Echt wel, hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef Lolaatje het volgende:
Ik zou denken dat je ons in de maling neemt en het er gewoon twee zijn. Bijzonder, ik wist überhaupt niet dat spinnen konden vervellen.
Schoonheid is voor iedereen anders. Dit soort vogelspinnen zijn wel degelijk heel fascinerend en ik kan me de aantrekkingskracht zeker wel voorstellen. En dat hij je kan doodmaken... dat valt wel mee. Een steek van een doorsnee vogelspin is niet erger dan die van een wesp.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef rival het volgende:
het beest is niet mooi, het beest is niet leuk. dat beest doet namelijk de hele dag vrijwel niks. je kan er niks mee want het kan je doodmaken. het enige is dat je eens in de zoveel tijd een muis of hagedis dood ziet gaan, is dat dan hetgeen waar je dat beest voor hebt?
wat moet je ermee?
Inderdaad.. erg mooie diertjes! En wat mooi dat ze op die manier vervellen dat wist ik niet van spinnen. Lijkt inderdaad alsof er twee spinnen zijn. Grappig! Ik heb twee schildpadden en daar "kun" je ook niets mee. Ze zwemmen rond, soms zitten ze de hele middag te zonnen. Ze schijten alles onder en vernielen alles in hun bak. Toch zijn het prachtige beesten. Veel mensen zijn al bang voor mijn schildpadden laat staan jouw spin. "Wat moet je ermee?" vragen ze dan vaak. Of de bekende: "Heb je ze nu nog steeds?" Ach....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Schoonheid is voor iedereen anders. Dit soort vogelspinnen zijn wel degelijk heel fascinerend en ik kan me de aantrekkingskracht zeker wel voorstellen. En dat hij je kan doodmaken... dat valt wel mee. Een steek van een doorsnee vogelspin is niet erger dan die van een wesp.
Er zijn ook mensen die hagedissen en slangen houden, die doen ook de hele dag niks...
Standaardvraag voor iedereen die insecten, spinnen of reptielen houdt... Al veel te vaak gehoord!quote:
Nee en dat konijn of die kat is zó nuttig met niets doen, of dat schattige vloerkleed dat je een hond noemt heeft zoveel nut. Ja maar die zijn schattig en geven je liefde, als het hun uit komt ja en dan nog is een huisdier nooit nuttig. Maar mooi is die spin dus wel, net zoals een vogel of een kat of wat dan ook mooi kan zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef rival het volgende:
het beest is niet mooi, het beest is niet leuk. dat beest doet namelijk de hele dag vrijwel niks. je kan er niks mee want het kan je doodmaken. het enige is dat je eens in de zoveel tijd een muis of hagedis dood ziet gaan, is dat dan hetgeen waar je dat beest voor hebt?
wat moet je ermee?
je kan ze bewaren, ik doe ze in een gevoerd doosje en zet ze op de kast.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:27 schreef MrSubtle het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar kun je dat vel nu bewaren of schrompelt dat ineen of zo? Zou een goede oefening zijn voor mensen die bang zijn voor spinnen om zo'n vel te leren aanraken zonder bang te worden.
als een spin verveld krijgen ze oa:quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef Lolaatje het volgende:
Ik zou denken dat je ons in de maling neemt en het er gewoon twee zijn. Bijzonder, ik wist überhaupt niet dat spinnen konden vervellen.
Deze worden niet zo groot, cm of 7 maximaal. Ik heb ook een parahybana en die is nu bijna 23cm inclusief de potenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:20 schreef MsMessy het volgende:
Wow mooi exemplaar. Hoe groot is ie eigenlijk, want dat is niet heel precies te zien zo?
Een huiskat is gevaarlijker. De beet van een vogelspin is wel giftig maar ongeveer gelijk aan een bijensteek, een beet van een kat is veel gevaarlijker en kan je direct even retourtje ziekenhuis boeken. Beesten zijn behoorlijk actief, op zoek naar voer, of zichzelf aan het schoonmaken/houden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef rival het volgende:
wat moet je ermee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |