abonnement Unibet Coolblue
pi_209635191
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:14 schreef Blues het volgende:

[..]
:D
Prachtige OP's natuurlijk in B&P, ik vraag me wel altijd af wie die echt leest.
De meeste mensen posten hun vragen en foto's van bloemen en planten, na de vorige poster met of zonder quote.
Oh, als dat het sentiment is wil ik ook best stoppen met de foto's en/of het updaten van de links. Ik doe het alleen omdat ik hoop dat anderen het waarderen. In de tijd die ik eraan besteed kan ik ook m'n halve gazon maaien. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_209635490
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:14 schreef Blues het volgende:

[..]
:D
Prachtige OP's natuurlijk in B&P, ik vraag me wel altijd af wie die echt leest.
De meeste mensen posten hun vragen en foto's van bloemen en planten, na de vorige poster met of zonder quote.
Ik lees ze altijd van boven tot onder!
Het overzicht met de terugblik en de rangschikking maakt dat altijd bijzonder de moeite waard.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Oh, als dat het sentiment is wil ik ook best stoppen met de foto's en/of het updaten van de links. Ik doe het alleen omdat ik hoop dat anderen het waarderen. In de tijd die ik eraan besteed kan ik ook m'n halve gazon maaien. :+
Ik geef je geen ongelijk als je je tijd ergens anders aan besteedt, maar ik waardeer alle moeite en tijd die je er in steekt zeer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 24 juni 2023 @ 20:59:23 #253
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209635723
Ik lees ze bijna altijd :Y
Spoilers!
pi_209635943
Ok dan ^O^
pi_210964070
Vraagje: mogen afstandsdieren nog steeds aangeboden worden? Ook als ze niet van jezelf zijn?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 16 oktober 2023 @ 07:06:07 #256
155227 crew  Guppy
dus
pi_210968029
Deze richtlijnen zijn nog steeds actueel :) F&F / Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!

Kun je hier verder mee?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_210968226
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 07:06 schreef Guppy het volgende:
Deze richtlijnen zijn nog steeds actueel :) F&F / Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!

Kun je hier verder mee?
Zeker. Nu nog niet nodig maar voor iemand in mijn omgeving ben ik bang dat ik binnenkort een advertentie moet gaan plaatsen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210979572
Suffe vraag, maar wil een modje een spatie toevoegen tussen #80 en Scoops?

F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #80Scoops
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 00:10:11 #259
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_210980325
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 22:59 schreef Claudia_x het volgende:
Suffe vraag, maar wil een modje een spatie toevoegen tussen #80 en Scoops?

F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #80 Scoops
Volgens mij gelukt ;)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 22 oktober 2023 @ 13:25:32 #260
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_211039340
Mijn huidige provider is bezig de eigenlijke internet-provider activiteiten af te bouwen als onderdeel van een migratie naar managed cloud-provider. De eigenlijke internet-provisioning is gestaakt sinds 1 januari 2023 (dat moesten ze ook wel omdat de partij waarvan ze de ADSL-lijnen afnamen er mee stopte), en per 1 januari 2024 gaan de stekkers uit de mail-servers. Het is een kwestie van tijd voordat ook het oude stukje hosting wordt gestaakt, en dan gaan alle plaatjes die ik op Fok! heb staan dus ook op zwart.

Voor de meeste plaatjes die ik heb staan is dat niet zo'n probleem, maar ik heb een doorlopende reeks van ondertussen 4 topics (sinds 2013) over het wel en wee van mijn huidige kolonie katten, en ik gebruik deze ook als een referentie als ik een probleem-kat uit een asiel wil adopteren; dan maakt het ontbreken van de plaatjes er toch een stuk minder verteerbaar leesvoer van.

F&F / Cayok & Chester, Diesel & Pepe
F&F / Cayok & Chester, Diesel & Pepe, en Blackie
F&F / Cayok & Chester, Diesel & Pepe, en Blackie - the continuing story
F&F / Cayok, Diesel & Pepe, Onyx, Nene & Hummeltje, Hoba

Zou het mogelijk zijn dat ik tijdelijk rechten krijg om mijn posts in deze 4 topics te editten zodat ik de links naar de plaatjes naar de niewe locatie kan laten verwijzen?
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  Moderator zondag 22 oktober 2023 @ 15:43:17 #261
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_211041481
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:25 schreef mvdejong het volgende:
Mijn huidige provider is bezig de eigenlijke internet-provider activiteiten af te bouwen als onderdeel van een migratie naar managed cloud-provider. De eigenlijke internet-provisioning is gestaakt sinds 1 januari 2023 (dat moesten ze ook wel omdat de partij waarvan ze de ADSL-lijnen afnamen er mee stopte), en per 1 januari 2024 gaan de stekkers uit de mail-servers. Het is een kwestie van tijd voordat ook het oude stukje hosting wordt gestaakt, en dan gaan alle plaatjes die ik op Fok! heb staan dus ook op zwart.

Voor de meeste plaatjes die ik heb staan is dat niet zo'n probleem, maar ik heb een doorlopende reeks van ondertussen 4 topics (sinds 2013) over het wel en wee van mijn huidige kolonie katten, en ik gebruik deze ook als een referentie als ik een probleem-kat uit een asiel wil adopteren; dan maakt het ontbreken van de plaatjes er toch een stuk minder verteerbaar leesvoer van.

F&F / Cayok & Chester, Diesel & Pepe
F&F / Cayok & Chester, Diesel & Pepe, en Blackie
F&F / Cayok & Chester, Diesel & Pepe, en Blackie - the continuing story
F&F / Cayok, Diesel & Pepe, Onyx, Nene & Hummeltje, Hoba

Zou het mogelijk zijn dat ik tijdelijk rechten krijg om mijn posts in deze 4 topics te editten zodat ik de links naar de plaatjes naar de niewe locatie kan laten verwijzen?
Ga ik even vragen!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 12:15:12 #262
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_211051831
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:25 schreef mvdejong het volgende:
Mijn huidige provider is bezig de eigenlijke internet-provider activiteiten af te bouwen als onderdeel van een migratie naar managed cloud-provider. De eigenlijke internet-provisioning is gestaakt sinds 1 januari 2023 (dat moesten ze ook wel omdat de partij waarvan ze de ADSL-lijnen afnamen er mee stopte), en per 1 januari 2024 gaan de stekkers uit de mail-servers. Het is een kwestie van tijd voordat ook het oude stukje hosting wordt gestaakt, en dan gaan alle plaatjes die ik op Fok! heb staan dus ook op zwart.

Voor de meeste plaatjes die ik heb staan is dat niet zo'n probleem, maar ik heb een doorlopende reeks van ondertussen 4 topics (sinds 2013) over het wel en wee van mijn huidige kolonie katten, en ik gebruik deze ook als een referentie als ik een probleem-kat uit een asiel wil adopteren; dan maakt het ontbreken van de plaatjes er toch een stuk minder verteerbaar leesvoer van.

F&F / Cayok & Chester, Diesel & Pepe
F&F / Cayok & Chester, Diesel & Pepe, en Blackie
F&F / Cayok & Chester, Diesel & Pepe, en Blackie - the continuing story
F&F / Cayok, Diesel & Pepe, Onyx, Nene & Hummeltje, Hoba

Zou het mogelijk zijn dat ik tijdelijk rechten krijg om mijn posts in deze 4 topics te editten zodat ik de links naar de plaatjes naar de niewe locatie kan laten verwijzen?
Ik heb het even gevraagd maar dat is qua rechten helaas niet te regelen nu, je zou het dan via ons moeten doen. Ik wil je daar eventueel wel mee helpen als je dat wilt maar dan kunnen we misschien beter via pm/dm even wat afspreken.
Laat maar weten!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Official ESF Kreviewer maandag 6 november 2023 @ 20:20:32 #263
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211216036
Hoi,

Ik kan het laatste kamerplanten topic met geen mogelijkheid vinden. Kom niet verder dan topic 18.
Kan iemand me helpen?
Thx.
  maandag 6 november 2023 @ 20:23:56 #264
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211216089
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2023 20:20 schreef Kreator het volgende:
Hoi,

Ik kan het laatste kamerplanten topic met geen mogelijkheid vinden. Kom niet verder dan topic 18.
Kan iemand me helpen?
Thx.
F&F / Het kamerplantentopic #25: Stekje, plantje, beestje, gft-bak, repeat
The love you take is equal to the love you make.
  Official ESF Kreviewer maandag 6 november 2023 @ 20:54:59 #265
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  Moderator zondag 31 december 2023 @ 20:20:13 #266
155227 crew  Guppy
dus
pi_211871953
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:25 schreef mvdejong het volgende:
Mijn huidige provider is bezig de eigenlijke internet-provider activiteiten af te bouwen als onderdeel van een migratie naar managed cloud-provider. De eigenlijke internet-provisioning is gestaakt sinds 1 januari 2023 (dat moesten ze ook wel omdat de partij waarvan ze de ADSL-lijnen afnamen er mee stopte), en per 1 januari 2024 gaan de stekkers uit de mail-servers. Het is een kwestie van tijd voordat ook het oude stukje hosting wordt gestaakt, en dan gaan alle plaatjes die ik op Fok! heb staan dus ook op zwart.

Voor de meeste plaatjes die ik heb staan is dat niet zo'n probleem, maar ik heb een doorlopende reeks van ondertussen 4 topics (sinds 2013) over het wel en wee van mijn huidige kolonie katten, en ik gebruik deze ook als een referentie als ik een probleem-kat uit een asiel wil adopteren; dan maakt het ontbreken van de plaatjes er toch een stuk minder verteerbaar leesvoer van.

F&F / Cayok & Chester, Diesel & Pepe
F&F / Cayok & Chester, Diesel & Pepe, en Blackie
F&F / Cayok & Chester, Diesel & Pepe, en Blackie - the continuing story
F&F / Cayok, Diesel & Pepe, Onyx, Nene & Hummeltje, Hoba

Zou het mogelijk zijn dat ik tijdelijk rechten krijg om mijn posts in deze 4 topics te editten zodat ik de links naar de plaatjes naar de niewe locatie kan laten verwijzen?
Topic 1 en 2 heb ik gedaan. Alles wat nu nog ontbreekt staat niet op de server :)

In topic 3 en 4 werkt alles, dus die heb ik voor nu gelaten.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 1 januari 2024 @ 14:23:43 #267
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_211879263
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 20:20 schreef Guppy het volgende:

[..]
Topic 1 en 2 heb ik gedaan. Alles wat nu nog ontbreekt staat niet op de server :)

In topic 3 en 4 werkt alles, dus die heb ik voor nu gelaten.
Bedankt Guppy, goed werk.

Ik ga wel merken wat mijn oorspronkelijke provider gaat doen. Vandaag werken zelfs de mailservers nog, maar het is niet onlogisch dat ze die niet met alle geweld op nieuwjaarsdag willen uitschakelen.

Het stukje hosting waar de plaatjes staan kreeg ik cadeau bij mijn oorspronkelijke internet-abonnement, en op mijn factuur staat die nog steeds als 0 euro, gerelateerd aan de paar euro die ik betaal voor mijn abonnement op de mail-service nadat de internet-provisioning stopte. Nu ook dat laatste gaat vervallen weet ik niet of die hosting nog blijft bestaan. Aan de ene kant is het een bijzonder klant-gerichte provider, die weinig problemen zou hebben om een trouwe klant (> 25 jaar) nog een halve GByte aan storage te laten houden. Aan de andere kant hebben ze zich hernoemd van Luna naar Ek.co, en ik verwacht dat ze het domein "luna.nl" eigenlijk wel willen ontruimen. Ik denk dat een simpele domein-naam als dit tienduizenden euro's waard gaat zijn voor organisaties die "Luna" heten.

Als daadwerkelijk mijn storage daar gaat verdwijnen trek ik wel weer aan de bel.

Bedankt en een prettige 2024 !
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_213127290
2e post van 2024 :')

Ik was zo druk aan het denken over de bijbel dat ik vergat de titel aan te passen.
Wil iemand van F&F / Bloemen/planten in je eigen tuin #83 O, mos
'Bijna Pinksterbloemen!' als titel geven?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 7 april 2024 @ 19:24:32 #269
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_213129130
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2024 17:01 schreef sigme het volgende:
Bijna Pinksterbloemen!
Done!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_213129831
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 19:24 schreef senesta het volgende:

[..]
Done!
Thanx!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 14 april 2024 @ 23:22:26 #271
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_213212961
F&F / Ongelukkige pyrrhura

Ik heb dit topic net geplaatst en hopelijk gaat het niet tegen de regels in?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator woensdag 17 april 2024 @ 23:21:52 #272
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_213244028
quote:
5s.gif Op zondag 14 april 2024 23:22 schreef jogy het volgende:
F&F / Ongelukkige pyrrhura

Ik heb dit topic net geplaatst en hopelijk gaat het niet tegen de regels in?
Nee hoor, denk ik niet.

We hebben deze voor herplaatsen: F&F / Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!

Meeste heb je wel beantwoord denk ik en een aantal vragen zijn op vogeltje ook niet echt van toepassing.
Ik hoop dat je een gouden zitstokje voor hem gaat vinden :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 17 april 2024 @ 23:38:32 #273
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_213244155
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 23:21 schreef senesta het volgende:

[..]
Nee hoor, denk ik niet.

We hebben deze voor herplaatsen: F&F / Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!

Meeste heb je wel beantwoord denk ik en een aantal vragen zijn op vogeltje ook niet echt van toepassing.
Ik hoop dat je een gouden zitstokje voor hem gaat vinden :*
Dank O+ , en hoop het ook :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')