Wintels was degene die het eerlijkst was over het probleem van het CDA. Ik snapte ook niet zo goed waarom Bleker zo fel reageerde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:00 schreef thettes het volgende:
Het is echt wel des CDA's om die kritiek via Koefnoen weg te wuiven. Ze hebben nog steeds niets geleerd bij die club.
Waarom van Toorenburg zo hoog? Die vind ik qua presentatie niet echt geweldig eigenlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:58 schreef marcodej het volgende:
Buma soeverein. *pakt stembiljet*
Van Toorenburgh op twee, Wintels 3.
Vond haar presentatie wel ok, misschien wat gemaakt maar wel goed. Verder vond ik dat ze wel een concreet verhaal had, gericht op de praktijk. Kwam naar voren als een goed volksvertegenwoordiger. Jammer dat ze als kamerlid wat op de achtergrond gebleven is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom van Toorenburg zo hoog? Die vind ik qua presentatie niet echt geweldig eigenlijk.
Om zich te profileren. Het was echt gemaakte boosheid. Of het is een idioot, dat kan ook. Ik vond Wintels met afstand het dichtste bij mij staan, dat is ook meteen waarom hij het niet zal worden. Ik heb namelijk ondertussen een oprechte allergie voor het CDA opgelopen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wintels was degene die het eerlijkst was over het probleem van het CDA. Ik snapte ook niet zo goed waarom Bleker zo fel reageerde.
Het is een idioot.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:20 schreef thettes het volgende:
[..]
Om zich te profileren. Het was echt gemaakte boosheid. Of het is een idioot, dat kan ook. Ik vond Wintels met afstand het dichtste bij mij staan, dat is ook meteen waarom hij het niet zal worden. Ik heb namelijk ondertussen een oprechte allergie voor het CDA opgelopen.
Voor echt oprechte mensen op dit front moet je denk ik toch bij de SP zijn, ook al is dat niet mijn partij. Maar al helemáál niet bij het CDAquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:21 schreef NoCigar het volgende:
Wintels is de grootste hypocriet die erbij zit. Niet alleen stemde hij niet tegen de samenwerking met de PVV terwijl hij naar eigen zeggen wel tegen was, maar erger: hij kan zich niet eens aan eenvoudige en goede CDA-ideeën houden als de Balkenendenorm. Hij is de hoogst betaalde HBO-bestuurder van het land met een inkomen zeer ruim boven die norm. Inkomen uit publiek geld waarvan hij dus vindt dat dat hem toekomt omdat hij meer moet verdienen dan de bestuurder van Nederland aangezien zijn baan blijkbaar veeleisender is en hij ontzettend veel belangrijker is en gewoon recht heeft op dat geld. Meer dus dan de premier. Meer dan al zijn collega-HBO-bestuurders.
En dan nu het ethisch geweten van het CDA uithangen terwijl je in de praktijk gewoon een opportunistische graaier bent.
Nee, dat zoek ik ook niet, geen van beiden hebben mijn voorkeur, maar die Balkenendenorm komt van het CDA en vind ik goed verdedigbaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:34 schreef thettes het volgende:
[..]
Voor echt oprechte mensen op dit front moet je denk ik toch bij de SP zijn, ook al is dat niet mijn partij. Maar al helemáál niet bij het CDA
Van sommigen heb je het idee ze wekelijks te zien...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:59 schreef golfer het volgende:
Whehehe, IMDB houdt bij hoe vaak iemand bij P&W is geweest:
http://www.imdb.com/title/tt1114745/fullcredits#cast
ben benieuwd. straks bij eenvandaag zagen we de rutte die we al 2 jaar zien. vrolijk en goedlachs.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond de laatste uitzending van dit seizoen en het wordt een one-man-show:
In deze laatste uitzending Pauw & Witteman van dit seizoen is demissionair minister president Mark Rutte te gast. Hij gaat in op de mislukte onderhandelingen in het Catshuis en de nieuwe verkiezingen in september. Wat zijn de plannen van de VVD en hoe ziet hij de komende politieke periode tegemoet?
Cool.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:59 schreef golfer het volgende:
Whehehe, IMDB houdt bij hoe vaak iemand bij P&W is geweest:
http://www.imdb.com/title/tt1114745/fullcredits#cast
Ik zag het en als je op de naam van een gast klikt zie je een soort korte bio en een totaal overzicht van alle programma's waar die weer in te gast is geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:11 schreef Arcee het volgende:
Cool.![]()
DWDD ook: http://www.imdb.com/title/tt0945531/fullcredits#cast
Ja jij bent ook het type dat de herhaling van Teletubies kan waarderen. Nog een keer....nog een keer...quote:
Hij blijft willens en wetens maar insinueren op tv dat je nu straffeloos inbrekers in elkaar mag meppen, terwijl hij donders goed weet dat het enige dat veranderd is dat je je nu later bij de politie moet melden in plaats van dat je meteen mee moet. Dat kan ik niet integer noemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Meneerik2 het volgende:
Rutte zal misschien geen goed beleid voeren hier en daar, toch komt hij op mij over als een integer man.
Wolf in schaapskleren. Pas als hij zou uitkomen voor zijn geaardheid dan zijn we een stapje dichterbij de ECHTE persoon Rutte... Vooralsnog is het een schaduw, een kant die alleen een moeder van haar zoon heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Meneerik2 het volgende:
Rutte zal misschien geen goed beleid voeren hier en daar, toch komt hij op mij over als een integer man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |