Wintels was degene die het eerlijkst was over het probleem van het CDA. Ik snapte ook niet zo goed waarom Bleker zo fel reageerde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:00 schreef thettes het volgende:
Het is echt wel des CDA's om die kritiek via Koefnoen weg te wuiven. Ze hebben nog steeds niets geleerd bij die club.
Waarom van Toorenburg zo hoog? Die vind ik qua presentatie niet echt geweldig eigenlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:58 schreef marcodej het volgende:
Buma soeverein. *pakt stembiljet*
Van Toorenburgh op twee, Wintels 3.
Vond haar presentatie wel ok, misschien wat gemaakt maar wel goed. Verder vond ik dat ze wel een concreet verhaal had, gericht op de praktijk. Kwam naar voren als een goed volksvertegenwoordiger. Jammer dat ze als kamerlid wat op de achtergrond gebleven is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom van Toorenburg zo hoog? Die vind ik qua presentatie niet echt geweldig eigenlijk.
Om zich te profileren. Het was echt gemaakte boosheid. Of het is een idioot, dat kan ook. Ik vond Wintels met afstand het dichtste bij mij staan, dat is ook meteen waarom hij het niet zal worden. Ik heb namelijk ondertussen een oprechte allergie voor het CDA opgelopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wintels was degene die het eerlijkst was over het probleem van het CDA. Ik snapte ook niet zo goed waarom Bleker zo fel reageerde.
Het is een idioot.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:20 schreef thettes het volgende:
[..]
Om zich te profileren. Het was echt gemaakte boosheid. Of het is een idioot, dat kan ook. Ik vond Wintels met afstand het dichtste bij mij staan, dat is ook meteen waarom hij het niet zal worden. Ik heb namelijk ondertussen een oprechte allergie voor het CDA opgelopen.
Voor echt oprechte mensen op dit front moet je denk ik toch bij de SP zijn, ook al is dat niet mijn partij. Maar al helemáál niet bij het CDAquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:21 schreef NoCigar het volgende:
Wintels is de grootste hypocriet die erbij zit. Niet alleen stemde hij niet tegen de samenwerking met de PVV terwijl hij naar eigen zeggen wel tegen was, maar erger: hij kan zich niet eens aan eenvoudige en goede CDA-ideeën houden als de Balkenendenorm. Hij is de hoogst betaalde HBO-bestuurder van het land met een inkomen zeer ruim boven die norm. Inkomen uit publiek geld waarvan hij dus vindt dat dat hem toekomt omdat hij meer moet verdienen dan de bestuurder van Nederland aangezien zijn baan blijkbaar veeleisender is en hij ontzettend veel belangrijker is en gewoon recht heeft op dat geld. Meer dus dan de premier. Meer dan al zijn collega-HBO-bestuurders.
En dan nu het ethisch geweten van het CDA uithangen terwijl je in de praktijk gewoon een opportunistische graaier bent.
Nee, dat zoek ik ook niet, geen van beiden hebben mijn voorkeur, maar die Balkenendenorm komt van het CDA en vind ik goed verdedigbaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:34 schreef thettes het volgende:
[..]
Voor echt oprechte mensen op dit front moet je denk ik toch bij de SP zijn, ook al is dat niet mijn partij. Maar al helemáál niet bij het CDA
Van sommigen heb je het idee ze wekelijks te zien...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:59 schreef golfer het volgende:
Whehehe, IMDB houdt bij hoe vaak iemand bij P&W is geweest:
http://www.imdb.com/title/tt1114745/fullcredits#cast
ben benieuwd. straks bij eenvandaag zagen we de rutte die we al 2 jaar zien. vrolijk en goedlachs.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond de laatste uitzending van dit seizoen en het wordt een one-man-show:
In deze laatste uitzending Pauw & Witteman van dit seizoen is demissionair minister president Mark Rutte te gast. Hij gaat in op de mislukte onderhandelingen in het Catshuis en de nieuwe verkiezingen in september. Wat zijn de plannen van de VVD en hoe ziet hij de komende politieke periode tegemoet?
Cool.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:59 schreef golfer het volgende:
Whehehe, IMDB houdt bij hoe vaak iemand bij P&W is geweest:
http://www.imdb.com/title/tt1114745/fullcredits#cast
Ik zag het en als je op de naam van een gast klikt zie je een soort korte bio en een totaal overzicht van alle programma's waar die weer in te gast is geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:11 schreef Arcee het volgende:
Cool.![]()
DWDD ook: http://www.imdb.com/title/tt0945531/fullcredits#cast
Ja jij bent ook het type dat de herhaling van Teletubies kan waarderen. Nog een keer....nog een keer...quote:
Hij blijft willens en wetens maar insinueren op tv dat je nu straffeloos inbrekers in elkaar mag meppen, terwijl hij donders goed weet dat het enige dat veranderd is dat je je nu later bij de politie moet melden in plaats van dat je meteen mee moet. Dat kan ik niet integer noemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Meneerik2 het volgende:
Rutte zal misschien geen goed beleid voeren hier en daar, toch komt hij op mij over als een integer man.
Wolf in schaapskleren. Pas als hij zou uitkomen voor zijn geaardheid dan zijn we een stapje dichterbij de ECHTE persoon Rutte... Vooralsnog is het een schaduw, een kant die alleen een moeder van haar zoon heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Meneerik2 het volgende:
Rutte zal misschien geen goed beleid voeren hier en daar, toch komt hij op mij over als een integer man.
Dus hij is kut omdat hij stiekem homo is?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren. Pas als hij zou uitkomen voor zijn geaardheid dan zijn we een stapje dichterbij de ECHTE persoon Rutte... Vooralsnog is het een schaduw, een kant die alleen een moeder van haar zoon heeft.
Ja precies, je hebt me overtuigd. Eigenlijk is hij gewoon een sukkelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren. Pas als hij zou uitkomen voor zijn geaardheid dan zijn we een stapje dichterbij de ECHTE persoon Rutte... Vooralsnog is het een schaduw, een kant die alleen een moeder van haar zoon heeft.
Nee hij is kut omdat hij het verzwijgt vanwege publieke opinie...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus hij is kut omdat hij stiekem homo is?
Dit was dan ook precies het typische VVD-beleid. Ik kan het me heel moeilijk voorstellen, maar blijkbaar is dit wat veel Nederlanders wilden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Totaal nutteloos interview dit. Hij lijkt er nog steeds van overtuigd dat de afgelopen periode mede dankzij hem een succes is geweest.
Nu gaan we over op een aantal maanden CDA en CU. Ik pak de bijbel er alvast maar bij anders snap ik leuke geintsies niet.quote:
Ja heel mooi en duidelijk hoe hij het heeft verknald.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef ddx het volgende:
Mooi en duidelijk verhaal. (of je het er mee eens bent is weer andere vraag natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:53 schreef EchtGaaf het volgende:
De Hardwerkende Nederland wordt weer geheiligd door de VVD.
Met hardwerkend bedoelen ze vooral mensen met een bovenmodaal inkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:53 schreef EchtGaaf het volgende:
De Hardwerkende Nederland wordt weer geheiligd door de VVD.
Ik vind dat de VVD eens moet stoppen met dit cliché.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af of het merendeel van het VVD-kiezersvolk nog in staat is gezond na te denken. Maar die vraag kun je stellen voor bijna elk kiezersvolkje...
Heb je een overdosis rohypnol gesnoept?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:
Rutte![]()
Hameren op gezonde overheidsfinanciën, een kleinere overheid, Europa als middel en niet als doel en nog wat kritiek op keynesiaans beleid van andere landen.
VVD zoals ik dat graag zie.
Die partij mag je inderdaad niet uitsluiten, maar ik sluit mezelf alvast uit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:42 schreef Automatisch het volgende:
Wanneer is het lijsttrekkersdebat met de PVV?
Ik denk dat Rutte een verborgen drugsverslaafde is. In ieder geval lopen er een rits schakels nogal verkeerd...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Totaal nutteloos interview dit. Hij lijkt er nog steeds van overtuigd dat de afgelopen periode mede dankzij hem een succes is geweest.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:30 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Ja precies, je hebt me overtuigd. Eigenlijk is hij gewoon een sukkel
Hmja, Rutte wuift alles makkelijk weg en wat wel kampioen open deuren intrappen en eigen straatje schoonvegen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar een echte hervorming blijft voorlopig uit. Het ziet er naar uit dat de VVD pas echt wil ingrijpen in de HRA op het moment dat de huren dusdanig gestegen zijn dat als gevolg daarvan de prijzen van koopwoningen minder zullen dalen. Zo wordt wonen niet alleen voor iedereen veel duurder maar betalen uiteindelijk de huurders, nadat ze indirect ook al aan de HRA meebetaalden. ook nog eens mee aan de waardestijging van koopwoningen in de afgelopen decennia.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Hmja, Rutte wuift alles makkelijk weg en wat wel kampioen open deuren intrappen en eigen straatje schoonvegen.
Alleen dit was erg opmerkelijk en ook hypocriet: Rutte draait: Hypotheekschuld ernstig
In november 2011 noemde Rutte de hypotheekschuld nog helemaal geen probleem. Alsof er in een half jaar tijd veel veranderd is op de woningmarkt die al sinds 2008 op zijn gat zit.
Het is al heel lang duidelijk dat vooral de VVD zoveel mogelijk huurders naar koopwoningen wil jagen om de huizenmarkt omhoog te houden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar een echte hervorming blijft voorlopig uit. Het ziet er naar uit dat de VVD pas echt wil ingrijpen in de HRA op het moment dat de huren dusdanig gestegen zijn dat als gevolg daarvan de prijzen van koopwoningen minder zullen dalen. Zo wordt wonen niet alleen voor iedereen veel duurder maar betalen uiteindelijk de huurders, nadat ze indirect ook al aan de HRA meebetaalden. ook nog eens mee aan de waardestijging van koopwoningen in de afgelopen decennia.
Rutte's uitleg waarom Nederland, als enige Noord-Europese land, economische krimp en een laag consumentenvertrouwen toonden, was omdat de overheid zijn huishoudboekje niet op orde had. Goh, Rutte weet wel slim een VVD-standpunt in te mengen met een argument dat werkelijk nergens op slaat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:45 schreef MilaNL het volgende:
Hoe meer bezuinigingen hoe beter voor Rutte. Mooi excuus om de "overheid klein te maken" voor de VVD.
Dat deed hij slim inderdaad. Dit kabinet bezuinigt al 33% op de publieke omroep (200 miljoen) en wilde met het Catshuis-akkoord nog eens 100 miljoen bezuiningen. Rutte steekt een veer in de reet van de publieke omroep bij Pauw & Witteman, maar steekt ondertussen een dolk in de rug van de publieke omroep. Mooi figuur die Rutte. En lachend vertrok hij bij P&W.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:
Rutte![]()
Hameren op gezonde overheidsfinanciën, een kleinere overheid, Europa als middel en niet als doel en nog wat kritiek op keynesiaans beleid van andere landen.
VVD zoals ik dat graag zie.
Betrouwbaar toppertje die Bleker.quote:Bleker slikt kritiek op begrotingsakkoord in
Demissionair staatssecretaris van Economische Zaken Henk Bleker (CDA) slikt zijn kritiek op het onlangs bereikte begrotingsakkoord in. Op Twitter laat hij weten het akkoord te steunen. De kandidaat-lijsttrekker uitte zaterdag in het AD kritiek op het zogenoemde Kunduz-akkoord
"Niet blij met de suggestie in het AD dat ik het Kunduz-akkoord niet steun", zo twittert Bleker via het Twitteraccount dat zijn campagneteam een week geleden in het leven riep. Hij wijst erop dat nog gewerkt wordt aan de precieze uitwerking van het akkoord.
Bleker zei in de krant te vrezen dat de voorgestelde aanpassingen voor het ontslagrecht desastreuze gevolgen hebben voor kleine middenstanders en hun werknemers. Ook waarschuwde hij voor de gevolgen van het bezuinigingsplan voor mensen met modale inkomens. Die zouden geen huis meer kunnen kopen als de hypotheekrenteaftrek te ingrijpend wordt aangepast.
Bleker is een van de zes kandidaten voor het lijsttrekkerschap van het CDA. Volgens een zaterdag verschenen peiling van Maurice de Hond maakt Bleker niet veel kans. Slechts acht procent van de CDA-kiezers zou de oud-partijvoorzitter graag de partij zien leiden. Fractievoorzitter Sybrand van Haersma Buma en de Purmerendse wethouder Mona Keijzer liggen in de peiling een straatlengte voor op de overige kandidaten.
http://zappen.blog.nl/var(...)-witteman-aanstaandequote:De stekker gaat uit Pauw & Witteman. Dat valt althans te lezen in weekblad Privé. Jeroen Pauw en Paul Witteman zouden in september aan hun laatste seizoen beginnen, om er dan in mei 2013 na 7 jaar mee te stoppen. Het presenteren van een dagelijkse late night show zou een te zware wissel trekken op andere ambities van de heren.
Mocht Pauw & Witteman inderdaad van het scherm verdwijnen, dan ontstaat er een grote stoelendans bij de publieke omroep qua talkshows. Met Matthijs van Nieuwkerk als winnaar?
Matthijs roept nu al bijna twee jaar dat hij dolgraag naar Nederland 1 wil, maar dat er daar geen plek voor hem is. De Wereld Draait Door mag niet weg van Nederland 3 terwijl het late night slot dus al is ingevuld. Matthijs lijkt de eerste rechten te hebben voor een vrijkomend tijdslot, maar ook de EO en het consortium KRO/NCRV azen op een dergelijk gat.
Geenstijl meldt overigens (ik kan niet helemaal duiden of het nu serieus is of niet) dan PowNed eventueel weer in het gat van De Wereld Draait Door zou springen. De jonge omroep zou zijn eigen late night slot dus mogen vervangen/uitbreiden met de vrijgekomen zendtijd tussen 19.30 en 20.30 uur. “Powned gaat naar het DWDD-tijdstip op Nederland 3 en wordt meer een talkshow-format afgewisseld met reportages. Is allang publiek geheim.”
De Vara heeft nog niet gereageerd op het gerucht.
http://www.mediacourant.nl/?p=132964quote:Er klopt niets van het gerucht dat Jeroen Pauw en Paul Witteman na het komend seizoen stoppen met hun praatprogramma Pauw & Witteman. Dat heeft een woordvoerster van de VARA woensdag laten weten. Het gerucht werd gelanceerd door Privé-hoofdredacteur Evert Santegoeds, maar is volgens de VARA ‘onzin’. Er is volgens haar helemaal niet gesproken over het stoppen van de late night-talkshow. “Het is volledig uit de duim gezogen“, aldus de zegsvrouw.
Santegoeds beweert dat Matthijs van Nieuwkerk vanaf eind 2013 de plaats van Pauw & Witteman overneemt met een nieuw late night-programma.
Tsja, Evert Santegoedsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:44 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=132964
Ik zag het ook in Mediacourant staanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsja, Evert Santegoeds![]()
![]()
![]()
. Kan er geen verbod komen op dat soort elementen in dit land?
Kanaal 1, lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:36 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is er zo magisch aan Ned1 dat je daar per se moet willen zitten?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:36 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is er zo magisch aan Ned1 dat je daar per se moet willen zitten?
quote:Nederland 1 is de best bekeken televisiezender in het Nederlands taalgebied. De zender staat bekend om zijn programma's en shows die een brede doelgroep aanspreken.
Dat najagenv an de PVV-standpunten om maar als hard en rechts over te komen vind ik niets met integriteit te maken hebben. Net als het wegzetten van langstudeerders als zwakkelingen terwijl hij zelf 10 of 11 jaar over zijn studie (geschiedenis, dus niet bijzonders waar van alles bij komt) gedaan heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik heb het dan ook over integer overkomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:05 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat najagenv an de PVV-standpunten om maar als hard en rechts over te komen vind ik niets met integriteit te maken hebben.
Dit is een dom standpunt. Het enige wat je hierover kan zeggen is dat het misschien hypocriet is of ongeloofwaardig, desalniettemin heeft het beleid (of de argumenten hiervoor, hiertegen) weinig te maken met het verleden van Rutten.quote:Net als het wegzetten van langstudeerders als zwakkelingen terwijl hij zelf 10 of 11 jaar over zijn studie (geschiedenis, dus niet bijzonders waar van alles bij komt) gedaan heeft.
Als je zelf die vrijheid wel genomen hebt, is dat niet integer. En de PVV-nastreven komt niet integer over.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:38 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over integer overkomen.
[..]
Dit is een dom standpunt. Het enige wat je hierover kan zeggen is dat het misschien hypocriet is of ongeloofwaardig, desalniettemin heeft het beleid (of de argumenten hiervoor, hiertegen) weinig te maken met het verleden van Rutten.
Dan is het maar mooi dat integer overkomen een volkomen subjectief iets isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:23 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als je zelf die vrijheid wel genomen hebt, is dat niet integer. En de PVV-nastreven komt niet integer over.
Dit is wel een erg makkelijk uitleg. Je zou ook iets kunnen stellen in de trant van het vermogen om schijn te herkennen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:28 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Dan is het maar mooi dat integer overkomen een volkomen subjectief iets is
Makkelijk? Ik stel simpelweg hoe de man op mij overkomt, waarna jij een dood topic omhoog schopt door daar 3 maanden later nadat het programma in zomerstop is nog op in te gaan. En daar dan van zeg wat jij vindt. Leuk, maar dat verandert niets aan hoe de man op mij overkomt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:06 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit is wel een erg makkelijk uitleg. Je zou ook iets kunnen stellen in de trant van het vermogen om schijn te herkennen.
Moeilijk is dat hč, op valide argumenten reageren. Ruttes integriteit is heel goed te betwisten en juist integriteit is erg goed met argumenten te weerleggen. Dat dat niets verandert met hoe jij naar Rutte kijkt, is in dat opzicht wat kortzichtig. Wat dan weer politiek correct is, want de meeste politici willen ook niets weten van andere argumenten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:15 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Makkelijk? Ik stel simpelweg hoe de man op mij overkomt, waarna jij een dood topic omhoog schopt door daar 3 maanden later nadat het programma in zomerstop is nog op in te gaan. En daar dan van zeg wat jij vindt. Leuk, maar dat verandert niets aan hoe de man op mij overkomt.
Hoe de man op mensen overkomt heeft toch niets te maken met hoe de man werkelijk is. Of hij nou werkelijk integer is, hartstikkene interessant. Op mij komt hij integer over, dat is alles. En zo komt hij nog steeds over op me.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Moeilijk is dat hč, op valide argumenten reageren. Ruttes integriteit is heel goed te betwisten en juist integriteit is erg goed met argumenten te weerleggen. Dat dat niets verandert met hoe jij naar Rutte kijkt, is in dat opzicht wat kortzichtig. Wat dan weer politiek correct is, want de meeste politici willen ook niets weten van andere argumenten.
Wat dus iets zegt over je vermogen mbt het betreffende. Tenzij je het normaal vind om iemands integriteit, of de vraag of hij als integer overkomt laat afhangen van zaken die niets met inhoud te maken hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:46 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Hoe de man op mensen overkomt heeft toch niets te maken met hoe de man werkelijk is. Of hij nou werkelijk integer is, hartstikkene interessant. Op mij komt hij integer over, dat is alles. En zo komt hij nog steeds over op me.
Klopt, is simpelweg zijn uitstralingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:28 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat dus iets zegt over je vermogen mbt het betreffende. Tenzij je het normaal vind om iemands integriteit, of de vraag of hij als integer overkomt laat afhangen van zaken die niets met inhoud te maken hebben.
Overigens schopte ik het topic niet omhoog, maar had inderdaad moeten kijken van welke datum je post was.
hij zou eens uit de kast moeten komenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:46 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Hoe de man op mensen overkomt heeft toch niets te maken met hoe de man werkelijk is. Of hij nou werkelijk integer is, hartstikkene interessant. Op mij komt hij integer over, dat is alles. En zo komt hij nog steeds over op me.
Waarom?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij zou eens uit de kast moeten komen
nou lijkt me niet zo prettig leven zo.<quote:
Ja, gelukkig weer verlost van die gristenrefro's van de EO.quote:
Eindelijk die 2 EO'ers weer verdwenenquote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Jammer dat Knevel en van den Brink weer weg zijn. Ze hebben doorgaans betere gasten.
quote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Jammer dat Knevel en van den Brink weer weg zijn. Ze hebben doorgaans betere gasten.
Nee, ik verlang ze weer terug. Meer kwaliteit gasten.quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef OverRated het volgende:
[..]
Eindelijk die 2 EO'ers weer verdwenen
Oh jee, linkse boomknuffelaars. Dat kunnen wij als rechtgeaarde PVV-stemmende Telegraaflezers natuurlijk niet hebben.quote:Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Zij hebben teveel volkskrantachtige gasten
Alle zure zult zit bij Knevel en Tijs.quote:Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Had Wauke soep gemaakt voor de harde werkers?quote:Op maandag 24 september 2012 16:33 schreef Specularium het volgende:
Ik zag vanmiddag hoe de 1 voor de verkiezingen-studio werd afgebroken.
Kreeg wat last van vochtige ogen.
Nou ja, Groenlinks linksheid is een vorm van linksheid wat me niet zo aanspreekt.quote:Op maandag 24 september 2012 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, linkse boomknuffelaars. Dat kunnen wij als rechtgeaarde PVV-stemmende Telegraaflezers natuurlijk niet hebben.
Nee joh, bij KvdB komt Arend-Jan Boekenstijn wel eens langs Maar ook Hans van Baalen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alle zure zult zit bij Knevel en Tijs.
Yes de VARAquote:Op zondag 23 september 2012 23:55 schreef golfer het volgende:
Ja, gelukkig weer verlost van die gristenrefro's van de EO.
Wat is Petra?quote:Op maandag 24 september 2012 14:21 schreef borisz het volgende:
Iig Petra Stienen en Jolande Sap vanavond.
Mooiste meisje van de klas van begin dit jaar en vooral arabiste en schijfster.quote:
Ohja dat gare mens.quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooiste meisje van de klas van begin dit jaar en vooral arabiste en schijfster.
Ok, thnx.quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooiste meisje van de klas van begin dit jaar en vooral arabiste en schijfster.
Arabierenquote:Op maandag 24 september 2012 17:42 schreef Specularium het volgende:
Heeft ze weer een boek over zandachtigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, thnx.
Belletje rinkelt niet, maar bij anderen dus wel. Dat belooft wat.
Wie zegt dat Bleker geen inteelt is?quote:Mona is Inteelt, Bleker is boos
Dat doen helaas wel erg veel vrouwen van haar leeftijd.quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef Specularium het volgende:
Want eigenljik had ze er als een verlepte darm uit moeten zien?
Zo goed zou Jolande Sap er nog uitzien als ze niet rookte.quote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doen helaas wel erg veel vrouwen van haar leeftijd.
Nee hoor, ik heb me kapotgeergerd aan die telegraaf drol élke keer bij P&W met eenvoordeverkiezingen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij bent toch een of andere fake-account?quote:Op maandag 24 september 2012 22:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is dus weer begonnen, even zien.
Kun je nagaan, wordt dweilen straks.quote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
zonder al iets gezegd te hebben
Idd stelletje paupers die een 'feestje' gaan houden, kijken of ze de gevangenis ook zo'n feestje vinden.quote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
Het moet wel heel ernstig zijn geweest als volwassen mannen drie dagen later nog janken om een rel. Klerelijers.
Moet je dit eens 10x achter elkaar zeggen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Specularium het volgende:
ze zouden je vlaggenmast maar vastpakken.
Hij had er zelfs twee.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Specularium het volgende:
Jezus, ze zouden je vlaggenmast maar vastpakken.
Nee, jij daarentegen wel.quote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent toch een of andere fake-account?
+ Kraantje Pappie, die gasten van krokobil, afrojackquote:Op maandag 24 september 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
Sterretje en Ali C. zouden komen.
Dat dus.quote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
Het moet wel heel ernstig zijn geweest als volwassen mannen drie dagen later nog janken om een rel. Klerelijers.
Schandalige gebeurtenissen daar. Wat een holbewoners zeg, waar leven die in godesnaam? Ik zal wel heel naďef zijn maar ik ben geloof ik nooit met dat soort ongedierte in aanraking gekomen.quote:
Ik gelukkig ook niet. Maar ik kom ook niet op zulke plekken.quote:Op maandag 24 september 2012 23:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Schandalige gebeurtenissen daar. Wat een holbewoners zeg, waar leven die in godesnaam? Ik zal wel heel naďef zijn maar ik ben geloof ik nooit met dat soort ongedierte in aanraking gekomen.
Eén kant is gewoon verlamd volgens mijquote:Op maandag 24 september 2012 23:11 schreef marcodej het volgende:
De ene wang van de man is groter dan de andere wang.
Zijn volgens mij van die trieste boeren uit de provincie. Woon er in de buurt (Groningen) en toen ik 's avonds over de snelweg en door de stad reed allemaal van die verrotte opel astra's en 205'jes propvol met debiel volkquote:Op maandag 24 september 2012 23:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Schandalige gebeurtenissen daar. Wat een holbewoners zeg, waar leven die in godesnaam? Ik zal wel heel naďef zijn maar ik ben geloof ik nooit met dat soort ongedierte in aanraking gekomen.
Meiden gingen ook niet rellen, ze waren aan het kijken.quote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef alors het volgende:
Ik zag op die stream echt bijna alleen maar jongens heb totaal misschien 5 meisjes gezien.
Kijk die BingoHooligans dan bovenin de hoek, alsof zij onschuldig zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef alors het volgende:
Ik zag op die stream echt bijna alleen maar jongens heb totaal misschien 5 meisjes gezien.
Ze hadden ze gewoon de trein niet uit moeten laten komen,. Gewoon net zo behandelen als hard-core voetbal-hooligans.quote:Op maandag 24 september 2012 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden die tokkies op het station weer in de trein richting Zwolle moeten sturen.
Of speciale hooligan bussen naar Harenquote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hadden ze gewoon de trein niet uit moeten laten komen,. Gewoon net zo behandelen als hard-core voetbal-hooligans.
Combi-regelingquote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]
Of speciale hooligan bussen naar Haren
waarom welquote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef alors het volgende:
Waarom is die baas van RTV Noord er niet?
Ik mis die dikke homoquote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef alors het volgende:
Waarom is die baas van RTV Noord er niet?
Leuk wel als je als normale reiziger met de trein moetquote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hadden ze gewoon de trein niet uit moeten laten komen,. Gewoon net zo behandelen als hard-core voetbal-hooligans.
Wij mikten met een PVC-buis papieren pijltjes door het openstaande raam van de buurman.quote:Op maandag 24 september 2012 23:19 schreef Palomar het volgende:
[..]
ach een steen door een winkelruit gooien dat doet iedereen toch wel eens
dat was een journalist van RTVNquote:Op maandag 24 september 2012 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat hij er tussen stond en zelf door de ME in elkaar getikt werd.
Ja, je zou verwachten dat de meeste mensen wat slimmer zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 23:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Verbaasd zijn dat studenten lopen te kloten.
Wij ook, als er weer een nieuwe wehkamp catalogus uit was, dan ging het los!quote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wij mikten met een PVC-buis papieren pijltjes door het openstaande raam van de buurman.
Dat zeg ik toch.quote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dat was een journalist van RTVN
Er zit geen oorlogsverslaggeefster aan tafel. En als je Stienen bedoeld, die zal wel voor een ander onderwerp aan tafel zitten.quote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah, die oorlogsverslaggeefster zit daar ook al over Haren te praten? Ze trekken het wel heel snel uit z'n verband.
Zoveel debielen op de Uniquote:Op maandag 24 september 2012 23:21 schreef themole het volgende:
[..]
Ja, je zou verwachten dat de meeste mensen wat slimmer zijn.
Het kon echt twee kanten opgaan. Het kon stervensdruk worden of er kon maar een handje vol pubers komen. Er was geen pijl op te trekken. Pas op het laatste moment hadden ze er zicht opquote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch vind ik het raar dat ze dit niet verwacht hadden. Er stond al dagenlang op internet dat er relschoppers naar toe gingen.
Dus worden rechten studenten genoemdquote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef themole het volgende:
[..]
Valt in Delft wel mee, dan zijn ze binnen een kwartaal weg.
ik denk dat 90% een feestje wilde vieren en dat werd ook gezegd, er is wel een feestjequote:
En de volgende ProjectX events?quote:Op maandag 24 september 2012 23:23 schreef marcodej het volgende:
Ah, GroenLinks is van het belonen van tuig.
Iets langer hoor, Kerst wordt vaak nog wel ff aangetiktquote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef themole het volgende:
[..]
Ja dat zeg jij. Voor mijn gevoel kon het van begin af aan maar 1 kant op gaan. Ze hadden moeten anticiperen en op een afgelegen plek iets moeten organiseren. Oh, daar hebben ze het nu over.quote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het kon echt twee kanten opgaan. Het kon stervensdruk worden of er kon maar een handje vol pubers komen. Er was geen pijl op te trekken. Pas op het laatste moment hadden ze er zicht op
Rechten is toch echt zo'n 'ik weet niet wat ik wil, maar ik moet studeren en misschien word ik wel net zo'n pimp als Moszkowicz' studie...quote:Op maandag 24 september 2012 23:22 schreef themole het volgende:
[..]
Dus jij had voorzien dat een heel villadorp afgebroken werd?quote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat zeg jij. Voor mijn gevoel kon het van begin af aan maar 1 kant op gaan. Ze hadden moeten anticiperen en op een afgelegen plek iets moeten organiseren. Oh, daar hebben ze het nu over.
Ja, en dat zeg jij...quote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat zeg jij. Voor mijn gevoel kon het van begin af aan maar 1 kant op gaan. Ze hadden moeten anticiperen en op een afgelegen plek iets moeten organiseren. Oh, daar hebben ze het nu over.
Correct!quote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Rechten is toch echt zo'n 'ik weet niet wat ik wil, maar ik moet studeren en misschien word ik wel net zo'n pimp als Moszkowicz' studie...
Ja. Het is niet helemaal afgebroken, maar de schade die er nu is had ik zeker voorzien. En ik niet alleen. Lees anders dit forum over het onderwerp maar eens door, daar werd dit vorige week al voorspeld.quote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus jij had voorzien dat een heel villadorp afgebroken werd?
Meh, als je wat gaat organiseren gaan het aantal events per week exponentieel omhoogquote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En de beste stuurlui staan weer eens aan walquote:Op maandag 24 september 2012 23:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja. Het is niet helemaal afgebroken, maar de schade die er nu is had ik zeker voorzien. En ik niet alleen. Lees anders dit forum over het onderwerp maar eens door, daar werd dit vorige week al voorspeld.
Ik wel en dat had de gemeente en de politie ook kunnen voorzien.quote:Op maandag 24 september 2012 23:24 schreef marcodej het volgende:
Dus jij had voorzien dat een heel villadorp afgebroken werd?
Knappe vrouwquote:
Wat een onzin, er waren vrijdag genoeg mensen uit het dorp die niet begrepen dat de burgemeester die vergunning voor dat voetbalveld niet af heeft gegegeven. Ook al voor het uit de hand liep.quote:Op maandag 24 september 2012 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En de beste stuurlui staan weer eens aan wal
Er waren maatregelen getroffen. En als de jongeren het ludiek hadden weten te houden, wat het in het begin was, was er niks aan de hand geweest. Die zijn zonder reden los gegaan. De schuld ligt volledig bij het tuig. Het accent naar de eventuele rol van politie en overheid wordt me veel te snel gelegd.quote:Op maandag 24 september 2012 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wel en dat had de gemeente en de politie ook kunnen voorzien.
Als zoiets massaals op Internet via Sociale Media wordt afgesproken helpt het niet om als wethouder Hekking van Juinen te roepen dat er geen feest is en dat er niks aan de hand is.
Dan moet je als gemeentebestuur daar rekening mee houden en maatregelen treffen of creatief op inspelen.
Je kan niet toegeven aan zo'n facebook event als projectX? Een feest organiseren om dat een paar facebookende pubertjes een feestje willen? Waar trek je de grens voor de volgende projectX events? Moet elke gemeente dan maar uit de gemeentepot een feest organiseren? Hoe regel je dat met vergunningen? Wie is verantwoordelijk voor de organisatie en veiligheid? Hoe stel je een draaiboek samen binnen enkele dagen? Hoe ga je om met bezwaarschriften van je inwoners?quote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat een onzin, er waren vrijdag genoeg mensen uit het dorp die niet begrepen dat de burgemeester die vergunning voor dat voetbalveld niet af heeft gegegeven. Ook al voor het uit de hand liep.
Natuurlijk ligt de schuld bij het tuig. Maar die hadden al wel op internet aangekondigd dat ze kwamen om te rellen. Daar hadden ze op moeten anticiperen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er waren maatregelen getroffen. En als de jongeren het ludiek hadden weten te houden, wat het in het begin was, was er niks aan de hand geweest. Die zijn zonder reden los gegaan. De schuld ligt volledig bij het tuig. Het accent naar de eventuele rol van politie en overheid wordt me veel te snel gelegd.
Maatregelen?quote:Op maandag 24 september 2012 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er waren maatregelen getroffen. En als de jongeren het ludiek hadden weten te houden, wat het in het begin was, was er niks aan de hand geweest. Die zijn zonder reden los gegaan. De schuld ligt volledig bij het tuig. Het accent naar de eventuele rol van politie en overheid wordt me veel te snel gelegd.
Het gaat niet om honderden keren die komen. Het ging hier even om deze keer die ze voor een heel stuk hadden kunnen voorkomen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je kan niet toegeven aan zo'n facebook event als projectX? Een feest organiseren om dat een paar facebookende pubertjes een feestje willen? Waar trek je de grens voor de volgende projectX events? Moet elke gemeente dan maar uit de gemeentepot een feest organiseren? Hoe regel je dat met vergunningen? Wie is verantwoordelijk voor de organisatie en veiligheid? Hoe stel je een draaiboek samen binnen enkele dagen? Hoe ga je om met bezwaarschriften van je inwoners?
Het is echt te kortzichtig.
Dat dus.quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Natuurlijk ligt de schuld bij het tuig. Maar die hadden al wel op internet aangekondigd dat ze kwamen om te rellen. Daar hadden ze op moeten anticiperen.
Regel het maar "even"quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het gaat niet om honderden keren die komen. Het ging hier even om deze keer die ze voor een heel stuk hadden kunnen voorkomen.
Dara zijn bestaande draaiboeken voor.quote:
Ze hebben ervoor gekozen low profile te gaan om het niet op de spits te drijven en de jongeren de kans te geven het feestje ludiek te maken. Wellicht naief, en ik denk ook dat de instanties (achteraf gezien) het zwaar onderschat hebben, maar het zijn de jongeren die de kans die de burgemeester gegeven heeft zwaar hebben misbruikt.quote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Maatregelen?
Als burgemeester roepen dat er geen feest is?
Straatnaambordjes losschroeven of verwijderen
Wat extra agenten oproepen en een niet gebruikt voetbalveld zonder elektriciteit ontruimen?
Ja, zeer doortastend en adequaat allemaal. Zo kan je een grote jongerenmenigte die denkt een feest te komen vieren (dus alcoholgebruiken) prima voorbereid ontvangen.
Omdat je daarmee andere gemeenten met problemen opzadelt. En omdat je het niet kan maken tegenover je inwoners.quote:Op maandag 24 september 2012 23:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat plan lag al klaar, alleen de burgemeester wilde geen vergunning geven.
De inwoners wilden dit juistquote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Omdat je daarmee andere gemeenten met problemen opzadelt. En omdat je het niet kan maken tegenover je inwoners.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef Meneerik2 het volgende:
Deze meid zou ik zeker raken in der stekkerdoos
Allemaal? (ja achteraf wel natuurlijk)quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De inwoners wilden dit juist
Een gedeelte. Een ander gedeelte zegt dat je tuig niet moet belonen met een feestje omdat dat tuig dat wil. Terecht.quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De inwoners wilden dit juist
Het is als losgeld betalen bij een gijzeling.quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een gedeelte. Een ander gedeelte zegt dat je tuig niet moet belonen met een feestje omdat dat tuig dat wil. Terecht.
Idd, dan geef je het verkeerde signaal af.quote:Op maandag 24 september 2012 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een gedeelte. Een ander gedeelte zegt dat je tuig niet moet belonen met een feestje omdat dat tuig dat wil. Terecht.
GroenLinksers waren toch juist van het teveel aan haar?quote:Op maandag 24 september 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij die 80's troep met teveel CDA haar.
Toen was er ook minder versplintering.quote:Op maandag 24 september 2012 23:39 schreef borisz het volgende:
GL heeft in het verleden 1x 11 zetels gepakt. Dat was onder Paul Rosenmöller. Zelfs Femke lukte dat niet.
Het was positief bedoelt hoorquote:Op maandag 24 september 2012 23:40 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Voor de hand liggende reactie, want [ afbeelding ]
Femke wel, Sap niet.quote:Op maandag 24 september 2012 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
GroenLinksers waren toch juist van het teveel aan haar?
Stiekem is alors een kerel.quote:Op maandag 24 september 2012 23:40 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Voor de hand liggende reactie, want [ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat je mijn reactie sneu vond en dat onderstreepte met een huillach. Maar excuseer, ik vind je nu een power-babequote:
Dat is echt een verschrikkelijk wijf ja, mijn god, wat een absoluut dieptepunt is dat.quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef borisz het volgende:
Overigens Sap mag best blijven als ik GL was zou ik eerder Heleen Weening de partijvoorzitter eruit gooien wegens wanbestuur.
Dat is echt een ramp, dat wijf.quote:Op maandag 24 september 2012 23:42 schreef borisz het volgende:
Overigens Sap mag best blijven als ik GL was zou ik eerder Heleen Weening de partijvoorzitter eruit gooien wegens wanbestuur.
Ik heb spontaan zin om snorretjes te tekenen, maarja dan moet ik mijn beeldscherm weer poetsen...quote:
2 Big Mac en een whopper.quote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zou haar ketting betekenen?
KLOPT DAT? KLOPT DAT??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |