abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113303163
Ik heb mij opgegeven als opvanggezin voor het dierenasiel bij mij in de stad. En gisteren was het dan eindelijk zover. Mijn eerste opvangers. Een heel leuk schattig nestje met vier kittens van ongeveer vier weken oud. Zijn opgegeven als zwerfkittens, maar lagen in een schuur. Ze zijn ook niet schuw, dus waarschijnlijk wilden die mensen er gewoon vanaf.
Ze ontdekken de kamer, spelen en eten al brokjes. Gelijk het eerste uur al de kattenbak netjes gebruikt.
Ze zijn zo leuk O+

Ik stel aan u voor.

Abeltje 353 gram

Amelie 366 gram

Angie 381 gram

En Aisha 397 gram ( nog geen goede foto komt zo snel mogelijk)

Foto's van de hele bundel

zo klein zijn ze nog

Angie

Abeltje

Angie

Aisha en Amelie aan het eten

Nog meer foto's

Een heel leuk nestje met allemaal mooie kleuren. Over vier weken zijn ze alweer oud genoeg voor hun eerste inenting en mogen ze al naar een nieuw baasje. Maar daar ga ik nu nog niet te veel aan denken :D
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_113303521
Oh hier ook weer van die heerljke hummeltjes O+
Goed bezig
pi_113304750
Wat leuk dat je gastgezin bent geworden en wat een leuke kittens? O+
Eten ze helemaal zelf of fles je ze nog bij?
pi_113305012
Wat een dotjes. O+ Lekkere wollebolletjes zijn het. ^O^
En wat Oognip vraagt± moet je nog flessen? Met 4 weken zitten ze natuurlijk net tegen zelf eten aan en dat is wel zo relaxed.

Via welk asiel vang je op?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113305565
Oh my O+ nog meer lieve kittens! Onze jongste poes Mika komt ook uit het asiel van Almelo.

Amelie lijkt trouwens wel wat op onze poes Savannah, ook een blue tortie tabby volgens mij? Ik vind haar echt prachtig!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_113306143
Leuk dat het zo ver is ! En wat een knapperdjes !
Amelie is inderdaad een blue tortie tabby.
pi_113307745
Ik vang op voor het dierenasiel Noordbroek in Almelo.
Ze eten al helemaal zelf. Ook harde brokjes. Gisteren hebben ze harde brokjes gegeten en wat natvoer van royal canin( mousse voor jonge katjes) En vandaag hebben ze voor het eerst carnibest gegeten. En ook voor het eerst dat ik ze heb horen grommen _O-
  zondag 24 juni 2012 @ 12:45:14 #8
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_113307870
Wat een mooitjes, vooral die grijze!
Amelie O+

Het zou toch echt geen probleem moeten zijn om voor deze snoezepoesjes nieuw personeel te vinden.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_113307880
Almelo! Binnenkort, als iemand een topic over een zoektocht naar kitten opent in F&F kunnen we hem meteen doorverwijzen naar een Fok!ker. ^O^

Wat fijn dat ze al zelf eten, dan heb je ze in de leukste periode te pakken (vind ik). :P
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_113307951
Amelie is leuk!! Verder veel succes met de kittens en respect voor jou dat je dit doet.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 juni 2012 @ 13:37:30 #11
163650 Greys
pi_113310102
Angie, wat een knapperd :o
De anderen ook hoor, maar die vind ik het mooist O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_113321780
Nieuwe foto's

Het hele nestje

Stelletje bulkers

Abeltje

Abeltje en Angie

Mugshots

Angie

Amelie

Aicha

Abeltje

Filmpje. De kittens eten carnibest. Met 1.40 beschermt Amelie haar eten.

pi_113323997
O+ !

Abeltje heeft een beetje dikke oogjes of niet?
pi_113327572
Ik vind hun subtiel gestreepte pyjamaatjes zo leuk. O+
Hier krijg ik meestal met de grove verfkwast bekladderde kittens. _O-
pi_113333704
Die "mugshot" van Angie is echt zo leuk O+

Sowieso erg leuke foto's trouwens.
  zondag 24 juni 2012 @ 21:43:45 #16
323439 HetKlusKonijn
pi_113333959
Prachtige foto's van prachtige poezels!
(serieus... wat een schoonheden, allemaal. Ik zou subiet in de auto stappen om er ééntje te komen halen ware het niet dat ik allergisch ben voor katten, terwijl ik stapelgek ben op die beestjes. Meh.)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_113388850
Alweer een update!

Abeltje en Amelie zijn echte knuffelaars en spinnen heel vaak en willen bij mij liggen slapen. O+
Aicha en Angie zijn een stelletje rauwdouwers. Overal op klimmen. De eerste die bovenop de krabpaal klom was Aicha en toen piepen dat ze er af wilde maar niet durfde |:(

De gewichten

Zaterdag 23-6

Aicha 397
Amelie 366
Angie 381
Abeltje 353

Zondag 24-6

Aicha 423 +26
Amelie 358 -8
Angie 397 +16
Abeltje 392 +39

Maandag 25-6

Aicha 435 +12
Amelie 359 +1
Angie 393 -4
Abeltje 395 +3

In vergelijking met zaterdag zijn ze bijna allemaal aangekomen. Behalve Amelie. Die ik toch wel net zoveel zie eten als Angie bv. Aicha en Abeltje zijn vreetzakjes.
Ik maak me nog niet heel erg veel zorgen. Ze moeten toch wennen aan de omgeving en het eten van brokken (geweekte en harde heb ik staan) Maar ze moet aan het einde van de week toch wel allemaal boven de 400 zitten. Dan zijn ze namelijk plusminus 5 weken oud.

Ze spelen verder goed. Als ik de kamer binnen kom dan miauwen ze en komen ze eraan lopen. Meestal springt er dan ook een in mijn broek.
Ik geef ze 75-80 gram carnibest ( gewoon die voor volwassen katten) per dag voor hun allen. Dit gaat in een keer op.
En er staan onbeperkt natte en harde brokken van royal canin.

@ PaarsBeestje. Abeltje zijn oogjes lijken idd een beetje rood.Denk door de flits. Soms heeft hij een beetje vieze ogen. Maar dat maak ik schoon.

Voor in de woonkamer heb ik nu een supergrote bench. Zo zijn de kleintjes niet altijd alleen. En kunnen Sammy en Billy ook goed wennen. De bench neemt de halve woonkamer in beslag. Is ooit van een deense dog geweest dus huge.

Kijk maar

En zo waren ze vanochtend om half acht. Lekker klimmen en bij mij zitten c_/

Helaas alleen telefoonfoto's. Batterij is leeg van de gewone camera. Morgen komt er een klein kittenkrabpaaltje van zooplus. Die rooie O+
pi_113390682
Mooie kinders hoor O+
Als Amelie toch niet goed aankomt zou je haar misschien kunnen helpen door toch 1 of 2 flesjes te gaan geven per dag.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 26 juni 2012 @ 23:59:44 #19
95752 crew  Chell
Kluns
pi_113440312
Ohhh ik ben verliefd op Angie! (en ik weet zeker dat als ik mijn vriend de foto's laat zien, hij ook....hij wil zooo graag een gestreept katje :D)
pi_113446145
O+ Weer zo'n opvangtopper!
pi_113477831
Ze zijn in vergelijking met maandag allemaal aangekomen *O*

quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 11:37 schreef Miss_Isis het volgende:
Oh my O+ nog meer lieve kittens! Onze jongste poes Mika komt ook uit het asiel van Almelo.

Amelie lijkt trouwens wel wat op onze poes Savannah, ook een blue tortie tabby volgens mij? Ik vind haar echt prachtig!
Amelie is leuk he. Alle kittens zijn leuk hoor. Maar Amelie is zo zoet, rustig, lief en knuffelig. Als ik haar oppak begint ze gelijk te spinnen en knorren en wil ze alleen maar bij mij zitten O+
Kan je dit koppie weerstaan?

Angie en Aicha zijn een stel wervelwinden. Die zouden goed samen geplaatst kunnen worden. Vinden de toekomstige baasjes vast leuk hihi.

En Abeltje. Mooie rooie O+ Ook al zo lief en knuffelig.

Fotootjes

Amelie

Sammy: "Wat moet dat hier? "

In de bench met hun nieuwe krabpaal. Love zoopluspunten

Aicha

Angie
pi_113478224
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:26 schreef WinnieWana het volgende:
Ze zijn in vergelijking met maandag allemaal aangekomen *O*

[..]

Amelie is leuk he. Alle kittens zijn leuk hoor. Maar Amelie is zo zoet, rustig, lief en knuffelig. Als ik haar oppak begint ze gelijk te spinnen en knorren en wil ze alleen maar bij mij zitten O+
Kan je dit koppie weerstaan?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Angie en Aicha zijn een stel wervelwinden. Die zouden goed samen geplaatst kunnen worden. Vinden de toekomstige baasjes vast leuk hihi.

En Abeltje. Mooie rooie O+ Ook al zo lief en knuffelig.

Fotootjes

Amelie
[ afbeelding ]

Sammy: "Wat moet dat hier? "
[ afbeelding ]

In de bench met hun nieuwe krabpaal. Love zoopluspunten

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Aicha
[ afbeelding ]

Angie
[ afbeelding ]
Fijn dat ze zo goed groeien! En ze zijn echt heel schattig, ik kan dat koppie zeker niet weerstaan O+ maar mijn man wel, helaas :')

Ik laat hem zo'n beetje van alle kittentopics hier en de website van het DOC Enschede de foto's zien (vergezeld van een hoopvol 'en? Lief he??') maar er was maar één katje waar hij verliefd op werd. En die bleek al een huis te hebben ;(

Heeft het Noordbroek trouwens ook een aparte website voor de kittens in gastgezinnen waar je foto's kan zien? Wie weet kan ik het dan daar nog proberen :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
pi_113478929
Nope niet dat ik weet helaas. Gewoon langsgaan. In het echt kan hij ze toch niet weerstaan ofwel? :D
pi_113481154
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:46 schreef WinnieWana het volgende:
Nope niet dat ik weet helaas. Gewoon langsgaan. In het echt kan hij ze toch niet weerstaan ofwel? :D
Hij kent me helaas al te lang om daar in te trappen... en vanwege rugklachten kan ik hem ook niet echt 'spontaan' meenemen ergens naar toe, kan niet eens autorijden atm dus ben een beetje van hem afhankelijk :')

Het is gewoon nog even wachten op dat ene speciale katje dat hij niet kan weerstaan, n.a.w. een lapjespoesje. Daar is mijn moeder ook nog al een fan van dus de kans is groot dat ze daar met z'n tweeën voor vallen. Ik ben zelf iets minder kieskeurig. Als ik niet tegen gehouden zou worden door m'n moeder vroeger en nu door manlief was ik al lang een crazy catlady (of doglady, of piglady, of rabbitlady...) :') Hij is in dat opzicht mijn betere verstandiger helft :+
  donderdag 28 juni 2012 @ 00:31:35 #25
323439 HetKlusKonijn
pi_113494882
Ze zijn echt allemaal beeldschoon, maar ik blijf een zwak houden voor Amelie in het bijzonder.
Wat een fantastisch mooi poezenmeisje! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')