Kanaal 1, lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:36 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is er zo magisch aan Ned1 dat je daar per se moet willen zitten?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:36 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is er zo magisch aan Ned1 dat je daar per se moet willen zitten?
quote:Nederland 1 is de best bekeken televisiezender in het Nederlands taalgebied. De zender staat bekend om zijn programma's en shows die een brede doelgroep aanspreken.
Dat najagenv an de PVV-standpunten om maar als hard en rechts over te komen vind ik niets met integriteit te maken hebben. Net als het wegzetten van langstudeerders als zwakkelingen terwijl hij zelf 10 of 11 jaar over zijn studie (geschiedenis, dus niet bijzonders waar van alles bij komt) gedaan heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Meneerik2 het volgende:
Rutte zal misschien geen goed beleid voeren hier en daar, toch komt hij op mij over als een integer man.
Ik heb het dan ook over integer overkomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:05 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat najagenv an de PVV-standpunten om maar als hard en rechts over te komen vind ik niets met integriteit te maken hebben.
Dit is een dom standpunt. Het enige wat je hierover kan zeggen is dat het misschien hypocriet is of ongeloofwaardig, desalniettemin heeft het beleid (of de argumenten hiervoor, hiertegen) weinig te maken met het verleden van Rutten.quote:Net als het wegzetten van langstudeerders als zwakkelingen terwijl hij zelf 10 of 11 jaar over zijn studie (geschiedenis, dus niet bijzonders waar van alles bij komt) gedaan heeft.
Als je zelf die vrijheid wel genomen hebt, is dat niet integer. En de PVV-nastreven komt niet integer over.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:38 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over integer overkomen.
[..]
Dit is een dom standpunt. Het enige wat je hierover kan zeggen is dat het misschien hypocriet is of ongeloofwaardig, desalniettemin heeft het beleid (of de argumenten hiervoor, hiertegen) weinig te maken met het verleden van Rutten.
Dan is het maar mooi dat integer overkomen een volkomen subjectief iets isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:23 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als je zelf die vrijheid wel genomen hebt, is dat niet integer. En de PVV-nastreven komt niet integer over.
Dit is wel een erg makkelijk uitleg. Je zou ook iets kunnen stellen in de trant van het vermogen om schijn te herkennen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:28 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Dan is het maar mooi dat integer overkomen een volkomen subjectief iets is
Makkelijk? Ik stel simpelweg hoe de man op mij overkomt, waarna jij een dood topic omhoog schopt door daar 3 maanden later nadat het programma in zomerstop is nog op in te gaan. En daar dan van zeg wat jij vindt. Leuk, maar dat verandert niets aan hoe de man op mij overkomt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:06 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit is wel een erg makkelijk uitleg. Je zou ook iets kunnen stellen in de trant van het vermogen om schijn te herkennen.
Moeilijk is dat hè, op valide argumenten reageren. Ruttes integriteit is heel goed te betwisten en juist integriteit is erg goed met argumenten te weerleggen. Dat dat niets verandert met hoe jij naar Rutte kijkt, is in dat opzicht wat kortzichtig. Wat dan weer politiek correct is, want de meeste politici willen ook niets weten van andere argumenten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:15 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Makkelijk? Ik stel simpelweg hoe de man op mij overkomt, waarna jij een dood topic omhoog schopt door daar 3 maanden later nadat het programma in zomerstop is nog op in te gaan. En daar dan van zeg wat jij vindt. Leuk, maar dat verandert niets aan hoe de man op mij overkomt.
Hoe de man op mensen overkomt heeft toch niets te maken met hoe de man werkelijk is. Of hij nou werkelijk integer is, hartstikkene interessant. Op mij komt hij integer over, dat is alles. En zo komt hij nog steeds over op me.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Moeilijk is dat hè, op valide argumenten reageren. Ruttes integriteit is heel goed te betwisten en juist integriteit is erg goed met argumenten te weerleggen. Dat dat niets verandert met hoe jij naar Rutte kijkt, is in dat opzicht wat kortzichtig. Wat dan weer politiek correct is, want de meeste politici willen ook niets weten van andere argumenten.
Wat dus iets zegt over je vermogen mbt het betreffende. Tenzij je het normaal vind om iemands integriteit, of de vraag of hij als integer overkomt laat afhangen van zaken die niets met inhoud te maken hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:46 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Hoe de man op mensen overkomt heeft toch niets te maken met hoe de man werkelijk is. Of hij nou werkelijk integer is, hartstikkene interessant. Op mij komt hij integer over, dat is alles. En zo komt hij nog steeds over op me.
Klopt, is simpelweg zijn uitstralingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:28 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat dus iets zegt over je vermogen mbt het betreffende. Tenzij je het normaal vind om iemands integriteit, of de vraag of hij als integer overkomt laat afhangen van zaken die niets met inhoud te maken hebben.
Overigens schopte ik het topic niet omhoog, maar had inderdaad moeten kijken van welke datum je post was.
hij zou eens uit de kast moeten komenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:46 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Hoe de man op mensen overkomt heeft toch niets te maken met hoe de man werkelijk is. Of hij nou werkelijk integer is, hartstikkene interessant. Op mij komt hij integer over, dat is alles. En zo komt hij nog steeds over op me.
Waarom?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij zou eens uit de kast moeten komen
nou lijkt me niet zo prettig leven zo.<quote:
Ja, gelukkig weer verlost van die gristenrefro's van de EO.quote:
Eindelijk die 2 EO'ers weer verdwenenquote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Jammer dat Knevel en van den Brink weer weg zijn. Ze hebben doorgaans betere gasten.
quote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Jammer dat Knevel en van den Brink weer weg zijn. Ze hebben doorgaans betere gasten.
Nee, ik verlang ze weer terug. Meer kwaliteit gasten.quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef OverRated het volgende:
[..]
Eindelijk die 2 EO'ers weer verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |