Dan moet je naar Dr. Ozz kijken dat gaat over zijn eigen dikke darmquote:Op maandag 3 juni 2013 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan nog steeds niet slapen, denk dat ik er nu gewoon overheen ben. Zit dus om de tijd een beetje te doden Cake Boss te kijken. Niet echt handig als je al de hele dag zin hebt in lekker eten en chocola en er niks in huis is
Ik hoop echt dat het klopt. Het voelt heel goed in elk gevalquote:Op maandag 3 juni 2013 15:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat gaaf![]()
en geloof me echt niet te vroeg.....DK kwam na de 3e date ''logeren'' en is nooit meer weggegaan![]()
als het goed zit, zit het goed
Kano heeft bijna niets. Ja een bed en een kledingkast. Maar qua meubels verder helemaal nietsquote:Op maandag 3 juni 2013 15:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld heeft kano een hele goed supersonische koelkast.
Veel plezierquote:Op maandag 3 juni 2013 15:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ga afwassen, omkleden en dan naar mijn schoonzusje....laters
Ik dacht dat hij ook opzich zelf woonde.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Kano heeft bijna niets. Ja een bed en een kledingkast. Maar qua meubels verder helemaal niets
Dat doet hij ook, maar hij woont grotendeels gemeubileerd.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ook opzich zelf woonde.
Ik heb alleen nog een vrijstaande vaatwasser over. En een gasfornuis maar die heb je volgens mij al.
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ga afwassen, omkleden en dan naar mijn schoonzusje....laters
gaat jullie nu samenwonen?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat doet hij ook, maar hij woont grotendeels gemeubileerd.
Jup die heb ik beide al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |