Alweer een update!
Abeltje en Amelie zijn echte knuffelaars en spinnen heel vaak en willen bij mij liggen slapen.
Aicha en Angie zijn een stelletje rauwdouwers. Overal op klimmen. De eerste die bovenop de krabpaal klom was Aicha en toen piepen dat ze er af wilde maar niet durfde
De gewichten
Zaterdag 23-6
Aicha 397
Amelie 366
Angie 381
Abeltje 353
Zondag 24-6
Aicha 423 +26
Amelie 358 -8
Angie 397 +16
Abeltje 392 +39
Maandag 25-6
Aicha 435 +12
Amelie 359 +1
Angie 393 -4
Abeltje 395 +3
In vergelijking met zaterdag zijn ze bijna allemaal aangekomen. Behalve Amelie. Die ik toch wel net zoveel zie eten als Angie bv. Aicha en Abeltje zijn vreetzakjes.
Ik maak me nog niet heel erg veel zorgen. Ze moeten toch wennen aan de omgeving en het eten van brokken (geweekte en harde heb ik staan) Maar ze moet aan het einde van de week toch wel allemaal boven de 400 zitten. Dan zijn ze namelijk plusminus 5 weken oud.
Ze spelen verder goed. Als ik de kamer binnen kom dan miauwen ze en komen ze eraan lopen. Meestal springt er dan ook een in mijn broek.
Ik geef ze 75-80 gram carnibest ( gewoon die voor volwassen katten) per dag voor hun allen. Dit gaat in een keer op.
En er staan onbeperkt natte en harde brokken van royal canin.
@ PaarsBeestje. Abeltje zijn oogjes lijken idd een beetje rood.Denk door de flits. Soms heeft hij een beetje vieze ogen. Maar dat maak ik schoon.
Voor in de woonkamer heb ik nu een supergrote bench. Zo zijn de kleintjes niet altijd alleen. En kunnen Sammy en Billy ook goed wennen. De bench neemt de halve woonkamer in beslag. Is ooit van een deense dog geweest dus huge.
Kijk maar
![Foto-O47PW4OP.jpg]()
![Foto-XN683UNQ.jpg]()
![Foto-8TG7N7TC.jpg]()
En zo waren ze vanochtend om half acht. Lekker klimmen en bij mij zitten
![Foto-LPFOSZSU.jpg]()
![Foto-UQW8E6AV.jpg]()
Helaas alleen telefoonfoto's. Batterij is leeg van de gewone camera. Morgen komt er een klein kittenkrabpaaltje van zooplus. Die rooie