Moeilijk is dat hè, op valide argumenten reageren. Ruttes integriteit is heel goed te betwisten en juist integriteit is erg goed met argumenten te weerleggen. Dat dat niets verandert met hoe jij naar Rutte kijkt, is in dat opzicht wat kortzichtig. Wat dan weer politiek correct is, want de meeste politici willen ook niets weten van andere argumenten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:15 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Makkelijk? Ik stel simpelweg hoe de man op mij overkomt, waarna jij een dood topic omhoog schopt door daar 3 maanden later nadat het programma in zomerstop is nog op in te gaan. En daar dan van zeg wat jij vindt. Leuk, maar dat verandert niets aan hoe de man op mij overkomt.
Hoe de man op mensen overkomt heeft toch niets te maken met hoe de man werkelijk is. Of hij nou werkelijk integer is, hartstikkene interessant. Op mij komt hij integer over, dat is alles. En zo komt hij nog steeds over op me.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Moeilijk is dat hè, op valide argumenten reageren. Ruttes integriteit is heel goed te betwisten en juist integriteit is erg goed met argumenten te weerleggen. Dat dat niets verandert met hoe jij naar Rutte kijkt, is in dat opzicht wat kortzichtig. Wat dan weer politiek correct is, want de meeste politici willen ook niets weten van andere argumenten.
Wat dus iets zegt over je vermogen mbt het betreffende. Tenzij je het normaal vind om iemands integriteit, of de vraag of hij als integer overkomt laat afhangen van zaken die niets met inhoud te maken hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:46 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Hoe de man op mensen overkomt heeft toch niets te maken met hoe de man werkelijk is. Of hij nou werkelijk integer is, hartstikkene interessant. Op mij komt hij integer over, dat is alles. En zo komt hij nog steeds over op me.
Klopt, is simpelweg zijn uitstralingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:28 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wat dus iets zegt over je vermogen mbt het betreffende. Tenzij je het normaal vind om iemands integriteit, of de vraag of hij als integer overkomt laat afhangen van zaken die niets met inhoud te maken hebben.
Overigens schopte ik het topic niet omhoog, maar had inderdaad moeten kijken van welke datum je post was.
hij zou eens uit de kast moeten komenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:46 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Hoe de man op mensen overkomt heeft toch niets te maken met hoe de man werkelijk is. Of hij nou werkelijk integer is, hartstikkene interessant. Op mij komt hij integer over, dat is alles. En zo komt hij nog steeds over op me.
Waarom?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij zou eens uit de kast moeten komen
nou lijkt me niet zo prettig leven zo.<quote:
Ja, gelukkig weer verlost van die gristenrefro's van de EO.quote:
Eindelijk die 2 EO'ers weer verdwenenquote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Jammer dat Knevel en van den Brink weer weg zijn. Ze hebben doorgaans betere gasten.
quote:Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Jammer dat Knevel en van den Brink weer weg zijn. Ze hebben doorgaans betere gasten.
Nee, ik verlang ze weer terug. Meer kwaliteit gasten.quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef OverRated het volgende:
[..]
Eindelijk die 2 EO'ers weer verdwenen
Oh jee, linkse boomknuffelaars. Dat kunnen wij als rechtgeaarde PVV-stemmende Telegraaflezers natuurlijk niet hebben.quote:Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Zij hebben teveel volkskrantachtige gasten
Alle zure zult zit bij Knevel en Tijs.quote:Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Had Wauke soep gemaakt voor de harde werkers?quote:Op maandag 24 september 2012 16:33 schreef Specularium het volgende:
Ik zag vanmiddag hoe de 1 voor de verkiezingen-studio werd afgebroken.
Kreeg wat last van vochtige ogen.
Nou ja, Groenlinks linksheid is een vorm van linksheid wat me niet zo aanspreekt.quote:Op maandag 24 september 2012 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, linkse boomknuffelaars. Dat kunnen wij als rechtgeaarde PVV-stemmende Telegraaflezers natuurlijk niet hebben.
Nee joh, bij KvdB komt Arend-Jan Boekenstijn wel eens langs Maar ook Hans van Baalen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alle zure zult zit bij Knevel en Tijs.
Yes de VARAquote:Op zondag 23 september 2012 23:55 schreef golfer het volgende:
Ja, gelukkig weer verlost van die gristenrefro's van de EO.
Wat is Petra?quote:Op maandag 24 september 2012 14:21 schreef borisz het volgende:
Iig Petra Stienen en Jolande Sap vanavond.
Mooiste meisje van de klas van begin dit jaar en vooral arabiste en schijfster.quote:
Ohja dat gare mens.quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooiste meisje van de klas van begin dit jaar en vooral arabiste en schijfster.
Ok, thnx.quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooiste meisje van de klas van begin dit jaar en vooral arabiste en schijfster.
Arabierenquote:Op maandag 24 september 2012 17:42 schreef Specularium het volgende:
Heeft ze weer een boek over zandachtigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, thnx.
Belletje rinkelt niet, maar bij anderen dus wel. Dat belooft wat.
Wie zegt dat Bleker geen inteelt is?quote:Mona is Inteelt, Bleker is boos
Dat doen helaas wel erg veel vrouwen van haar leeftijd.quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef Specularium het volgende:
Want eigenljik had ze er als een verlepte darm uit moeten zien?
Zo goed zou Jolande Sap er nog uitzien als ze niet rookte.quote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doen helaas wel erg veel vrouwen van haar leeftijd.
Nee hoor, ik heb me kapotgeergerd aan die telegraaf drol élke keer bij P&W met eenvoordeverkiezingen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij bent toch een of andere fake-account?quote:Op maandag 24 september 2012 22:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is dus weer begonnen, even zien.
Kun je nagaan, wordt dweilen straks.quote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
zonder al iets gezegd te hebben
Idd stelletje paupers die een 'feestje' gaan houden, kijken of ze de gevangenis ook zo'n feestje vinden.quote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
Het moet wel heel ernstig zijn geweest als volwassen mannen drie dagen later nog janken om een rel. Klerelijers.
Moet je dit eens 10x achter elkaar zeggen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Specularium het volgende:
ze zouden je vlaggenmast maar vastpakken.
Hij had er zelfs twee.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Specularium het volgende:
Jezus, ze zouden je vlaggenmast maar vastpakken.
Nee, jij daarentegen wel.quote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent toch een of andere fake-account?
+ Kraantje Pappie, die gasten van krokobil, afrojackquote:Op maandag 24 september 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
Sterretje en Ali C. zouden komen.
Dat dus.quote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
Het moet wel heel ernstig zijn geweest als volwassen mannen drie dagen later nog janken om een rel. Klerelijers.
Schandalige gebeurtenissen daar. Wat een holbewoners zeg, waar leven die in godesnaam? Ik zal wel heel naïef zijn maar ik ben geloof ik nooit met dat soort ongedierte in aanraking gekomen.quote:
Ik gelukkig ook niet. Maar ik kom ook niet op zulke plekken.quote:Op maandag 24 september 2012 23:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Schandalige gebeurtenissen daar. Wat een holbewoners zeg, waar leven die in godesnaam? Ik zal wel heel naïef zijn maar ik ben geloof ik nooit met dat soort ongedierte in aanraking gekomen.
Eén kant is gewoon verlamd volgens mijquote:Op maandag 24 september 2012 23:11 schreef marcodej het volgende:
De ene wang van de man is groter dan de andere wang.
Zijn volgens mij van die trieste boeren uit de provincie. Woon er in de buurt (Groningen) en toen ik 's avonds over de snelweg en door de stad reed allemaal van die verrotte opel astra's en 205'jes propvol met debiel volkquote:Op maandag 24 september 2012 23:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Schandalige gebeurtenissen daar. Wat een holbewoners zeg, waar leven die in godesnaam? Ik zal wel heel naïef zijn maar ik ben geloof ik nooit met dat soort ongedierte in aanraking gekomen.
Meiden gingen ook niet rellen, ze waren aan het kijken.quote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef alors het volgende:
Ik zag op die stream echt bijna alleen maar jongens heb totaal misschien 5 meisjes gezien.
Kijk die BingoHooligans dan bovenin de hoek, alsof zij onschuldig zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef alors het volgende:
Ik zag op die stream echt bijna alleen maar jongens heb totaal misschien 5 meisjes gezien.
Ze hadden ze gewoon de trein niet uit moeten laten komen,. Gewoon net zo behandelen als hard-core voetbal-hooligans.quote:Op maandag 24 september 2012 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden die tokkies op het station weer in de trein richting Zwolle moeten sturen.
Of speciale hooligan bussen naar Harenquote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hadden ze gewoon de trein niet uit moeten laten komen,. Gewoon net zo behandelen als hard-core voetbal-hooligans.
Combi-regelingquote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]
Of speciale hooligan bussen naar Haren
waarom welquote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef alors het volgende:
Waarom is die baas van RTV Noord er niet?
Ik mis die dikke homoquote:Op maandag 24 september 2012 23:17 schreef alors het volgende:
Waarom is die baas van RTV Noord er niet?
Leuk wel als je als normale reiziger met de trein moetquote:Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hadden ze gewoon de trein niet uit moeten laten komen,. Gewoon net zo behandelen als hard-core voetbal-hooligans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |