Ik begrijp dat dit topic hier waarschijnlijk niet thuis hoort maar lees ook dingen over mensen die kittens gevonden hebben en niet weten wat te doen. Breng deze alstublieft naar mensen met ervaring en besluit niet zomaar op ze zelf op te voeden. Het grootbrengen van kittens kost geld en veel tijd en verzorging!
Heeft u één of meerdere kittens gevonden? Neem dan contact met mij op via:
kattenopvang-ijssel@live.nlIk woon in Raalte, Overijssel. Helaas kan ik alleen wat doen voor kittens in de omgeving van Zwolle tot Deventer, tenzij u een eind wilt rijden.
Elk jaar worden er vele (zwerf)kittens op de meest rare plekken gevonden. Langs de weg, in de berm, leegstaande schuren, vuilnisbakken, in dozen op straat. Vaak zijn deze kittens in de steek gelaten door de moeder poes maar soms zijn ze gedumpt door mensen. Zomaar, omdat ze niet gewenst waren of 'te veel werk'. De vinders van deze diertjes weet vaak niet wat men er mee aan moet. Het asiel lijkt de meest logisch keuze maar helaas worden deze kittens daar nog steeds vaak ingeslapen door tijd- en/of ruimtegebrek. Ik vang deze hulpeloze diertjes met alle liefde op, breng ze groot en vind, wanneer ze hier oud genoeg voor zijn, een goed(!) huisje voor ze.
Kitten adopteren? Kijk op mijn site
www.kittenopvangijssel.webs.com voor beschikbare kittens!
Kittenopvang voor gevonden (zwerf)kittens in de omgeving van Zwolle tot Deventer.
kittenopvang-ijssel@live.nl
www.kittenopvangijssel.webs.com