Sushi meet 8 juni @ Nijmegen om 13:00 uur. Iedereen is welkomquote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Oh wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 juni 2013 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
We (ja we) krijgen 21 juni de sleutel al
Als het goed voelt gewoon doenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het klopt. Het voelt heel goed in elk geval
Hoeft niet per sé typo te zijn, ik noemde naar buiten toe mijn moeder ook mans schoonmoeder, dat was iets makkelijker om het onverdiende woord "moeder" niet te hoeven gebruikenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:15 schreef Toekito het volgende:
zijn schoonmoeder is toch je eigen moeder roos? Typo, i guess.
Ohja moest mijn zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 19:15 schreef Toekito het volgende:
zijn schoonmoeder is toch je eigen moeder roos? Typo, i guess.
quote:
dacht al.....onhandig op je beesten door je eigen moeder in een vreemd huis te laten verzorgenquote:
Plus dat ze dan iedere dag op en neer zou moeten crossenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht al.....onhandig op je beesten door je eigen moeder in een vreemd huis te laten verzorgen
Ook dat nogquote:Op maandag 3 juni 2013 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Plus dat ze dan iedere dag op en neer zou moeten crossen
Aangezien ze zelf toen ook op vakantie was, was dat nogal lastigquote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ook dat nogof ze logeert ook bij meneerroos natuurlijk.
Deze moest ik even 30 keer lezen. en toen snapte ik hem, denk ik, pas.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht al.....onhandig op je beesten door je eigen moeder in een vreemd huis te laten verzorgen
Gut, gaan die samen op vakantie danquote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ook dat nogof ze logeert ook bij meneerroos natuurlijk.
in zijn huis bedoel ikquote:Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Gut, gaan die samen op vakantie dan
Ja, was een lang (maar te kortquote:
En jij loopt niet meequote:Op maandag 3 juni 2013 19:54 schreef Toekito het volgende:
En ik maar denken "goh druk in de straat" loopt de avondvierdaagse hier langs
Kloptquote:
Ik loop ook niet mee. Al is het bij ons pas over 2wk ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kloptheb 2 jaar terug met mijn nichtje mee gelopen, blijft geen feest
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Andere jaren kwamen ze hier altijd over de dijk achter mijn tuin en stond ik elk jaar met drinkbakken voor meelopende honden, bergen snoepjes. lollies en druivensuikers voor kinderen en andere liefhebbers, de tuinslang voor wie het warm had (momenteel niet denkbaar, brrrrrrrr) en als bijvulling voor de waterflessen. De stempelpost stond ook vaak pal achter onze tuin, zo gezellig. Maar dit jaar hebben onze beide dorpen blijkbaar een gezamelijke 4-daagse gehad. Sta ik daar met mijn goede bedoelingen (en nog nét niet aangeschafte zooi snoepgoed) en dan komen ze niet eens langs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |