Lekker dingquote:Op maandag 3 juni 2013 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
van nog jong
[ link | afbeelding ]
naar een paar maanden geleden
Rossi is vandaag 4 geworden
het geeft gezeur om niks....ik werk op 2 locaties en elke x als ik paar dagen niet op de een ben geweest denkt men dat ik in zkh lig ofzo...althans een aantal. De mensen waar ik goed mee om ga weten mijn rooster. Zo vermoeiend steeds uit te leggen dat je gewoon weekend had en door verschuivingen in het rooster veel in Den Haag zat.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je blijft altijd van die zeikers houden. Maar een nare smaak geeft het wel.
FMLquote:Op maandag 3 juni 2013 13:01 schreef Takaiki het volgende:
[
[..]
[..]
En spierreuma wat nog lastiger te duiden is en alleen aangetoond kan worden door al het andere uit te sluiten
Ik hoop het ook voor jequote:
Ja nee, dat hadden ze moeten proberenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
(en Qwee, ik las eerst helemaal verkeerd, ik dacht te lezen dat jouw buren herrie maakten vanwege Boe)
hypochondrie.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef Toekito het volgende:
Die heb je er tussen Knoblauchaals er vandaag in krant iets over zeg SARS staat zijn er mensen die het acuut hebben... lijkt me echt erg als je dat hebt, is een naam voor die ik ff niet meer weet.
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:10 schreef indaha het volgende:
Rossi gefeliciteerd![]()
En over ziek zijn, dat is gewoon zo kun jezelf niets aan doen.
Diegenen die daar over zeiken hebben zelf de ziekte van Rüpke, gek in het küpke
lijkt me echt naar als je dat hebt.quote:
is ook lekkerquote:Op maandag 3 juni 2013 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Risotto
Wij eten (ik durf het hier bijna niet te zeggen) ravioli
Oh die ken ik dan weer als de ziekte van jobke, de oren grter dan het kopkequote:Op maandag 3 juni 2013 13:23 schreef Laysa het volgende:
[..]Die ken ik als: de ziekte van Rüpke, dan zijn je oren groter dan je küpke
![]()
Beterschap voor iedereen die dat nodig heeft
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh die ken ik dan weer als de ziekte van jobke, de oren grter dan het kopke
quote:
Multifunctioneelquote:Op maandag 3 juni 2013 13:23 schreef Laysa het volgende:
[..]Die ken ik als: de ziekte van Rüpke, dan zijn je oren groter dan je küpke
![]()
Beterschap voor iedereen die dat nodig heeft
heb niks gezien, alleen gelezen. Echt bizar....Kees Jansma is er tussen gaan staan schijnt.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:47 schreef Laysa het volgende:
Ik zit net dat filmpje van die vechtpartij te kijken van dat promotie duel in Alphen gisteren.
Echt de hele wereld lijkt wel asociaal geworden en het lijkt wel doodnormaal om elkaar maar in elkaar te trappen
http://www.telegraaf.nl/b(...)ys-Haaglandia__.htmlquote:Op maandag 3 juni 2013 13:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb niks gezien, alleen gelezen. Echt bizar....Kees Jansma is er tussen gaan staan schijnt.
Succesquote:Op maandag 3 juni 2013 13:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Deze gestrande walvis gaat maar eens naar de wasmachine walvissen.
Wat een achterlijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ys-Haaglandia__.html
Ik vind het maar eng om te zien als ik eerlijk ben. Je ziet er 2-3 op de vuist gaan, maar de massale toestroom van mensen is echt bizar te noemenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ys-Haaglandia__.html
Ja en dat mensen dus dit normaal vinden...ronduit asociaal zijn zequote:Op maandag 3 juni 2013 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het maar eng om te zien als ik eerlijk ben. Je ziet er 2-3 op de vuist gaan, maar de massale toestroom van mensen is echt bizar te noemen
er zijn er maar 3 opgepaktquote:Op maandag 3 juni 2013 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het maar eng om te zien als ik eerlijk ben. Je ziet er 2-3 op de vuist gaan, maar de massale toestroom van mensen is echt bizar te noemen
Ik vind het verre van normaal, maar ik kan me wel voorstellen hoe het gaat. Je ziet dat er wat gebeurt en met je goeie bedoeling ga je kijken en voor je het weet krijg je een klap en sla je terug. Sneeuwbaleffectquote:Op maandag 3 juni 2013 14:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja en dat mensen dus dit normaal vinden...ronduit asociaal zijn ze
Ik voel liefdequote:Op maandag 3 juni 2013 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:
NippleIk zat me net te bedenken dat ik je mis. Dus
Wat heb je voor lekkers gekookt?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:29 schreef Laysa het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik vorige week lekker heb gekookt?
Ik heb vorige week lekker gekookt
Ja dat mag je zeggen. Ga je ook vertellen wat je gekookt hebt en waarom je deze week niet lekker kookt?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:29 schreef Laysa het volgende:
Ja weet ik wel, maar ik dacht net 'goh, ik mis nip.' En toen was je daarquote:Op maandag 3 juni 2013 15:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik voel liefde![]()
Maar ik was er de hele tijd al hoor
quote:
Alsof ik het aanvoelde he?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat mag je zeggen. Ga je ook vertellen wat je gekookt hebt en waarom je deze week niet lekker kookt?
[..]
Ja weet ik wel, maar ik dacht net 'goh, ik mis nip.' En toen was je daar
quote:
Ja, moet je wel vertellen wat je hebt gekookt hequote:Op maandag 3 juni 2013 15:29 schreef Laysa het volgende:
Dus toch met zijn 2-en wat leuk. dat is al bijna, heb je al je verhuisdozen nog?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
We (ja we) krijgen 21 juni de sleutel al
Huhwathoecooooooooolquote:Op maandag 3 juni 2013 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga je samenwonen?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja godzijdank wel. En sommige dingen staan zelfs nog in dozenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dus toch met zijn 2-en wat leuk. dat is al bijna, heb je al je verhuisdozen nog?
Jaquote:
Oeh lekkerquote:Op maandag 3 juni 2013 15:34 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
![]()
Ennuh ik had vorige week risotto van konimex gemaakt en daar kon ik 4 x van eten. Dus 3 bakjes van ingevroren en vandaag in de wok opgewarmd...
Dat is dan wel erg prettig ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja godzijdank wel. En sommige dingen staan zelfs nog in dozen
[..]
Ja
wat gaafquote:Op maandag 3 juni 2013 15:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja godzijdank wel. En sommige dingen staan zelfs nog in dozen
[..]
Ja
Geen supermarkt in de buurt? In deze periode mag je dat eten.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan nog steeds niet slapen, denk dat ik er nu gewoon overheen ben. Zit dus om de tijd een beetje te doden Cake Boss te kijken. Niet echt handig als je al de hele dag zin hebt in lekker eten en chocola en er niks in huis is
Ja die gaat zeer zeker meequote:Op maandag 3 juni 2013 15:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is dan wel erg prettig ja.
Verhuist "mijn" koelkast ook mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |