Mal vrolijk ding lag lekker de hele dag in de tuin, heb haar extra verwend en net heeft ze gegeten (natúúrlijk wat extra

) heeft ze een poos liggen rollebollen nu staat ze weer huis en have buiten stevig te verdedigen
Vanaf 22.00 uur mag ze niks meer dus morgenochtend gaan man en ik los van elkaar ontbijten (eerst hij een blokje om met HHH en ik snel ontbijten en daarna andersom) want wij vinden het allebei zielig haar te zien toekijken hoe wij eten terwijl ze zelf geen hap mag.
Om half 12 worden we verwacht en als alles goed gaat zullen we haar halverwege de middag mogen halen.
Haar lievelingsdoek gaat uiteraard mee naar de dierenarts zodat ze met een vertrouwde geur en op haar eigen doek wakker wordt.
Hoe het verder gaat na thuiskomst zal wel blijken. Binnenhouden, warmhouden en haar rustig de resten narcose uit laten slapen en wachten wat ze zelf aangeeft wat ze wil.
We laten haar geen minuut uit het oog, we zijn al zielsgelukkig als ze uit de narcose komt.
Iig blijf ik morgennacht beneden, normaliter gaat ze mee naar boven 's nachts maar ze zal eens van se trap af willen lopen met nog een suf koppie.
Aangezien ik toen 6 weken bij haar op de grond heb geslapen maakt mij het allemaal niks uit, als zij maar oké is. 3 jaar terug had mevroi in het begin wekelijks zelfs een fysiotherapeute aan huis, die ook een poos haar schouder behandeld heeft, ook aan huis uiteraard dus we doen álles voor haar en niks is te veel (zoals het gross vd hondenouders dat doen).
Pijnstillers en antibiotica krijgt ze uiteraard mee, heb me grondig verdiept in het beste voer indien ze, naar ik verwacht, aardig wat tandjes en kiezen moet missen maar overleg morgen tuurlijk met de dierenarts.
Heb wel een aardig vragenlijstje

zeker voor áls het een half leeg bekkie wordt.
Ik bibber en beef gewoon voor de narcose, omdat ze 3 jaar geleden niet zonder problemen uit de beademing kwam.....dat was toen doodeng. Ik zie nog die operatieassistente in vliegende vaart de chirurg halen....
Wordt een nare dag morgen...
Heb vannacht al slecht geslapen, zal komende nacht niet beter zijn dus er kan nog wel een slapeloos extra nachtje bij
We kunnen alleen maar vertrouwen in de kundigheid van onze da en hopen dat het allemaal meevalt.
En nee, we zitten niet de hele tijd raar te doen tegen haar, ze merkt het morgen vanzelf wel dat er iets is.
(sorry voor het hele betoog maar het tikt de zenuwen er bij mij een beetje af

)
[ Bericht 6% gewijzigd door knoblaucha6 op 30-05-2013 19:28:19 ]