Dan moet je naar Dr. Ozz kijken dat gaat over zijn eigen dikke darmquote:Op maandag 3 juni 2013 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan nog steeds niet slapen, denk dat ik er nu gewoon overheen ben. Zit dus om de tijd een beetje te doden Cake Boss te kijken. Niet echt handig als je al de hele dag zin hebt in lekker eten en chocola en er niks in huis is
Ik hoop echt dat het klopt. Het voelt heel goed in elk gevalquote:Op maandag 3 juni 2013 15:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat gaaf![]()
en geloof me echt niet te vroeg.....DK kwam na de 3e date ''logeren'' en is nooit meer weggegaan![]()
als het goed zit, zit het goed
Kano heeft bijna niets. Ja een bed en een kledingkast. Maar qua meubels verder helemaal nietsquote:Op maandag 3 juni 2013 15:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld heeft kano een hele goed supersonische koelkast.
Veel plezierquote:Op maandag 3 juni 2013 15:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ga afwassen, omkleden en dan naar mijn schoonzusje....laters
Ik dacht dat hij ook opzich zelf woonde.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Kano heeft bijna niets. Ja een bed en een kledingkast. Maar qua meubels verder helemaal niets
Dat doet hij ook, maar hij woont grotendeels gemeubileerd.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ook opzich zelf woonde.
Ik heb alleen nog een vrijstaande vaatwasser over. En een gasfornuis maar die heb je volgens mij al.
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ga afwassen, omkleden en dan naar mijn schoonzusje....laters
gaat jullie nu samenwonen?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat doet hij ook, maar hij woont grotendeels gemeubileerd.
Jup die heb ik beide al
Klinkt goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:05 schreef Puala het volgende:
Dat is lief![]()
En eventjes een fototje:
[ afbeelding ]
Voordeur. Rechts er van een vaste kast (2-3m2) voor koelkast/droger/wasmachine + evt nog ruimte over
Tegenover de voordeur de meterkast en alsnog gewoon 2-3 m2 hal
Bij de grote ramen de woonkamer
[ afbeelding ]
De deur die open staat is de hal (en je kijkt tegen de deur van het toilet aan), randje keuken zie je nog en in de verte een deurklink van de vaste kast in de keuken.
Tegenover het toilet zit de badkamer cq balzaal. Hij is echt groot![]()
En daar achter zitten dan 2 flinke slaapkamers waarvan er 1 een vaste kast heeft.
En wat je voor de voordeur zag was een dakterras van zo'n 35 m2
Dat is echt van ons. Dat rekje met klimop is een soort afscherming van de buren. Aan het einde is wel een gangpad open en toegankelijk voor iedereen, maar na ons huis is niets meer. Dus eigenlijk verwachten we niet dat daar veel mensen gaan lopen.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
Puala, is dat grote terras bij jullie voordeur ( hihi: hoe klinkt dat: JULLIE) ook echt van jullie of gemeenschappelijk?
Daar kun je nogal wat tuinmeubilair en mooie potten op kwijt
Sjiekquote:Op maandag 3 juni 2013 17:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is echt van ons. Dat rekje met klimop is een soort afscherming van de buren. Aan het einde is wel een gangpad open en toegankelijk voor iedereen, maar na ons huis is niets meer. Dus eigenlijk verwachten we niet dat daar veel mensen gaan lopen.
Ik krijg meteen al inrichtneigingideeën voor dat terras, dat is echt groot.quote:
Hoe kwam je erop om het te voelen dan? Is 'ie weer niet lekker?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:10 schreef Qwea het volgende:
Hmmmmmmmmmmm. Beer zijn maag is hard. Althans, denk ik. Mo zo ff laten voelen, maar het is niet zo soepel als laatst volgens mij.
Dat terras is ook groot. Daar werd ik echt enthousiast van. Ik heb nu een grote tuin en veel dingen kan ik nog overzetten naar potten, dus ik kan het ook gelijk wat aankledenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik krijg meteen al inrichtneigingideeën voor dat terras, dat is echt groot.
Maar, meer pics please, hoe is de keuken, is die naar je zin? En hoeveel m2 is het huis?
(en nee, is niet nieuwsgierig, helemáál niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij smakte. Zaterdag aaf ook al. Dus ik denk, misschien issie misselijk / last van zijn maagje ->Buikje voelen.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe kwam je erop om het te voelen dan? Is 'ie weer niet lekker?
Holy fuck, dat terras!quote:Op maandag 3 juni 2013 17:05 schreef Puala het volgende:
Dat is lief![]()
En eventjes een fototje:
[ afbeelding ]
Voordeur. Rechts er van een vaste kast (2-3m2) voor koelkast/droger/wasmachine + evt nog ruimte over
Tegenover de voordeur de meterkast en alsnog gewoon 2-3 m2 hal
Bij de grote ramen de woonkamer
[ afbeelding ]
De deur die open staat is de hal (en je kijkt tegen de deur van het toilet aan), randje keuken zie je nog en in de verte een deurklink van de vaste kast in de keuken.
Tegenover het toilet zit de badkamer cq balzaal. Hij is echt groot![]()
En daar achter zitten dan 2 flinke slaapkamers waarvan er 1 een vaste kast heeft.
En wat je voor de voordeur zag was een dakterras van zo'n 35 m2
In dit geval ipv een raam wat open kan een deur en daar zit dan zo'n hekwerk zodat je er niet uit kan vallen.quote:
Laminaat en ik weet serieus niet wat ik wil. Kano zegt alleen maar: ja dat vind ik wel mooi. Oh die vind ik ook wel mooi. Dus daar heb ik weinig aan.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
wat een leuk huis .
Die keuken is prima, wat doen jullie met de vloer?
Da's een deur met een rek ervoor om te voorkomen dat je een deur uitstapt na een té gezellige verjaardag en dan heel heftig naar beneden dondertquote:
ooooooooooh. Dus geen echt balkon. Oke, oke.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:51 schreef Puala het volgende:
[..]
In dit geval ipv een raam wat open kan een deur en daar zit dan zo'n hekwerk zodat je er niet uit kan vallen.
Ik snap het nut er niet zo vanquote:Op maandag 3 juni 2013 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooooooooooh. Dus geen echt balkon. Oke, oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |