Dat is mijn balkon nietquote:Op zondag 27 mei 2012 23:19 schreef Teslynd het volgende:
Kijk Outpost, die grasmat wat breder, zodat hij een stukje tegen het glaspaneel oploopt en je hebt een handige tochtwering.
Felie man!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:50 schreef athlonkmf het volgende:
Vandaag officieel luizenvrij![]()
Maar wat moeten onze vriendjes nu gaan eten?
mooi kaasplankjequote:Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef kaasplankje het volgende:
Bij mij gaat 't ook wel aardig, mijn zaaigoed komt al op.
[ afbeelding ]
De bakken met Pelargonium groeien als gekken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De binnenkant behoeft nog wel wat aandacht, er moet nog een leuk bankje ofzo op. En wat potten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit bakje met verschillende plantjes had ik van mijn moeder gekregen. Ik dacht dat er gaten inzaten. Dus niet en nu is alles verzopen.
Ziet er goed uit, leuk gedaan ook met die dubbele rij bakken!quote:Op maandag 28 mei 2012 12:27 schreef kaasplankje het volgende:
Bij mij gaat 't ook wel aardig, mijn zaaigoed komt al op.
[ afbeelding ]
De bakken met Pelargonium groeien als gekken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De binnenkant behoeft nog wel wat aandacht, er moet nog een leuk bankje ofzo op. En wat potten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit bakje met verschillende plantjes had ik van mijn moeder gekregen. Ik dacht dat er gaten inzaten. Dus niet en nu is alles verzopen.
Jahoor, in Rotterdam. Tussen de bruggen op het eilandje.quote:Op maandag 28 mei 2012 13:26 schreef lady-wrb het volgende:
mooi kaasplankje
mag ik vragen waar je woont?
Dank, die dubbele rij trouwens afgekeken in Oostenrijk & Zwitserland.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:38 schreef Outpost76 het volgende:
Ziet er goed uit, leuk gedaan ook met die dubbele rij bakken!![]()
Oh en je staat in de OP nu.
Dat is mijn balkon nietquote:Op maandag 28 mei 2012 11:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[quote]Op zondag 27 mei 2012 23:19 schreef Teslynd het volgende:
Kijk Outpost, die grasmat wat breder, zodat hij een stukje tegen het glaspaneel oploopt en je hebt een handige tochtwering.
Je kan toch vaste schaduwplaatsen creëren? Tafeltje, grote of dichte planten ervoor, zeildoek ervoor hangen, stoelparasollen, bij lage planten kan je er een wasrekje overheen doen en daar een dichte of transparante lap over leggen - net hoe heet de zon schijnt.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:18 schreef Sulley02 het volgende:
Wow, wat is het topic ineens hard gegaan, en wat een mooie balkons in de OP!
Hier hebben de planten het best wel zwaar met het weer. De tomatenplanten hangen er iedere avond bij alsof ze het niet hebben gered maar doen het gelukkig nog goed. Ik ben dus maar continu de boel aan het verslepen zodat het in de (weinige) schaduw van de parasol kan staan. Soms is het zo vervelend om een balkon op het zuiden te hebben![]()
Die plantjes in die bak zijn btw al verrot. De inhoud kan zo in de container. Ik was vandaag nog even bij Blokker en daar hebben ze een bankje van hardhout voor 80.- Euro. Het zit niet superlekker maar veel groter past niet aangezien ons balkon niet zo breed is. Ik heb nog wel een paar bistro stoeltjes. Als ik daar nu een tafeltje bijhaal hebben we ook een zitje.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:06 schreef Teslynd het volgende:
Nee, dat broddelwerk blijft. Ik loop altijd makkelijk vast op die onleesbare letterreeksen waar codes doorheen staan.
Ik vind mijn bistrosetje leuk maar dit weekend kwam ik er toch wel achter dat het niet echt fantastisch zit. Ik mis een lekkere luie hangstoel... Dus die wil ik ook ooit nogquote:Op maandag 28 mei 2012 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die plantjes in die bak zijn btw al verrot. De inhoud kan zo in de container. Ik was vandaag nog even bij Blokker en daar hebben ze een bankje van hardhout voor 80.- Euro. Het zit niet superlekker maar veel groter past niet aangezien ons balkon niet zo breed is. Ik heb nog wel een paar bistro stoeltjes. Als ik daar nu een tafeltje bijhaal hebben we ook een zitje.
Dilemma:
1.) Bankje (80.-)
2.) Bistro setje, stoelen heb ik al en tafel (30.-)
Ik neig naar optie 2.
Klopt, ik zou ook wel een luie hangstoel willen, of zo'n lounge bank die je bij de bouwmarkt ziet. maar die zijn te groot en te duur ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:15 schreef douche-eendje het volgende:
Ik vind mijn bistrosetje leuk maar dit weekend kwam ik er toch wel achter dat het niet echt fantastisch zit. Ik mis een lekkere luie hangstoel... Dus die wil ik ook ooit nog
Ik heb 6 cm voor het einde van mn balkon een verhoging van 1 a 2 cm (dit verschilt ivm de afwatering) gevolgd door een stuk beton van 3 cm, een gat (kier) van 1 cm en dan 2 cm ijzer tot aan t glas... Door die 1 a 2 cm verhoging zal het laatste stuk altijd omhoog blijven staan. Imo geen optie dus aangezien ik t niet mag vastmaken aan mn balkon.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:57 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dan maar opnieuw proberen:
Kijk Outpost, die grasmat van K-man wat breder, zodat hij een stukje tegen het glaspaneel oploopt en je hebt een handige tochtwering.
Aan de andere lange kant mag hij best korter, tot onder de bloempotten/bakken, als het alleen om de tochtwering is.
Niet in de vuilbak gooien maar recyclen! Gewoon bewaren tot je bakken hebt voor de rest van je balkon en dan de grond en dode plant verwerken in de grond van die pot.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die plantjes in die bak zijn btw al verrot. De inhoud kan zo in de container. Ik was vandaag nog even bij Blokker en daar hebben ze een bankje van hardhout voor 80.- Euro. Het zit niet superlekker maar veel groter past niet aangezien ons balkon niet zo breed is. Ik heb nog wel een paar bistro stoeltjes. Als ik daar nu een tafeltje bijhaal hebben we ook een zitje.
Dilemma:
1.) Bankje (80.-)
2.) Bistro setje, stoelen heb ik al en tafel (30.-)
Ik neig naar optie 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |