Jij bent toch een of andere fake-account?quote:Op maandag 24 september 2012 22:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is dus weer begonnen, even zien.
Kun je nagaan, wordt dweilen straks.quote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
zonder al iets gezegd te hebben
Idd stelletje paupers die een 'feestje' gaan houden, kijken of ze de gevangenis ook zo'n feestje vinden.quote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
Het moet wel heel ernstig zijn geweest als volwassen mannen drie dagen later nog janken om een rel. Klerelijers.
Moet je dit eens 10x achter elkaar zeggen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Specularium het volgende:
ze zouden je vlaggenmast maar vastpakken.
Hij had er zelfs twee.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Specularium het volgende:
Jezus, ze zouden je vlaggenmast maar vastpakken.
Nee, jij daarentegen wel.quote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent toch een of andere fake-account?
+ Kraantje Pappie, die gasten van krokobil, afrojackquote:Op maandag 24 september 2012 23:07 schreef Specularium het volgende:
Sterretje en Ali C. zouden komen.
Dat dus.quote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
Het moet wel heel ernstig zijn geweest als volwassen mannen drie dagen later nog janken om een rel. Klerelijers.
Schandalige gebeurtenissen daar. Wat een holbewoners zeg, waar leven die in godesnaam? Ik zal wel heel naïef zijn maar ik ben geloof ik nooit met dat soort ongedierte in aanraking gekomen.quote:
Ik gelukkig ook niet. Maar ik kom ook niet op zulke plekken.quote:Op maandag 24 september 2012 23:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Schandalige gebeurtenissen daar. Wat een holbewoners zeg, waar leven die in godesnaam? Ik zal wel heel naïef zijn maar ik ben geloof ik nooit met dat soort ongedierte in aanraking gekomen.
Eén kant is gewoon verlamd volgens mijquote:Op maandag 24 september 2012 23:11 schreef marcodej het volgende:
De ene wang van de man is groter dan de andere wang.
Zijn volgens mij van die trieste boeren uit de provincie. Woon er in de buurt (Groningen) en toen ik 's avonds over de snelweg en door de stad reed allemaal van die verrotte opel astra's en 205'jes propvol met debiel volkquote:Op maandag 24 september 2012 23:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Schandalige gebeurtenissen daar. Wat een holbewoners zeg, waar leven die in godesnaam? Ik zal wel heel naïef zijn maar ik ben geloof ik nooit met dat soort ongedierte in aanraking gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |