 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117886838
Als een evt aangepraat schuldgevoel de aanschaf van toekomstige dieren voorkomt is dat een prima resultaat. En ik blijf er bij dat met mijn 2e post niks mis is.

Ze moeten naar asiel tenzij jullie helpen is nonsens en emotionele chantage. Er is altijd een oplossing maar ts kiest de makkelijke weg. Desnoods een plaid over de dure meubels of tijdelijk met bak in de logeerkamer tot er een nieuw baasje is. Asiel doe je niet, en zouden jullie niet moeten tolereren als pressie middel.
Sound
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:04:34 #36
163650 Greys
pi_117887089
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:55 schreef LatonOne het volgende:
Als een evt aangepraat schuldgevoel de aanschaf van toekomstige dieren voorkomt is dat een prima resultaat. En ik blijf er bij dat met mijn 2e post niks mis is.
Met je tweede post was misschien niets mis (is ook niet genote ofzo :) ) maar op een gegeven moment trekken we een streep en is de discussie klaar. Geloof me, als we dat niet doen zitten we straks in deel 3 van dat topic waar TS nog steeds alleen maar d'r oren krijgt gewassen. Vertrouw een beetje op ons gevoel en ervaring hierin :)
Vanaf het punt dat we zeiden 'de discussie is klaar' heb ik zelfs de pro-TS posts verwijderd die reageerden op kritiek. Wel zo fair.

quote:
Ze moeten naar asiel tenzij jullie helpen is nonsens en emotionele chantage. Er is altijd een oplossing maar ts kiest de makkelijke weg. Desnoods een plaid over de dure meubels of tijdelijk met bak in de logeerkamer tot er een nieuw baasje is. Asiel doe je niet, en zouden jullie niet moeten tolereren als pressie middel.
Zoals je zag heb ik zelf ook gevraagd of er een Plan B is, omdat ik ook niet houd van 'als ik binnen 2 weken geen baasje heb gaan ze naar het asiel'. Zo bracht deze TS het gelukkig ook niet zo cru, want er is nog een soort tijdelijke noodopvang in de tussentijd mogelijk.
Hóe we er ook over denken, wij zijn allemaal niet in de positie om een TS te dwingen om de katten niet in het asiel te doen. Al raast men 3 topics door. Net als dat een TS ons niet kan dwingen de katten dan maar over te nemen.

Omdat we (wij als mods) het gevoel van de overige users begrijpen en in sommige gevallen ook delen dat dieren soms te gemakkelijk weg gedaan worden, laten we een gedeelte van de kritiek ook staan. Het is niet zo dat er alléén maar lieve dingen gepost mogen worden of alléén maar nieuwe huisjes mogen worden aangeboden. Maar op een gegeven moment trekken we de grens. Da's vooral voor de dieren in kwestie op een gegeven moment het beste.

Dus nogmaals, ik hoop en reken echt een beetje op begrip in deze. Het is een lastige kwestie, we zoeken een 'gulden middenweg'.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 12-10-2012 13:29:38 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117890646
oke :)
Sound
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:29:51 #38
163650 Greys
pi_117891960
^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117918631
Vraagje: ik als versgebakken kat bezitter vind t erg leuk als ik een beetje de voor mij (en de kat natuurlijk) bijzondere/leuke kattendingen kan posten. Echter is zo'n dagboekje vaak niet interessant genoeg voor een eigen topic. Voor hoever ik kon zien is er ook niet echt een algemeenkattenverhaaltjes topic. Wel echt een vraagbaak en het kattenfototopic wordt er een beetje voor "misbruikt". Zou het dus een leuk idee zijn om een algemeen kattentopic te maken waar men de dagelijkse beslommeringen kan posten en lezen? Of is zoiets er al, en dan zo ja waar ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:54:07 #40
163650 Greys
pi_117918810
Hmmm, goeie vraag. Er is ooit wel zoiets geweest, maar dat is volgens mij nogal in de vergetelheid geraakt. Meestal zette men dan kattendingetjes inderdaad tussen de foto's door in het fototopic of in de vraagbaak of in de F&F SC.

Je mag best zo'n topic openen hoor, gewoon lekker doen, maar als het dan maar geen 'Mijn kat doet leuk en joejoe ik ga ff boodschappen doen tot straks blabla' ( :+ ) topic wordt, want daar is de SC al voor.

Dus dat moet je dan wel even in de OP zetten, dat het een topic is om leuke ervaringen, gekke karaktertrekjes en van alles over je kat te vertellen. Heb je een TT in gedachten? 'Deel hier wat je meemaakt met je katten' oid? Dan is meteen duidelijk wat de bedoeling is een beetje. Zelf een andere TT bedenken mag ook uiteraard ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117922293
Done! Tnx voor het meedenken :)
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:44:07 #42
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117956101
Zou in deze TT: Ons monstertje trekt nieuwe jas aan. [spin] of zo kunnen worden gezet zodat mensen weten dat het over harige spinnen gaat?
Ik kreeg bijna een hartaanval. :{
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 oktober 2012 @ 14:46:59 #43
163650 Greys
pi_117956201
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Zou in deze TT: Ons monstertje trekt nieuwe jas aan (spin) [spin] of zo kunnen worden gezet zodat mensen weten dat het over harige spinnen gaat?
Ik kreeg bijna een hartaanval. :{
Done.
En ik ben ook erg bang voor spinnen, maar bijna een hartaanval, really? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 14 oktober 2012 @ 14:48:05 #44
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_117956226
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Done.
En ik ben ook erg bang voor spinnen, maar bijna een hartaanval, really? :P
Thanks.

Ik verwachtte het niet. Ik dacht dat het topic over een hond of een kat zou gaan. :'(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_117991890
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:48 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Thanks.

Ik verwachtte het niet. Ik dacht dat het topic over een hond of een kat zou gaan. :'(
Dat zijn toch geen monsters :{w
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 12:29:32 #46
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_117992955
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:01 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat zijn toch geen monsters :{w
Nou...:o Die van jou misschien niet maar ik heb hier toch echt af en toe miauwende monsters lopen hoor :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:38:15 #47
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118028944
Gouldamadines, wie heeft ze?
:P Wil iemand de TT aub veranderen naar gewoon Vinkjes.
Dank ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:40:33 #48
163650 Greys
pi_118028982
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Gouldamadines, wie heeft ze?
:P Wil iemand de TT aub veranderen naar gewoon Vinkjes.
Dank ^O^
Uiteraard! Ga het meteen ff doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:46:00 #49
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_118029078
Dankuzeer. Goulds zijn ook vinken, dus dan kan het mooi in 1 topic blijven ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_118163173
Wat is nou goed kattenvoer?

Verkeerde filter, sorry. Mag ie van flora naar fauna?
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:03:11 #51
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_118163353
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:56 schreef Trusten het volgende:
Wat is nou goed kattenvoer?

Verkeerde filter, sorry. Mag ie van flora naar fauna?
Ja hoor! Ga ik even doen :)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_118213235
[Update] WinnieWana's opvangkitten Tetter

Mag deze verandert worden in WinnieWana's nieuwe opvangnestje van 4 weken oud.

Alvast bedankt :)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Moderator zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:11:20 #53
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_118217251
Done ^O^
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 november 2012 @ 19:34:32 #54
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_118751337
niet zeker, maar misschien is dit spam
(Zwerf)kittens gevonden?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 november 2012 @ 19:43:13 #55
163650 Greys
pi_118751617
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:34 schreef Ynske het volgende:
niet zeker, maar misschien is dit spam
(Zwerf)kittens gevonden?
Ik ga ff kijken, dank!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119779629
Kan dit topic nog gekoppeld worden aan de reeks?
F&F / Vleesetende Planten Topic #15: Hoe onze plantjes de winter overleven!

Topicreeks: Venus Vliegenvanger bijvoeren?

iets met iemand die niet kon wachten tot oude topic dicht was..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 november 2012 @ 14:05:42 #57
163650 Greys
pi_119779694
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:03 schreef lynda het volgende:
Kan dit topic nog gekoppeld worden aan de reeks?
F&F / Vleesetende Planten Topic #15: Hoe onze plantjes de winter overleven!

Topicreeks: Venus Vliegenvanger bijvoeren?

iets met iemand die niet kon wachten tot oude topic dicht was..
Oh ik kom even kijken :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 november 2012 @ 14:10:23 #58
163650 Greys
pi_119779814
Done!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119780123
Thanx O+
  donderdag 13 december 2012 @ 21:48:32 #60
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_120284888
Greys heeft een heul leuk topic met veel potentie zomaar gesloten :'(. Klacht!
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 december 2012 @ 22:35:48 #61
163650 Greys
pi_120287030
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:48 schreef MrSubtle het volgende:
Greys heeft een heul leuk topic met veel potentie zomaar gesloten :'(. Klacht!
:D Zeikerd. Nee hoor, kusje :*
FOK! wordt overspoeld met 'enquetes' en daar hebben we wat richtlijnen over sinds niet al te lang.
Daar hield ik me gewoon braaf aan, maar ik zeg er eerlijk bij dat ik in de gauwigheid en mobiel alleen goed naar de OP heb gekeken en niet heel goed de reacties heb bekeken.

Dus bij deze, je hebt gelijk. Hij is weer open.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:31:26 #62
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_120296721
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:35 schreef Greys het volgende:

[..]

:D Zeikerd. Nee hoor, kusje :*
FOK! wordt overspoeld met 'enquetes' en daar hebben we wat richtlijnen over sinds niet al te lang.
Daar hield ik me gewoon braaf aan, maar ik zeg er eerlijk bij dat ik in de gauwigheid en mobiel alleen goed naar de OP heb gekeken en niet heel goed de reacties heb bekeken.

Dus bij deze, je hebt gelijk. Hij is weer open.
Lol, ik had eigenlijk niet gedacht dat je er serieus op in zou gaan, het was vooral bedoeld om te zeiken :D O+

In eerlijkheid zou ik 'm ook dicht hebben gegooid, maar ik vond dat er lekker melig werd gereageerd, dus ik kon het niet laten ook mee te doen in de schaapjes-kudde-actie :')
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2012 @ 10:55:15 #63
163650 Greys
pi_120297256
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:31 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Lol, ik had eigenlijk niet gedacht dat je er serieus op in zou gaan, het was vooral bedoeld om te zeiken :D O+

In eerlijkheid zou ik 'm ook dicht hebben gegooid, maar ik vond dat er lekker melig werd gereageerd, dus ik kon het niet laten ook mee te doen in de schaapjes-kudde-actie :')
Ik had de meeste van die lollige reacties dus gemist :')
En ik kwak hem alsnog dicht ergens vandaag hoor, maar ik vond het zelf ook wel grappig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:46:20 #64
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120904368
Misschien een idee om de TT aan te passen naar: "Mijn huisdier is bang voor vuurwerk!" aangezien het nu ook over katten gaat??

F&F / Mijn hond is bang voor vuurwerk!
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 december 2012 @ 00:26:08 #65
163650 Greys
pi_120938752
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 11:46 schreef Ireth het volgende:
Misschien een idee om de TT aan te passen naar: "Mijn huisdier is bang voor vuurwerk!" aangezien het nu ook over katten gaat??

F&F / Mijn hond is bang voor vuurwerk!
Sorry voor de late reactie Ireth :@
Ik was een dagje sauna en Senes was er kennelijk ook niet, dus zie het nu pas.
Goed idee, ga het even aanpassen! :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 30 december 2012 @ 00:28:51 #66
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_120938915
Ik was er wel regelmatig.. dat is nog erger he? :@

Sorry Ireth, ik heb er gewoon overheen gekeken of zo :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 30 december 2012 @ 00:52:44 #67
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120940159
Het is jullie vergeven hoor :P
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 december 2012 @ 00:58:13 #68
163650 Greys
pi_120940464
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 00:52 schreef Ireth het volgende:
Het is jullie vergeven hoor :P
Pfieuw! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_121324296
In mijn nieuwe geopende topic F&F / Kattenvraagbaak #22
word verwezen naar het vorige topic Deel #20: F&F / Kattenvraagbaak #20
Dit moet deel 21 zijn.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 januari 2013 @ 20:00:06 #70
163650 Greys
pi_121324589
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:54 schreef Prospera het volgende:
In mijn nieuwe geopende topic F&F / Kattenvraagbaak #22
word verwezen naar het vorige topic Deel #20: F&F / Kattenvraagbaak #20
Dit moet deel 21 zijn.
Het topic is een reeks, dus als men op de TT klikt (als ze het topic al geopend hebben) dan zien ze alle vorige delen. Denk dat we het vorige deel linkje er beter uit kunnen halen dan, uit de OP? :)
Dan hoeft men er ook niet meer bij na te denken om dat te wijzigen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2013 @ 15:24:11 #71
22592 crew  Ole
pi_121436285
Is er al een topic over geveltuintjes? Kan niks vinden, en anders open ik hem zelf zo!~
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 januari 2013 @ 15:26:48 #72
163650 Greys
pi_121436414
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 15:24 schreef Ole het volgende:
Is er al een topic over geveltuintjes? Kan niks vinden, en anders open ik hem zelf zo!~
Wat zijn geveltuintjes precies? :@
Voortuintjes? Ik weet alleen van een balkonreeks: F&F / [Het Balkon Topic] #3 ...... met luis en ander ongedierte...... -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2013 @ 15:39:40 #73
22592 crew  Ole
pi_121436992
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 15:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat zijn geveltuintjes precies? :@
Voortuintjes? Ik weet alleen van een balkonreeks: F&F / [Het Balkon Topic] #3 ...... met luis en ander ongedierte...... -O-
Nee is wat anders.

Een geveltuintje:



Zo eentje heb ik ongeveer. Specifieke problemen, omdat bijvoorbeeld onbeschut, en op straatniveau dus er kan nog wel eens iets kapotgetrapt of gejat worden :(

een mooi voorbeeld:"
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 januari 2013 @ 15:40:48 #74
163650 Greys
pi_121437047
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 15:39 schreef Ole het volgende:

[..]

Nee is wat anders.

Een geveltuintje:

[ afbeelding ]

Zo eentje heb ik ongeveer. Specifieke problemen, omdat bijvoorbeeld onbeschut, en op straatniveau dus er kan nog wel eens iets kapotgetrapt of gejat worden :(
Open vooral een topic, leuk juist :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 januari 2013 @ 15:42:30 #75
22592 crew  Ole
pi_121437124
Ok doe ik :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator woensdag 16 januari 2013 @ 13:33:52 #77
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_121633293
Ja natuurlijk! Ga ik regelen :D

Bedankt!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 14:55:56 #78
155227 crew  Guppy
dus
pi_122030946
Damn... een insect is natuurlijk Fauna en niet Flora... Wil iemand m goed zetten? O+

F&F / Welk insect is dit?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 14:58:40 #79
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_122031047
:D Sure :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 15:00:49 #80
155227 crew  Guppy
dus
pi_122031125
Thanks :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 23 februari 2013 @ 10:44:28 #81
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_123234303
Zou deze OP in het kattenfototopic geplaatst kunnen worden?
En zou dat gedeelte na "deel 95" uit de OP mogen?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
[b]Little_Dolls[/b]
[IMG=425]http://i196.photobucket.com/albums/aa246/Lynn001_photos/DSC00031_zpsea4ffd75.jpg[/IMG]

[b]kwakz0r[/b]
[IMG=575]http://i.imgur.com/JUBxCl.jpg[/IMG]

[b]house_is_a_feeling[/b]
[IMG=600]https://dl.dropbox.com/u/14999761/Fora/Fok/dierentuin/meerdere002.jpg[/IMG]

[b]ViviRAWRS[/b]
[IMG=575]http://i1018.photobucket.com/albums/af307/VivifyPhoto/kyrannepan_zps18d7598b.jpg[/IMG]

[b]purplenarcis[/b]
[IMG=575]http://i1311.photobucket.com/albums/s676/Pauwster88/IMG_6048_zps7a40a5cc.jpg[/IMG]

[b]Radobe[/b]
[IMG=550]http://farm9.static.flickr.com/8492/8429530544_948395d155_z.jpg[/IMG]

[b]Watuntrik[/b]
[IMG=400]http://i46.tinypic.com/9qkxab.jpg[/IMG]

[b]ferrari_rood[/b]
[IMG=575]http://i1142.photobucket.com/albums/n602/ferrari_r/IMG_3768_zps233c594a.jpg[/IMG]

[b]Curiosity[/b]
[IMG=550]http://farm3.staticflickr.com/2798/5815888501_0315204876.jpg[/IMG]

[b]Catch22-[/b]
[IMG=550]http://i.imgur.com/Nx8IEtD.jpg[/IMG]

[b]borisz[/b]
[IMG=400]http://i45.tinypic.com/2yxra1i.jpg[/IMG]

[b]blondie88[/b]
[IMG=575]http://i1359.photobucket.com/albums/q784/Sandrab88/Sandra14-03-2011167_zps542c1f4b.jpg[/IMG]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 februari 2013 @ 11:50:36 #82
163650 Greys
pi_123235508
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 10:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Zou deze OP in het kattenfototopic geplaatst kunnen worden?
En zou dat gedeelte na "deel 95" uit de OP mogen?
[ code verwijderd ]

Ik snap het 'na deel 95' gedeelte niet :@
Waar staat dat dan?

EDIT: Ohhhhh uit de TT bedoel je :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 februari 2013 @ 11:53:50 #83
163650 Greys
pi_123235584
Volgens mij klopt ie zo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 februari 2013 @ 12:34:34 #84
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_123236478
Thanks. ^O^
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:42:04 #85
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123686886
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 11:53 schreef Greys het volgende:
Volgens mij klopt ie zo!
Krijgt de kattenvraagbaak nog een nieuw deel?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 maart 2013 @ 23:43:35 #86
163650 Greys
pi_123686963
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Krijgt de kattenvraagbaak nog een nieuw deel?
Ja waarom niet? Opent er niemand een nieuwe?
Of mag dat alleen door mods gebeuren? :D

Ik kijk wel ff, moment.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 maart 2013 @ 23:44:28 #87
163650 Greys
pi_123687014
Ah kennelijk sloot ik hem, had ik niet gezien want via mobiel :)
Dan valt dat amper op. Maar iemand anders had ook gewoon mogen openen hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:46:44 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123687129
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
Ah kennelijk sloot ik hem, had ik niet gezien want via mobiel :)
Dan valt dat amper op. Maar iemand anders had ook gewoon mogen openen hoor.
Ik zit ook mobiel, vandaar. Dank Greecy!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 maart 2013 @ 22:55:03 #89
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_124507252
Wil iemand het eendjestopic van TheSilentEnigma reeksen. Makkelijker met terugvinden.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  maandag 25 maart 2013 @ 23:05:09 #90
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_124507727
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:55 schreef Poeke het volgende:
Wil iemand het eendjestopic van TheSilentEnigma reeksen. Makkelijker met terugvinden.
F&F / Emma #12: Hebban olla vogala nestas...?
Deze dus.
pi_124516646
F&F / WinnieWana's nieuwe opvangnestje van 4 weken oud

Zou de naam van dit topic verandert kunnen worden in WinnieWana's opvangkittens: Moederpoes met 5 pasgeboren kittens.

Bedankt alvast
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 maart 2013 @ 11:26:32 #92
163650 Greys
pi_124518022
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:36 schreef WinnieWana het volgende:
F&F / WinnieWana's nieuwe opvangnestje van 4 weken oud

Zou de naam van dit topic verandert kunnen worden in WinnieWana's opvangkittens: Moederpoes met 5 pasgeboren kittens.

Bedankt alvast
Ik ga even proberen of dat allemaal past in de TT :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 maart 2013 @ 11:28:30 #93
163650 Greys
pi_124518097
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:36 schreef WinnieWana het volgende:
F&F / WinnieWana's opvangkittens: Moederpoes met 5 pasgeboren kittens.

Zou de naam van dit topic verandert kunnen worden in WinnieWana's opvangkittens: Moederpoes met 5 pasgeboren kittens.

Bedankt alvast
Gelukt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 maart 2013 @ 11:32:00 #94
163650 Greys
pi_124518199
quote:
Done! :)

(Vorige delen waren al een reeks, maar deze zat er nog niet bij. Als je aan het eind van een topic, als hij vol is, op 'open nieuw DEEL' klikt boven het invoerveld, neemt ie de OP automatisch mee en zit hij ook meteen in de reeks. )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:53:02 #95
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_125059939
Ik val in herhaling, maar kan deze OP in het kattenfototopic worden geplaatst:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
Kattenfoto's!

Random foto's uit het vorige deel:

[b]V1z0R[/b]
[IMG=450]http://i.imgur.com/vOadP4t.jpg[/IMG]

[b]Ole[/b]
[IMG=570]http://i46.tinypic.com/oqy7bo.jpg[/IMG]

[b]SEMTEX[/b]
[IMG=500]http://distilleryimage0.s3.amazonaws.com/88445a887e8911e2943422000a9f3095_7.jpg[/IMG]

[b]manda-rijn[/b]
[IMG=430]http://2.media.hyves-static.net/1531018225/6/xDx3/0/img1531018225.jpeg[/IMG]

[b]Dark_Angelus[/b]
[IMG=600]http://i.imgur.com/eo56G3S.jpg[/IMG]

[b]Dragonberry[/b]
[IMG=570]http://i31.photobucket.com/albums/c367/soep_kipje/615C8805-1FE9-4EA5-B33A-D62A77BC49A2-7996-000008E99BF58233.jpg[/IMG]

[b]Nune[/b]
[IMG]http://i1274.photobucket.com/albums/y423/Michelle-NL/Lolacamera_zps6a03d8e6.jpg[/IMG]

[b]Puala[/b]
[IMG=430]https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/734540_437471069663431_1750470915_n.jpg[/IMG]

[b]Junglebeast[/b]
[IMG=600]http://i.imgur.com/1NhoLbTl.jpg[/IMG]

[b]tisikke[/b]
[IMG=600]http://farm9.static.flickr.com/8110/8573985295_a456deeeeb_z.jpg[/IMG]

[b]tonja[/b]
[IMG=550]http://i.imgur.com/Op7AFXs.jpg[/IMG]

[b]WinnieWana[/b]
[IMG]http://www.mijnalbum.nl/Foto-6C7BAEBP.jpg[/IMG]
?

B.v.d.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 08:53:35 #96
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_125059949
:D Ja hoor, ga ik doen :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:56:13 #97
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_125059994
Dat was snel. :P
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 09:05:20 #98
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_125060128
:D

Meteen weer even in het topic meegluren, wat een heerlijk topic blijft het ook zo om de dag mee te beginnen O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_125364753
Mag de TT weer terug naar wat hij was van de SC? Ik was eventjes iets te enthousiast :@
pi_125365062
Al gebeurt.
pi_127100435
Een vraag over schrikdraad in je tuin tegen dieren.

Hoort een vraag daarover in dit subforum of ergens anders?
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 10:55:32 #102
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127101079
Mag hier hoor :Y Zijn wel meer mensen die het hebben, soms ook om hun eigen dieren in de tuin te houden.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:27:35 #103
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127104193
Is er een algemeen artrose pijnstilling / medicatie / voedingssup topic?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:31:48 #104
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_127104310
Kan dat niet gewoon in het oude hondentopic :@
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:35:28 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127104418
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Kan dat niet gewoon in het oude hondentopic :@
Hebben we die? :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:37:38 #106
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_127106360
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 28 mei 2013 @ 16:09:17 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127111305
quote:
Even kijken. Als het niks is open ik wel een apart topic, want ik heb een specifieke vraag :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 28 mei 2013 @ 16:15:38 #108
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_127111522
:P Het zal ook es niet!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_127372085
F&F / [SC] # 2247 Van Franse balkonnen naar eindelijk eens een zomer?
Ik liep iets te hard vooruit want het is pas topic 2246 :+
Waar het stinkt is het warm.
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 19:59:51 #110
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127372701
:D Ik pas het even aan ;)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:59:35 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127392574
Wij hadden toch hier ergens een Vers topic?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 4 juni 2013 @ 10:00:52 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_127392612
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef Qwea het volgende:
Wij hadden toch hier ergens een Vers topic?
F&F / Versvoeding vs brokdiscussie #7

;) F&F / Baloe heeft een voedselallergie waarschijnlijk
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:01:16 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_127392621
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 14:45:40 #114
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127402047
Bedankt Ynske :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_128430672
Een crosspost uit gc

quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 19:56 schreef icloud het volgende:
Ik eis dat dit kwaliteits topic GC / Ananasplant onmiddelijk heropend en eventueel verplaats word.

Ik wens niet door fopje behandeld te worden, te lui en weigert te werken.
  Moderator zondag 30 juni 2013 @ 20:11:03 #116
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_128430972
Je zou het ook gewoon kunnen vragen in plaats van eisen he :') Doe eens lief tegen fopje }:|
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_128431033
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:11 schreef senesta het volgende:
Je zou het ook gewoon kunnen vragen in plaats van eisen he :') Doe eens lief tegen fopje }:|
Dat lief vragen is al per dm gebeurd, het is gewoon ordinair weigeren, terwijl er niks mis mee is.
  zondag 30 juni 2013 @ 20:15:29 #118
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_128431134
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:12 schreef icloud het volgende:

[..]

Dat lief vragen is al per dm gebeurd, het is gewoon ordinair weigeren, terwijl er niks mis mee is.
Even voor de duidelijkheid : Je begon je "lieve" DM met "hond" _O-

Voor de rest ga ik deze Feedback niet verbaggeren, maar dat wilde ik even gezegd hebben.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_128431416
zwartmakerij
pi_128933813
Op deze zonnige en koele zondag de vraag of er een centraal topic is waar je grappige/lachwekkende foto's en filmpjes over vooral honden en katten kunt posten.
  zondag 14 juli 2013 @ 15:36:54 #121
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_128936407
quote:
6s.gif Op zondag 14 juli 2013 14:21 schreef Iwanius het volgende:
Op deze zonnige en koele zondag de vraag of er een centraal topic is waar je grappige/lachwekkende foto's en filmpjes over vooral honden en katten kunt posten.
ja, ergens door Godtje gestart volgens mij
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 14 juli 2013 @ 15:41:08 #122
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_128936634
F&F / [Centraal] Het grote Awwwww-topic O+

Niet helemaal hetzelfde zie ik nu :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_128941127
quote:
6s.gif Op zondag 14 juli 2013 14:21 schreef Iwanius het volgende:
Op deze zonnige en koele zondag de vraag of er een centraal topic is waar je grappige/lachwekkende foto's en filmpjes over vooral honden en katten kunt posten.
Dit misschien? F&F / Filmpjes van je huisdier O+ Deel 1
  woensdag 17 juli 2013 @ 19:34:24 #124
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129056090
Zonet mijn eerste èchte actie gepleegd als mod: spam-topic gedeleet. *O*
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 juli 2013 @ 19:54:31 #125
22592 crew  Ole
pi_129056986
Verkeerde topic :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 17 juli 2013 @ 20:04:21 #126
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129057421
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:54 schreef Ole het volgende:
Verkeerde topic :o
Oeps, waar is het juiste? (sorry hoor, ben net begonnen)... :@
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 juli 2013 @ 20:07:08 #127
22592 crew  Ole
pi_129057526
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 17 juli 2013 @ 20:37:01 #128
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129058606
quote:
In het forum-crew topic dus. Okee, dank je. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_129059904
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:34 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Zonet mijn eerste èchte actie gepleegd als mod: spam-topic gedeleet. *O*
_O-
Toch even voor je jompelen *O*
  woensdag 17 juli 2013 @ 21:08:05 #130
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_129059975
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:06 schreef Oognip het volgende:

[..]

_O-
Toch even voor je jompelen *O*
Dank je! Het was trouwens zo 'Obvious spam = Obvious' dat de beslissing me geen enkele moeite kostte. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 juli 2013 @ 20:08:56 #131
163650 Greys
pi_129517435
Dit topic gaat al wat jaartjes mee, maar is wel weer van toepassing dus omhoog geschopt :P
F&F / Droog en warm lenteweer: drink- en badderwater voor de vogels!

Maar mag het woord 'lente' uit de TT ajb? :) Het was destijds mijn eigen topic dus als het kan graag.
Dus gewoon 'Droog en warm weer: .. etc. Dan is is weer wat meer van toepassing.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 30 juli 2013 @ 20:14:58 #132
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_129517639
Done :)

[ Bericht 0% gewijzigd door senesta op 30-07-2013 20:20:01 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 juli 2013 @ 20:18:46 #133
163650 Greys
pi_129517774
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:14 schreef senesta het volgende:
Done :)
Verkeerde PI?

Dankjewel! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 30 juli 2013 @ 20:19:43 #134
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_129517822
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Verkeerde PI?

Dankjewel! :*
Ja :') Ik was op mijn mobiel en dacht oh die TT pas ik even snel aan voor Greys mobiel :')

Sorry mop, inderdaad verkeerde PI :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 juli 2013 @ 20:20:52 #135
163650 Greys
pi_129517869
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:19 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja :') Ik was op mijn mobiel en dacht oh die TT pas ik even snel aan voor Greys mobiel :')

Sorry mop, inderdaad verkeerde PI :@
Pfieuw, gelukkig :D
Dank je voor de snelheid! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 20:17:38 #136
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 21:11:42 #137
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_129878271
quote:
Ga ik even aanpassen ;)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 21:35:47 #138
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:17:52 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130089453
F&F / Het Grote Schildpadkatten Adoreer-Topic.

Mag die gereekst met het eerste deel?
The love you take is equal to the love you make.
pi_130322545
Mag deze een andere titel?
F&F / WinnieWana's opvangkittens: Moederpoes met 5 pasgeboren kittens.

WinnieWana's opvangkatten en kittens

Alvast bedankt :)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Moderator woensdag 21 augustus 2013 @ 20:47:21 #141
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_130324531
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef WinnieWana het volgende:
WinnieWana's opvangkatten en kittens
Done :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_130353676
Zou een lief modje in dit topic F&F / Wratjes, bultjes en zulks: ouder hondje. misschien de titel willen aanpassen ?
Maak er maar iets van als: van bultjes via getrokken tandjes naar wéér een narcose
Of zo...
Dank van een beetje ongerust vrouwtje :*
Waar het stinkt is het warm.
  Moderator donderdag 22 augustus 2013 @ 20:04:03 #143
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_130359540
Done!

Sterkte :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_130359869
Dank voor de tt en de goede wensen O+
Waar het stinkt is het warm.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 00:22:34 #145
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130538476
Ik kan volgens mij via de Ipad geen topicreports maken, dus maar even zo: is dat nog ok, wat delcarmen doet in het schildpaddentopic?
Snobs have more fun!
KLIK!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:14:18 #146
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132292586
Iedereen kan een fout maken om een topic op de verkeerde plaats te zetten.
F&F / PDF maken? > schopje DIG?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:49:24 #147
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_132293703
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kan volgens mij via de Ipad geen topicreports maken, dus maar even zo: is dat nog ok, wat delcarmen doet in het schildpaddentopic?
Oei Dude, ik heb deze gewoon compleet gemist :@ So Sorry :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:49:49 #148
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_132293713
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:14 schreef Ynske het volgende:
Iedereen kan een fout maken om een topic op de verkeerde plaats te zetten.
DIG / PDF maken? > schopje DIG?
Was al gedaan zag ik, bedankt voor het melden Yns.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:52:05 #149
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_132300845
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:49 schreef senesta het volgende:

[..]

Oei Dude, ik heb deze gewoon compleet gemist :@ So Sorry :@
haha, geeft toch niets! :D :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 27 oktober 2013 @ 12:00:59 #150
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132611736
Naar aanleiding van dit topic: Rottweiler zonder staart: senesta, ik heb 'm op slot gegooid, maar eigenlijk vind ik dat topics waarin wordt verzocht om een gecoupeerde hond, of sowieso welke vorm van dierenmishandeling dan ook, direct in de kliko horen te verdwijnen. Wat vind jij? :)

EDIT: na overleg met senesta besloten het topic op slot te laten, dus hoeft niet de kliko in.

NB: zoals senesta en ook Shaggy8675 mij al vertelden is het couperen van honden inderdaad verboden, maar het invoeren van gecoupeerde honden dus niet. Knap bespottelijk eigenlijk, zeer inconsequent, en helaas blijft het probleem op deze manier in stand gehouden doordat er kennelijk nog steeds mensen rondlopen die een geknipt dier "mooi" vinden en die voorkeur bevestigd zien worden omdat er dus nog steeds van die beesten rondlopen in NL. :(

[ Bericht 16% gewijzigd door HetKlusKonijn op 27-10-2013 12:38:06 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 24 november 2013 @ 13:19:59 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133570981
Ja hoi,

Ik weet niet wie dit toen destijds geregeld heeft... F&F / Stel je vragen aan de dierenarts! deel 5 en destijds was ik ook nogal sceptisch... maar ik wilde toch even zeggen dat het a) tof is dat de DDA er nóg steeds is en vragen beantwoord, ook al is de "actie" al lang en breed voorbij en b) dat ik te sceptisch was in het begin :+

Nou, move along, nothing to see here.. :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Moderator zondag 24 november 2013 @ 23:23:21 #152
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_133595487
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 13:19 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi,

Ik weet niet wie dit toen destijds geregeld heeft... F&F / Stel je vragen aan de dierenarts! deel 5 en destijds was ik ook nogal sceptisch... maar ik wilde toch even zeggen dat het a) tof is dat de DDA er nóg steeds is en vragen beantwoord, ook al is de "actie" al lang en breed voorbij en b) dat ik te sceptisch was in het begin :+

Nou, move along, nothing to see here.. :P
Leuk om te horen Qwea, het is inderdaad erg tof en handig he? :Y
Ik ga de complimenten door geven :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 1 december 2013 @ 22:01:07 #153
417138 SinterONZ
Maringo, Maringo, Maringo...
pi_133823243
Ik plaats hier even een post om de zoektocht voor een ONZer straks wat moeilijker te maken gezien PoHi :@
Alleen homo's rijden in een Twingo.
-
Dit account is onderdeel van ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] Surprise topic!
pi_134527311
Ik krijg hem niet gevonden, maar er is toch ook een kippen topic? Iemand die me aan het linkje zou kunnen helpen? :)
  Moderator zaterdag 21 december 2013 @ 18:33:32 #155
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_134529914
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_134532933
Yes! Thnx :)
pi_134681709
Fijne kerst aan alle modjes O+
pi_135805423
Ok nu is de sc dicht omdat 2 niet-actieve-posters een probleem zien terwijl niemand (ook Sara niet) dat ziet? _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_135805557
-O- Belachelijk dit hoor. Dit wilde ik nog posten voordat ie op slot ging

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

I rest my case

Echt, wáár gaat t over, als het zogenaamd lijdend voorwerp doet alsof er niks aan de hand is? _O-
Precies, daarom vroeg ik ook aan Sara om het te zeggen als ze er echt mee zit. Het kan natuurlijk altijd dat wat wij als grapje bedoelen, bij Sara heel anders overkomt. Maar er is volgens mij echt niks aan de hand. Waar gaat het dan in hemelsnaam nog over -O-
And so the lion fell in love with the lamb
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:03:51 #160
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135805622
het komt idd iets anders over bij mij maar soms word ik er wel verdrietig van. ik laat het niet meer zo gemakkelijk zien.

ik kom in elk geval naar de meet.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:07:28 #161
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135805796
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:03 schreef sararaats het volgende:
het komt idd iets anders over bij mij maar soms word ik er wel verdrietig van. ik laat het niet meer zo gemakkelijk zien.

ik kom in elk geval naar de meet.
Maar als je rare opmerkingen genegeerd worden. Vind je dat wel fijn dan?
Heb je dat liever?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_135805798
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:03 schreef sararaats het volgende:
het komt idd iets anders over bij mij maar soms word ik er wel verdrietig van. ik laat het niet meer zo gemakkelijk zien.

ik kom in elk geval naar de meet.
maar zeg t dan alsjeblieft als je ergens verdrietig van wordt?

Anders kunnen we er ook geen rekening mee houden...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_135805869
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

maar zeg t dan alsjeblieft als je ergens verdrietig van wordt?

Anders kunnen we er ook geen rekening mee houden...
Dit Sara. Als we je nu uitleggen dat wat Oognip nu postte gewoon lollig bedoeld was? Wij kunnen het niet ruiken als je dingen anders interpreteert, dat snap je wel toch?
And so the lion fell in love with the lamb
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:09:48 #164
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135805905
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef Bamba het volgende:

[..]

Dit Sara. Als we je nu uitleggen dat wat Oognip nu postte gewoon lollig bedoeld was? Wij kunnen het niet ruiken als je dingen anders interpreteert, dat snap je wel toch?
ik heb zelfs niet gezien wat ze postte omdat het al geëdit was :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:10:00 #165
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_135805910
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik heb zelfs niet gezien wat ze postte omdat het al geëdit was :@
_O-

Overigens: in het vervolg dus even aangeven wat een post met je doet, als hij over/tegen jou gaat.
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 16:10:21 #166
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_135805923
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

maar zeg t dan alsjeblieft als je ergens verdrietig van wordt?

Anders kunnen we er ook geen rekening mee houden...
Tombo kom op alsjeblieft zeg. Dat kunnen mensen ook best zelf bedenken. En Sara wil niet dat mensen boos op haar zijn en dat weten de meeste ook best. Ik vind het echt verbazingwekkend.

De SC blijft voorlopig gewoon even dicht.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_135805931
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik heb zelfs niet gezien wat ze postte omdat het al geëdit was :@
Dat is wel lastig dan....
pi_135805935
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar als je rare opmerkingen genegeerd worden. Vind je dat wel fijn dan?
Heb je dat liever?
Dat dus, Sara maakt af en toe ontzettend rare en onsmakelijke posts. Wat moeten we daar in godsnaam mee. Behalve dus ook raar op reageren of negeren. Waar de modjes nu voor zorgen is dat wij Sara maar gaan negeren omdat iedere reactie een ban kan opleveren.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:10:52 #169
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_135805941
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:10 schreef senesta het volgende:

[..]

Tombo kom op alsjeblieft zeg. Dat kunnen mensen ook best zelf bedenken. En Sara wil niet dat mensen boos op haar zijn en dat weten de meeste ook best. Ik vind het echt verbazingwekkend.

De SC blijft voorlopig gewoon even dicht.
Dat wordt druk hier dan.
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 16:11:29 #170
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_135805972
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:10 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Dat wordt druk hier dan.
Want dat heeft zin? Echt? Vind je dat zelf ook niet een beetje kinderachtig?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:11:40 #171
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135805983
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:10 schreef senesta het volgende:

[..]

Tombo kom op alsjeblieft zeg. Dat kunnen mensen ook best zelf bedenken. En Sara wil niet dat mensen boos op haar zijn en dat weten de meeste ook best. Ik vind het echt verbazingwekkend.

De SC blijft voorlopig gewoon even dicht.
Ze is dus niet verdrietig door die opmerking,maar omdat ze door jullie in een positie geplaatst wordt waardoor ze denkt dat mensen boos op dr zijn. Had jij niks gezegd, was dr niks aan de hand geweest, wedden?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_135805985
Hahahaha gewoon soort-van toegeven dat je de sc slot omdat je je ongelijk niet toe wilt geven _O-

Echt senes ik had je altijd hoog zitten maar dit vind ik zó onredelijk -O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 16:12:26 #173
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_135806026
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef tombolafan het volgende:
Hahahaha gewoon soort-van toegeven dat je de sc slot omdat je je ongelijk niet toe wilt geven _O-

Echt senes ik had je altijd hoog zitten maar dit vind ik zó onredelijk -O-
Dat gevoel is geheel wederzijds. Echt!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:12:45 #174
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135806037
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat dus, Sara maakt af en toe ontzettend rare en onsmakelijke posts. Wat moeten we daar in godsnaam mee. Behalve dus ook raar op reageren of negeren. Waar de modjes nu voor zorgen is dat wij Sara maar gaan negeren omdat iedere reactie een ban kan opleveren.
Daarom vraag ik het, ik kom dr op allemaal plekken tegen met rare opmerkingen, wil ze nu dat ik daar normaal op in ga zoals ik dat bij andere mensen doe, of wil ze dat ik het maar negeer omdat het anders mss wel eens niet aardig zou kunnen zijn?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_135806039
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ze is dus niet verdrietig door die opmerking,maar omdat ze door jullie in een positie geplaatst wordt waardoor ze denkt dat mensen boos op dr zijn. Had jij niks gezegd, was dr niks aan de hand geweest, wedden?
Is er ook door de mods wel vertelt tegen Sara wat er stond?
Lijkt me dat ze anders er alleen maar over gaat doormalen en het misschien nog groter maakt.
pi_135806049
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:10 schreef senesta het volgende:

[..]

Tombo kom op alsjeblieft zeg. Dat kunnen mensen ook best zelf bedenken. En Sara wil niet dat mensen boos op haar zijn en dat weten de meeste ook best. Ik vind het echt verbazingwekkend.

De SC blijft voorlopig gewoon even dicht.
Sara heeft de bewuste opmerking niet eens gelezen Senesta. Ik snap heus wel dat je niet alles kan zeggen (vorige x met de meet bijv) maar moeten we haar maar negeren dan? Want wat vind je dan wel een geschikte reactie op haar post?
And so the lion fell in love with the lamb
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:13:37 #177
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_135806080
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef senesta het volgende:

[..]

Want dat heeft zin? Echt? Vind je dat zelf ook niet een beetje kinderachtig?
Dat mensen feedback vragen om een totaal belachelijke reeks sluiting, gebaseerd op een niet voorgekomen issue dat totaal uit verband getrokken is door een mod die d'r fout niet wil toegeven?

Ja, dat heeft zin. En nee, dat vind ik niet kinderachtig.
pi_135806116
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik heb zelfs niet gezien wat ze postte omdat het al geëdit was :@
Dus.

Volgens Yvonne komt Sara ergens huilen dat ze getreiterd wordt maar Sara heeft het helemaal niet gelezen...

Wat klopt er niet _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:14:38 #179
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135806135
ik snap dat jullie m'n posts soms vreemd vinden maar negeren mag best tot op zekere hoogte ;)

iig wil ik nu even rust want stress :r
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:15:10 #180
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_135806161
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dus.

Volgens Yvonne komt Sara ergens huilen dat ze getreiterd wordt maar Sara heeft het helemaal niet gelezen...

Wat klopt er niet _O-
Och, toen ze er niet naar verwezen wist ik al genoeg. Wel mooi hoe Yvonne opeens verdwenen is, overigens...
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:15:12 #181
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135806162
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dus.

Volgens Yvonne komt Sara ergens huilen dat ze getreiterd wordt maar Sara heeft het helemaal niet gelezen...

Wat klopt er niet _O-
ik heb niet gehuild want was op die moment met iets anders bezig
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:15:39 #182
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_135806184
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:14 schreef sararaats het volgende:
ik snap dat jullie m'n posts soms vreemd vinden maar negeren mag best tot op zekere hoogte ;)

iig wil ik nu even rust want stress :r
Serieus bedoeld: dan dus even niet meer meelezen, zo simpel is het :s)
pi_135806211
Gezellig, de SC is verplaatst zie ik :P

#Youcan'tbanaFeyenoordfan
  † In Memoriam † woensdag 22 januari 2014 @ 16:16:31 #184
43556 miss_dynastie
pi_135806228
Soms lijkt het hier op dit forum alsof er wel een rel gecreëerd moet worden om een goedlopend topic om zeep te helpen. Er is he-le-maal niets aan de hand in dit concrete geval.

Ik heb het gevoel dat door de wijze waarop van hoger hand met Sara wordt omgegaan, users haast wel gedwongen worden om haar op standje 'negeer' te zetten. Ik beschouw Sara namelijk als een volwaardige user, net als iedereen, en dat betekent dat ik Sara net als ieder ander aan kan spreken op haar posts. Nu dat kennelijk niet kan, blijven er twee opties over: de onsmakelijkheden die ze soms de ether in slingt snel wegeditten voor iemand de kans krijgt erop te reageren (maar eerlijk is eerlijk, daarvoor zijn de modjes op dit moment veel te weinig aanwezig) of Sara maar helemaal links laten liggen, want als je haar normaal behandelt krijg je op je lazer omdat je haar normaal behandelt.

Ik vind echt en oprecht dat Sara beter verdient.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:16:40 #185
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_135806237
quote:
16s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Gezellig, de SC is verplaatst zie ik :P

#Youcan'tbanaFeyenoordfan
Wut, heb jij een ban? :')
pi_135806246
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:10 schreef senesta het volgende:

[..]

Tombo kom op alsjeblieft zeg. Dat kunnen mensen ook best zelf bedenken. En Sara wil niet dat mensen boos op haar zijn en dat weten de meeste ook best. Ik vind het echt verbazingwekkend.

De SC blijft voorlopig gewoon even dicht.
Ik weet alleen via via dat er "iets is" met Sara

Niet meer en niet minder.

Maak dan een pm met omgangsvormen zoals je die tegen Sara moet gebruiken ofzo, want volgens mij weet niemand wat nu precies wel en niet mag...

Als ieder ander behandelen mag dus niet... Stelselmatig negeren lijkt míj veel erger, maar dat is jullie optie dus?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_135806291
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:15 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik heb niet gehuild want was op die moment met iets anders bezig
Sara, je hoeft echt geen stress te hebben. Jij bent gewoon jezelf, punt uit. Vind je dat je in de F&F sc getreiterd word? Gewoon eerlijk zeggen, want waarschijnlijk interpreteren we dingen misschien gewoon anders en dat kan maar duidelijk zijn toch?
And so the lion fell in love with the lamb
pi_135806303
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:16 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Wut, heb jij een ban? :')
jij niet dan relnicht?
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:18:25 #189
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_135806329
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

jij niet dan relnicht?
Ik spreek alleen mijn mening uit, gestaafd met argumenten. Als ik daarvoor geband moet worden :')

Oh, wacht, dat ben jij kennelijk ook :'(
pi_135806344
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Soms lijkt het hier op dit forum alsof er wel een rel gecreëerd moet worden om een goedlopend topic om zeep te helpen. Er is he-le-maal niets aan de hand in dit concrete geval.

Ik heb het gevoel dat door de wijze waarop van hoger hand met Sara wordt omgegaan, users haast wel gedwongen worden om haar op standje 'negeer' te zetten. Ik beschouw Sara namelijk als een volwaardige user, net als iedereen, en dat betekent dat ik Sara net als ieder ander aan kan spreken op haar posts. Nu dat kennelijk niet kan, blijven er twee opties over: de onsmakelijkheden die ze soms de ether in slingt snel wegeditten voor iemand de kans krijgt erop te reageren (maar eerlijk is eerlijk, daarvoor zijn de modjes op dit moment veel te weinig aanwezig) of Sara maar helemaal links laten liggen, want als je haar normaal behandelt krijg je op je lazer omdat je haar normaal behandelt.

Ik vind echt en oprecht dat Sara beter verdient.
Dit _O_
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:19:58 #191
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135806408
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Bamba het volgende:

[..]

Sara, je hoeft echt geen stress te hebben. Jij bent gewoon jezelf, punt uit. Vind je dat je in de F&F sc getreiterd word? Gewoon eerlijk zeggen, want waarschijnlijk interpreteren we dingen misschien gewoon anders en dat kan maar duidelijk zijn toch?
treiteren is een groot woord. ik heb alleen maar stress omdat ik nog zoveel moet doen en zit echt met de ingreep in.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_135806467
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:10 schreef senesta het volgende:

[..]

Tombo kom op alsjeblieft zeg. Dat kunnen mensen ook best zelf bedenken. En Sara wil niet dat mensen boos op haar zijn en dat weten de meeste ook best. Ik vind het echt verbazingwekkend.

De SC blijft voorlopig gewoon even dicht.
Mjah het mes snijdt natuurlijk aan twee kanten hé, misschien moet Sara ook maar eens leren dat je sommige dingen beter voor jezelf kan houden, of anders ook niet altijd kan verwachten dat mensen even netjes en genuanceerd reageren.

Aan de andere kant heeft ze misschien het verstandelijke vermogen van een 11-jarige ofzo, maar dat is ook iets wat niemand écht weet volgens mij, maar gewoon door de jaren gedestilleerd is uit de vreemde posts die je her en der tegen komt. Dus ja, als je dan begrip, respect, of aanpassing wil, kom dan misschien een keer met iets meer info over hoe en wat?

Het enige wat je met iemand zó in bescherming nemen bereikt is dat ze totaal genegeerd wordt door iedereen straks, en beetje als de lieveling bekend staat, and nobody likes a kiss-ass. En dat stempel krijgt ze ongewenst nu wel een beetje mee.

Snap best dat er een grens getrokken moet worden, maar had dat dan óf vorige keer gedaan, toen er heel wat meer aan de hand was, of doe het als er écht weer een keertje wat is. Nu is het een beetje lafjes en lijkt t alsof er al afgesproken was keihard Oognip aan te pakken in de relatie met Sara, en nu er amper wat is komt er twee manvrouw met gestrekt been in.

Verder kan je je als FOK! afvragen of je wil dat je hele forum zich aanpast aan iemand met verstandelijke beperkingen, of andersom? Je laat denk ik ook geen kinderen van 11 toe, die neem je ook in bescherming als ze al te gek gaan doen, moet je dat dan bij Sara ook niet doen ipv de rest met 'grof geweld' te dwingen zich anders te gedragen? Want dat is het... ze moeten zich nu anders gedragen tegen Sara als tegen elkaar, en daarmee plaats je háár dus buiten de groep. Juist terwijl ze volgens mij eindelijk echt een beetje deel er van werd, ik las iets over dat ze naar een meet komt oid.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2014 16:22:33 ]
pi_135806480
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:19 schreef sararaats het volgende:

[..]

treiteren is een groot woord. ik heb alleen maar stress omdat ik nog zoveel moet doen en zit echt met de ingreep in.
Maar vind je het gezellig in de SC?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 januari 2014 @ 16:21:41 #194
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135806483
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Soms lijkt het hier op dit forum alsof er wel een rel gecreëerd moet worden om een goedlopend topic om zeep te helpen. Er is he-le-maal niets aan de hand in dit concrete geval.

Ik heb het gevoel dat door de wijze waarop van hoger hand met Sara wordt omgegaan, users haast wel gedwongen worden om haar op standje 'negeer' te zetten. Ik beschouw Sara namelijk als een volwaardige user, net als iedereen, en dat betekent dat ik Sara net als ieder ander aan kan spreken op haar posts. Nu dat kennelijk niet kan, blijven er twee opties over: de onsmakelijkheden die ze soms de ether in slingt snel wegeditten voor iemand de kans krijgt erop te reageren (maar eerlijk is eerlijk, daarvoor zijn de modjes op dit moment veel te weinig aanwezig) of Sara maar helemaal links laten liggen, want als je haar normaal behandelt krijg je op je lazer omdat je haar normaal behandelt.

Ik vind echt en oprecht dat Sara beter verdient.
Mee eens.

En ik vind het echt van de zotte dat er nu een rel ontstaat om een post die mogelijk kwetsend zou zijn voor Sara maar die ze niet eens gelezen heeft. En waarvan dan gezegd wordt dat ze er ergens anders van heeft gezegd dat ze er verdrietig om wordt. Dat kan dus helemaal niet.

Maar mensen worden er wel om geband en krijgen notes :X
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_135806500
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:19 schreef sararaats het volgende:

[..]

treiteren is een groot woord. ik heb alleen maar stress omdat ik nog zoveel moet doen en zit echt met de ingreep in.
Oke, dan is in ieder geval duidelijk dat je geen stress om de sc hebt. Voordat de mods dat denken ;)

Misschien dat je sommige humor van mensen anders interpreteert? Ik ben heel eerlijk en zie heus wel dat je af en toe genegeerd word, omdat je opmerkingen af en toe een beetje vreemd zijn ;) Maar dat is je al vaker duidelijk gemaakt toch? En als je een opmerking niet leuk vind, weet je dat je daar gewoon tegenin mag gaan of mag zeggen dat je het niet leuk vind?
And so the lion fell in love with the lamb
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:22:18 #196
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135806509
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar vind je het gezellig in de SC?
jawel omdat er ook over poezels en hun streken gebabbeld wordt en geloof me, ik ken wel heel rare verhalen over Frasier.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † woensdag 22 januari 2014 @ 16:23:56 #197
43556 miss_dynastie
pi_135806577
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah het mes snijdt natuurlijk aan twee kanten hé, misschien moet Sara ook maar eens leren dat je sommige dingen beter voor jezelf kan houden, of anders ook niet altijd kan verwachten dat mensen even netjes en genuanceerd reageren.

Aan de andere kant heeft ze misschien het verstandelijke vermogen van een 11-jarige ofzo, maar dat is ook iets wat niemand écht weet volgens mij, maar gewoon door de jaren gedestilleerd is uit de vreemde posts die je her en der tegen komt. Dus ja, als je dan begrip, respect, of aanpassing wil, kom dan misschien een keer met iets meer info over hoe en wat?

Het enige wat je met iemand zó in bescherming nemen bereikt is dat ze totaal genegeerd wordt door iedereen straks, en beetje als de lieveling bekend staat, and nobody likes a kiss-ass. En dat stempel krijgt ze ongewenst nu wel een beetje mee.

Snap best dat er een grens getrokken moet worden, maar had dat dan óf vorige keer gedaan, toen er heel wat meer aan de hand was, of doe het als er écht weer een keertje wat is. Nu is het een beetje lafjes en lijkt t alsof er al afgesproken was keihard Oognip aan te pakken in de relatie met Sara, en nu er amper wat is komt er twee manvrouw met gestrekt been in.

Verder kan je je als FOK! afvragen of je wil dat je hele forum zich aanpast aan iemand met verstandelijke beperkingen, of andersom? Je laat denk ik ook geen kinderen van 11 toe, die neem je ook in bescherming als ze al te gek gaan doen, moet je dat dan bij Sara ook niet doen ipv de rest met 'grof geweld' te dwingen zich anders te gedragen? Want dat is het... ze moeten zich nu anders gedragen tegen Sara als tegen elkaar, en daarmee plaats je háár dus buiten de groep. Juist terwijl ze volgens mij eindelijk echt een beetje deel er van werd, ik las iets over dat ze naar een meet komt oid.
Eensch. En punt is ook nog eens dat ik Sara regelmatig ergens zie posten, waar ze genegeerd wordt, en dan gaat ze weer door naar het volgende topic. In F&F wordt ze juist normaal behandeld, doet en telt ze mee en daar worden de users dan voor gestraft, terwijl ze weggezet worden als een stel hufters dat zielige mensen buitensluit. Schiet mij maar lek hoor :')
pi_135806637
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:19 schreef sararaats het volgende:

[..]

treiteren is een groot woord. ik heb alleen maar stress omdat ik nog zoveel moet doen en zit echt met de ingreep in.
En dat kan je nu niet uiten in een SC, want die is dicht. :N
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:25:36 #199
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135806663
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:25 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

En dat kan je nu niet uiten in een SC, want die is dicht. :N
nee weet ik maar het komt goed
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_135806680
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:22 schreef sararaats het volgende:

[..]

jawel omdat er ook over poezels en hun streken gebabbeld wordt en geloof me, ik ken wel heel rare verhalen over Frasier.
als je nou vaker die verhalen vertelt ipv etter/pus/snot/bloed posts dan scheelt t al de helft denk ik :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_135806689
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah het mes snijdt natuurlijk aan twee kanten hé, misschien moet Sara ook maar eens leren dat je sommige dingen beter voor jezelf kan houden, of anders ook niet altijd kan verwachten dat mensen even netjes en genuanceerd reageren.

Aan de andere kant heeft ze misschien het verstandelijke vermogen van een 11-jarige ofzo, maar dat is ook iets wat niemand écht weet volgens mij, maar gewoon door de jaren gedestilleerd is uit de vreemde posts die je her en der tegen komt. Dus ja, als je dan begrip, respect, of aanpassing wil, kom dan misschien een keer met iets meer info over hoe en wat?

Het enige wat je met iemand zó in bescherming nemen bereikt is dat ze totaal genegeerd wordt door iedereen straks, en beetje als de lieveling bekend staat, and nobody likes a kiss-ass. En dat stempel krijgt ze ongewenst nu wel een beetje mee.

Snap best dat er een grens getrokken moet worden, maar had dat dan óf vorige keer gedaan, toen er heel wat meer aan de hand was, of doe het als er écht weer een keertje wat is. Nu is het een beetje lafjes en lijkt t alsof er al afgesproken was keihard Oognip aan te pakken in de relatie met Sara, en nu er amper wat is komt er twee manvrouw met gestrekt been in.

Verder kan je je als FOK! afvragen of je wil dat je hele forum zich aanpast aan iemand met verstandelijke beperkingen, of andersom? Je laat denk ik ook geen kinderen van 11 toe, die neem je ook in bescherming als ze al te gek gaan doen, moet je dat dan bij Sara ook niet doen ipv de rest met 'grof geweld' te dwingen zich anders te gedragen? Want dat is het... ze moeten zich nu anders gedragen tegen Sara als tegen elkaar, en daarmee plaats je háár dus buiten de groep. Juist terwijl ze volgens mij eindelijk echt een beetje deel er van werd, ik las iets over dat ze naar een meet komt oid.
Amen.
pi_135806724
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:26 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Amen.
+1
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:27:48 #203
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135806741
Wat Ll zegt idd, en ook wat MD zegt.
Ik denk dat Sara overal genegeerd worden ook niks vindt.
En ik denk dat het ook zinloos is om te vragen of mensen hypocriet alleen maar aardig en lief tegen haar willen doen terwijl zij de meest awkward dingen roept, wat koopt ze daar nu voor?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:27:55 #204
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135806748
de kenmerken van iemand met NLD is impulsiviteit :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:28:23 #205
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_135806767
Zeg, waar zijn nou de mods om onze SC weer open te gooien?
pi_135806775
Ik vind dit ook overdreven hoor en door er zo de aandacht op te richten wordt Sara juist in een uitzonderingspositie geplaatst terwijl ze normaal best goed meedoet in de SC en als er niet eens meer een grapje gemaakt mag worden is dat triest .
Ik had daarstraks de opmerking van Oognip gelezen en ik vond het echt niet te ver gaan en ik ben toch echt wel fel als het op pesten aankomt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:29:22 #207
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135806812
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef indaha het volgende:
Ik vind dit ook overdreven hoor en door er zo de aandacht op te richten wordt Sara juist in een uitzonderingspositie geplaatst terwijl ze normaal best goed meedoet in de SC en als er niet eens meer een grapje gemaakt mag worden is dat triest .
Ik had daarstraks de opmerking van Oognip gelezen en ik vond het echt niet te ver gaan en ik ben toch echt wel fel als het op pesten aankomt.
Nip heeft hem naar mij gestuurd en eigenlijk was het niet zo beledigend.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 januari 2014 @ 16:29:59 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135806840
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef indaha het volgende:
Ik vind dit ook overdreven hoor en door er zo de aandacht op te richten wordt Sara juist in een uitzonderingspositie geplaatst terwijl ze normaal best goed meedoet in de SC en als er niet eens meer een grapje gemaakt mag worden is dat triest .
Ik had daarstraks de opmerking van Oognip gelezen en ik vond het echt niet te ver gaan en ik ben toch echt wel fel als het op pesten aankomt.
Het was geen op de man spelen en zo wordt het nu wel gebracht.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_135806861
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:29 schreef sararaats het volgende:

[..]

Nip heeft hem naar mij gestuurd en eigenlijk was het niet zo beledigend.
^O^ hoef je daar dus in ieder geval geen zorgen over te maken
pi_135806877
Trouwens willen jullie niet meer rellen op woendag want dan ben ik iedere keer spuit 11 omdat ik dan weer achter de feiten aanloop -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:30:57 #211
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135806880
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

^O^ hoef je daar dus in ieder geval geen zorgen over te maken
nee deed ik sowieso al niet.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 16:31:20 #212
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_135806900
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Soms lijkt het hier op dit forum alsof er wel een rel gecreëerd moet worden om een goedlopend topic om zeep te helpen. Er is he-le-maal niets aan de hand in dit concrete geval.
Omdat we zo'n hekel hebben aan goedlopende topics? Natuurlijk niet.

quote:
Ik heb het gevoel dat door de wijze waarop van hoger hand met Sara wordt omgegaan, users haast wel gedwongen worden om haar op standje 'negeer' te zetten. Ik beschouw Sara namelijk als een volwaardige user, net als iedereen, en dat betekent dat ik Sara net als ieder ander aan kan spreken op haar posts. Nu dat kennelijk niet kan, blijven er twee opties over: de onsmakelijkheden die ze soms de ether in slingt snel wegeditten voor iemand de kans krijgt erop te reageren (maar eerlijk is eerlijk, daarvoor zijn de modjes op dit moment veel te weinig aanwezig) of Sara maar helemaal links laten liggen, want als je haar normaal behandelt krijg je op je lazer omdat je haar normaal behandelt.

Ik vind echt en oprecht dat Sara beter verdient.
Ik vind en vond de opmerking van Oognip aan het adres van Sara niet kunnen. Het is het trollen van iemand waarvan je weet dat die zich niet kan verdedigen.
En kom niet aan met niemand wist dat er iets mis is met Sara, dat weet iedereen prima en oognip ook.

En nee, dan ga ik niet eerst afwachten of het haar kwetst.
Dat zou ze ook nooit zeggen, ze zou nog eerder haar excuses aanbieden.
En negeren hoeft helemaal niet. Negen van de tien users gaan prima met Sara om in de SC, daar heb ik ook nooit wat van gezegd en daar is nooit een probleem van gemaakt.

Verder is alles ook wel zo'n beetje gezegd denk ik. Ik kan er niet meer dan dit van maken. Ik sta oprecht achter elke actie van vandaag.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_135806903
En goed, om dan maar alles te slotten als de hele SC (inclusief Sara zelf) weinig aan de hand vond getuigd natuurlijk ook niet van veel flexibiliteit. Doe het dan lekker op de zachte manier, vraag eens wat mensen of ze íets meer rekening met haar willen houden, of ga open het gesprek in aan in die SC, met Sara erbij over hoe en wat, en wat er nou precies aan scheelt en of ze dingen als vervelend of kwetsend ervaart.

Want nu wordt ook dat even voor haar beslist lijkt t wel, wat ze als kwetsend moet ervaren.

En er lopen hier genoeg andere 'aparte' mensen rond, neem een Braddie, en die zag ik laatst nog compleet door een mod afgezeken worden, maar dat mag wel natuurlijk? Want die plaatst zelf ook weleens wat geks, en Sara uiteraard noooooit :+
pi_135806914
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:29 schreef sararaats het volgende:

[..]

Nip heeft hem naar mij gestuurd en eigenlijk was het niet zo beledigend.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:31:46 #215
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135806922
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:29 schreef sararaats het volgende:

[..]

Nip heeft hem naar mij gestuurd en eigenlijk was het niet zo beledigend.
Dus er was geen probleem?
Of een beetje een probleem?
Of waar heeft Yvonne het dan over met dat jij elders verdrietig bent over wat er hier gebeurt?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_135806943
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:29 schreef sararaats het volgende:

[..]

Nip heeft hem naar mij gestuurd en eigenlijk was het niet zo beledigend.
Nee dat vond ik ook niet ik moest glimlachen omdat ik het voor me zag :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:32:22 #217
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135806951
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:31 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dus er was geen probleem?
Of een beetje een probleem?
Of waar heeft Yvonne het dan over met dat jij elders verdrietig bent over wat er hier gebeurt?
ik weet niet waarom yvonne dat zei, ik weet echt niet waarover ze het had.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:32:42 #218
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_135806971
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:31 schreef senesta het volgende:

Verder is alles ook wel zo'n beetje gezegd denk ik. Ik kan er niet meer dan dit van maken. Ik sta oprecht achter elke actie van vandaag.
Nogmaals: dan zou er misschien gekeken moeten worden of deze 'functie' op Fok! wel bij je past.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:33:18 #219
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135806990
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik weet niet waarom yvonne dat zei, ik weet echt niet waarover ze het had.
Nou, dat is dan duidelijk.
Bedankt voor je antwoord!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 januari 2014 @ 16:33:20 #220
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135806994
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:31 schreef oh-oh het volgende:

Dus er was geen probleem?
Of een beetje een probleem?
Of waar heeft Yvonne het dan over met dat jij elders verdrietig bent over wat er hier gebeurt?
Sara heeft het niet eens kunnen lezen, toen was die post al geëdit.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_135807011
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:31 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dus er was geen probleem?
Of een beetje een probleem?
Of waar heeft Yvonne het dan over met dat jij elders verdrietig bent over wat er hier gebeurt?
Sara was niet het probleem maar diegenen die haar teveel in bescherming willen nemen
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:34:03 #222
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_135807020
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef indaha het volgende:
Trouwens willen jullie niet meer rellen op woendag want dan ben ik iedere keer spuit 11 omdat ik dan weer achter de feiten aanloop -O-
Zullen we dit weer in de SC bespreken Indaha? O+
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:34:22 #223
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135807033
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:33 schreef indaha het volgende:

[..]

Sara was niet het probleem maar diegenen die haar teveel in bescherming willen nemen
Dat is nu nog steeds het probleem want die zien het niet zo :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_135807051
Ja, de meeste mensen gaan goed om met Sara. Die negeren haar gvd, totdat er een keer een 'vervelende' opmerking tegen haar wordt geplaatst, dan is iedereen ineens Sara's beste vriendin.

En hoe grappig is dit, Sara vond die opmerking niet beledigend dus wat is dit voor achterlijk beleid? En hoe in hemelsnaam kan die opmerking als kwetsend ervaren worden, Senesta?

En even voor de duidelijkheid: ik zag die opmerking net nog en die was: 'Hangen ze dan nu tot op je navel of heb je maar kleine tietjes?'
Gottegot
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:35:06 #225
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135807062
ik hoef niet al teveel bescherming want heb m'n psychotherapeute om me te beschermen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:35:19 #226
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_135807071
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik weet niet waarom yvonne dat zei, ik weet echt niet waarover ze het had.
Daarom zou het fijn zijn als Yvonne die uitspraak even zou onderbouwen. Hebben we alle perspectieven gezien, kan het topic weer open ^O^
pi_135807079
Jullie mogen wel in het Nijmegentopic komen sc-en :')
pi_135807101
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:31 schreef senesta het volgende:

[..]

Omdat we zo'n hekel hebben aan goedlopende topics? Natuurlijk niet.

[..]

Ik vind en vond de opmerking van Oognip aan het adres van Sara niet kunnen. Het is het trollen van iemand waarvan je weet dat die zich niet kan verdedigen.
En kom niet aan met niemand wist dat er iets mis is met Sara, dat weet iedereen prima en oognip ook.

En nee, dan ga ik niet eerst afwachten of het haar kwetst.
Dat zou ze ook nooit zeggen, ze zou nog eerder haar excuses aanbieden.
En negeren hoeft helemaal niet. Negen van de tien users gaan prima met Sara om in de SC, daar heb ik ook nooit wat van gezegd en daar is nooit een probleem van gemaakt.

Verder is alles ook wel zo'n beetje gezegd denk ik. Ik kan er niet meer dan dit van maken. Ik sta oprecht achter elke actie van vandaag.
Selectief lezen is ook een vak. Iedereen geeft aan dat ze wel weten dat er íets is maar niemand schijnt te weten wat...

En ik heb altijd geleerd/meegekregen dat iemand met een beperking de omgeving vaak het meest vervelend vindt als deze hen bij voorbaat al anders behandelt...

Kennelijk denken jullie er anders over.

Als we allemaal beloven Sara te negeren zijn jullie blijer?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_135807103
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:31 schreef senesta het volgende:

[..]

Omdat we zo'n hekel hebben aan goedlopende topics? Natuurlijk niet.

[..]

Ik vind en vond de opmerking van Oognip aan het adres van Sara niet kunnen. Het is het trollen van iemand waarvan je weet dat die zich niet kan verdedigen.
En kom niet aan met niemand wist dat er iets mis is met Sara, dat weet iedereen prima en oognip ook.

En nee, dan ga ik niet eerst afwachten of het haar kwetst.
Dat zou ze ook nooit zeggen, ze zou nog eerder haar excuses aanbieden.
En negeren hoeft helemaal niet. Negen van de tien users gaan prima met Sara om in de SC, daar heb ik ook nooit wat van gezegd en daar is nooit een probleem van gemaakt.

Verder is alles ook wel zo'n beetje gezegd denk ik. Ik kan er niet meer dan dit van maken. Ik sta oprecht achter elke actie van vandaag.
Zelfs nu alle betrokkenen aangeven dat ze zelf niks aan de hand vonden? Zijn jullie dan niet íets (...) teveel voor anderen aan het denken en bepalen wat ze wel en niet fijn vinden?

Ik hoop toch ook dat je inziet dat je JUIST nu een uitzondering van Sara maakt en haar buiten de groep plaatst omdat je haar bij een opmerking wél in bescherming neemt, terwijl als de opmerking tegen een ander was gemaakt er niks aan de hand was.

En dan niet eens omdat Sara het zelf toch erg vond ofzo, dan was er nog wat voor te zeggen.

En het hele 'alles is wel gezegd, we pleuren er een slot op' FOK!-dooddoenertje is erg matig...
pi_135807121
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:35 schreef sararaats het volgende:
ik hoef niet al teveel bescherming want heb m'n psychotherapeute om me te beschermen.
Nou modjes :D Als dit nog niet duidelijk is :')
  † In Memoriam † woensdag 22 januari 2014 @ 16:36:41 #231
43556 miss_dynastie
pi_135807146
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:31 schreef senesta het volgende:

[..]

Omdat we zo'n hekel hebben aan goedlopende topics? Natuurlijk niet.

[..]

Ik vind en vond de opmerking van Oognip aan het adres van Sara niet kunnen. Het is het trollen van iemand waarvan je weet dat die zich niet kan verdedigen.
En kom niet aan met niemand wist dat er iets mis is met Sara, dat weet iedereen prima en oognip ook.

En nee, dan ga ik niet eerst afwachten of het haar kwetst.
Dat zou ze ook nooit zeggen, ze zou nog eerder haar excuses aanbieden.
En negeren hoeft helemaal niet. Negen van de tien users gaan prima met Sara om in de SC, daar heb ik ook nooit wat van gezegd en daar is nooit een probleem van gemaakt.

Verder is alles ook wel zo'n beetje gezegd denk ik. Ik kan er niet meer dan dit van maken. Ik sta oprecht achter elke actie van vandaag.
Als dat zo is, dan voel ik me door jouw wijze van modden gedwongen om Sara toe te voegen aan de users wiens posts bij mij niet meer in beeld komen. Dan kan jij wel zeggen dat dat niet hoeft, maar uit geen van je acties van vandaag blijkt dat. Jij vond de opmerking niet kunnen, dus jij neemt Sara op deze wijze in bescherming, in plaats van dat je ervoor kiest het voor te zijn en Sara's rare opmerkingen weg te editten. Ik zie je vooral héél erg je eigen mening en je eigen gevoelens projecteren, nu kan dat, want jij hebt de knopjes, maar ik kies ervoor niet het risico te lopen om daar het slachtoffer van te worden.

Het spijt me oprecht, Sara.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:36:59 #232
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135807162
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zelfs nu alle betrokkenen aangeven dat ze zelf niks aan de hand vonden? Zijn jullie dan niet íets (...) teveel voor anderen aan het denken en bepalen wat ze wel en niet fijn vinden?

Ik hoop toch ook dat je inziet dat je JUIST nu een uitzondering van Sara maakt en haar buiten de groep plaatst omdat je haar bij een opmerking wél in bescherming neemt, terwijl als de opmerking tegen een ander was gemaakt er niks aan de hand was.

En dan niet eens omdat Sara het zelf toch erg vond ofzo, dan was er nog wat voor te zeggen.

En het hele 'alles is wel gezegd, we pleuren er een slot op' FOK!-dooddoenertje is erg matig...
Jonguh, zo rollen ze hier al jaren :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_135807214
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:31 schreef senesta het volgende:

[..]

Omdat we zo'n hekel hebben aan goedlopende topics? Natuurlijk niet.

[..]

Ik vind en vond de opmerking van Oognip aan het adres van Sara niet kunnen. Het is het trollen van iemand waarvan je weet dat die zich niet kan verdedigen.
En kom niet aan met niemand wist dat er iets mis is met Sara, dat weet iedereen prima en oognip ook.

En nee, dan ga ik niet eerst afwachten of het haar kwetst.
Dat zou ze ook nooit zeggen, ze zou nog eerder haar excuses aanbieden.
En negeren hoeft helemaal niet. Negen van de tien users gaan prima met Sara om in de SC, daar heb ik ook nooit wat van gezegd en daar is nooit een probleem van gemaakt.

Verder is alles ook wel zo'n beetje gezegd denk ik. Ik kan er niet meer dan dit van maken. Ik sta oprecht achter elke actie van vandaag.
Hoe goed ken jij Sara dan? Toch ook niet meer dan ons, je hebt haar toch nog nooit in het echt gezien? Hoe weet jij dan hoe zij dingen oppakt?

En idd 9 van de 10 van ons gaan prima met haar om. Degene van wie jij vind die dat niet doet, is geband. En nu "straf" je ons door het topic op slot te gooien (oke, Yvonne dan) Ik vind dat echt niet leuk -O-
And so the lion fell in love with the lamb
pi_135807219
quote:
12s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:34 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Zullen we dit weer in de SC bespreken Indaha? O+
Is die open dan
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_135807225
En kom op zeg, die opmerking :') Hoe vaak is t wel niet over stijfjes, bonkjes, sliertjes, zwaartekracht, sauna's, dikke of minder dikke tetten, pokon, en weet ik wat voor ranzigheid nog meer gegaan. En dan was het dikke lol. Maar nu moet er ineens een probleem van gemaakt worden omdat het tegen Sara gezegd werd? Iemand die notabene het onderwerp 'tetten' zelf introduceerde, het is niet dat Oognip haar er ineens bijsleept om belachelijk te maken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 januari 2014 @ 16:38:33 #236
163650 Greys
pi_135807234
WTF, flikkerstraal lekker op met die onnodige schijtbetutteling zeg :')

JULLIE (!!!) (yv, senes) zetten Sara neer als een speciaaltje, niet wij hoor :)
Maar dat hebben jullie niet in de gaten.

Lees gewoon eens een paar dagen terug in de SC.
Sara post al maaaaaaaaaaanden mee, ik zie Sara nooit verdrietig zijn, als er érgens een SC is waar newbies en 'zwakkeren' mee kunnen posten is het bij ons.

En dan dit.
Gooi mij maar twee weken achter Nip aan hoor ^O^
Dit gaat helemaal nergens over.
Zelfs Sara ziet het probleem niet.

Overtrokken gedoe met die jeukende knoppen van jullie :')

Wij behandelen haar als ELKE andere user.
Als Nip dat van die tietjes tegen mij of Bamba of wie ook had gezegd was het heel normaal, maar omdat jullie (!) haar 'anders' vinden, mag het niet. Terwijl ze de post zelf niet eens zo beledigend vond, ook nog eens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 januari 2014 @ 16:38:57 #237
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135807245
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:38 schreef indaha het volgende:

Is die open dan
Neuh, er zijn er al twee op slot gegooid. Maar we zitten nu gezellig hier :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_135807250
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:36 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jonguh, zo rollen ze hier al jaren :D
I know, een van de redenen waarom ik zelden meer op FOK kom :+
pi_135807272
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
En goed, om dan maar alles te slotten als de hele SC (inclusief Sara zelf) weinig aan de hand vond getuigd natuurlijk ook niet van veel flexibiliteit. Doe het dan lekker op de zachte manier, vraag eens wat mensen of ze íets meer rekening met haar willen houden, of ga open het gesprek in aan in die SC, met Sara erbij over hoe en wat, en wat er nou precies aan scheelt en of ze dingen als vervelend of kwetsend ervaart.

Want nu wordt ook dat even voor haar beslist lijkt t wel, wat ze als kwetsend moet ervaren.

En er lopen hier genoeg andere 'aparte' mensen rond, neem een Braddie, en die zag ik laatst nog compleet door een mod afgezeken worden, maar dat mag wel natuurlijk? Want die plaatst zelf ook weleens wat geks, en Sara uiteraard noooooit :+
Dat van Braddie zat ik ook nog aan te denken. Daarvan zijn er toch ook wel vermoedens dat er iets mee is en die word in elk topic afgebrand :') Iets met 2 maten :')
And so the lion fell in love with the lamb
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 januari 2014 @ 16:39:36 #240
163650 Greys
pi_135807281
Flurry! :o O+
Ik heb je gemist!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_135807303
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:38 schreef Bamba het volgende:

[..]

Hoe goed ken jij Sara dan? Toch ook niet meer dan ons, je hebt haar toch nog nooit in het echt gezien? Hoe weet jij dan hoe zij dingen oppakt?

En idd 9 van de 10 van ons gaan prima met haar om. Degene van wie jij vind die dat niet doet, is geband. En nu "straf" je ons door het topic op slot te gooien (oke, Yvonne dan) Ik vind dat echt niet leuk -O-
9 vd 10, er zijn er 2 geband gok ik want die mis ik, dus minstens 18 leuke mensen nu *O*

Open de sc maar dan!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_135807305
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:39 schreef Bamba het volgende:

[..]

Dat van Braddie zat ik ook nog aan te denken. Daarvan zijn er toch ook wel vermoedens dat er iets mee is en die word in elk topic afgebrand :') Iets met 2 maten :')
Daar moest ik idd ook aan denken, maar goed dat is niet in het subforum F&F.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 januari 2014 @ 16:40:26 #243
163650 Greys
pi_135807309
De Fusionfreaks en Braddies mogen afgefikt worden overal, maar degenen die voor 99% van de tijd allemaal (!!!!) normaal en aardig doen tegen Sara, die zijn de monsters _O- :')

LUISTER eens naar Sara zelf.
Ze post prima mee bij ons.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:41:03 #244
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135807336
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

I know, een van de redenen waarom ik zelden meer op FOK kom :+
*; Boks!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 22 januari 2014 @ 16:41:29 #245
43556 miss_dynastie
pi_135807352
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
En kom op zeg, die opmerking :') Hoe vaak is t wel niet over stijfjes, bonkjes, sliertjes, zwaartekracht, sauna's, dikke of minder dikke tetten, pokon, en weet ik wat voor ranzigheid nog meer gegaan. En dan was het dikke lol. Maar nu moet er ineens een probleem van gemaakt worden omdat het tegen Sara gezegd werd? Iemand die notabene het onderwerp 'tetten' zelf introduceerde, het is niet dat Oognip haar er ineens bijsleept om belachelijk te maken.
piempie Piempie PIEMPIE!
pi_135807360
:{
of
;(
maar meer
:')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 januari 2014 @ 16:41:50 #247
163650 Greys
pi_135807363
Maar nogmaals, pleur mij maar 2 weken achter Nip aan, Senes.
Ik vind het bespottelijke misplaatste schijtbetutteling :)

Jullie zijn beledigender voor Sara dan wij, zie dat eens in...
Jullie maken haar 'speciaal'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:41:57 #248
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135807367
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:38 schreef Greys het volgende:
WTF, flikkerstraal lekker op met die onnodige schijtbetutteling zeg :')

JULLIE (!!!) (yv, senes) zetten Sara neer als een speciaaltje, niet wij hoor :)
Maar dat hebben jullie niet in de gaten.

Lees gewoon eens een paar dagen terug in de SC.
Sara post al maaaaaaaaaaanden mee, ik zie Sara nooit verdrietig zijn, als er érgens een SC is waar newbies en 'zwakkeren' mee kunnen posten is het bij ons.

En dan dit.
Gooi mij maar twee weken achter Nip aan hoor ^O^
Dit gaat helemaal nergens over.
Zelfs Sara ziet het probleem niet.

Overtrokken gedoe met die jeukende knoppen van jullie :')

Wij behandelen haar als ELKE andere user.
Als Nip dat van die tietjes tegen mij of Bamba of wie ook had gezegd was het heel normaal, maar omdat jullie (!) haar 'anders' vinden, mag het niet. Terwijl ze de post zelf niet eens zo beledigend vond, ook nog eens.
:D GIRLFR|END!
O+ You make me proud!
Vroeger was jij ook zo, maar je hebt zo onwijs geleerd _O_ :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:41:58 #249
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135807369
ik probeer goed mee te posten (als ik niet zo'n typtiefus heb)

en nu zou ik dit toch even willen zeggen: ik hou echt van jullie allemaal!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_135807382
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]

*; Boks!
op naar de v&a sc *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_135807385
Braddie is ook nog zo'n mooi geval inderdaad. Die werd laatst helemaal afgefikt door Moblo en dat was allemaal maar goed. En dat terwijl hij drie maanden te vroeg geboren is en dus eigenlijk ook niks kan doen aan zijn rare postgedrag :{
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:42:34 #252
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135807399
quote:
6s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:42 schreef tombolafan het volgende:

[..]

op naar de v&a sc *O*
:') Like no fucking way in hell!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 januari 2014 @ 16:43:09 #253
163650 Greys
pi_135807424
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D GIRLFR|END!
O+ You make me proud!
Vroeger was jij ook zo, maar je hebt zo onwijs geleerd _O_ :*
Ho! Ik ging dan een beetje in het topic zitten scheidsrechteren, ik ging er niet voor noten en bannen hoor :')

Kusje! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:43:22 #254
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135807432
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ho! Ik ging dan een beetje in het topic zitten scheidsrechteren, ik ging er niet voor noten en bannen hoor :')

Kusje! O+
Likje O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_135807439
Sara post zelfs al jaren mee, ik las van de week een sc topic van 2009 waar ze al in meepostte. En ze is altijd welkom geweest, waarom zijn wij dan boemannen in hemelsnaam?
And so the lion fell in love with the lamb
pi_135807461
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:') Like no fucking way in hell!
*O*
And so the lion fell in love with the lamb
pi_135807473
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:43 schreef Bamba het volgende:
Sara post zelfs al jaren mee, ik las van de week een sc topic van 2009 waar ze al in meepostte. En ze is altijd welkom geweest, waarom zijn wij dan boemannen in hemelsnaam?
omdat Yvonne t zegt denk ik :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:44:16 #258
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135807474
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:43 schreef Bamba het volgende:
Sara post zelfs al jaren mee, ik las van de week een sc topic van 2009 waar ze al in meepostte. En ze is altijd welkom geweest, waarom zijn wij dan boemannen in hemelsnaam?
Omdat Senesta er niet tegen kan ;(
Om over Yvonne nog maar te zwijgen :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 januari 2014 @ 16:44:17 #259
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135807477
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:43 schreef Bamba het volgende:
Sara post zelfs al jaren mee, ik las van de week een sc topic van 2009 waar ze al in meepostte. En ze is altijd welkom geweest, waarom zijn wij dan boemannen in hemelsnaam?
Omdat het kan ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:44:29 #260
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135807486
Mijn god zeg.

Serieus, wat een fucking DRAMA om niks. Senes, sorry, even goeie vrienden, maar je zit echt fout in deze. écht.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135807497
ik ga lekker andijvie stamppot eten...en jullie? :)
pi_135807499
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:41 schreef sararaats het volgende:
ik probeer goed mee te posten (als ik niet zo'n typtiefus heb)

en nu zou ik dit toch even willen zeggen: ik hou echt van jullie allemaal!
Ook van Yvonne en Senesta?
pi_135807516
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:42 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:') Like no fucking way in hell!
AAAAAAAH
MODS!
ik mag niet in de v&a sc posten :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 januari 2014 @ 16:45:05 #264
163650 Greys
pi_135807518
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:42 schreef niemandraadtdezekloon het volgende:
Braddie is ook nog zo'n mooi geval inderdaad. Die werd laatst helemaal afgefikt door Moblo en dat was allemaal maar goed. En dat terwijl hij drie maanden te vroeg geboren is en dus eigenlijk ook niks kan doen aan zijn rare postgedrag :{
Tsjah, je snapt het niet he?
Dat mag idd allemaal. Maar iemand als de volwassene behandelen die ze is (Sara rijdt ook gewoon auto enzo) en dan dus dezelfde grapjes (zonder schelden zelfs) er tegen maken als tegen de andere users mag dan weer niet.

Senes en yv geven haar een veel teerder zieltje dan ze heeft.
Zonde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:45:24 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135807537
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ho! Ik ging dan een beetje in het topic zitten scheidsrechteren, ik ging er niet voor noten en bannen hoor :')

Kusje! O+
Ik ben het wel met die stinkende haringstal eens, trouwens.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135807544
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef Laysa het volgende:
ik ga lekker andijvie stamppot eten...en jullie? :)
Wij gaan uiteten omdat mijn ouders vandaag 32 jaar getrouwd zijn. Ik wilde dat vanochtend eigenlijk posten maar dacht doe ik vanmiddag wel want dan heb ik meer tijd. En toen kon het niet meer ;( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 januari 2014 @ 16:45:41 #267
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135807546
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef Laysa het volgende:
ik ga lekker andijvie stamppot eten...en jullie? :)
Goed idee. Als we geen SC hebben dan gaan we hier maar verder. Geen idee nog wat we gaan eten :Y)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_135807547
Kip Jambalaya :9
Owee als iemand weer zeurt over de kh/zetmeel :P
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:45:58 #269
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135807559
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben het wel met die stinkende haringstal eens, trouwens.
Met jezelf?
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_135807576
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef Laysa het volgende:
ik ga lekker andijvie stamppot eten...en jullie? :)
Frietjes :9 *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 januari 2014 @ 16:46:21 #271
163650 Greys
pi_135807579
Er is nog een sjoeltopic in FHF (waarom dat in FHF is gepleurd ipv in MEN ofzo snap ik ook niet, maar goed :') . Tot daar. Of tot over twee weken :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 22 januari 2014 @ 16:46:31 #272
43556 miss_dynastie
pi_135807587
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Tsjah, je snapt het niet he?
Dat mag idd allemaal. Maar iemand als de volwassene behandelen die ze is (Sara rijdt ook gewoon auto enzo) en dan dus dezelfde grapjes (zonder schelden zelfs) er tegen maken als tegen de andere users mag dan weer niet.

Senes en yv geven haar een veel teerder zieltje dan ze heeft.
Zonde.
En als ze écht zo'n teer zieltje zou hebben, zou ze hier van de begeleiding (die ze gewoon heeft) echt niet mogen posten hoor, dan zetten ze wel een slot op dit stukje internet....
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 januari 2014 @ 16:46:43 #273
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135807595
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Sarabi het volgende:
Kip Jambalaya :9
Owee als iemand weer zeurt over de kh/zetmeel :P
Ik zal Adnaps zonen even roepen ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:46:47 #274
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135807598
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:43 schreef Bamba het volgende:
Sara post zelfs al jaren mee, ik las van de week een sc topic van 2009 waar ze al in meepostte. En ze is altijd welkom geweest, waarom zijn wij dan boemannen in hemelsnaam?
in F&F? ik kan het me niet herinneren omdat ik pas in augustus terug thuis kwam van opname.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_135807599
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Wij gaan uiteten omdat mijn ouders vandaag 32 jaar getrouwd zijn. Ik wilde dat vanochtend eigenlijk posten maar dacht doe ik vanmiddag wel want dan heb ik meer tijd. En toen kon het niet meer ;( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
ik kwam nog langs jullie straat gelopen op weg naar de bloemist
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:47:05 #276
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135807612
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Tsjah, je snapt het niet he?
Dat mag idd allemaal. Maar iemand als de volwassene behandelen die ze is (Sara rijdt ook gewoon auto enzo) en dan dus dezelfde grapjes (zonder schelden zelfs) er tegen maken als tegen de andere users mag dan weer niet.

Senes en yv geven haar een veel teerder zieltje dan ze heeft.
Zonde.
Ik vind het hypocriet. Serieus. Kom op zeg. Als die opmerkingen tegen mij gemaakt zou worden zou het lachen gieren brullen zijn. Maar men maakt een opmerking tegen sara, en het is raak.

:') Hoe dan. En kom dan niet aan met "sara is speciaal", crew.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135807617
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ben het wel met die stinkende haringstal eens, trouwens.
Note! :P
And so the lion fell in love with the lamb
pi_135807626
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef Greys het volgende:
Er is nog een sjoeltopic in FHF (waarom dat in FHF is gepleurd ipv in MEN ofzo snap ik ook niet, maar goed :') . Tot daar. Of tot over twee weken :D
ik ga je stalken }:|
pi_135807629
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef Laysa het volgende:
ik ga lekker andijvie stamppot eten...en jullie? :)
Slavlinders, wortels peultjes aardappeltjes :Y)

Jongens ik moet nog stofzuigen, zo wordt t niks :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_135807640
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Wij gaan uiteten omdat mijn ouders vandaag 32 jaar getrouwd zijn. Ik wilde dat vanochtend eigenlijk posten maar dacht doe ik vanmiddag wel want dan heb ik meer tijd. En toen kon het niet meer ;( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Gefeliciteerd *O*
pi_135807641
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef sararaats het volgende:

[..]

in F&F? ik kan het me niet herinneren omdat ik pas in augustus terug thuis kwam van opname.
:Y Als ik vanavond tijd hebt ga ik het voor je opzoeken ^O^
And so the lion fell in love with the lamb
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 januari 2014 @ 16:47:57 #282
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135807648
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef tombolafan het volgende:

Slavlinders, wortels peultjes aardappeltjes :Y)

Jongens ik moet nog stofzuigen, zo wordt t niks :D
Slavlinders :?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:48:02 #283
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135807654
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En als ze écht zo'n teer zieltje zou hebben, zou ze hier van de begeleiding (die ze gewoon heeft) echt niet mogen posten hoor, dan zetten ze wel een slot op dit stukje internet....
in 2005 wel hoor maar ondertussen ben ik hier wel thuis.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:48:03 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135807655
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef Greys het volgende:
Er is nog een sjoeltopic in FHF (waarom dat in FHF is gepleurd ipv in MEN ofzo snap ik ook niet, maar goed :') . Tot daar. Of tot over twee weken :D
Slank is ook best oke :+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135807660
quote:
13s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef Qwea het volgende:
Mijn god zeg.

Serieus, wat een fucking DRAMA om niks. Senes, sorry, even goeie vrienden, maar je zit echt fout in deze. écht.
Q daar ben je dan *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † woensdag 22 januari 2014 @ 16:48:29 #286
43556 miss_dynastie
pi_135807674
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Slavlinders :?
Dat zijn heeeeele dunne slavinken :7
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:48:34 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135807678
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Met jezelf?
:D
Ik voel me gekwetst en verdrietig door deze opmerking.

Waar zijn de mods nu?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135807681
peultjes en boontjes die vreet ik vl niet meer :r
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 januari 2014 @ 16:48:45 #289
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135807690
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:

Wij gaan uiteten omdat mijn ouders vandaag 32 jaar getrouwd zijn. Ik wilde dat vanochtend eigenlijk posten maar dacht doe ik vanmiddag wel want dan heb ik meer tijd. En toen kon het niet meer ;( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Gefeliciteerd! En veel plezier :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:48:57 #290
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135807698
hier gewoon een hamburgertje. ik heb vanmiddag spirelli's van Jeroen Meus gegeten.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_135807707
quote:
11s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik kwam nog langs jullie straat gelopen op weg naar de bloemist
*O*
pi_135807713
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Slank is ook best oke :+
Ik ben niet slank, dus daar ben ik ook al niet welkom :( :'(
And so the lion fell in love with the lamb
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 januari 2014 @ 16:49:28 #293
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135807726
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:48 schreef miss_dynastie het volgende:

Dat zijn heeeeele dunne slavinken :7
Ah okee, post-2007 blijkbaar :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:49:59 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135807746
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:49 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik ben niet slank, dus daar ben ik ook al niet welkom :( :'(
Nou, misschien moet men die ook maar gaan slotten dan ;( En dieet ook, want daar hoor ik officieel niet meer met mijn bmi minder dan zoveel, dus niet welkom ;(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135807747
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Slavlinders :?
platte slavinken maar net lekkerder
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:50:06 #296
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_135807755
OMFG zit ik per ongeluk in de slowchat inene?
:W Ebola he!
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik voel me gekwetst en verdrietig door deze opmerking.

Waar zijn de mods nu?
In je anus, die zijn de weg kwijt!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 januari 2014 @ 16:50:07 #297
163650 Greys
pi_135807756
Het probleem hier is dat yvonne volgens mij heel weinig meeleest.
Als ze dat zou doen en eens een paar maanden achter elkaar terug zou lezen, zou ze zien dat Sara hier prima meepost juist, en prima 'behandeld wordt', beter dan waar ook op FOK!.

Maar goed, Nip maakt een grapje over tietjes dat ze ook naar mij of Laysa of wie ook had gemaakt en dát gaat al te ver? Houd in godsnaam eens op met zorgen dat wij op eieren moeten lopen, terwijl Sara dat zelf ook helemaal niet wil en wij ook niet.

Zo, dat was het. Nu een brownie van de Bijenkorf :9
Ik zie wel of ik straks nog kan posten en anders tot op Facebook!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:50:26 #298
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_135807768
quote:
11s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik kwam nog langs jullie straat gelopen op weg naar de bloemist
Zit ik een keer heel de dag thuis te werken, kóm je een keer langs, kom je alleen langs ;(
pi_135807784
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:49 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik ben niet slank, dus daar ben ik ook al niet welkom :( :'(
Ik ook niet :(
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_135807800
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, misschien moet men die ook maar gaan slotten dan ;( En dieet ook, want daar hoor ik officieel niet meer met mijn bmi minder dan zoveel, dus niet welkom ;(
;(
And so the lion fell in love with the lamb
pi_135807804
Zijn de hoge vrouwen er nog of kunnen we gewoon weer een sc openen? (8>
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')